رئیس اتاق فکر مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها:

لعنت خدا بر سیاسیون نابابِ عمامه به سری که می‌گویند طلبه نباید دست به خشونت بزند/ انسان مومن و مسلمان حیله نمی‌کند

رئیس اتاق فکر مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: دشمنان حتی اگر به ملت ایران دسترسی پیدا کنند به بندگی هم راضی نمی‌شوند. ببینید همین دواعشی که سلطه بر قسمتی از عراق پیدا کردند با این کشور چه کردند؟ هزاران دانشجو را در یک لحظه نابود کردند. مردم ایران باید باور کنند که دشمن دارند. این موضوع را خداوند با آیات خود برای ما جا می‌اندازد.

لعنت خدا بر سیاسیون نابابِ عمامه به سری که می‌گویند طلبه نباید دست به خشونت بزند/ انسان مومن و مسلمان حیله نمی‌کند

علیرضا پناهیان شامگاه شنبه در مراسم بزرگداشت شهدای حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ(ع) اظهار کرد: حادثه‌ اسف‌باری که در حرم مطهر شاهچراغ(ع) اتفاق افتاد مردم متعهد و مسلمان، علاقمند به اهل بیت (ع) را متاثر کرد. هر انسان منصف و خردمندی این ماجرا را بشنود نمی‌تواند متاثر نشود.

رئیس اتاق فکر مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها ادامه داد: از آنهایی که از به قتل رساندن آیت الله شهید دستغیب ابایی نداشتند برمی‌آید که زنان و کودکان را به رگبار ببندند.

پناهیان با بیان اینکه درس‌ها وعبرت‌های فراوانی در این حادثه است، گفت: با این حادثه دشمنان ما کینه دیرینه خود را به ما نشان دادند؛ خداوند متعال در قرآن می‌فرماید که این‌ها با شما خوب نیستند؛ چرا کسی باید کینه ما را آنقدر به دل داشته باشد که زنان و کودکان ما را به رگبار ببندد.

وی با بیان اینکه دشمنان کینه ملت ایران را به دل دارند و ملت ایران باعث بیداری ملت‌ها شدند خطاب به مردم گفت: باور می‌کنید دشمن داریم؟ نفت تان را بدهید، به بردگی کشیده شوید، دانشگاهتان را با خاک یکسان کنید اما باز دشمنی آنها با شما تمام شدنی نیست؛ مجبورید مقاومت کنید، مجبورید دشمنان خود را دشمن بگیرید و به دشمن با نگاه دشمن نگاه کنید.

پناهیان با اعتقاد به اینکه دشمن‌شناسی در کشور ضعیف شده است به ۱۳ آبان اشاره کرد وگفت: بچه‌ها زندگی و بازی را با مبارزه آغاز می‌کنند؛ بچه به صورت غریزی می‌داند دشمنی دارد که باید با او مبارزه کند. نباید انگیزه ستیزه با دشمن در ذهن آنها از بین برود بلکه باید دشمنشان را پیدا کنند؛ آنها دیپلم را که گرفتند باید بغضی از دشمن در سینه داشته باشند.

وی بیان داشت: اولین پیام این گلوله باران این است که دشمنان از ملت ایران کینه به دل دارند. کینه زنانی را بر دل داشتند که با وجود فتنه چادر از سر برنداشتند. آنها حتی کینه کم‌حجابان، کودکان و نوجوانان ما را هم به دل دارند. چراکه کم‌حجابان و جوانان ما نیز در این فتنه تسلیم داعش نشدند.

پناهیان بیان کرد: آنها کینه نوجوانان دبیرستانی را به دل دارند که صدها هزاران نفرشان در همین چند شب اطراف حرم نگهبانی می‌دهند. کینه مردمی را دارند که مشکلات اقتصادی را به امید یک آینده روشن تحمل می‌کنند.

وی گفت: دشمنان با یک گلوله باران و چند خشاب فشنگ نمی‌توانند ملت ایران را از پا درآورند. اما برخی مردم ایران هنوز کینه‌توزی دشمن را باور نکردند. دشمنان انقد بغض این ملت را در سینه دارند که با وجود اینکه می‌دانند نمی‌توانند ملت را به ستوه بیاورند اما هنوز هم دندان به هم می‌سایند.

پناهیان با اعتقاد به اینکه دشمنان خدا، دشمنان احمد بن موسی(ع)، دشمنان علی بن موسی (ع) و دشمنان اهل بیت (ع) دشمنان ملت ایران هستند، گفت: دشمنان حتی اگر به ملت ایران دسترسی پیدا کنند به بندگی هم راضی نمی‌شوند. ببینید همین دواعشی که سلطه بر قسمتی از عراق پیدا کردند با این کشور چه کردند؟ هزاران دانشجو را در یک لحظه نابود کردند. مردم ایران باید باور کنند که دشمن دارند. این موضوع را خداوند با آیات خود برای ما جا می‌اندازد.

وی با بیان اینکه کسی که مومن شد دشمن پیدا می‌کند، خطاب به مردم گفت: می‌خواهید دشمن نداشته باشید ایمان نیاورید؛ نمی‌توانید هابیل باشید و قابیل شما را نکشد، نمی‌توانید یوسف شوید، برادرانتان شما را در چاه نیندازند. این درس را ببینید.

پناهیان گفت: رسانه‌های دشمن را نشونید. در میان باید دیدن و شنیدن رسانه دشمن دیدن جنایت و خوردن خباثت باشد.

وی با بیان اینکه یک‌وجه سیاسی نبودن این است که دشمن نداشته باشید، گفت: به قول رهبر معظم انقلاب خدا لعنت کند کسانی را که می‌خواهند جوانان ما سیاسی نباشند. این جنایت‌هایی که می‌شود نشان از دشمن داشتن ما و کینه داشتن دشمنان مان است.اگر در شب حادثه تروریستی شاهچراغ (ع) درب همین شبستان باز شده بود صدها هزار نفر نمازگزار به شهادت می‌رسیدند. اما ما دشمنان را نابود خواهیم کرد چراکه از این مسیر عقب نخواهیم نشست و کینه آنها را در گلویشان خفه خواهیم کرد.

پناهیان با اشاره به شعار«خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست» گفت: مردم نمی‌خواهد برای حفظ رهبرشان خون بدهند. این شعار متعلق به دوران دفاع مقدس بود که ۲۰۰ هزار شهید دادیم. در حال حاضر اقتدار ما خیلی بیشتر از اینهاست؛ ملت ایران بایستی برای رهبرشان قیام کنند که خیلی قبل‌تر بر ضرورت جهاد تبیین تأکید کردند؛ رهبر انقلاب از آینده خبر داشتند.

وی عنوان کرد: وقتی وضعیت فرهنگ جامعه به سوی پیشرفت سوق پیدا کند یاوه‌گویی‌ها فراوان خواهد شد و جهاد تبیین بر تک‌تک ما واجب می‌شود؛ دفاع مقدس و دفاع حرم واجب کفایی بود اما جهاد تبیین واجب عینی است.

پناهیان با اشاره به شعار«خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست» گفت: مردم نمی‌خواهد برای حفظ رهبرشان خون بدهند. این شعار متعلق به دوران دفاع مقدس بود که ۲۰۰ هزار شهید دادیم. در حال حاضر اقتدار ما خیلی بیشتر از اینهاست

پناهیان گفت: از اولین درس شهادت شهیدان شاهچراغ(ع) نمی‌توانم بگذرم اما باز هم تأکید می‌کنم که ما دشمن داریم و دشمن کینه ما را به دل دارد. دشمن کینه ملت ایران را بسیار بیشتر از گذشته به دل گرفته است. اگر زمانی امام جمعه شیراز را به شهادت رساند اکنون می‌خواهد تک تک مردم را گلوله باران کنند چرا که هنوز ملت ایران در مقابلشان مقاومت می‌کنند و مشکلات اقتصادی آنها را به ستوه نیاورده است. لذا می‌خواهند از این ملت انتقام بگیرند.

وی افزود: کاری که دشمنان با عراق و سوریه کردن جلوی چشم ماست. نباید عقب نشینی کنیم. من از ملت ایران تقاضای حرکت دارم؛ باید علیه دشمن حرکت کنیم.

پناهیان اظهار داشت: دشمنان از ایجاد ناامنی و آشوب دنبال ترساندن و خسته کردن ملت ایران هستند و امیدشان این است که با گلوله باران از آب گل‌آلود ماهی بگیرند. آنها گلوله‌باران می‌کنند و می‌خواهند این را به ذهن مردم تداعی کنند که ما خودمان این کار را کردیم.

وی افزود: هر که بترسد شایعه را بیشتر قبول می‌کند و دشمنان درصدد هستند با ترس قدرت خود را بر ملت ایران تحمیل کنند و با ضربه‌هایی که می‌زنند به دنبال خسته کردن ملت هستند.

پناهیان گفت: متاسفانه چند روحانی عمامه به سر از سیاسیون ناباب این کشور مدل ابوموسی اشعری را ایجاد کردند و به جبهه حق و باطل کاری نداشتند. ای عمامه به سری که کور بودی و ندیدی بسیجی دست به سلاح نبرد، کتک خورد، شهید شد اما خشونت نکرد و برای امنیت مردم جان داد، لعنت خدا بر تو باد که می‌گویی طلبه نباید دست به خشونت بزند. مرگ بر شما منافقان باد.

وی با بیان اینکه اسلام دین رحمت است، گفت: اسلام حتی کافرانی را در کشور اسلامی زیست می‌کنند در پناه خود قرار می‌دهد و خون و ناموس آنها را محترم می‌شمارد. اگر یکی از کفار به شنیدن قرآن علاقمند بود باید به او اجازه دهید قرآن را بشنود.

پناهیان عنوان کرد: اسلام به همه ملل و انسان‌ها احترام می‌گذارد؛ همه انسان‌هایی که در پناه اسلام زندگی می کنند از حقوق شهروندی مساوی برخوردار هستند.

وی بیان کرد: کسانی که حادثه اسف‌بار شاهچراغ را رقم زدند و کسانی که پشت صحنه از این کار پشتیبانی می‌کردند و تدارک این کار را می‌دیدند، چه توجیهی برای کارشان دارند و ما چگونه می‌توانیم کار آنها را توجیه کنیم. آیا می‌شود افرادی که در یک جا تجمع کردند را به قتل برسانیم؟

پناهیان ادامه داد: ایمان اجازه ترور نمی‌دهد و حیله را مهار می‌کند؛ انسان مومن و مسلمان حیله نمی‌کند. هرچند انسان در میادین جنگ از خاک کشور و ارزش‌ها دفاع می‌کند و همه دنیا دفاع انسان در هنگام جنگ را قبول می‌کند اما چگونه می‌توانیم این حادثه عجیب را بپذیریم‌ که کسی شب هنگام پا در حرمی بگذارد که از قداست برخوردار است و منسوب به اهل بیت (ع) است و مردم بیگناه را که برای انجام فریضه الهی به این مکان آمده‌اند به رگبار ببندد و مرد، زن، بزرگ و کوچک را به قتل برساند.

وی اضافه کرد: این در حالیست که چندی پیش در کشور ما یک حادثه به وقوع پیوست و الان چهل روز است آشوب به پا شده اما در این اتفاق تلخ که ۱۳ نفر به شهادت رسیده‌اند چه واکنش است؟

رئیس اتاق فکر مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها به مرگ یک خانواده در حادثه شاهچراغ (ع) اشاره کرد و گفت: انسان‌هایی که برای هم وطنان، هم کیشان و هم دینان خود دلسوز هستید؛ کدام انسان می‌تواند بپذیرد که یک خانواده در یک لحظه سه نفر از اعضایش را از دست بدهد؟

پناهیان یادآور شد: آیا افرادی که به چنین کارهایی اقدام می کنند شستشوی مغزی شده‌اند؟ آنها انسان‌هایی را بی جان کردند. این در حالیست که در قرآن کریم آمده هر کس یک انسان بی‌گناه را به قتل برساند انگار همه انسان‌ها را به قتل رسانده است؛ قرآن اشد مجازات را برای کسی که نفس محترمه و مومنی را به قتل برساند در نظر گرفته و خداوند متعال برای او عذاب دردناکی را آماده کرده است.

وی اظهار داشت: از دستگاه‌های مربوطه، دستگاه‌های امنیتی و قوه قضاییه مجدانه می‌خواهیم از کنار این مسائل ساده نگذرند. ما باید خود را جای کسانی بگذاریم که در این حادثه عزیزان خود را از دست داده‌اند؛ جای طفلی که خانواده‌اش را از دست داد.

پناهیان با تأکید بر اینکه برای برخورد با عوامل این حادثه قاطعیت لازم است، گفت: ما در کشوری زندگی می‌کنیم که از نعمت امنیت برخوردار هستیم. نعمت امنیت نعمتی است که با هیچ چیزی برابری نمی‌کند.

وی افزود: وقتی امنیت نباشد کسب و کار، آسایش و راحتی، درس و فرهنگ نیست. نعمت امنیت نعمت بزرگی است. عده‌ای بنا دارند این نعمت را از کشوری که در خاورمیانه از امنیت خوبی برخوردار است بگیرند. ما باید تلاش کنیم نعمت امنیت حفظ شود.

پناهیان ادامه داد: آنها قصد دارند امنیت کشور را بر هم بزنند و مردم را نسبت به هم بدبین کنند؛ این حرکت‌های مذبوحانه حکایت از این امر می‌کند که آنها درصدد هستند امنیت داخل را بر هم بزنند. ما باید هوشیار باشیم و از مسئولان نظام هم خواستار این امنیت هستیم؛ انسان تا کنار نعمت است قدر نعمت را نمی‌داند اما وقتی نعمت از دست رفت تازه قدر نعمت را می‌داند.

وی گفت: اسلام دین رحمت است اما رحمت حد و حسابی دارد. ترحم بر کسی که مردم بی گناه را به رگبار گلوله می‌بندد و مرد، زن، بزرگ و کوچک و حتی اطفال را به قتل می‌رساند ظلم است. خداوند هم می‌فرماید در مقابل ظلم باید ایستاد.

پناهیان با بیان اینکه دشمن در کمین است، گفت: دشمن به دنبال فرصت است تا از فرصت استفاده کند و ضربه بزند؛ لذا مسئولان امنیتی کشور باید هشدار باشند.

رئیس اتاق فکر مقام معظم رهبری اظهار کرد: تعداد زائران حرم احمد بن موسی (ع) پس از کرونا بیشتر از قبل شد؛ این اتفاق خوب نشان دهنده ایمان مردم است.

منبع: ایرنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
نظرات شما - 174
  • ناشناس
    11

    كل سخنانت را خواندم نه ارزش داشت كه رويش فكر شود نه ارزش پاسخگويي داشت!يك مشت خزعبلات تكراري كه بيشترش هم نيرنگ و دروغ بود!

    نظرات شما -
    • داروغه ناتینگهام
      7

      اگه این رییس اتاق فکره
      وای بحال تفکر

    • حسن
      4

      چه حوصله ای داری شما!!!

    • ناشناس
      4

      من هم اگر یک خانه مجانی در سعادت اباد می گرفتم حرفهای تو را می گفتم

    • ی م
      14

      ممنون دوست عزیز که خیال ما را راحت کردی، پس می گذاریم مغزهامون آکبند بمونه چون شما هیچ چی نفهمیدی پیگیری هم نکردی ببینی کل خبر چی هست. # ایرانی_متفکرنما

    • مستراق یک دریک
      3

      من هم رئیس اطاق فکرخودم هستم روزی ۲ وعده میخورم ۴ وعده میرم دران اطاق فکر میکنم چراکشوربدست شمااخوندهاویران شد

    • 2

      این همه بغض و کینه از طرف آدمای معلوم الحال که از کامنتاشون شیطان مجسم دیده میشه نشون میده طرف حسابی کار درست و آدمه

    • مردم فهمیدن
      0

      کمتر از قرآن و خدا و پیامبر مایه بزارید و دستاویز دزدی ها و اختلاسهایتان کنیدشماها گناه کاریدفکر میکنید مردم خرند مردم همه چیزو فهمیدن و داد میزنن

    • علی
      3

      تعجب می کنم ، چطور عراق و سوریه و لیبی و یمن و تونس و افغانستان و پاکستان و... را دوستان نمی بینند و مدام از اغتشاشگران دفاع می کنند .

  • علیرضا
    13

    جناب پناهیان
    ما قبول داریم که دشمن داریم ولی دشمنمون تو خود مملکتمونه
    دشمن ما شماهستید
    شما مسئولینی که فقط به فکر بقای خودتون هستید فرقی نمیکنه کجا داستان درست کنید و کجا برای مردم ما دشمن تراشی کنید
    از یمن و سوریه و عراق و لبنان بگیر
    تا هزار تا مملکت دیگه که وقتی یکی از جاسوساتوو میگیرن مردم عادی اونجا رو بجرم جاسوسی میگیرید و زندانی میکنید
    اون دواعش هم دست نشانده خود شماهان
    از تخم و ترکه شما اعراب هستن با اون تفکر متحجر
    شما اعراب از سفره تونو از این مملکت جمع کنید و برید همونجایی که بهش تعلق دارید همه راحت زندگی میکنن
    طلبه جماعت حتی عرضه کفش پوشیدن نداره بخاطر همین نعلین و عبا و عمامه میندازه که راحت باشه بعد شما میگی که طلاب بیان بجنگن ؟
    شما توجنگ نگاه کن ببین چندتا طلبه بود
    کدوم یکی از مسئولین و مراجع تقلید رفتن جبهه و جنگیدن
    فقط پشت خط وایساده بودید و فحش میدادید و مردم رو ترغیب به کشتن میکردید

    نظرات شما -
    • 19

      درود به شرفت صحیح است

    • ایران
      16

      واقعا درست گفتی.

    • ناامنی ایران
      0

      الان وضعیت ایران چه از لحاظ امنیتی چه اقتصادی چه زندگی از سوریه و عراق و یمن و طالبان و سودان و ...بدتر و فجیع تر هرکس از خونه میاد بیرون معلوم نیست زنده بر میگرده یا نه

  • ناشناس
    6

    واقعا حیله گری

    نظرات شما -
    • یکی از مردم
      2

      بیخود رئیس اتاق فکر نشده که!

  • ناشناس
    7

    دشمنی بزرگتر از شما آخوندها؟

    نظرات شما -
    • 🐜
      0

      چندروز دیگه بایدخانه وکارخانه راول کنی فرارکنی آخوند دوزاری قدیم وچندین میلیاردی امروزهههههههههههههه

  • ناشناس
    6

    همه این حرفها به خودتان میخورداز زمانی که شما آمدید همش تا امنی همش مردم بی گناه کشته میشود چرا یک از شماها کشته نمیشی اکثراً عمر شما بالای ۵۰سال هست فقط دروغ.وچاپلوسی تحویل مردم می‌دهید

    نظرات شما -
    • حسن
      3

      اتفاقا ما هم بدمان نمیاید شما را در خیابان و در حال اعمال خشونت ببینیم

    • ب
      53

      سلام.ناشناس .تاریخ رو بخون قبلا نامنی بیشتر بود اون موقعی که نزدیک به 9 میلیون ازجمعیت 18میلیونی ایران کشته شدند شما کجا بودید واما امنیت که هم اکنون هست همین اینا ورفقایشان که شهید شدند امنیت رو بر قرار کردند شما فقط بلدید حرف بزنید

    • ناشناس
      1

      اون زمان که جناب عالی در تاریخ خوندید جنگ جهانی بود وتمام دنیا در گیر جنگ وفقر وبدبختی وتیفوس وابله ! ایران هم یک کشور ورشکسته عقب مانده ! الان کشورهایی که زمانی حسرت ایران رو می خوردن شدن حسرت ایرانی ها ! همین عراقی های عقب مانده الان پول ایرانی رو میندازن دور ومیان توکشور از فقر نلت سواستفاده می کنن و کثافتکاری می کنن!
      حالا مدام از پیشرفت افاضه می کنن .کدام پیشرفت ! پیشرفت در صنایع نطامی برای تهدید همسایه ها در یک منطقه راهبردی فقط به کار صاحبان قدرت می اید این به لصطلاح پیشرفتها زمانی که نفعش به اکثریت ملت نرسد پیشرفت نیست عقب ماندگی است .امنیت هم فقط یکی از دهها حقی است که مردم دارند که انهم به برکت نطام وپلیس! و....برباد رفته است !

    • ی م
      15

      جناب ناشناس:
      وصف حالت ، حال کسی که خودش را به خواب زده، به غیر از ترکیه به چندتا کشور همسایه سفر کردی. انقدر اخبار جعلی خواندید مسخ شدید. شرط می بندم زندگی هاتونم جهنمه

  • ناشناس
    5

    حاج آقا شما لطفا ساکت باشید . مردم میخوان زندگی کنند تا کی دنبال دشمن خیالی شما بگردند

    نظرات شما -
    • س
      32

      سلام.شما ساکت شدید که امریکا وهم پیمانشش می گن این جنایت ها کار ما بوده ولی از انها دفاع می کنید

    • 3

      پول توش داداش

    • 3

      حاجی خونتون باربیکیو هم داره

  • ناشناس
    6

    بدبخت وبیچاره اون ملتی که این آقا رییس اتاق فکرش هست.ای خدا ای خدا

  • ناشناس
    5

    چقدر هم شما خشونت طلب نیستید و نبودید...

  • ناشناس
    4

    همش دژمن دژمن

  • ناشناس
    4

    امیر مومنان ع میفرماید حکومتی که پشتوانه مردمی ضعیفی داشته باشد، محکوم به شکست است.

    نظرات شما -
    • ث
      15

      سلام.پیامبر هم می فرمایید جاهلانی رو به راه درست هدایت بشه معجزه انجام شده است

  • ناشناس
    3

    انسان مومن شایدولی شما...

  • ناشناس
    4

    لعنت ابدی پرودگار بر کسی که با مردم بی دفاع به جان آمده از ظلم با خشونت برخورد کنه

  • سلام ایران
    4

    خطرناکترین دشمنی که گرفتارش شدیم فقر و بیکاری و گرانی ویرانگر هست .

  • ناشناس
    6

    لعنت خدا به کسایی که با هدیه این و اون زندگی میکنن...حاجی اگه انقدر جرات داری خودت اول بیا جلو...چیکار به این جوجه طلبه ها داری؟

  • یه ایرانی .......
    5

    آقای پناهیان لطفا بفکر معیشت و نان مردم باشید..........

    نظرات شما -
    • بی بیب
      3

      درخواست بی ربطی هست به فکرانتقام شیخ طوسی هستیم که داغونمون کرد

    • ناشناس
      3

      چهلوسه سال است دروغ به مردم می گوید چهلو سه است وحدهای دروغین می دهید به مردم چهلوسه سال زور فریب اختلاس دوزدی غارت هزارهزار میلیارد ناپدید شد سالیان سال است از کلوی مردم میز نید به کلوی حسن نصراله حزب اله لبنان میریزید مردم نقالب کردن شهید انقلاب دادن جوانها دادن که این بشه حال و روز مردم و زندگی مردم فرو بدبختی زندگیهارا گرفته جوانان باز بی کاری به دوزدی خفت گیری کیف قاببی گرفتار شدن چرا بعد از چهلو سه باید این وضع و حال زندگی مردم باشه مردمی که چهلو سه سال همجوره پشت انقلاب بودن حاج اقا یعنی زندگی مردم کوچگترین پیشرفتی نداشته و زندگیها نابود شده همش فقر فقر فقر گرنی گرانی دشمن دشمن مرک براین مربران پس کی دیکه اینها مردم فقر زده گرفتار هستند احتراز می کنند اینها مردم و جوانانی هستند که هیچ امیدی به شماها و اینده ندارن امام حسینی وار بشنید پیش خودتان بکید ما برای مردم و زندگی مردم چه کردیم که این مردم حالا ناراضی هستند اگر امام حسین را قبول دارید حاج اقای محترم مردمی خسته ذله داریم که به کلوشون رسیده دیکه امام حسینی بهترین مردم و جوانان دنیا را دارید ولی قدرشون را ندانستین چهلو سه سال سوختن و ساختن و به امید روزی ولی اون روز را شماها نساختین برا مردم و جوانان این حق مردم و جوانان دختر پسرها نیست که اینجور به سرشان اورده شود

  • منصور
    6

    حاج اغا ویلای هزارمتری نیاوران خوشد باشد به ریش مردم بخند ظلم پایدار نخواهد ماند

  • ناشناس
    3

    صائب تبریزی
    گوش کن ای مست غفلت تا که هوشیارت کنم
    تا به کی در خواب خواهی و ماند و بیدارت کنم
    جناب استاد آن وهمی که شما را گرفته جنون قدرت است و نتیجه اتصال به نفس اماره و تسلیم پوتین بودن و بس

  • ناشناس
    77

    حقیقتاً تیترتان شیطنت آمیز و ناجوانمردانه است و نسبت دادن مقام معظم رهبری نا حوانمردانه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      لعنت بر هرچه بت ساز و بت پرست

  • ایمان
    2

    دژمن .....

  • ناشناس
    6

    اگر زمانی که با خوشحالی بالا منبر داشتی میگفتی اپارتمانی دوستان بهت دادن با پشت دست تو دهان دوستان زده بودی میگفتی من راه و رسم و شیوه امام علی پیش میگیرم ذره ای دنیا ارزش نداره الان نمیخواست برای مردم شاخ و شانه بکشی

    نظرات شما -
    • ناشناس
      7

      مهمتر ازاین ,آقای پناهیان شما راست میگوییدآخوندهم میتواند خشن باشد نه بالای منبر یاروی مبل راحتی، وقتی بسیجی ها در خیابان کتک می‌خورند وحتی جان میدهند برای اینکه شما حکومت کنید شماهم یک بار نشده که به کمکشان بروید که هیچ حتی در راهپیمایی‌های نظام هم شرکت نمی کنید من شهرخودمان رامحاسبه کردم اگراآخوندهای مسجد جمع بشوندویک راهپیمایی تشکیل دهند تعدادشان ازراهپیمایی 22,بهمن هم شلوغترمیشود قدیم مثل بود میگفتند «تصمیمات زیرکرسی زمستان باد هواست» کمی بااین لباس پیامبر در اعتراضات قدم بزنید وحس مردم کوچه و بازار را نسبت به خود دریافت کنید شاید رستگارشوید

    • .
      2

      حیف امیرالمومنین(ع) نیست!؟
      که چنین شیعه ای داشته باشد . . .؟

    • 8

      اتفاقا حیف امیرالمونینه که شیعه ای مثل شما داره که هنوز امام امتش رو نشناخته. امامی که در یک فقره گردن 4 هزار یهودی بنی قریضه رو زد.

  • به پناهیان
    11

    بسیجی هایی که سلاح ندارند ولی به تعداد ۳ نفربه بالا بر سر یک خانم یا جوان بی سلاح می ریزند و با هم لگد می زنند تا بمیرد چه حکمی دارند؟
    مظلوم نمایی بس است داعش شاهچراغ از عوامل شما بود و سناریوی آن توسط شما بی وجدان ها چیده شد تا مردم عزیز ما را در شاهچراغ قربانی کنید و خونشان را تقدیم شیطان کنید.ماه پشت ابر نمی ماند و مانند منزل رشوه ی دوست کارخانه دارت ، بقیه ی خیانت هایت به مردم آشکار می شود.


    نظرات شما -
    • شیعه
      2

      آشکار شده قربانت

    • 39

      آنقدر بی سند حرف می زنید مطمنئم روزی گرفتار آدم هایی مثل خودت خواهی شد

  • ناشناس
    70

    من خودم سخنرانی را از تلویزیون مستقیم گوش کردم منظور ان طلبه کتک خورده وشکنجه شده است فقط به جرم طلبه بودن .جمله اقای پناهیان سوالی وتعجبی است نوع انتخاب تتیر حاکی از موضعگیری خاص شما دارد

    نظرات شما -
    • طبله
      4

      طلبه باید دست به خشونت بزند
      آن طلبه ای که دست به خشونت نزدن طلبه نیست
      طلبه طلبه ای است که طلبه باشد

    • طلبه دوم
      1

      طلبه باید طلبه باشد
      طلبه ای که طلبه نباشد
      طلبه نیست

    • فیلتر میکنین فقط
      2


      محیط زیست و رودخانه ها و دریاچه ها رو نابود کردین
      اقتصاد رو خراب کردین
      اینترنت کلن فیلتره
      گوگل و ... مسدود شده
      نه اقتصاد نه اینترنت نع محیط زیست
      خاهشن شما بگو مردم بع چی چی شماها دلشون خوش باشه
      وسط سال هم داعش تا مرکز ایران با اسلحه رگباری تردد میکنه .
      این هم از امنیتی که بولوفش رو میزنین . چی چی دارین برای مردم !؟
      خروجی کارهای شما در 4 دهه چی بوده !؟
      سوال جرم اگر نباشه ممنووووووووووووونم

  • ایرانی
    4

    خشونت در هر جا و هر لباسی و مقامی ممنوع است و در دین مبین اسلام هم مذموم شمرده شده است . ولی آقای پناهیان شما گفتید که کفار هم در جامعه اسلامی از امنیت برخوردارند سوال ، آیا رفتار ماموران گشت ارشاد طبق موازین قرآنی است ، آیا در کشور ما با همه طبق قانون و یکسان برخورد می شود و به آزادی های اساسی مردم طبق موازین قرآنی جامعه عمل پوشانده ایم،آیا به بند بند قانون اساسیمان پایبند بوده ایم ، آیا عدالت اقتصادی و اجتماعی در جامعه برقرار است . و هزاران امای دیگر......

    نظرات شما -
    • حق پیروز است.
      20

      حرف حق و درست

    • ص
      14

      سلام.ایرانی .امنیت اخلاقی طبق قانون کار کرده چرا نمی گیه ایا اون کسی که شل حجاب است کارش درست است ایا اون کسی که دنبال اقتصاد سرمایه داری هست بوده طبق قانون بود اون کسی که دنبال بی فرهنگی کشور است داره به قانون عمل می کنه برو اینه رو به رفقات بگو

  • ناشناس
    1

    اگردشمن هستند چرا مسئولان وبچه های آن ها اقامت کشوردشمن را دارند کسی حرف را قبول نمی کند حقایق برهمگان آشکارشده

  • ناشناس
    3

    پناهیان یک ملت با ثروت کشور را فدای خودتان وبی تدبیریتان کردید دیگر چه از جان ملت میخواهید؟!!!

  • نیما
    4

    اگر انسان مسلمان حیله نمی کند : پس تو سر دسته حیله گران هستی که هم کاهدان میخوری ( روحانیت)و هم از اخور ( املاک ) مسلمان نیستی

  • ناشناس
    80

    با چه سندی ادعا می کنید و متهم می کنید که جنایت حرم شاه چراغ توسط نظام انجام گرفته ؟؟؟؟ حتما ادعای اینترنشنال سند معتبر شماست !!
    نظام در برابر شما مماشات نشان می دهد ؟؟
    هر دروغگوی بی سندی باید مجازات شود ..
    نباید اجازه داد نظام بیش از این مظلوم واقع شود ..

    نظرات شما -
    • 4

      سندی بهتر و معتبرتر از منهدم کردن هواپیمای اکراینی میخوای ؟

    • سید چنگیز
      3

      خوب چشماتو باز کن و ببین نظام چه نمایش مسخره ای درست کرده و از آب گل آلود داره ماهی میگیره

    • 1

      با همون سندی که مازیار ابراهیمی که به تروریست بودن خودش اعتراف کرده بود ولی بعدا دروغگویی سازمان یافته تون لو رفت به شاهچراغ تون هم مشکوکیم.

      با همون سند کپتان شهبازی با 35 سال سابقه پرواز در مورد سقوط هواپیما اوکراینی به شاهچراغ تون مشکوکیم.

      با همون سند اعتراف گیری از زن سعید امامی و همکاران سعید امامی که در یوتیوب موجوده و صحت اش توسط مجلس اثبات شده، به شاهچراغ تون مشکوکیم.

      سند ما ایران اینترنشنال و بی بی سی نیست، سند ما، چوپان دروغگو بودنتونه. حکومت شما بر خدعه سواره.

    • ناشناس
      0

      این هواپیمای اکراینی چیه تا یکی میگه اسد میندازینش وسط
      بابا یه ریزه هم سواد و عقل بد نیست بخدا
      تو شرایط جنگی وقتی اتفاق میوفته اولا دور از انتظار نیست این مساله ثانیا دو روز بعد بررسی و بازجویی و اینا اصل ماجرا رو گفتن
      ولی واسهکسی که مسی خانم و زالومه خانم رهبر و مهسا خانم رهبر فقیدشه هر چی بگی انگار یاسین به گوش خر خوندی

  • ایمان
    0

    روش پست و مقام گرفتن را خوب یاد گرفتی....
    اگر در این کشور روزی عدالت برقرار شود شما لیاقت پست ترین شغلها را هم نداری...نخواستم اسم ببرم که توهین نشه...
    حکایت قورباغه و این صحبت ها

  • ببینید
    3

    کم حجابی یعنی چه !!!؟؟؟یکی تفسیر کند ؟؟!!مهسا امینی آیا بخاطر بی حجابی مرد یا کم حجابی؟ ؟!!چون مانتو بلند و شلوار و شال بلندی بر سر داشت !!!

    نظرات شما -
    • 31

      دوست عزیز شما هنوز در 3 روز اول فتنه گیر کرده ای خداقوت ، کشور داره تکه تکه میشه تو میگی حجاب مهسا

  • ببندید
    3

    چرا هیچکدام از آیات عظام موضع خود را در مورد اعتراضات اخیر اعلام نکردند .؟!!حتی طرفداران محض نظام ،؟؟بجز جناب مولوی عبدالحمید !!!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      23

      پیام و بیانیه دادن شما مطلع نبودی دوست عزیز

  • سرباز رهبری
    97

    درود خداوند بر حاج آقا پناهیان عزیز و با سواد که همیشه میسوزونه

    نظرات شما -
    • بچه
      3

      البته به .... داغش اونجای ننه تو

  • کوروش
    8

    خدا تو را لعنت کند که در لباس پبغمبر دروغ میگویی.بسیجی را دیدم که دختری را گرفته بود و دختر قسم امام حسین میداد که رهایم کن.اوهم بدترین فحش را نثار امام حسین و ان دختر میکرد و میزد.البته همشون داعش شیعه هستند

    نظرات شما -
    • ق
      34

      سلام.کورش .اون دختری که قسم امام حسین می گفت هم دختری نبود که به خیمه امام حسین تعرض کرد وبه حضرت زهرا توهین انجام میداد

  • ناشناس
    2

    خداوند مرگ دهد دروغپردازان را.

  • ناشناس
    3

    اقای پناهیان لا اکراه فی الدین راهم تفسیر کنید

    نظرات شما -
    • 32

      ادامه آیه و آیات بعد را بخوان به پاسخ می رسی دوست عزیز.
      هیچ کس بین راه و چاه نمی آید بگوید که من اختیار دارم و می خواهم چاه را انتخاب کنم مگر اینکه عقلش ... .

    • 4

      شما که می فرمایید ادامه ایه لا اکراه فی الدین را بخوانید ....اولا موصوع ازادی در دین محدود به یکی دوایه نیست .جایی که می فرماید ما راه هدایت را به شما نمایاندیم خواهیدشکر گدار باشید خواهید ناسپاسی کنید .یا خطاب به پیامبر می فرماید توبرانها سیطره نداری یا این که تو بشیر ونذیری بیشتر نیستی و.... را عنایت بفرمایید بد نیست !

  • ناشناس
    3

    راستی چه خبر از منزلت کجاست اون دوست کارخونه دارت اون طرف آب

  • ناشناس
    4

    خیلی وقته باور کردیم دشمن داریم!
    منتهی پی بردیم دشمن ما همین جاست که یکی از اونها هم قطعا تو هستی !!!

    نظرات شما -
    • 19

      خیلی زود خواهی فهمید که دشمن چه بلایی سر جان، مال و ناموس شما ... .

  • ودادی
    5

    حاجی ویلا اهدایی چطوره عباس آباد خوش می گذره

  • ایران
    3

    لعنت خدا بر دزدان و نابود کنندگان‌امید جوانان این مرز و بوم. لعنت خدا بر پوتین پرستان و شیفتگان اعراب جاهلی.

  • سام
    3

    پست مسئولیتی تریلی نمیتونه بکشه.

  • ناشناس
    5

    سلام
    فعلا ایشون حرف اضافه نزنن
    از آپارتمان سعادت آباد چ خبر ...

  • ناشناس
    51

    خدا شما رو برایمان حفظ کند استاد عزیز،
    کلا مردم ایران ذاتشون هست اغلب قدر نعمت ها رو نمیدونن،مقام معظم رهبری و شما هم نعمتهایی هستید که خدا برامون مقدر کرده،
    چقدر که در خارج از کشور و جهان اسلام،سخنرانی و کتاب های شما باعث شناخت بهتر دین شد..
    فالله خیرا حافظا و هو ارحم الراحمین

  • سید محسن ....
    4

    چه باورهای زشت و داعشی دارید ....
    چرا بچه ها رو باید دشمنی و نفرت بزرگ کنیم ؟؟؟؟؟
    دنیای بچه‌ها دنیای مهربانی و بخشش و شادی هست
    اصلا حرفهای شما هیچ جاذبه انسانی نداشت ......
    شما عاشق نفرت ودشمنی و قتل و عام هستید ....
    چی شده که انقدر راحت دروغ میگید.....
    روزی صلح جهانی از وطن عزیزمون استارت خواهد خورد...

    نظرات شما -
    • ی م
      9

      آره توی دنیای مهربونی باید بچه هامون را از خیابان هایی رد کنیم که یکسری وحوش به اسم آزادی دارند تخریب می کنند. بعد اگر فرزندت پرسید اینا چیه بگو مامان پلیسه( که تا آخر عمرش هیچ وقت حس امنیت نداشته باشه)!!

  • ناشناس
    4

    خطرناک ترین دشمن مردم شما مسئولین هستید
    که ملت ایران رو نابود کردید و گرفتار
    خدا ازتون نمیگذره

  • دلسوخته
    3

    من‌ از جانبازان پامنبری متدین منبرهاتون بودم!
    وقتی دیدم منازل بالاشهر تهران را هبه میدانی وشراکت ماکارانی را وهمزمان گرانی واحتکار را جهاد اقتصادی توبه کردم ودیگر گوش به اندرز دنیاطلبان بیهوده سرا ندادم بدان جوانی ما به عشق هیهات من‌ الذله ارباب تمام شد الان حبیب وجانفدا معصومین وامام زمانم میشوم ولی از منبرهای اموی که در ظاهر نان ونمک مولا دم بزنند ودر پستو رانت واختلاس بیزارم...

    نظرات شما -
    • متفاوت
      5

      جانباز عزیز خیلی خوش امدید ، جلیقه انتحاری بدیم خدمتتون؟

  • ناشناس
    3

    لعنت خدا بر تو که به اسم دین مزخرفات میبافی

  • اسماعیل
    5

    حرفهای‌تکراری‌وبی‌اثر‌که‌‌نشان‌از‌توهم‌پناهیان‌است....

  • ناشناس
    3

    آقای پناهیان
    مردم گرفتارند
    بیکارند
    دختر مردم 40سالشه
    یارو برای مخارج زندگیش کلیه میفروشه
    شما چطور
    حاضری کلیه تو بفروشید
    برای نون شبت

    نظرات شما -
    • 3

      اینها مغزشان را فروخته اند برای شکم وزیر شکمشان

  • gaber
    1

    بهتره صبور باشید. احساسات جزئی از رفتار شماست و قابل قبول نیست. فعلا صبر بهترین کار هست

  • هورا
    2

    یک عمری هست که حرف مفت میزنی که یک ذره نه به درد اخرت مردم خورد ونه این دنیا.

  • دلاور
    31

    سلام یک سئوال چرا برای مرگ مهسا تمام اروپا و امریکا و شبکه های مرتبط بیانیه دادن و در داخل این همه اتفاق افتاد اما برای مرگ تعدادی از مردم به دست هرشخص و یا هر گروه در حرم شاهچراغ از بیانیه و حمایت خبری نیست ؟ من یک دلیل دارم خوب توجه کن مهسا هم فکر و طرفدار کسایی بود که از اون حمایت کردند و میکنند اما مردمی که در مکان مذهبی کشته میشن طرفداری در آن ور مرزها ندارن. خواهش میکنم اگر طرفدار دین نیستی آزاد فکرکن و با شهامت بگو من با مذهب و دین مخالفم

    نظرات شما -
    • 2

      دیروز هم ایتالیا پیام داد، هم ژاپن، هم چند تا کشور دیگه واسه فاجعه شاهچراغ.

      قیل از اینکه فرضیه بدی، سرچ کن

    • دلاور
      12

      خوب خدا را شکر پس قبول دارید که کار داعش بود

    • دلاور
      9

      حق با شماست من باید قبلش پیام های حمایت کشور های دیگه رو میدیدم. اسپانیا و هلند دمشون گرم اتحادیه اروپا و ایتالیا گفتن کارداعشه دمش گرم . وزیر امورخارجه فند لاند هم توی حساب کار بریش وآلمان سفیرش توی تهران محکوم کرده! خوبه شبکه های ماهواره ای فارسی زبان رو هم بگید حمایت کردن یا نه ؟ اگه حمایت کردن ببینیم یک به پانزده هم باشه به جای چهل روز چند روز پشت سرهم باید حمایت کنند سپاس

    • 1

      چرا برای مرگ جورج فلوید شمع روشن کردید و حتی میخواستید خیابانی به اسم این پورن استار و دزد و قاچاقچی مواد مخدر بزنید و از بالاترن تریبون نظام، 20 دقیقه سخنرانی کردید اما از مرگ مهسا امینی بدست نیروهای زیر دست حتی یک کلمه حرف نزدید؟

    • ناشناس
      0

      دختره رو کسی تو هم بهش نگفت افتاد مرد
      بدبخت مریض بود
      بعد این پسره رو اینقد نامردی ریختن سرش کتکش زدن وجود نداشتین یه کلمه ازش بگین؟؟؟؟؟
      بعد میگن معوم الحالید میگید نه

  • متفاوت
    0

    یوسف به خاطر یوسف بودنش این مصیبتها رانکشید. یوسف پدرش فرق گذاشت بین بچه هایش وانها هم کینه به دل گرفتند.بلایی که برادران یوسف بر سر اواوردندفقط از تبعیض وبی عدالتی پدرشان بود.اما یوسف باتوکل بخدا راهش راپیداکرد.واکنون شماها همان پدر یوسف هستید ونمیفهمید که چه میکنید و چقدر تبعیض قائل میشوید و چقدر حق رانادیده میگیرید.اقای پناهیان تفکرهم چیزخوبی است. حب اهل بیت بدون تفکر درست راه غلطی است و مطمئن باشید تفکر داعشی راهمیشه در پی خواهد داشت.

  • ناشناس
    2

    آقای پناهیان بجای اینکه بر بالای منبر فقط به وعظ و تهدید و توهین بپردازید از منبر پایین بیایید و کمر همت ببندید و مردم را از این فلاکت خانه ای که درست کرده اید رهایی بخشید.

  • ناشناس
    2

    بله طلبه ها و روحانیون مبارز باید مردم را با گلوله دوشکا یا ضد هوایی چهار لول نگه تکه کنند. . موفق باشید عزیزان

  • ناشناس
    1

    از اون زمین شمال شهر چند ده میلیاردی که با چند ده میلیون تصاحب کردی چه خبر حححححححححححححححاججججج اغغغغغغا

  • ناشناس
    2

    لعنت بر آن عمامه به سری که میگوید طلبه نباید خشن باشد و لعنت بر آن عمامه به سری که تحت لوای حکومت امام زمان علیه السلام خشونت و تباهی را گسترش می‌دهد و بندگان خدا را به فقر و استضعاف می‌کشاند.

  • ناشناس
    2

    حاجی چقدر حقوق میگیری؟!

  • م.ک.
    2

    حاج آقاماراازداعش میترسونید اونوقت ثروت مارامیدزدید.ما ملت ایران همان طوردهن صدام راجردادیم دهن داعش هم جرمیدیم.شما هم مثل زمان جنگ مارا به بهشت دعوت میکنی وخودتم چنبره میزنی مثل افعی به بیت المال.ماملت ایران رانترسانید.مادهان بزرگترازداعش راهم پرزباله میکنیم.تودرفکرخودت باش ودودستی عمامه توبچسب.مارا ازلولو میترسانی حاج آقا؟بچه گیرآوردی؟

  • داریوش اقبالی
    2

    کجا چنگیز و تیمور و سکندر توانای نبردد ای قلندر سلام ای شهر خوب ای شهر آرش سیاوش را کجا میسوزد آتش لعنت خدا بر بر پاچه خوار بی عمل در پستوی خانه نهان باید کرد در ....

  • بنده خدا
    2

    مردم به همه چی و همه کس شک دارند که البته حق دارند!!

  • ناشناس
    1

    حاج آقا به قول اون دوست ملک شما چقدر ارزش داره؟
    کلا از فقر و بی کاری خبر داری؟
    حاج آقا معیار دیانت جامعه شما نسبت به زمان شاه چی هست با کدوم پارامتر ؟با حجاب اجباری یا با تعداد آدم های نماز خوان و روزه بگیر ...
    از پول بیت المال چقدر برای دیانت مردم خرج کردین آیا معیاری برای سنجش اون داری؟
    پول و رسانه و اسلحه و تریبون که در اختیار شماست اصولا بفرمایید به کدام انتقاد اعتقاد دارید؟
    حاج اقا من ۱۴ سالم بود که جبهه بودم به خدا نه اسرائیلی هستم نه آمریکایی نه اینترنشنال ولی کنار من عزیزانی شهید شدن که اگر بودن اجازه یک دقیقه تریبون به شما نمی دادن.

  • ناشناس
    1

    حکومت معاویه و حکومت حضرت علی رو برید بخونید و با الان تطبیق بدین.
    شماها پیرو علی(ع) نیستین، امام غیر معصوم خودتون رو جایگزین امام معصوم کردید.
    حضرت علی حب حکومت به هر قیمتی رو نداشت.
    حضرت علی دروغ می‌گفت؟! رسانه‌هاتون شده پایگاه دروغ پراکنی.
    «شماها چیزی که ادعا می‌کنید نیستید»

  • ناشناس
    2

    ملت مجبور مقاومت کنه بچه های شما در امریکا عشق حال کنه برو‌‌ بابا ملت دشمن نداره دشمن اگر باشه برای شما هست که دنیارا الوده کردید

  • 3

    دیکه حنای شما رنگ نمیده دروغگو

  • ناشناس
    1

    شما فعلا در مورد خودت شفاف سازی کن که قصر سعادت آباد رو از کجا آوردی؟ گفته بودی بهم کادو دادن.خب شفاف سازی کن برای چی و چه کاری بهت دادن؟

  • ناشناس
    1

    خوش به حالت می‌شینی حرف میزنی پول میگیری😐🤥

    نظرات شما -
    • 0

      تو هم که همون کار رو میکنی مگه نمیشینی فحش میدی پول میگیری؟

  • ناشناس
    0

    تیترتون با متن هم خوانی نداشت.

  • ناشناس
    2

    سخنرانی بی ارزش واز روی قلدری که توان داشته باشد از داعش بدتر عمل می کند

  • طبقه صفر
    1

    .....صدها هزاران نفر نگهبان( گفته استاد!!!!!!!!!!!)
    یعنی چه؟

  • ناشناس
    2

    رئیس اتاق فکر ؟؟؟!!!!این مسئولیتشو برا اولین بار است که میشنوم،چند تا از این مسئولیتها دارد؟؟؟!!!!

  • مجید
    1

    آقای پناهیان مسئولان امنیت باید پاسخگو باشند ،زود دو بانوی خبرنگار محکوم می کنن اما در مقابله با تروریسم دست بسته و ضعیف هستند، چه رحمتی از اول اعتراض به حق مردم تا توانستین زدین، بازداشت کردین و حکم دادین و بیش از صد نفر که درحدود سی نفر در یک روز را کشتین،داعش سیزده نفر را کشت شما بیش از صد نفر ،داعش چهل نفر زخمی کرد شما چند صد نفر را ،حکومت ایران شایسته مردم ایران نه حرف زد نه قانون وضع کرد و نه عمل کرد است.

  • ناشناس
    2

    اخه چی میگی بچه چرا باید جنگ و خشونت یاد بگیره بس کنید دیگه مردمه خسته کردید

  • ناشناس
    3

    همه ی پیامبران و امامان البته مبعوث شده از طرف خداوند کریم
    همه مهربان و دانا و فرشته بودند نه اهل زدوخورد و نه اهل ریخت و پاش و نه اهل نیرنگ و نه اهل قدرت طلبی و نه اهل دعوا بودند
    کم از دین و لباس امامان مایه بزارید خجالت داره
    ته مانده یی عقیده در دل قدیمیها مانده
    جوانان که اسم خدا و پیغمبر براشان کشکه
    بزارید اونا دیگه پشیمان نشوند این اخر عمری

    نظرات شما -
    • 1

      واقعا نمونه یه آدم جاهلی که بعد از چشیدن میوه های بد طعمی مثل داعش و طالبان و بوکوحرام و القاعده و و سردمداران مسلمانی مثل صدام و بشار اسد و آل سعود و تیکه کردن خاشقچی و قذافی و بقیه دیکتاتور ها، هنوز نفهمیدی آب از سرچشمه آلوده است.

  • ناشناس
    2

    با حرفهای بی ربط و بی تدبیری در امور کشور داری هم اکنون کشور را به وضع اسفبار رسانده اید با این همه گرانی و تورم ناامیدی به آینده بیکاری جوانان فارغ التحصیل و...دهها مورد دیگر این حرفهای شما دیگر ارزشی نخواهد داشت خود شما هم به این نتیجه رسیده اید

  • ناشناس
    1

    لعنت بر تو که ضد ملت حرف میزنی. یه مشت اراجیف را 43 سال تکرار می کنید.

  • ایرانی
    4

    زنده با رضا شاه

    نابودی تمام ملاها

    نظرات شما -
    • ی م
      4

      آره حداقل روحتون شاد بود شاه داره پولتون‌را می خوره…. به نظر من هم حق ملت ایران بدبختی و جنگ و داعشه

  • آخوند درباری
    2

    خداییش مردم رو خوب شناختین

  • ناشناس
    1

    حاجی آقای بیسواد، همه تان در امتحان نزد ملت و خداوند مردود شدید،تاریخ مصرف تان هم تمام شد
    می شود بدون فحش و ناسزا هم سخنرانی کرد، از کی این شیوه بد سخنرانی را آموخته اید؟
    خدای ما به حساب تو و امثال تو که باید روی منبر برای دوریال دو ساعت حرافی می کردید را از شما می گیرد

  • 1

    حیله گر مفت خور خرافه اندازان در دین

  • نا شناس
    1

    مزخرفت ترین سخنانی که تا بحال شنیدم دشمن اصلی مردم خود شما هستید .

  • 🐜
    1

    بیخیال این حرفها ازمسکن چندین میلیاردیی که هدیه گرفتی حرف بزن آزتک ماکارون حرف بزن آخه یک آخوند دوزاری بجز از راه پاچه خواری شیاطین چطور میتواند صاحب 🏡 وکارخانه تک ماکارون شودتونوکروبلندگوی شیطانی هههههههههههه

    نظرات شما -
    • 0

      ما از فردا تک ماکارون نمی خریم همانطور که بستنی میهن نمی خریم وتلویزیون نگاه نمی کنیم هرکی از کارخونه ها وشرکت های اینا خبر داره لیستشو منتشر کنه که ملت تحریمشون کنه !

  • ناشناس
    1

    حرفهای این فرد ارزش خواندن نداشت و نخواندم. ولی همین ایادی شیطان عامل اصلی این روزهاستند . کسانی که با پررویی در کاخ ها می نشینند و دم از علی (ع) می زنند فرقه ابلیس هستند

  • آلن
    1

    این آخوند در سایه امنیتی که جمهوری اسلامی برای حوزوی ها فراهم کرده می تواند صحبت‌هایی بکند که هیچ عاقلی آن را نمی پذیرد.
    تلاش چهل ساله این عزیزان نتنها کشور را در مسیر توسعه قرار نداد بلکه در 10 سال گذشته با تورم 100 درصدی در هر سال رشد اقتصادی صفر داشتیم.
    آزادی های اجتماعی هم که خاطره ای بیش نیست.
    شما اگر به خودتان ایمان دارید اجازه تشکیل یک شبکه تلوزیونی خصوصی و یک حزب مردمی مستقل را بدهید تا عیاران مشخص شود که قطعا شمایی که از واتساپ می ترسید عرضه این کار را ندارید.
    تعاریف و استدلال های شما فقط برای مواجب بگیران شما ارزش دارد.

  • رضا
    4

    من روی صحبتم باکسانی که کامنت گذاشته اند نیست .باخبرفوری است که باکمال نامردی تیتری زده که بامفهوم سخنرانی ایشان کاملا متفاوت است .ایشان می گوید لعنت خدا به عمامه به سری که میبیند بسیجی خشونت نکرده وبدون اسلحه برای امنیت مردم جان داده ومیگویدنباید خشونت کرد.یعنی لعنت براو که حق رانمیگوید نه لعنت براو که می گوید خشونت نکن.اگر متن با دقت خوانده شود مشخص هست

  • 11

    مرگ بر منافق. لطفا خفه. همین شما باعث شدید این بی گناهان شهید بشند. خجالت شهدا را بکشید. درود بر شهیدان. درود بر امام خامنه ای

    نظرات شما -
    • 0

      عملکرد دستگاه‌های دولتی و نظارتی صفر است
      دست دزد وکلاهبردار وقانون دور زن وپارتی بازی و دروغ و دغلکاری وهر فسادی باز باز......
      لعنت ونفرین وننگ به ظالمان ودروغگویان درهرلباسی وهرجایی بخصوص نیروهای انتظامی و امنیتی و حفاظتی و قاضی بیسواد وسلیقه ای ودادگستری ووکلای قانون دور زن و مسوول بی لیاقت و کفایت و شیفته ی میز وقدرت وثروت وطرفدارپولدار و......

    • 0

      دیگه مردم فهمیدن
      بهشت اجباری
      دنیای ما را جهنم کردید
      لعنت به هرچی دروغ

  • دح
    16

    خدا بهت عمر با برکت ، عزت و سلامت بده پناهیان ، سخنانت بد جوری یه عده ای را ازرده میکنه ، چون همشون بر اساس وجدان و عقل قضاوت نمیکنن، فقط هوی و هوسن، دنیا طلبند، یه عده ای هم از اونا چون چشم دیدن اقتدار و عظمت رهبری را ندارند به شما توهین میکنن، دو ر یا زود طاوان این حرفهاشون را پس میدن

    نظرات شما -
    • متفاوت
      0

      شاید روحانیت کاردرست باشند اما عقل میگوید بازتاب نظام را روحانیت باید جوابگو باشد.همانا انسان نادان است که مسؤولیت قبول میکند و قطعا باید جوابگوی ان باشد.وکسانی که درپی اخرت هستند عجیب است که چرا برای مال دنیا اینقدر میستیزند؟

  • ناشناس
    1

    حاجی. آقا امام زمان کی میان و از این‌ دنیای کثیف انسانها را نجات بدن‌. یا امام زمان خودت به داد مظلومان جهان برس.

    نظرات شما -
    • متفاوت
      2

      هرچه برای نجات ، گوش به حرف پیامبران دادند بعدا گوش به حرف امام زمان هم خواهند داد.امام زمان فقط اگاهی دهنده و انتقام گیرنده تمام کج رویها در ذهن بشر است.اوهرگز ظاهرنخواهد شد ولی شاید این جمعه بیاید شاید.ماهمه براساس فلسفه ذهن زندگی میکنیم ،اوهرموقع امد فقط یک کلام میگوید که عدالت یعنی همینی که هست خواه بپذیرید خواه نپذیرید.

  • فتح الله احمدیان
    0

    حاجی معلوم هست چی میگی؟
    لطفآ موقع شام ترشی کمترمصرف کنید....

  • پارسی
    0

    دشمن ما همینجاست، الکی میگن آمریکاست.
    #زن ، زندگی ، ازادی

  • ناشناس
    1

    درخت دوستی بنشان که کام دل ببار آرد !!!نهال دشمنی برکن که رنج بیشمار آرد..!!! بجای اینکه مهر اسلامی را ترویج کنیم تا دل نوجوانان و جوانان پر از نور الهی شود ..با برداشت غلط از دستور جهاد تبیین شعله جنگ و کینه و دشمنی را تبیین میکنید!!! انقدر بر طبل جنگ کوفتند که متأسفانه در مقابل جمهوری اسلامی ایران که حکومتی نو در جهان بپا کرد و همه چشمها به آن بود که در صورت موفقیت در سطح جهان الگو شود!!!!در مقابل آن فقط شیپور جنگ و کشتار بشنوند و بجز ویرانی و عقب ماندگی چیزی نبینند و برای نابودی آن صف بکشند..جهاد تبیین کینه پروری و دشمن تراشی نیست بلکه منظور رهبر دانا بیان لذات اسلامی و شیعی بود..😣😣😣

  • مهدی
    5

    خبرفوری
    کذاب
    ابن کذاب
    بی وجدان
    بی ناموس

  • ناشناس
    0

    متأسفانه آقای پناهیان در هر جای دنیا کشتار هست پای یک آخوند در میان است

  • مرتضی
    0

    شما چه دشمنی با این ملت دارین ملت رو تیرباران میکنید خداییش از اخوند جماعت کثیفتر است

  • 0

    "کسی که مومن شد دشمن پیدا می‌کند، خطاب به مردم گفت: می‌خواهید دشمن نداشته باشید ایمان نیاورید"
    این جمله درست ترین و عاقلانه ترین جمله ایه که در چند سال اخیر شنیدم و بنده کلی بحث کردم، کلی دلیل و منطق آوردم تا این جمله رو توی کله متعصب ها کنم. ملت ایران، نمیدونن چی میخوان. هم میگن این حکومت اسلامی نیست و اسلام واقعی و ناب محمدی یه چیز دیگه است و هم از دین گریزان شدن. هم مهریه سنگین میخوان، هم با حجاب اجباری مشکل دارن، هم قرآن رو قبول دارن و هم با احکام شرع مشکل دارن، هم با جمهوری اسلامی مشکل دارن و هم میرن به اخوند ها رای میدن که رئیس جمهور بشن. الی آخر. پر از تناقض.
    اینجاست که میگن طرف هم خر رو میخواد، هم خرما رو.

    یک کلام، ختم کلام. شمایی که با نظام مشکل دارید و حتی معترضید، بواسطه دینداری تون، بواسطه نماز خوندنتون، بواسطه روزه گرفتن تون، بواسطه فطریه دادن و خمس و زکات دادن تون،بواسطه مسلمان و شیعه و سنی بودنتون، شریک جرم حاکم اسلامی هستید چرا که دینداری شما موجب قدرت گرفتن حاکم اسلامی شده.

    نظرات شما -
    • 0

      اینقدر ملت ملت نفرمایید وتقصیرها را به گردن مردم نیاندازید .جناب اولا تربیت اجتماعی ملتها بر عهده حکومتهاست ثانیا انچنان که روایت است مردم بردین حاکمان خویشند ! ثالثا روایت است سه طایفه مسول سعادت یا بدبختی جامعه اند .قدرتمندان .ثروتمندان .و دانشمندان ! عموم مردم هم در عمل پیرو این سه گروهند وسهمشان در اوصاع فعلی یک دهم حاکمیت هم نیست !

    • 0

      مردم رای هم ندهند اینها از صندوق درشون میارن
      نوکر اجنبی هستند
      توپ را تو زمین مردم میندازه

    • به دوشنبه ۹ آبان ۸:۳۳
      0

      چرا یک نفر مذهبی نباید مخالف حکومتی که با اجباری کردن حجاب بر سر زنانش به ظاهر ادعای حکومت اسلامی می کند ولی دروغ و تزویر و اختلاس و دزدی و تهمت و ...در این کشور بیداد می کند باشد؟
      مذهبی عاقل زکاتش را به نیازمندانی که در سطح جامعه به وفور یافت می شوند می دهد نه به عنوان خمس و زکات برای مفت خوری آخوندها.
      هر کسی با هر عقیده ای می تواند جزو معترضین باشد و ترس حکومت از دست دادن حمایت مذهبی های تندرو است.
      دوست عزیز ،حجاب داشتن ،انتخاب دین و عقیده در ایران باید آزاد باشد .حکومت اسلامی اجباری باعث شده خیلی ها فقط برای جاه و مقام ظاهر خود را می سازند و دریغ از داشتن باطن انسانی.

      در ضمن این حکومت، اسلامی نیست برای تمام مذهبی های تندرو عرض می کنم .حکومتی که از اولین کشورهایی است که طالبان کود ک کش و زن کش را به همراه روسیه و چین تایید کرد ایران بود.ایران از طالبانی دفاع می کند که کشتن شیعه های افغانستان برایشان حلال است.
      ایران از سوریه ای دفاع می کند که ملکه ی آن یعنی زن بشار اسد بی حجاب و انگلیسی است ولی در ایران زنان بی حجاب محکوم به مرگ و تهمت به هرزگی می شوند.
      ایران از عراقی دفاع می کند که در پایتخت آن زنان آزادند هر پوششی داشته باشند ولی در ایران ...

  • ناشناس
    1

    خدایا ما چقدر دشمن داریم؟؟؟؟؟؟؟

    نظرات شما -
    • 0

      خودشون از هر دشمنی بدترند
      داخلی ها بدترند
      چقدر کوته فکرکه نمی فهمند اغلب می فهمند😠
      مصداق کر و لال های نفهمند

  • مجله گل آقا
    0

    معاویه و یزید و شمر هم ادعای دیانت و خدمت به مردم داشتند و نماز و روزه هایشان هم قطع نمیشد .

  • مجله گل آقا
    0

    معیار تشخیص حکومت اسلامی واقعی و درست و صحیح و سالم و رضایتمند ، سخنان ناب و گهربار حضرت علی (ع) است . که فرموده اند . اگر در حکومتی اسلامی مردم از عملکرد حاکمیت راضی بودند آن حکومت اسلامی واقعیست . و اگر از عملکردش راضی نبودند اسلامی نیست و بلکه حکومتی فاسد است .

  • ناشناس
    0

    چه کسی به شما این حق وداده که برای مردم تصمیم بگیرید اونم بعد از تجربه چند دهه ناموفق که زندگی مردم و درست نکردید هیچ آخرت و دین و ایمان ه مردم ه متدین ه زمان شاهنشاهی و به قول شما طاغوت ی وهم به سخره و نابود کردید ، کاشکی دل از قدرت و مقام و منصب میکندید و کمی هم به داده اسلام میرسیدید و بیخیال خدمت به مسلمین میشدید با این روش که تابحال انجام دادید . به واله خداوند و آخرت حقیقت دارد و به اسم ه خدا و قرآن دروغگو یی و ریاکاری تاوان دارد .

  • ناشناس
    0

    دشمنما خود شمایید هر جا میری روحانی خمینی اولش گفت روحانی نباید رییس جمهور شود ولی بعدش ... پروفسور حسابی با اون عظمت و تعدد مدارک دانشگاهی رو عالم نمیگین بعد خوداتون رو علمل مینامین. شما فرقتون رو با داعش بفرمایید.67 چند هزار دانشجو رو ب خاطر عقایدشون رییسی و ... کشتن بابا وا بدین پروهای لندنی.

  • خون جیگر
    0

    بزرگترین دشمن ما شماها هستید

  • ناشناس
    0

    دشمن ما داخلی هست
    دروغ و دغلکاری وریا وفریب و دوملیتی وتبعیض وفاصله ی طبقاتی ورانت خوار ی و پارتی بازی وناحق وحقوق ناعادلانه و طلاق و اعتیاد وبیکاری و مسوولیت نپذیرفتن وگردن هم انداختن و قانون دور زنی ونیروی انتظامی کثیف و دادگستری لجن پر از فساد وسهمیه های ناحق وبالارفتن باخون شهدا و جانبازان و بی توجهی به مشکلات مردم و........

  • مهرداد سربندی
    0

    آقای پناهیان بعنوان رئیس اتاق فکر مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها می فرمایند: ««مردم ایران باید باور کنند که دشمن دارند.»»
    از اول انقلاب تا به امروز اینقدر از سخنران ها مختلف به هر بهانه ای در هر سخنرانی دشمن دشمن شنیدم که نیاز به باور نیست. معتاد دشمن شده ایم . اگه نداشته باشیم خمار دشمنیم. خدا را شکر که تا به حال حتی یکبار هم دوست دوست نشنیدیم . چون اعتیاد به کلمه دوست ترکش که خیلی سخته.
    رئیس اتاق فکر باز هم می فرمایند:
    متاسفانه چند روحانی عمامه به سر از سیاسیون ناباب این کشور مدل ابوموسی اشعری را ایجاد کردند و به جبهه حق و باطل کاری نداشتند. ای عمامه به سری که کور بودی و ندیدی بسیجی دست به سلاح نبرد، کتک خورد، شهید شد اما خشونت نکرد و برای امنیت مردم جان داد، لعنت خدا بر تو باد که می‌گویی طلبه نباید دست به خشونت بزند. مرگ بر شما منافقان باد.
    جناب اتاق فکر می شه چند تا لعنت هم خرج عمروعاص های حکومت کنی. همون هایی که همیشه پلوی معاویه را چرب تر میدونند. چند تا لعنت هم نثار در این مملکت دنبال کاسبی خودشان هستند و از هر آشوبی سود کلان می کنند و ذاتا آشوب را دوست دارند و هر نوع اعتراضی را سریعا به آشوب تبدیل می کنند.

  • ناشناس
    0

    بزرگترین عامل اتفاقات اخیر در کشور و اعتراضات مردم دو رویی ، دروغگویی ، اختلاس و دزدی و عدم شفافیت اغلب مسئولین نظام با مردم است
    و دومین عامل ترویج خرافات توسط شما آخوند های درباری است

  • ناشناس
    0

    دشمن اصلی مملکت شمایید ، بلایی که شما بر سر این ملت مظلوم آوردید ، هیچ دشمنی نمیاره،
    اگه مردید ، اگه شرف دارید ، اگه یه ذره انسانیت حالیتون هست دست از سر این مردم بردارید.

  • غریبه
    0

    هر چه نظر مردم خوندم در مخالفت با تو بود !! چه رویی داری که باز هم خودتو عقل کل میدونی و منبر میری ؟؟

  • 0

    خیلی مطلب در مخالفت و حمله به بسیج خوندم ( آنها که خشونت طلبند بسیجی نیستند آنها که به ملت خود حمله میکنند هم بسیجی نیستند ) بسیجی واقعی از حق دفاع میکند بی احترامی یاد نگرفته جنایت نمیکند و اهل رانت و مفت خوری هم نیست --- لطفا هر کسی را بسیجی خطاب نکنید که خیانت به بسیجی واقعی و شهدای بسیج است

  • علی
    0

    اقایی که ترویج خشونت می کنی مردم را به جان هم نینداز، بزار مملکت اروم شه

  • ناشناس
    0

    اتاق فکر ؟؟؟؟
    منتظر عواقب این کلمه باشید

  • ناشناس
    0

    تورو به خدا هر چه میخواهید بگید ولی اینقدر دم از خدا و پیغمبر نزنید شما خودتان در کارنامه هم کشتار کردین هم شکنجه کردین هم دزدی و اختلاس کردین هم حق و ناحق کردین هم دروغ گفتین و برای تمامی این موارد مدارکی وجود داشته و هست که خودتون نمیتونید منکر بشید.
    رطب خورده منع رطب کی توان کرد.

  • ناشناس
    1

    لعنت بر کسانی که سخنرانی علنی پناهیان رو تحریف می‌کنند و تیتر جعلی می‌زنند. لعنت بر دروغگویان. لعنت بر خیرنگارانی که دروغ می‌فروشند! و شرم بر کسانی که کورکورانه اخبار دروغ رو می‌خونند و باور می‌کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد