38 درصد مدارس شاهرود تخریبی است

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس گفت: 38 درصد مدارس شاهرود تخریبی بوده که هشت درصد از میانگین کشوری بالاتر است.

38 درصد مدارس شاهرود تخریبی است

سیدحسن حسینی‌شاهرودی در بازدید از چند پروژه مدرسه‌سازی در بسطام و کلاته‌خیج اظهار کرد: 38 درصد مدارس شاهرود تخریبی بوده که هشت درصد از متوسط کشوری هم بالاتر است.

وی افزود: در بحث نیاز مدارس به مقاوم‌سازی، متوسط کشوری 39 درصد است که 42 درصد مدارس شاهرود و میامی نیاز به مقاوم‌سازی دارند؛ یعنی در این بحث هم سه درصد از نرم کشوری بالاتر هستیم.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس اظهار کرد: در یک سال گذشته به همت مسؤولان اداره کل و شهرستان، سهم خوبی از اعتبارات ملی به این منطقه اختصاص یافته که نمونه‌اش کلنگ‌زنی 72 کلاس بود که انجام شد.

حسینی‌شاهرودی خطاب به معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: شما فکری به حال این مطلب کنید که ما هر چه اعتبار دولتی استانی و غیردولتی را برای مجموعه‌های ورزشی می‌آوریم، متأسفانه این مجموعه‌ها به اجاره گذاشته می‌شود؛ بعد می‌بینیم که فرهنگیان و دیگر اقشار مردم وقتی می‌خواهند از مجموعه ورزشی استفاده کنند، باید پول زیادی بپردازند.

وی تصریح کرد: در سایر مکان‌های ورزشی هم همین حالت را داریم که غالباً آن‌ها را در اختیار بخش خصوصی قرار داده‌اند؛ تمهیدی اختیار کنید که حداقل استخری که در اینجا ساخته می‌شود، در اختیار فرهنگیان قرار گیرد و برای آن‌ها رایگان باشد.

منبع: فارس

15

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد