مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی:

شایسته نیست اتهامات رئیس مجلس مورد رسیدگی قرار نگیرد/ با مسکوت گذاشتن موضوع "فایل صوتی" یک غده چرکین تولید می شود

مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: اگر رئیس مجلس نظام جمهوری اسلامی دچار اتهاماتی باشد که با شفافیت به آنها رسیدگی نشده چنین وضعیتی برای این نظام برخاسته از انقلاب و خون شهدا شایسته نیست.

شایسته نیست اتهامات رئیس مجلس مورد رسیدگی قرار نگیرد/ با مسکوت گذاشتن موضوع "فایل صوتی" یک غده چرکین تولید می شود

مسیح مهاجری در روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:اگر درباره فایل صوتی پرسروصدائی که در روزهای اخیر نقل تمام محافل شده و هر روز بیشتر و بیشتر مطرح می‌شود بخواهیم نظری واقع‌بینانه بدهیم باید بگوئیم بهترین راه اینست که مطالب مطرح‌شده در آن توسط دستگاه‌های نظارتی و قضائی مورد بررسی قرار بگیرند و با شفافیت کامل به تمام جزئیات آن رسیدگی شود و نتیجه بررسی‌ها و رسیدگی‌ها نیز بدون هیچ ابهامی به اطلاع مردم برسد.

چنین اقدامی، بزرگ‌ترین خدمت به تمام افراد و دستگاه‌ها و نهادهائی است که در این فایل صوتی مورد اتهام قرار گرفته‌اند. این تصور که با سکوت درباره محتوای این فایل صوتی و خواباندن سروصدای مربوط به آن، موضوع خاتمه پیدا می‌کند و فراموش می‌شود، یک خیال باطل است. این کار باعث تبدیل شدن موضوع به یک غده چرکین می‌شود و تجمیع همین غده‌های چرکین است که اعتماد مردم به نظام حکمرانی را خدشه‌دار می‌کند.

نتیجه رسیدگی‌های منصفانه و فاقد طرفداری از متهمین اگر گناهکار بودن آنها بود، بدون هیچ ملاحظه‌ای باید به کیفر اعمال خود برسند و اگر تبرئه شدند باید از آنها اعاده حیثیت شود و شایستگی‌شان برای ماندن در جایگاه مسئولیتی تأیید گردد.

قطعاً اگر رئیس مجلس نظام جمهوری اسلامی دچار اتهاماتی باشد که با شفافیت به آنها رسیدگی نشده چنین وضعیتی برای این نظام برخاسته از انقلاب و خون شهدا شایسته نیست و اگر روشن شود که این اتهامات وارد نبوده و او از شائبه‌های مطرح‌شده منزه است، تکیه زدن بر این جایگاه برای او نیز مباح می‌شود.

با جلوگیری کردن از تحقیق و تفحص و کار قضائی هرگز نمی‌توان به این شفافیت رسید. سایر دستگاه‌ها و نهادها نیز به چنین شفافیتی نیاز دارند که اگر ایجاد شود، خود مردم از آنها دفاع خواهند کرد و هیچیک از ابزارهای تبلیغاتی دشمن قدرت به زیر سؤال بردن آنها را نخواهند داشت چون دشمن خلع سلاح می‌شود.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 24
  • صمد
    1

    آنجایی که به ضرر قدرت حاکمه است .بی اعتنایی میکند .و مردم هم از دین نگران میشوند .و نظام را زیر سوال میبرند .نباید مثل کبک باشند .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      52

      اتفاقا مغرض هستید همانند این روزنامه چون دادگاه ها برگزار شده و شخص قالیباف هم جرمی مرتکب نشده ولی چون دوست دارید ایشون را مجرم بنامید میخواهید به خودتان دروغ بقبولانید

  • سید
    1

    بررسی این مواردمثل تف سربالاست۔

  • اه ه ه !!
    1

    مثل اینکه دوست داری ،دهان تو را هم با سیمان پر کنند ها !!!!؟؟مانند همان قاضی که مسئول رسیدگی به پرونده فساد شهرداری تهران بود ،،،یا مثل شهرداران بعدی که همگی دچار ناراحتی قلبی شدند و زدند پرستوی شان را کشتند ،خخخخ

  • علی
    4

    امیدوارم قوه قضاییه به موضوعات اینچنینی رسیدگی و برخورد جدی نماید تا جامعه در جهت سالم شدن رشد یافته و فرآیندها و کنترل های داخلی دقیق تری تعبیه و اعتماد عمومی بین مردم تقویت گردد.

  • رامین
    1

    نفهمیدم، یعنی دقیقا دست به خودزنی کنند ؟ مگه داریم ؟ مگه میشه ؟ اللهم اشغل الظالمین بالظالمین

  • امپراطور
    0

    مرحوم میرزا تقی خان امیرکبیر چه زیبا فرمودند..جایی که تعداد پلیس زیاد باشد یعنی امنیت کم است.-جایی که مردم به مرده ها متوسل شوندیعنی کاری از دست زنده ها ساخته نیست .-جایی که مردم فقیرند یعنی مسوولین دزد زیادند. - جایی که پینه پیشانی ارزش دارد یعنی پینه دست بی ارزش شده است. جایی که رسانه ها تحت اختیار دولتند یعنی مسوولین دروغگو هستند.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      احسنت

    • جلال عامری
      3

      امپراطور تسو.باید بکشمت بابت اراحیفت

  • کریمی
    2

    افرادی بعد از انقلاب بر قدرت تکیه زدند و امروز وقتی خلافی ازشون رو می شود با تحریف اینک اینجانب خادم انقلاب و مردم هستم و دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب و نظام اینجانب را نورد تحمت و افتراه قرار دادند و اینحانب در جایگاه خودم محکم و استوار در این مدت در سنگر حفاظت از نظام ایستادم و دشمنان قادر نیستند کوچکترین انگی به اینجانب بزنند از نظام مایه می گزارند و اینک در این مدت حقوق دریافت کردند نادیده می گیرند و اینک جوانانی جان شیرین خود را فدای این سر زنین کردند فرانوش می کنند و ملتی برای عدالت انقلاب کردند به مسخر می گیرند فقط اینها تنها اشخاص حقیقی و حقوقی در نظام هستند که اگر نباشند نظام با خطر مواجه می شود تعدادی افراد خاص هستند که نظام را متعلق به خودشان می دانند و این همه جوان انوزش دیده که باید الان جایگاه اینها را بگیرد نا لایق می دانند ریس قوه قضایی خلاف کرده بود وقتی زیر سوال می رفت حمله می کرد به دشمنان نظام که من محکم در جایگاه خودم و در سنگر خودم از نظام دفاع می کنم این تحمت زدن دیگر ما عادت کردیم و کاری دشمت از پیش نخواهد برد اینها دیگر وقتش است جوابگو اعمالشان باشند در پیشگاه ملت خودشان در نظام حاکم علیه امریکا مبارزه می کنند بچه های اینها در امریکا سرمایه گذاری می کنند اقای شمخانی می گویند کشتی متلق به فرزتدت در هند گرفتار شده جوابگو باش از کجا اوردی از اینک در این مدت خدمت کرده حرف می زند تمام ملت ایران برای حفظ نظام خدمت کردند و خیلی از خانوادها فرزند دادند بخاطر نظام انها الان چه سمتی دارند چقدر سرمایه دارند یک حقوق نا چیز می گیرند شما که بالاتر از خانواده شهدا نیستی باید جوابگو عملت باشی باید قوه قضایی ورود کند اگز افرادی سالم در قوه قضای باشند اینها را احضار کنند تحقیق کنند حقیقت روشن شود

  • فواد ری
    1

    قطعا چاقو دسته خود را نمی برد ؟ اینها انقدر از همدیگه اتو دارند که به محض برخورد پته هم را بیشتر رو می کنند . ببینید احمدی نژاد صبح تا شب همه را می شورد و جرات برخورد با او را ندارند چرا ؟ چون خیلی چیزها می داند وخودش هم تهدید کرد افشا می کنم !؟

  • ناشناس
    1

    کی باید پیگیری کنه ؟؟ همه با هم فامیل هستند مگه بخاطر غریبه ها و رعیت ها کسی فامیل خودش محاکمه میکنه؟؟ تازه هشت هزار میلیارد ارزش داره که سردار ناراحت بشه ؟؟

  • ناشناس
    0

    فساد کشوررا گرفته و هیچ وقت تا زمانی که قم ظلمین هستند مردم و کشور به بدختی بیچارگی میره جلو همشون دارن فساد می کنند همهشون دارن غارت می کنند همشون حق مردم را به عربها میدن همشون در حق مردم ظلم و ستم کردن کدام کشوری مثل ایران اینقدر فساد ظلم ستم است

  • ناشناس
    3

    این منطق درسته که اگر خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی اشتباهی انجام داد بجای اون وزیر فرهنگ رو استیضاح کنیم!

  • علی
    0

    ایشون جزو مهره های اصلی نظام شده دیگه نمیشه سمتش رفت اگر قرار به محاکمه بود که سر وقتش که تخلفات گوناگون شهرداری زمان ایشون رو شد به وضعیتش رسیدگی میکردند الان که رفقاش یکی شده رئیس جمهور اون یکی دوستشون آقای اژه ای شده رئیس قوه قضائیه و روابط محکم و قوی با قدرتمند ترین نهاد کشور یعنی سران سپاه هم که داره دیگه کیه که بخواد به ایشون نزدیک بشه اخرین تلاش جدی که برای تحقیق و تفحص پرونده ایشون انجام شد توسط شهردار بعد بود یعنی اقای نجفی که منجر شد به ارسال پرستوی نفوذی توسط برادران که بدم جواب داد جهت جاسوسی و تهدید به افشای تخلفات خود نجفی و گرو کشی جهت ساکت کردن نجفی بود که منجر به نابودی کل زندگی نجفی و قاتل شدن ایشون و بسته شدن پرونده به این شکل وحشتناک شد دیگه کسی جرات میکنه بره دنبال این پرونده ایا

  • احمد علیزاده
    13

    مردم ما زرنگ تر از شما جیره خورها هستند قرض ورزی های شما تمامی ندارد ،آقای قالیباف چند موردبازرسی قرارگرفته درخصوص پرونده سازی ها تهمت زدنها واز همه این تهمت ها مبرا شدن آقای قالیباف شفاف صورت مالی خودش رسانه ای کرد چرا شما که دنبال فلان هستید یک مدرک مستند درست تابحال نتوانستید رو کنید ،همرزم شهید سلیمانی همسایه مورد اعتماد سردار دلهااگر میخواستند مال اندوزی کنند مثل خیلی های دیگر شرایط داشتند،به ایشون که چون سربازی برای مردم مملکت خودش هرکجا که لازم دانستند سراز پا نشناخته با جان ودل خدمت کردن ظلم هست ،این تهمت زدنها به کسیکه مطمئن نیستیم تاوان سنگینی دراخرت داردازخدا بترسید

  • تاریخ
    1

    نوار هست جعفری هم زنده است یک وکیل پدرومادر دار مو ضوع را در دادگاه بررسی کند.نه اون دادگاهی که شیرزنی چون نرگس محمدی را بخاطر دفاع از حق هموطن به 8 سال زندان و شلاق محکوم میکند.

    نظرات شما -
    • لزگی اذری
      4

      خیلی حرف بزنی توی زندان بهش تجاوز میکنیم

  • هفت لنگ بختیاری
    1

    اعدامش کنید خائن به خون شهدارا

  • ناشناس
    0

    جناب آقای دکتر سید خلبان سردار قالیباف دزدی نکرده اند بلکه ۸ هزار میلیارد تومان را چند سال قبل به برادر دکتر سید سردار سپهبد سلیمانی داده اند تا ایشان هم آن را به جناب آقای دکتر سید بشار اسد و جناب آقای دکتر سید آیت الله العظمی شیخ نصرالله و ... به عنوان حقوق و مزایا پرداخت کنند .
    ما رکورد زدیم. اجرکم عندالله

  • ناشناس
    0

    درود بر امپراطور خیلی جالب بود قالیباف خودی است هیچوقت محاکمه نخواهد شد

  • عبدالناصر
    1

    ماجرای قتل همسر نجفی به کجا انجامید؟مگر نجفی بت سه گلوله همسرش را نکشت؟

  • ناشناس
    0

    چون نظام به شفافیت و اعتماد ملی اعتقادی ندارد,حتی اگر احساس خطر بکند و بخواهد واقعیت را کشف و اعلان کند ,چون تجربه عمل درست را ندارد, نخواهد توانست ان را به سر انجام برساند.

  • ناشناس
    0

    چرا ما که سی سال خدمت کردیم نداریم مسولین ازکجااوردند یه هفته کرونا گرفتیم بهداری خودما ما ویزیت نمکرد آقایون نظامی بودند ماهم بودیم چرا ما نداریم اونا دارند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها