3 هتل در استان سمنان نقاهتگاه می‌شوند

رئیس جامعه هتلداران استان سمنان از اعلام آمادگی سه هتل در این استان برای تبدیل به عنوان نقاهتگاه بیماران مبتلا به کرونا خبر داد.

3 هتل در استان سمنان نقاهتگاه می‌شوند

محمد مهدی کردان با اعلام این خبر اظهار کرد: هتل‌های ایثار، دربند و پاسارگاد برای پذیرش بیماران کرونایی اعلام آمادگی کرده‌اند.

او گفت: اسامی این هتل‌ها برای بررسی توسط جامعه هتلداران کشور و وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اعلام شده و پس از بررسی نهایی، یکی از این هتل‌ها به عنوان نقاهتگاه بیماران مبتلا به کویید ۱۹ معرفی می‌شود.

کردان افزود: کارشناسان وزارت بهداشت نیز ارزیابی‌های لازم از این هتل‌ها انجام می‌دهند و در صورت داشتن استانداردهای لازم، فاز نهایی این طرح اجرا می‌شود و هتل‌ در اختیار بیماران کرونایی قرار می‌گیرد.

رئیس جامعه هتلداران استان سمنان بیان کرد: در این طرح، هتلی که به نقاهتگاه تبدیل می‌شود تنها امکان ارائه خدمات به بیماران کرونایی را دارد و گردشگران و مسافران امکان ورود به این هتل‌ها را نخواهند داشت.

منبع: ایسنا

68

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد