حمله دوباره قالیباف به دولت: شهر به واسطه مدیریت غلط شما به پل، تونل و تقاطع غیرهمسطح نیاز دارد

شهردار تهران گفت: کسانی که مغرضانه قلم می زنند بدانند شهری که با مدیریت غلط روزانه یک هزار خودرو به آن اضافه می شود به پل، تقاطع غیرهمسطح و تونل نیاز دارد.

حمله دوباره قالیباف به دولت: شهر به واسطه مدیریت غلط شما به پل، تونل و تقاطع غیرهمسطح نیاز دارد

به گزارش خبر فوری به نقل از ایرنا، محمدباقر قالیباف روز شنبه در آئین بهره برداری از 22 کیلومتر از خط هفت متروی تهران افزود: مدیریت غلط این افراد موجب شده تا روزانه هزار خودرو جدید وارد شهر شده و به آمار خودروهای درحال تردد اضافه شود و درهمین حال این افراد در انجام وظایف و مسئولیت خود کوتاهی کرده و بار این کم کاری را نیز به گردن شهرداری می اندازند.
وی با بیان اینکه برای کارشناسانی که با اغراض سیاسی قلم می زنند متاسفم اظهار کرد: توسعه حمل و نقل عمومی تنها راه حل ایجابی برای رفع چالش های اصلی شهر تهران شامل آلودگی هوا، خاک، آب و آلودگی صوتی است که شهرداری تهران طی سال های گذشته اقدامات زیادی در این خصوص انجام داده که متاسفانه عده ای آن را نادیده می گیرند.
وی با تاکید براینکه شورای شهر پنجم باید به این معضلات شهر تهران به عنوان مهمترین چالش شهر توجه کند افزود: در سال 85 حمل و نقل عمومی به عنوان الویت شهرداری تهران تعیین و تصمیم گرفته شد در فاصلخ 350 متری از درب منزل هریک از شهروندان تهرانی یک ایستگاه حمل و نقل عمومی ایجاد شود.
قالیباف گفت: روزی که این حرف زده شد تمام مدیران در برابر من ایستادند که کار نشدنی است، اما مدیریت شهری دست به دست هم داد و این امر را عملی و اجرای کرد.
شهردار تهران با بیان اینکه 70 درصد بودجه شهرداری تهران صرف مباحث زیرساختی و 30 درصد دیگر در حوزه نگهداری و جاری هزینه می شود، خاطرنشان کرد: 50 درصد از بودجه زیرساختی شهرداری تهران برای توسعه حمل و نقل عمومی هزینه شده است.
وی با اشاره به احداث اتوبان امام علی(ع) ، بزرگراه آزادگان و پل صدر در تهران گفت که هیچ امکانی برای تعریض بزرگراه صدر وجود نداشت و ما پس از 2 سال مطالعه، گزینه ساخت آن را انتخاب کردیم و آنهایی که می گویند برای این پروژه مطالعه ایی صورت نگرفته رفتاری سیاسی دارند؛ اگر پل صدرساخته نشده بود امروز امکان حرکت در اتوبان های همت و حکیم وجود نداشت.
قالیباف افزود: از این متعجبم که چطور عده ایی حاضرند ابتدایی ترین موضوعات فنی را نیز برای تامین اهداف سیاسی زیرسئوال ببرند.
وی با اشاره به راه اندازی 11 خط اتوبوس تندرو (بی آر تی) و توسعه مترو گفت: خط 6 مترو که حدنصاب کار و مدیریت در شهر تهران را شکست، انشاالله تا مرداد امسال به بهره برداری می رسد.
قالیباف خاطرنشان کرد: تمامی کارهای حفاری، لاینینگ و ریل گذاری این خط در کمتر از 20 ماه انجام شد و تمام ایستگاه های این خط 85 تا 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.
وی با اشاره به تأمین مالی پروژه مترو از سوی بانک شهر تصریح کرد: در شرایطی که بخشی از بانک ها سرمایه مردم را در مسیری هزینه می کنند که هر روز یک معضل و فساد اقتصادی را منجر می شود، بانک شهر به همه شهرداری ها در اجرای پروژه ها کمک می کند.
شهردار تهران با اشاره به اینکه روزانه 21 هزار نفر در سه شیفت کاری در مترو فعالیت می کنند گفت: بانک شهر به جای سوداگری در حوزه ساخت مترو سرمایه گذاری کرد.
وی با تأکید بر اینکه گرایشات و سلایق مردمی که در سایه نظام زندگی می کنند برای ما اهمیتی ندارد یادآور شد: ما موظف هستیم به همه مردم کمک کنیم مگر اینکه عده ای بخواهند به نظام خیانت کنند.

15

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد