جمع آوری زباله های خشک در سمنان از درب منازل

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان از راه اندازی سامانه ی

جمع آوری زباله های خشک در سمنان از درب منازل

حمیدرضا پیوندی تصریح کرد: اپلیکیشن این سامانه نیز در روزهای آینده آماده می شود و شهروندان می توانند از طریق اپلیکیشن شهروندی در کافه بازار نیز با مدیریت پسماند شهرداری سمنان در ارتباط باشند.

وی گفت: در این سامانه شهروندان پس از جمع آوری زباله های خشک، آدرس خود را اعلام و پس از آن ماشین های مخصوص جمع آوری زباله های خشک سازمان مدیریت پسماند به منزل و یا محل کار شهروندان مراجعه و با دریافت زباله ها، بسته های تشویقی از قبیل شارژ موبایل، شارژ کارت شهروندی ،شوینده و وجه نقد را به آنها پرداخت می کند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان افزود: این سامانه برای اولین بار در شهرداری سمنان انجام می شود و تلاش کردیم در جهت تفکیک زباله و ترویج فرهنگ بازیافت زباله، در وقت و زمان شهروندان صرفه جویی و سهولت این کار را برای شهروندان داشته باشیم.

پیوندی یادآور شد: با آموزش ها و اقدامات صورت گرفته در طول سال های گذشته، موفق شدیم بیش از ۳۹ درصد تفکیک زباله از مبدا را انجام دهیم و امیدواریم با همکاری هر چه بیشتر شهروندان شاهد رشد این درصد و داشتن شهری پاک و سرسبز باشیم.

وی اظهار داشت: سامانه ی «سیوا» در حاشیه جشنواره «بهترین ها از دور ریختنی ها» درسال ۹۸ ، با حضور مدیران شهری و برای اولین بار در شهرداری سمنان رونمایی شده و در حال فعالیت می باشد.

منبع: ایسنا

68

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد