جذب ۳۶۰۰ حامی جدید در استان سمنان/ رشد ۶۰ درصدی کمک به ایتام

قائم‌مقام کمیته امداد سمنان از جذب سه هزار و ۶۷۴ حامی جدید در استان خبر داد و گفت: در دو ماه ابتدای سال میزان کمک به ایتام در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۰ درصد رشد داشت.

جذب ۳۶۰۰ حامی جدید در استان سمنان/ رشد ۶۰ درصدی کمک به ایتام

محمد قوسی، پیش از ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی کمیته امداد استان سمنان ضمن بیان اینکه پویش جذب حامی در استان از آبان ماه سال گذشته آغاز شد، اظهار داشت: تاکنون سه هزار و ۶۷۴ حامی جدید به این پویش پیوستند.

وی با اشاره به اینکه پنج هزار و ۳۸۰ نفر از کودکان بد سرپرست و بی‌سرپرست و ایتام استان سمنان در این طرح نیازمند حمایت مالی خیران هستند، افزود: در دوماهه سال جاری کودکان تحت حمایت طرح اکرام ایتام، محسنین و شفا یک میلیارد ۹۵۰ تومان از حمایت حامیان بهره‌مند شدند.

روش‌های عضویت در پویش حامیان

قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان با تأکید بر اینکه این میزان کمک‌های دریافتی از حامیان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۰ درصد رشد داشته است، خاطرنشان کرد: هر حامی ممکن است حمایت از یک کودک تا چندین کودک را عهده‌دار شود.

قوسی بابیان اینکه به‌طور میانگین، مبلغ دریافتی هر کودک در طرح اکرام ایتام و محسنین استان سمنان ۳۵۰ هزار تومان است، تصریح کرد: عموم مردم می‌توانند برای پیوستن به این پویش عدد ۱۴ را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۳ ارسال کنند.

وی ثبت‌نام از طریق پایگاه اینترنتی و مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) را از دیگر روش‌های پیوستن به پویش حامیان کمیته امداد برشمرد و گفت: مردم نیک‌اندیش استان سمنان می‌توانند با مراجعه به سایت کمیته امداد به آدرس در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت و کمک‌های خود را به فرزندان نیازمند این استان اهدا کنند.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها