داستاني ديگر از بقايي؛

ماجراي سكه هاي اهدايي دولت دهم به مقامات چيست؟/كدام شخصيت ها تكذيب كردند؟

ماجراي اهداي پنج سكه طلا به برخي از مسئولين در دولت دهم جنجال بسياري را در فضاي رسانه اي به پا كرده است

ماجراي سكه هاي اهدايي دولت دهم به مقامات چيست؟/كدام شخصيت ها تكذيب كردند؟

به گزارش خبرنگار سياسي سايت خبرفوري، حمید بقایی در یک فایل تصویری برای توجیه اتهام پرداخت پاداشها و هدایای خارج از قانون به برخی افراد گفت: «یکی از موارد پرداخت این هدایا به عزیزانی بود که در اوج تحریم ها تا پاسی از نصف شب در جلسات مربوطه حضور داشتند از اين رو مقرر شد پنج سکه به آنها پرداخت بشود، آقایان باهنر، حسین طائب، فیروزآبادی، عزیز جعفری، رئیسی، اژه‌ای، مصباحی مقدم ، سعید جلیلی سکه طلا دریافت کردند و رسیدی هم ندادند.»

اين اظهارات جنجالي بقايي كه اين روزها به همراه رفيق شفيق خود در حرم شاه عبدالعظيم بست نشسته است سبب شد تا چهره هايي كه وي از آنها به عنوان دريافت كنندگان سكه نام ببرند يك به يك دست به كار شده و اظهارات بقايي را تكذيب كنند.

"مصباحی مقدم"

غلامرضا مصباحی‌مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز به اظهارات حمید بقایی معاون اجرایی محمود احمدی‌نژاد در دولت‌ دهم درباره گرفتن سكه پاسخ داد و گفت: ادعای آقای بقایی مبنی بر اینکه آقای احمدی نژاد در جلسه بررسی علل و عوامل تنش های اقتصادی به ما نفری 5 سکه بهار آزادی داده است را تکذیب می کنم و این ادعا دروغ است.

"ابراهيم رئيسي"

در پی ادعای حمید بقایی مبنی بر اینکه در جلسه‌ای در زمان دولت دهم با حضور رییس‌جمهور وقت به افراد حاضر در جلسه از جمله حجت‌الاسلام رئیسی، سکه اهدا شده است، دفتر حجت الاسلام رئیسی اعلام کرد که این موضوع کذب محض است و از اساس صحت ندارد.

تا به اين لحظه افرادي چون سعيدجليلي، حجت الاسلام طائب، حجت الاسلام اژه اي، سردارجعفري،سرلشكر فيرزوآبادي و محمدرضا باهنر نسبت به اين خبر واكنشي نشان ندادند.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • هوشنگ
    0

    اخه احمدی نژادی که روز با ااادالت بودوحالا چرا بد شده مگه قبل اینکه رئیس جمهور بشه نمی شناختنش.ادم باید خیلی احمق باشه فرق حقیقت و دروغ رو متوجه نشه

  • دشتی
    0

    داره دستو پا میزنه که خودشو نجات بده اگه راست میگه با مدرک حرف بزنه

  • احسان
    0

    هیچ کسی از واقعیت ماجرا خبر نداره ولی من حدث میزنم پنجاه پنجاه باشه هم اونا کارشون ایراد داره و هم اینا ما تو کشورمون مسئول سالم خیلی کم داریم اون سالمام روز بروز داره کمتر میشه به به تعداد انگشتان دست هم نمیرسه ، همگی منافع خودشون و هم حزبی های خودشون رو میبینن . مردم هم فقط موقع جنگ و انتخابات میشن گل سرسبد ایران کاش اقا ظهور کنه که نه تنها ایران بلکه دنیا رو فساد گرفته

  • محمد
    0

    اگرواقعا به خاطر تحریم وسکه ها 5 تا بوده خیلی جنجال ندارد

  • تسلیمی
    0

    این ماری است که خودتان در آستین پرورش دادید تازه اول کاره

    نظرات شما -
    • شهروند
      0

      اگه ادعای بقای راست باشه مار نیست اتفاقا جوب خداست که صدا نداره

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها