واکنش پزشکیان به حادثه تروریستی در لبنان

رئیس جمهور با اشاره به وقایع روز گذشته در لبنان، چنین رخدادی را مایه شرمساری کشورهای غربی و در رأس آنها آمریکایی‌ها دانست که از هیچ امکانی برای پیشبرد اهداف غیرانسانی خود فروگذار نمی‌کنند.

واکنش پزشکیان به حادثه تروریستی در لبنان

مسعود پزشکیان صبح امروز - چهارشنبه - در جلسه هیئت دولت با اشاره به وقایع روز گذشته در لبنان، چنین رخدادی را مایه شرمساری کشورهای غربی و در رأس آنها آمریکایی‌ها دانست که از هیچ امکانی برای پیشبرد اهداف غیرانسانی خود فروگذار نمی‌کنند و تصریح کرد: اینکه از ابزارهایی که به شکل مرسوم برای ارتقای آسایش و رفاه حال بشر ساخته شده‌اند، به عنوان ابزار ترور و نابودی علیه کسانی که نگاه آنها با ما همسو نیست، استفاده شود، گواه سقوط انسانیت و غلبه خوی وحشی‌گری و جنایت‌پیشگی است.

رئیس جمهور افزود: این رخداد یک بار دیگر نشان داد که کشورهای غربی و آمریکایی‌ها اگر چه در ظاهر ادعا می‌کنند که به دنبال برقراری آتش‌بس هستند، اما در عمل تمام قد از جنایت، کشتار و ترورهای کور رژیم صهیونیستی، حمایت می‌کنند. علاج اصلاح این وضعیت و قطع زنجیره ظلم و جنایات رژیم صهیونیستی و حامیانش علیه فلسطینیان مظلوم و جهان اسلام، وحدت و انسجام مسلمانان و کشورهای اسلامی است.

پزشکیان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به رای اعتماد اعضای هیئت دولت به دکتر یدالله رحمانی، به عنوان استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد و دکتر آرش زره‌تن لهونی، به عنوان استاندار جدید کردستان، ضمن آرزوی موفقیت برای آنان اظهار کرد: همزمانی انتخاب آقای زره‌تن به اولین استاندار اهل تسنن کشور با هفته وحدت، فرصت بسیار ارزشمندی برای تقویت وحدت، انسجام و وفاق در کشور است.

رئیس جمهور همچنین با اشاره به ظرفیت‌های ناب منطقه اورامانات و نیز کهگیلویه و بویراحمد به خصوص در زمینه گردشگری افزود: ظرفیت‌های بعضا بکر و دست نخورده این بخش از کشور، به خصوص در استان کردستان که با اقلیم کردستان عراق نیز هم‌مرز است، با توجه به اعلام آمادگی و اشتیاق آنها برای گسترش همکاری‌ها با ایران، فرصت بزرگ و بی‌نظیری را پیش‌روی این مناطق قرار داده تا بتوانیم ضمن تقویت وفاق و انسجام، با ایجاد رونق و اشتغال در این استان‌ها معضل بیکاری و کولبری را نیز رفع کنیم.

پزشکیان ادامه داد: ما ادعا نمی‌کنیم که عملکرد ما بی‌عیب است، اما همه تلاش خود را برای عمل به شعارها و وعده‌ها به کار گرفته‌ایم و در این راستا انتخاب آقای زره‌تن، حضور زنان در مناصب مدیریتی و انتخاب مسئول اهل سنت برای معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، گواه صدق ادعای دولت برای به کارگرفتن توانمندترین افراد فارغ از وابستگی‌های جناحی و مذهب، جنسیت، قومیت و نژاد است.

رئیس جمهور همچنین با اشاره به فرارسیدن روز شعر و ادب فارسی، یاد استاد شهریار شاعر بزرگ کشور را گرامی داشت و بخش‌هایی از شعر «همای رحمت» را در جلسه قرائت کرد.

در جلسه امروز هیئت دولت همچنین وزیر امور خارجه گزارشی از جنایت جدید رژیم صهیونیستی ارائه کرد و گفت که صبح امروز گروهی از متخصصین و جراحان و پرستاران ایرانی برای کمک به مجروحان این رخداد به لبنان اعزام شده‌اند.

وزرای علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در این جلسه گزارشی از اقدامات انجام شده برای اجرای دستور رئیس جمهور در راستای بررسی وضعیت دانشگاهیانی که برای ادامه تحصیل یا تدریس دچار مشکل شده بودند و اصلاح آیین‌نامه انضباطی ارائه کردند.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست نیز گزارشی از آخرین وضعیت نشست زمین در مناطق مختلف کشور و اقدامات ضروری در این ارتباط ارائه کرد.

منبع: ايسنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 36
  • ناشناس
    1

    نشان دادیم که پاش بیافته ما هم همینیم

  • چای دبش باغ ازگل
    0

    آقای پزشکیان دیروز از برادران آمریکایی حرف می‌زدی امروز شمشیر رو از رو بستی برای برادر آمریکا؟؟؟ بوقلمون 🦃🦃🦃🦃🦃🦃🦃 باید بیاد توی کلاس ت آموزش ببینه ب والا!!!

  • ناشناس
    1

    امان از دست برادر

  • ناشناس
    0

    چشم جوانان ایران

  • ناشناس
    0

    " به عنوان ابزار ترور و نابودی علیه کسانی که نگاه آنها با ما همسو نیست!!
    رییس! به نظر کاری که حزب الله با اسراییل داره یه کم بیشتر ازغیر همسویی نگاه باشه

  • بهنام
    1

    ای آقای برادر آمریکا
    وعده عدم ساخت موشک داده بودی ، بعد چطور می‌خواهی جلو این حیوانات وحشی مقاومت کنیم.

    نظرات شما -
    • بهلول
      0

      بتوچه

  • ناشناس
    0

    آقای رییس جمهور لطفا بفرمایید کمترازبیت المال این مردم بیچاره ایران را به آن شکم کنده نصراله بدن تاخودش ویارانش هارنشن مردم بی گناه لبنان رابه کشتن بدن تازمانیکه این مفتخوران نبودندن مردم لبنان زندگی خوبی داشتند واقعان این همه کشتار مردم بی گناه غزه ولبنان توسط اسراییل غاصب مسببش کی هست






  • ناشناس
    0

    اونای که ده‌‌سال پیش ظریف مسخره‌میکردن‌ میگفتن مگه میشه امریکا با‌ی دکمه میتونه ایران خراب کنه حالا برن تحویل‌بگیرن تازه اینه نوچه امریکا هست زنده باد مرد دیپلماس ایران

  • ناشناس
    0

    هر روز در کشور ترکیه چندین دختر بچه 10 الی 12 ساله توسط جنایتکاران کشته می شوند ولی اما متأسفانه سران بی ادب ترکیه هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرداند.
    ولی اما در کشور ایران یک نفر با حکم و دستور قاضی اعدام می شود برخی ها در جمهوری آذربایجان باکو به حکومت نظام جمهوری اسلامی به طور علنی و آشکار توهین می کنند و دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس و... هم سکوت می کنند چرا

  • ناشناس
    0

    انفجار‌های لبنان تحت حمایت آمریکا انجام گرفت
    که عملیات تروریستی در لبنان، در چارچوب تجاوزات همه جانبه دشمن صهیونیستی علیه منطقه تحت حمایت‌های آمریکا صورت گرفته است.

  • چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است
    0


    ایران به حزب‌الله لبنان برای پاسخ به اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی کمک می‌کند
    به مردم خود کمک کنید سالی یه بار هم از گوشت محروم هستن

  • برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی، دولت و تامین اجتماعی چکار می کنند؟
    0

    برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی، دولت و تامین اجتماعی چکار می کنند؟

  • ناشناس
    0

    آمریکا جنایتکار حق دخالت و مداخله در امور فنی-نظامی روسیه و ایران را ندارد و 100 در صد فقط ناتوانی، کوتاهی و سکوت ایران و هم روسیه بوده است.
    انگلیس جنایتکار حق دخالت و مداخله در امور فنی-نظامی روسیه و ایران را ندارد و 100 در صد فقط ناتوانی، کوتاهی و سکوت ایران و هم روسیه بوده است.

  • ناشناس
    0

    اول باید آژانس، اتحادیه اروپا، انگلیس، فرانسه و آلمان رسما از مردم ایران عذرخواهی کنند.
    اول آژانس، اتحادیه اروپا، انگلیس، فرانسه و آلمان باید به طور رسمی از مردم ایران عذرخواهی کنند.
    آمریکا: بیش از ۵۰۰ تحریم علیه ایران وضع کرده‌ایم/ همان نتیجه، مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین، روسیه، دوحه و عمان بوده است.
    اعتراض به تحریم‌های غرب، تهران سفرای چهار کشور اروپایی را احضار کرد پس نتیجه اش چه شد؟

  • بودجه ۳۰۰ میلیون دلاری آمریکا برای چالش در روابط ایران و روسیه کجا هزینه می‌شود؟ در حنگ اوکراین و غزه!
    0

    بودجه ۳۰۰ میلیون دلاری آمریکا برای چالش در روابط ایران و روسیه کجا هزینه می‌شود؟ در حنگ اوکراین و غزه!

  • ناشناس
    0

    توافق هسته ای و برجام فقط به خاطر یک بهانه بوده است که در امور داخلی ایران بیشتر دخالت و مداخله کنند.

    پس قطعنامه های ضد ایرانی توسط مدیرکل آژانس خیانتکار، آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار در شورای حکام شکست خورده است.
    گروسی هم اختیاری از خودش ندارد .دادگاه لاهه چرا نتانیاهو را بازداشت نکرد?

  • بار‌ها گفتیم ما دنبال سلاح هسته‌ای نیستیم، ولی اما متأسفانه سران بی ادب آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان از سال 1392 تاکنون درک نمی کنند، نمی دانند، نمی فهمند و توجه نمی کنند و توجه نکردند.
    0

    اگر انتظار داشته باشیم آمریکا و اروپایی که بر سر میز مذاکره به ما لبخند می‌زنند مشکل ما را حل کنند، در اشتباه هستیم و اگر دیر به اشتباه خود پی ببریم دیگر فرصت جبران نخواهیم داشت.
    بار‌ها گفتیم ما دنبال سلاح هسته‌ای نیستیم، ما به دنبال رفع نیاز‌های علمی و تکنیکی خودمان هستیم، به چارچوب برجام پایبند بودیم و به دنبال حفظ آن چارچوب هستیم.

  • ناشناس
    0

    آقای فیلیپ الکساندر هانت! و این در حالی است که کشورهای اروپایی سگ دست نشانده آمریکا از سال 2015 تاکنون به تعهدات خود در برجام عمل نکردند و هنوز هم عمل نمی کنند چرا؟

    بار‌ها گفتیم ما دنبال سلاح هسته‌ای نیستیم، ولی اما متأسفانه سران بی ادب آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان از سال 1392 تاکنون درک نمی کنند، نمی دانند، نمی فهمند و توجه نمی کنند و توجه نکردند.

  • ناشناس
    0

    مذاکره از سال 1392 تاکنون ثابت کرد و نشان داد که به نفع مردم ایران و کشور نبوده است.
    توافق هسته ای از سال 1394 تاکنون ثابت کرد و نشان داد که به نفع مردم ایران و کشور نبوده است.
    برجام از سال 1394 تاکنون ثابت کرد و نشان داد که به نفع مردم ایران و کشور نبوده است.

  • ناشناس
    0

    انگلیس جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی اسرائیل، آمریکا و مزدورانشان در این مدت 11 ماه در جنگ غزه سکوت نمی‌کرد.

  • آمریکا و هم کشورهای اروپایی از سال 2015 تاکنون به تعهدات خود در برجام عمل نکردند و هنوز هم عمل نمی کنند چرا؟
    0

    آمریکا و هم کشورهای اروپایی از سال 2015 تاکنون به تعهدات خود در برجام عمل نکردند و هنوز هم عمل نمی کنند چرا؟
    کشور ما به بمب اتم نیاز دارد و نه برجام
    برجام از سال 1394 تاکنون مشکلات مردم و کشور را 1000 برابر بیشتر کرده است.
    برجام دیگر به درد مردم ایران و کشور ایران نمی خورد
    برجام از سال 1394 تاکنون دخالت و مداخله آمریکا و متحدانش در امور داخلی ایران را بیشتر کرده است.
    مذاکره، توافق هسته ای و برجام تاکنون در سراسر کشور یک فاجعه برزگی ایجاد کرده است.

  • استقبال جنایتکاران مانند فرانسه، آلمان و انگلیس از قطعنامه شورای حکام شرم آور و تاسف بار است
    0

    استقبال جنایتکاران مانند فرانسه، آلمان و انگلیس از قطعنامه شورای حکام شرم آور و تاسف بار است

    واکنش وزارت امور خارجه به بازداشت یک ایرانی توسط پلیس فرانسه/ و این در حالی است که متأسفانه ایران هنوز هم توجه نمی کند که فرانسه جنایتکار دشمن تاریخی مردم ایران بوده است.
    ایران بعد از گذشت 45 سال از انقلاب اسلامی متأسفانه هنوز هم نمی داند که فرانسه دشمن درجه یک حکومت نظام جمهوری اسلامی بوده است.

  • ناشناس
    0

    صدور قطعنامه ضد ایرانی در شورای حکام توسط کشور‌های غربی جنایتکار پس همکاری ایران از سال 1392 تاکنون با کشورهای اروپایی اشتباه از سوی دولتمردان و مسئولان بوده است.

    و این در حالی است که شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی شریک جرم اهانت ها و خیانت های آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار در مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین و... بوده است.

  • سوال بنده این است که پس چرا مسئولین هنوز هم با مدیرکل آژانس همه جانبه مذاکره، گفت وگو، ملاقات، دیدار و همکاری می کنند.
    0

    سوال بنده این است که پس چرا مسئولین هنوز هم با مدیرکل آژانس همه جانبه مذاکره، گفت وگو، ملاقات، دیدار و همکاری می کنند.
    قطعنامه پیشنهادی انگلیس، فرانسه و آلمان علیه برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای کشورمان نتیجه مذاکره بی مورد و بی ارزش بوده است.
    قطعنامه پیشنهادی انگلیس، فرانسه و آلمان علیه برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای کشورمان نتیجه برجام بی مورد و بی ارزش بوده است.

  • ناشناس
    0

    صدور قطعنامه در شورای حکام توسط کشور‌های غربی 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس است و هم نتیجه مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین، روسیه، قطر و عمان بوده است.

    سوال اینجاست که پس چرا سفارت انگلیس در تهران تعطیل نمی‌شود.
    سوال اینجاست که پس چرا سفارت فرانسه در تهران تعطیل نمی‌شود.
    سوال اینجاست که پس چرا سفارت آلمان در تهران تعطیل نمی‌شود.

  • ایران گروسی را تحریم کند
    0

    ایران گروسی را تحریم کند

  • سوال اینجاست که پس چرا سفارت انگلیس در تهران تعطیل نمی‌شود
    0

    سوال اینجاست که پس چرا سفارت انگلیس در تهران تعطیل نمی‌شود
    ایران نباید با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همکاری کند

  • ناشناس
    0

    سفارت انگلیس در تهران باید تعطیل شود.
    سفارت فرانسه در تهران باید تعطیل شود.
    سفارت آلمان در تهران باید تعطیل شود.

    ایران به قطعنامه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پاسخ نداده است ایران باید بازرسان آژانس را از تهران اخراج کند.

  • ناشناس
    0

    ایران متأسفانه هنوز هم به قطعنامه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پاسخ نداده است ایران باید بازرسان آژانس را از تهران اخراج کند.

  • گروهک تروریستی منافقین مورد حمایت مدعیان دروغین حقوق بشر به رهبری آمریکا جنایتکار در بدترین شرایط قرار دارد
    0

    گروهک تروریستی منافقین مورد حمایت مدعیان دروغین حقوق بشر به رهبری آمریکا جنایتکار در بدترین شرایط قرار دارد

  • ایران متأسفانه از سال 1394 تاکنون به قطعنامه های آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پاسخ نداده است ایران باید بازرسان آژانس را از تهران اخراج کند.
    0

    ایران متأسفانه از سال 1394 تاکنون به قطعنامه های آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پاسخ نداده است ایران باید بازرسان آژانس را از تهران اخراج کند.

  • ناشناس
    0

    جنایات جنگی صهیونیست‌ها وصله ننگی بر پیشانی مدعیان دروغین ‎حقوق بشر در غرب است آدمکُش هایی که برای تفریح آدم می‌کُشند! شهادت ۲ غیرنظامی فلسطینی در رفح در حمله پهپادی وحشیانه رژیم جنایتکار اسرائیل. جنایات جنگی صهیونیست‌ها در فلسطین، وصله ننگ و عار بر پیشانی مدعیان دروغین ‎حقوق بشر در غرب است.

  • مذاکره ایران با آمریکا، کشورهای اروپایی، روسیه و چین در مورد صلح آمیز هسته ای 100 درصد فقط به خاطر سیاست های نادرست غلط و اشتباه دولت حسن روحانی بوده است.
    0

    مذاکره ایران با آمریکا، کشورهای اروپایی، روسیه و چین در مورد صلح آمیز هسته ای 100 درصد فقط به خاطر سیاست های نادرست غلط و اشتباه دولت حسن روحانی بوده است.

  • ایران بخشی از درگیری‌های اوکراین نیست آمریکا در روابط ایران و روسیه دخالت نکند
    0

    ایران بخشی از درگیری‌های اوکراین نیست آمریکا در روابط ایران و روسیه دخالت نکند

  • جمهوری آذربایجان، ترکیه، روسیه، هر سه عامل اصلی مشکل کریدور زنگزور هستند
    0

    جمهوری آذربایجان، ترکیه، روسیه، هر سه عامل اصلی مشکل کریدور زنگزور هستند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد