امام‌جمعه یزد:

از اهداف تحریم‌ها، درگیر شدن مردم با مسایل اقتصادی و غافل شدن از معنویات است

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد گفت: یکی از دلایل تحریم‌ها از سوی دشمنان این است که مردم به خاطر درگیر شدن با مسایل اقتصادی از مسایل معنوی فرزندان و دانش‌آموزان غافل شوند.

از اهداف تحریم‌ها، درگیر شدن مردم با مسایل اقتصادی و غافل شدن از معنویات است

آیت‌الله ناصری روز شنبه در دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: یکی از توطئه‌های همیشگی دشمنان علیه انقلاب اسلامی است که با ایجاد مشکلات اقتصادی برای مردم و خانواده‌ها، آنها از مسایل تربیتی و اخلاقی نسل جوان غافل شوند.

وی با بیان اینکه در این ارتباط باید همه مواظب توطئه‌های فرهنگی و اقتصادی دشمنان و تحریم‌ها باشند ادامه داد: یکی از دلایل این تحریم‌ها، سرگرم بودن مردم به مسائل اقتصادی و غافل کردن آنها از دین و دیانت است بنابراین می‌بینیم که صهیونیست‌ها لحظه‌ای آرام نیستند و مدام به دنبال برنامه‌ریزی و دسیسه‌چینی علیه اسلام هستند.

امام‌جمعه یزد گفت: آموزش و پرورش جایگاه حائز اهمیتی دارد و از آنجا که بچه‌های معصوم از سن زیر ۶ سال تا ۱۸ سالگی دوران رشد معنوی، عقلی و جسمی خود را در مدرسه و مهدکودک به سر می‌برند می‌توان گفت که حساس‌ترین دوران زندگی در دست آموزش و پرورش است.

ناصری بیان کرد: کارآمدی افراد، رشد فکری آنها و شکل گرفتن شخصیت‌ها یا بالعکس، سقوط اخلاقی، ناکارآمدی و وابستگی آنها در این دوره اتفاق می‌افتد بنابراین باید دقت‌نظر جدی داشته باشیم زیرا آینده یک کشور و یک ملت در دستان دانش‌آموزان امروز است.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه دشمنان انسانیت از این دوران به عنوان یک فرصت طلایی استفاده می‌کنند یادآور شد: در شرایطی که ما نسبت به دانش‌آموزان و کودکان غفلت کرده‌ایم، دشمن روی آنها سرمایه‌گذاری کرده و آنها را به سمتی سوق داده که مادی‌گرا، سطحی‌نگر، بی‌برنامه و فاقد قدرت تفکر و تعقل باشند.

ناصری با اشاره به اینکه قرآن دستور داده که خودتان و فرزندانتان را از آتش جهنم نجات دهید تصریح کرد: غربی‌ها بر خلاف دستور قرآن، مردم را به سمت آتش هدایت می‌کنند و در این شرایط اصحاب فرهنگ، دانشگاه، اساتید و معلمان باید متوجه شرایط باشد و ببینند که برای فرزندان این مرز و بوم چه برنامه‌ای دارند.

در این دیدار مدیرکل آموزش و پرورش یزد گزارشی از اقدام‌ها و برنامه‌های آموزشی و تربیتی در مدارس ارایه کرد.

استان یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۲۵۰ هزار دانش‌آموز دارد.

منبع: ایرنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • صبور
    0

    کاري کرديد که دين و مذهب از,بين مردم خصوصا جوانها رفته جمع کنيد اين حرفها رو ,,,, يکسري دارن اختلاس و دزدي تريلياردي ميکنن بعد مياييد از,معنويات صحبت مي کنيد واي,بر شما

  • کاربر ناشناس
    0

    باشه

  • مهدی
    0

    دین بخاطر شما آخوندا از بین رفته تو ایران طبق زمان شاه جلو می رفتین جوان‌ها الآن همه نماز می‌خواند

  • وطن
    0

    شکم گرسنه ایمان ندارد وقتی حرف باعمل فرق دارد این همه تضاد با فرق گذاری مردم می بینند وقتی هر روز امید کمتر میشه وقتتی که می بینی انکه بدی میکنه جلوتره چه انتظاری داری

  • نعمته یا نغمته !؟
    0

    خب شماها بیایین درست کنین اقتصاد و معیشت مردم رو . ببینم نمیشه ؟! یعنی زورتون به آمریکا نمیرسه !؟ یعنی تحریمها نابود کننده هستن ؟!!! مگه نمیگفتین که تحریمها نعمت هستن . تحریم باعث پیشرفت میشه باعث بالندگی و ...... !!!!!؟؟ ها ؟ چی شد ؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها