گلایه وزیر بهداشت از صداوسیما برای برنامه فرمول یک

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه‌ای به رییس سازمان صداوسیما از حضور امیرحسین رستمی در برنامه فرمول یک و مطالب مطرح شده از طرف این بازیگر درباره ویروس کرونا گلایه کرد و هشدار داد.

گلایه وزیر بهداشت از صداوسیما برای برنامه فرمول یک

سعید نمکی روز سه شنبه در نامه‌ای خطاب به علی عسگری نوشت: ضمن قدردانی از همکاران ارجمند جناب عالی که در اطلاع رسانی و مساعدت به برنامه‌های ستاد ملی مدیریت کرونا شبانه روز تلاش فرموده‌اند، بعضا در برنامه‌های آن مجموعه اتفاقاتی رخ می‌دهد که علاوه بر لطمه حیثیتی به تلاش‌گران شبانه‌روزی این عرصه، همراهی سازمان صداوسیما را نیز زیر سوال می‌برد.

وی ادامه داد: برای مثال روز گذشته در برنامه فرمول یک، فردی به نام امیرحسین رستمی دعوت می‌شود که با بیان موارد خلاف واقع باعث تشویش اذهان عمومی و بد جلوه دادن زحمات شبانه روزی همه دست اندرکاران می‌شود که منجر به قطع برنامه می‌گردد.

نمکی افزود: اینجانب بارها از جناب عالی درخواست کرده‌ام که در این موارد قبل از دعوت افراد و صحبت در مورد بیماری‌ها و نظام سلامت حداقل اسامی و صلاحیت افراد با این وزارتخانه مشورت شود. نمی‌دانم چه کسانی موثرند که شاهد تکرار این گونه پدیده‌های ناخوشایندیم و در این شرایط سخت به جای همراهی، سم پاشی و تخریب اذهان حاصل می‌شود و این تلاش بی‌وقفه در ایجاد آرامش روانی جامعه را به تشویش بدل می‌کنند.

وزیر بهداشت نوشت: تردید نفرمایید در صورت عدم کنترل جو موجود، رسما و مستقیما این گله‌مندی را به مقام معظم رهبری تقدیم خواهم کرد. چون اینجانب و همکارانم در این بحران همزمان نمی‌توانیم علاوه بر تدارک و نظارت بر نیازهای بهداشتی و درمانی و مدیریت جنبه‌های مختلف این شرایط و خنثی سازی توطئه دروغ پراکنی‌های بیگانگان جور ناهماهنگی و شاید غرض ورزی یک مجری یا تهیه کننده برنامه‌ای را نیز تحمل کنیم، آن هم در دستگاهی که از بیت المال تغذیه می‌شود و باید در راستای سیاست‌های ستاد ملی فعالیت کند. یقینا گروهی خارج از اطلاع جناب عالی و مدیریت ارشد آن سازمان عمل می‌کنند که ضرورت دارد مورد توجه و برخورد قاطع قرار گیرند.

شب گذشته امیرحسین رستمی در برنامه فرمول یک شبکه اول سیما سوالاتی درباره ماجرای کرونا مطرح کرده بود.

منبع: ایرنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • بنده خدا
    0

    اقای محترم ،دکتر ،بس است.مردم ایران عقل دارند ،دیگر فیلم بازی نکنید ،آقای رستمی هم حرف نمی زد ما می دانستیم،زیاد خودتان را خسته نکنید تا دروغ را آنقدر تکرار کنید تا ذهن ما باور کند.اگر قرار است اعتراض و شکایتی باشد این مردم عزیز ایران هستند که به مدیریت شما حق دارند اعتراض کنند.عملکرد متاسفانه هیچ اقتداری نداشت.

    نظرات شما -
    • مریم
      0

      دکتر نمکی و کادر درمان دارن تلاششون رو میکنند خود شما و امثال شما رو کار بودید منتظر بودید ببینید دوستان امریکایی و انگلیسیتون چه دستوری صادر میکردن. اگر چه حکومت هم بی عرضه بوده تو خیلی از مسائل مدیریت ندارند ولی دلیل نمیشه زحمات کادر درمان رو نبینیم سلبریتی ها هم کاش واقعا و قلبا با مردم بودن همش ریا و دروغ میگن اگه راست میگن از لحاظ مالی به کمک کادر درمان بیان

    • دکتر شفیعی
      0

      خانم مریم، زحمات کادر درمان چه ربطی به خطاهای آقای سعید نمکی دارد؟ مگه اینجا مهده کودکه

  • امامی
    0

    آقای وزیر شنیدن واقعیت توام با حقیقت تلخ است!!!!!!!!!!!!!!!!

  • یک آدم خسته و نگران
    0

    با تاخیر در اعلام کرونا و اماده نبودن برای این بیماری و الان هم با اینکه میتونید باکمک نیروهای مسلح مردمی که رعایت نمیکنند رو تشویق به نشستن در خانه کنید اما میذارین روزی حداقل ۱۰۰ تا آدم بمیرند. تظاهر و دروغ تا کجا

  • ایران
    0

    به جای اینکه مظلوم نمایی کنی جواب حرفهای بازیگر میدادی،شمامقصری چون میدونستی بیماری هست وچیزی اعلام نکردی،چون میتونستی شهرهای آلوده رو قرنطینه کنی اما نکردی،چون میتونستین جلوی پروازهای ماهان رو بگیرین امانگرفتین و.....

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      حرفهای شما دلسوزانه است وزیر بهداشت تمام تلاش خودش را کرد ولی متاسفانه رئیس جمهور و معاون خیانتکار به توصیه‌های وی هیچ توجهی نکردند ، اتفاقا اگر تنها چند نفر اندک در این کابینه دولت فساد طلب کارا و دلسوز باشند یکی همین وزیر بهداشت است.

  • شهروند
    0

    جناب وزیرحقیقت تلخه .برای کدام یک از این گفته های اقای رستمی که اتفاقأ مطالبه همه مردم ایران هم است جواب قانع کننده ای دارید.چرا جوابشو ندادید. شما که رسانه در اختیاردارید. کسی هم برنامتون را قطع نمی کنه.لطفأ جوابشو بدهید.

  • محمد
    0

    دوستان عزیزی که این روزا آقای رستمی شده قهرمان ملی مبارزه با فساد براتون و دل و جگر دار ، من اصلا کاری به فرمایشات و نظرات کارشناسی ایشون ندارم، که درست هست یا غلط ، یکم فکر کنیم و کمی توجه، مثلا کمی توجه کنیم به حین ورود ایشون به صحنه که رفتار توهین آمیزی به یک دکتر زحمت کش و مسئول اورژانس یک بیمارستان کرونایی واقعا رفتار خیلی بدی بود و حتی به علی ضیا گفتن این کیه! چرا ایم رو دعوت کردید که کرونا بگیریم و اون آقای دکتر گفت در این فاصله هیچ خطری شمارو تهدید نمیکنه و آقای ضیا گفت ایشون در حال مبارزه برای شکست کرونا هستن و خودشون هم کرونا رو شکست دادن و هنرمند عزیزتون فرمود مگه پنالتی رونالدو رو گرفته !!! بگذریم دوستان، اگر امروز با کوبیدن وزیر بهداشت و تیم های پزشکی و هواپیمایی ماهان حالتون خوب میشه که شکر ، ولی یادمون باشه دنیا درگیر این ویروس هست و هنرمندان مطرح همین ترکیه مشغول دست تو جیب کردن و کمک و فرهنگ سازی ، و ندیدم کسی به فکر کوبیدن هواپیمایی ترکیش ایرلانز باشه که تا همین دیروز به کل اروپا و مناطق آلوده پرواز داشته ، نمیدونم شاید رفتار آقای رستمی و این منفی های احتمالی عزیزان درست باشه، ولی بهتره کمی به کشورهای دیگه هم نگاه کنیم یاد بگیریم مقایسه کنیم و فکر کنیم و کمک کنیم به هم... راستی یادمون باشه همین طور که کلیه ایرلاین ها تا لحظه آخر پرواز یکطرفه به ایران داشتن و اتباع شون رو خارج کردن ، وظیفه ی ماهان هم بوده تا لحظه آخر پرواز یک طرفه داشته باشه و با رعایت اصول بهداشتی اتباع ایرانی و مسافرین بیچاره که عزیزان شما هستند رو به ایران برگردونه.. یادمون باشه در فرانسه صحبت از نقش ایرفرانس نیست و در انگلیس هم کسی وجود ویروس رو تقصیر پروازهای بریتیش ننداخته ،و صد البته در ایتالیا هم همینطور و یادمون باشه این بیماری ۱۴ روز دوره نهفته داره و الان صدها کشور دنیا یواش یواش دارن باهاش درگیر میشن، راستی طبق فلسفه ی امیرحسین رستمی پس وزیر بهداشت کلیه کشورهای اتحادیه اروپا هم که جلوی این ویروس رو نگرفتن و الان یهو آمارهای روزانه شون داره وحشتناک زیاد میشه هم مقصر هستن.. استاد اسم این ایپدمی هست!!! و باید با رعایت، کمک، فرهنگ سازی و صد البته مدیریت درست کنترل بشه انتقاد بکنیم ولی نه به هر طریقی دوستان کمی فکر کنیم!!

  • مسعود
    0

    کار به سلبریتی و..نداریم اما از واقیعت فرارنکنید دولت توان اداره کشور درحالت عادی را نداشت وای به الان که بحران وجود دارد دولت وآقای نمکی اگر عرضه وتدبیر داشتن حداقل مثل افغانستان با این بحران برخورد وپروازها مدیریت می شد ماهان به خاطر سود جهانگیری وکارگزاران که سرمایه دار اصلی آن هستند ویروس را وا رد بعدهم آیت الله.‌‌‌.. اجازه قرنطینه قم را ندادن الان ملت می میرند ودولت هیج کاری نمی کند

  • رسول
    0

    سلام سخنان امیر حسین رستمی در برابر پزشک محترم بسیار بی ادبانه بود. در این وضعیت همه باید مایه دلگرمی پزشکان و پرستاران باشند، نه اینکه زخم زبان و نیش بزنند. عده ای از این عزیزان جان خود را از دست داده اند و بقیه هم در معرض خطرند. این بی هنر بسیار چشم سفید است. انسانیت اقتضا می کند که انسان مودب باشد. فرق ما بین بنی آدم و حیوان ادب است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها