توضیح زیدآبادی درباره گفتگویش با خبرفوری و نظرش راجع به وضعیت رسانه ها/ ویدئو

یک تحلیلگر سیاسی گفت: برای گفتگو نباید از طرف مقابل شیطان سازی کنیم و بگوییم هیچ نقطه قوتی ندارد و مظهر تمام شرور عالم است. در این صورت گفتگویی شکل نمی گیرد و راهی گشوده نمی شود.

توضیح زیدآبادی درباره گفتگویش با خبرفوری و نظرش راجع به وضعیت رسانه ها/ ویدئو

احمد زیدآبادی، روزنامه‌نگار، نویسنده و تحلیلگر سیاسی به‌تازگی مصاحبه مفصلی با خبرفوری (کل مصاحبه را اینجا بخوانید و ببینید) انجام داده که بخش‌هایی از این مصاحبه بازتاب بسیار زیادی پیدا کرده است.

زیدآبادی دراین مصاحبه تحلیل خودش از شرایط و استراتژی‌هایی که می‌تواند به تغییر و تحول مثبت در کشور منجر شود را مطرح کرده بود. اما از تمام این مصاحبه آن بخش که آقای زیدآبادی گفته بود در تمام این دوران، اولین دوره‌ای است که ما در روزنامه مطالب انتقادی می‌نویسیم و هر طور دلمان می‌خواهد همه سیاست‌ها را نقد می‌کنیم و منتظر نیستیم یک فکس بیاید و روزنامه تعطیل شود مورد انتقاد قرار گرفت.

او گفت: برای گفتگو نباید از طرف مقابل شیطان سازی کنیم و بگوییم هیچ نقطه قوتی ندارد و مظهر تمام شرور عالم است. در این صورت گفتگویی شکل نمی گیرد و راهی گشوده نمی شود.

بیشتر بخوانید: بازتاب مصاحبه خبرفوری در رسانه‌ها / زیدآبادی واکنش نشان داد

 روز گذشته گفت وگویی مفصل بین احمد زیدآبادی و تحریریه هم‌میهن برگزار شد و احمد زیدآبادی به پرسش‌ها و دغدغه‌های همکارانش در روزنامه پاسخ گفت.

توضیحات زیدآبادی را ببینید:

حجم ویدیو: 34.89M | مدت زمان ویدیو: 00:11:10 | دانلود ویدیو
منبع: هم میهن
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها