برخورد تریلی و اتوبوس در محور دامغان-سمنان/بی‌توجهی علت حادثه است

رئیس پلیس‌راه استان سمنان از برخورد تریلی و اتوبوس در محور دامغان-سمنان خبر داد و گفت: علت این حادثه بی‌توجهی راننده اتوبوس به جلو گزارش‌شده است.

برخورد تریلی و اتوبوس در محور دامغان-سمنان/بی‌توجهی علت حادثه است

سرهنگ تقی کبیری ضمن بیان اینکه یک دستگاه اتوبوس و تریلی در محور دامغان-سمنان با یکدیگر برخورد کردند، ابراز داشت: حوالی ساعت ۲:۳۰ بامداد امروز یک دستگاه اتوبوس با ۴۸ سرنشین از تهران عازم خراسان بود با یک دستگاه تریلی برخورد و منجر به مرگ در دم راننده و مجروح شدن سه نفر از سرنشینان اتوبوس شد.

وی بابیان اینکه این حادثه به علت بی‌توجهی راننده به جلو اتفاق افتاده است، افزود: بلافاصله بعد از حادثه عوامل اورژانس و کارشناسان راهنمایی و رانندگی به محل اعزام و مجروحان به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه علت ۶۰ درصد حوادث رانندگی بی‌توجهی و خستگی و خواب‌آلودگی است، ابراز داشت: با توجه به اینکه در ایام چایانی تعطیلات به سر می‌بریم لذا از رانندگان انتظار می‌رود هنگام خستگی از ادامه مسیر صرف‌نظر کنند تا شاهد این حوادث تلخ نباشیم.

کبیری اضافه کرد: هفته گذشته نیز یک حادثه واژگونی اتوبوس در محور گرمسار-ایوانکی و روز گذشته نیز یک مورد واژگونی سواری براثر خواب‌آلودگی را شاهد بودیم که این اتفاقات تلخ با استراحت به‌موقع و هوشیاری حین رانندگی به‌راحتی قابل‌پیشگیری است لذا انتظار می‌رود رانندگان این توصیه‌ها را جدی قلمداد کنند.

منبع: مهر

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها