تشکیل ۲۲ پرونده تخلف میوه و تره بار در سمنان

معاون نظارت ، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از تشکیل ۲۲ پرونده تخلف میوه و تره بار در سمنان خبر داد.

تشکیل ۲۲ پرونده تخلف میوه و تره بار در سمنان

مهدی یحیایی، با اعلام این خبر گفت: بمنظور رصد وضع بازار میوه و تره بار در سمنان و همچنین جلوگیری از هر گونه افزایش بی‌رویه قیمت‌ها طی چند نوبت بازرسی از میدان مرکزی میوه و تره بار، ۲۲ فقره پرونده تخلف تشکیل شد.
وی افزود: در این بازرسی‌ها که توسط کارشناسان نظارت و بازرسی و بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان به‌ صورت مستمر و روزانه از واحدهای صنفی و سطح عرضه انجام شده است وضعیت قیمت میوه و تره بار بصورت کلی و جزئی ، کمبود و فراوانی کالا را مورد رصد و پایش قرار دادند.
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: تخلفات کشف شده اعم از گران‌فروشی ، عدم درج قیمت و نصب نرخ نامه و عدم صدور فاکتور می باشد که برای بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.
یحیایی تأکید کرد: هم‌استانی‌ها می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف از سوی واحدهای صنفی، مراتب را با شماره تلفن گویا ۱۲۴ سامانه ستاد خبری به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گزارش کنند.

منبع: خبرآنلاین

68

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد