در واکنش به فضاى سیاسی و رسانه‌ای ایجاد شده نسبت به فهرست پیشنهادى پزشکیان به مجلس

سید محمد خاتمی: همه کمک کنیم که رئیس‌جمهور موفق به برآوردن خواست ملت شود/ دولت وفاق ملى خوب است، ولی ۵۰ درصدی که در انتخابات شرکت نکردند و چندین میلیون نفری که عمدتاً از ترس رقیب رأى دادند، باید در امر وفاق موردِ نظرِ جدّی باشند

رئیس دولت اصلاحات در واکنش به فضاى سیاسی و رسانه‌ای ایجاد شده نسبت به فهرست پیشنهادى دکتر پزشکیان به مجلس، خواستار درک موقعیت پیچیده و خطیر کنونی و برخورد واقع‌بینانه و مبتنی بر اطلاعات درست و انصاف در قبال آنچه که رخ داده و رخ خواهد داد، شد.

 سید محمد خاتمی: همه کمک کنیم که رئیس‌جمهور موفق به برآوردن خواست ملت شود/ دولت وفاق ملى خوب است، ولی ۵۰ درصدی که در انتخابات شرکت نکردند و چندین میلیون نفری که عمدتاً از ترس رقیب رأى دادند، باید در امر وفاق موردِ نظرِ جدّی باشند

 سیدمحمد خاتمى خواست که همه به رئیس جمهور محترم در انجام وظایف سنگینی که دارد و عمل کردن به خواست ملت و قول‌هایی که داده است یاری رسانیم.

رئیس دولت اصلاحات که روز دوشنبه در جمع مشاوران خود سخن مى‌گفت، تأکید کرد: انتخاب اعضاء هیئت دولت در مجموع روند قابل فهم و طبیعى داشته است. طبعاً هر کار تازه‌ای ممکن است اشکالاتی داشته باشد و این امر نباید موجب ارزیابی‌های شتابزده و نومیدى شود و نباید از موضع حمایت رئیس جمهوری که هنوز کار خود را شروع نکرده است به وادی انتقاد سخت و مخالفت افتاد.

سیدمحمد خاتمى واکنش‌های تند را بعضاً متأثر از نارضایتی‌های انباشته شده جامعه و توقعات برآمده از انتخابات و بعضاً ناشی از برخی پیش‌داوری‌ها و ذهنیت‌هاى نادرست و بى‌اطلاعی از فرایند انتخاب دانست و افزود: «ما هم ضمن تأیید انتخاب‌های خوبی که شده است بر این باوریم که در بعضی موارد می شد خیلی بهتر عمل کرد ولی به جناب پزشکیان احترام می‌گذاریم و ایشان را صاحب حق در انتخاب همکارانشان می‌دانیم و از ایشان انتظار معجزه در هر شرایطی نداریم. طبعاً علاقه‌مند و خواستار آن هستیم که به وعده‌هایى که داده‌اند پای‌بند باشند و ان‌شاءالله چنین خواهد شد. 

رئیس جمهوری اسبق ایران تصریح کرد: وقتى ایشان مى‌گوید طرح نور، طرح سیاهى است، طبعاً جلوى آن خواهد ایستاد. وقتی آن‌چه را بر جامعه دانشگاهى و فرهیخته می‌گذرد نمی‌پسندد، می‌کوشد آنچه درست است و مورد پسند آنان است عملی شود. وقتی از تحقیر هنرمندان و توهین و جفا به آن‌ها (که بسیاری از آن‌ها از خود نهادهای رسمی فرهنگی بوده است نه نهادهای امنیتی) رنج می‌برد با آن مخالفت خواهد کرد. ایشان پای‌بند به قول و نظر خود مبنی بر رابطه و تعامل بر اساس مصالح ملی با دنیا و رفع تحریم‌هاست و نیز به اصلاح در عرصه اقتصادی بخصوص آنچه به معیشت و بهداشت و امنیت مردم مربوط می‌شود و به توسعه توأم با عدالت می‌انجامد باور دارد، لذا در عمل هم پای‌بند خواهد بود و این‌ها خواست‌هایی است که باید از ایشان داشت.

سید محمد خاتمی خاطرنشان کرد: دولت وفاق ملى و وحدت هم رویکرد خوبی است، ولی ۵۰ درصدی که در انتخابات شرکت نکردند و چندین میلیون نفری که عمدتاً از ترس این‌که زمام امور به‌دست جریانی نا‌مطلوب برای مصالح ملی و امنیت و توسعه کشور بیفتد، به ایشان رأى دادند، باید در امر وفاق و وحدت موردِ نظرِ جدّی باشند؛ نه فقط گروه‌ها و جریان‌های خاصی که پایگاه محدودی در متن جامعه دارند. وفاق ملی، ائتلاف سیاسی نیست، توجه همگانی به خواست ملت، برای تغییر و اصلاح امور است. برای پیش‌برد آن حاکمیت و همه جریان‌های سیاسی باید عملاً از این راهبرد حمایت کنند.

وی در خاتمه تأکید کرد: اصلاح‌طلبان و همه خیرخواهان کشور و ملت نباید مواضع اصولى خود را برای اصلاح رویه‌های غلط حکمرانی از یاد ببرند و باید نگاه انتقادى و البته خیرخواهانه‌ی خود را نسبت به دولت داشته باشند؛ ولی از هر برخورد هیجانى و غیرمنصفانه و شتابزده با مسائل که ناشی از اتکاء به داده‌های نادرست و یا ناتمام و ذهنیت‌ها و قضاوت‌های پیشینی و عدم توجه به پیچیدگی‌های امور و آینده‌نگری است خودداری کنند. راه اصلاح راه دراز و پرفرازونشیبی است و هرگامی که در این راه برداشته شود مغتنم است.

منبع: جماران
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 55
  • مسعود
    11

    واقعا حیف رئیس جمهور در دولت از تجربیات گران‌سنگ نخبه هایی همچو.برادر روحانی.نوبخت .واعظی.زنگنه.شریعتمداری.همتی .ظریف.استفاده نشود...چون اونها تونستن کاری کنند که هیچ دشمنی با ما نکرد..در ۸ سال هیچ کاری برای افزایش مالیات نکردن.فروش نفت به روزی ۳۰۰ هزار بشکه در روز رسوندن...از سال ۹۷ تا آخر دولت روحانی .فقط هر روز اوراق صادر کردن.

    نظرات شما -
    • حسن ستار
      1

      اصلاًرییس جمهوردراین ایران هیچکاره نبوده ونیست

  • ناشناس
    10

    نه جناب
    اکثر جیغ و دادهای دوستان تان از تمامیت خواهی و سهم خواهی ست ، برخلاف شعارهایی که میدهید ، تحلیل ساده و عوامانه ش میشه ، دیگی که واسه من نجوشه، سر سگ توش بجوشه ؛ نگران دیگ شان هستند
    مردم همکاری دارند ، شما جماعت سیاسی و جناح های همیشه طلبکار و مسئول وضع موجود چه فرد موافق و چه فرد رقیب تان سر کار بود چوب لای چرخ دولتش نگذارید ،با این دولت که مطبوع تان است کاری نکنید که با دولت شهید رئیسی کردید

    نظرات شما -
    • ناشناس
      3

      کسی خوبه این حرف رو بزنه که خودش تمامیت خواه نباشه
      در ثانی اصلاحات برنده شده چرا باید با شما که بازنده بودید و البته که در حقش جفاها میکنید سهیم بشه

  • ناشناس
    7

    خاتمی فقط دندون نشون می ده چیزی که می که نیست .ادارات اجتماعی ..از زمان اون اینجور خودخواه بدبین سنگ انداز شدند

    نظرات شما -
    • یمنوگ
      3

      یاد عکسهای تبلیغاتی جلیلی افتادم در صدر شهر لبخندی با نمای ۲۴دندان خخخخخ

    • ف
      1

      امامزاده صدر نگهبانان باشد سید عزیز

  • ناشناس
    3

    واقعا سخنان حکیمانه

  • مرادی مزرعه نو
    4

    سربلند باشی سید
    کاش شما ......بودی

    نظرات شما -
    • ناشناس
      4

      جای....... به در واصل شده ،بگذارید

  • امیر
    2

    ای که جدت پاسخ امید فروشی ها و مایوس سازی هایت دهد. سید سیاس.
    ای رفیق ملت و شریک حکومت.
    خبرفوری؛ اگر اینبار کامنت من رو منتشر نکنی قسم میخورم تا ابد نظر به سایت تو نیفکنم.
    اگر برات مهم باشه

  • ناشناس
    3

    همین مطالب ایشان هم برای این است که نشانش دهند و سبب کند شدن چرخه عدالت و انصاف و مروت می‌شود ایشان با اینکه مرد محترمی است از وجاهت خود استفاده کرد و سبب شد تا وضع مردم خوب نشود و با دفاع از آقای پزشکیان که او نیز مرد خوبی است اما سد با پیشرفت شد زیرا سبب دلسردی می‌شود الان هم با اینکه اجازه بدیم تا به قول عمل کند همین الان نتوانست بقول عمل کند بعد می تواند الان دلار گران شد ووو با مردم بازی نکنید و افراد را فریب ندهید

  • پرتو
    4

    به ما کمک کنید تا پست ومقام بگیریم . بعد مردم رو فراموش کرده و شروع به مال اندوزی کنیم . برای کارهای نکرده، توجیه گری کرده و بگیم : نگذاشتند ، نشد ،ما خیلی کارکرده ایم .

  • ناشناس
    3

    ما این بار هم به سخنان شما سید بزرگوار گوش جان می سپاریم و دم و چشم فرو می بندیم ولی به هیچ وجه امیدوار نیستیم تغییر خاص و ملموسی در وضع موجود کشور و زندگانی مردم حادث شود!

  • عباسی
    3

    آفرین بر تو سید با شعور .

  • مهدی دانشجوی سوخته اصلاحات
    2

    جناب خاتمی حضورتان جدی تر باشید بلکه تجربیات خود را در اختیار پزشکیان قرار دهید.
    اشخاصی بمانند سورنا ستاری را جلو بفرستید.
    ایکاش که ستاری معاون اول می‌بود.
    دو صد حیف که قدر فرصت نمی‌دانید و با این متوهمین و مزورین هم پیاله می‌شوید.

  • حسن کریمی
    4

    درود بر سید اصلاحات
    همیشه کلامی نرم و پر جاذبه دارند

  • مهدی دانشجوی سوخته اصلاحات
    1

    پست وزارت آموزش و پرورش یا علوم مناسب سورنا ستاری بود.
    جوان سیاست خب افراد علمی بمانند ستاری‌ها هستن
    جای پیرمردها و افراد ناکارإمد اینچنین افراد را در کابینه قرار میدادند.

  • ناشناس
    3

    سلام سید جان، وقتی جنگ بشه و پاسخ ایران به اسرائیل قطعی هس چه فایده داره که آقای پزشکیان عزیز چگونه میتونه از طریق مذاکره، تحریم و تورم رو برداره و اوضاع نابسامان اقتصادی و گرونی های نجومی مسکن و خودرو و معیشت مردم و غیره رو حل کنه این فقط حرف هس... بیفایده ... متاسفم...

  • ناشناس
    58

    کلا تخصص خاتمی شیخ اصلاحات غربگدا اینه که همون کاری که با روحانی کرد و برجام را تو پاچه آش کرد می خواد با دست پزشکیان از سوراخ مار ، مار بگیره و دوباره گزیده بشه ولی پزشکیان آدم زرنگی هست و مومن هست مومن هم از یک سوراخ دوبار گزیده نمیشه و این توصیه های خطر افرین اجتماعی و فرهنگی که جز نابودی نهاد خانواده نبست را پزشکیان نخواهد پذیرفت که بی حیایی و بی حجابی در جامعه رواج شود شاید راه کار جدیدی برای کنترل پیدا کند ودر مورد دیپلماسی هم اشتباه روحانی را نخواهد کرد و به غرب وحشی اعتماد نخواهد کرد اما هر کسی با ما خوب باشد ما هم خوب هستیم غیر از اسراییل غاصب نجس و کودک کش اما اینکه امریکا شیطان بزرگ زور بگه ما نمی پذیریم و پزشکیان هم تورک وطن پرست و با غیرت است قبول نمی کند سر سپرده باشد پس توصیه های شیخ فتنه یک فتنه جدید است مراقب باش و جنگ زرگری ظریف حیله گر و همدسته آش را خیلی مراقب باش و با هوش عمل کن دکتر پزشکیان .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      5

      شرق خیلی اهلی است،ولی غرب وحشی است؟؟؟غربی که باعث و بانی تمامی قوانین بین المللی،حقوق بشر و موسس هنجارهای بین المللی بوده،مگه رفقای کافر چین و روسیه،جه هنجار و قانون بین المللی به بشریت هدیه داده اند،که اینطور سنگ آنها را به سینه میزنی،البته نفوذ همه جا است،مثل حزب توده که به نفع روسیه و علیه ملت ایران هی توطعه و فعالیت می کرد،همان حزب توده الان در قالب های حکومت پسند و انقلابی دارند برا کدخدای خودشان فعالیت می کنند.

    • ناشناس
      3

      چخ چخه چخ چخه چخ چخه چخ چخه چخ چخه چخ چخه چخ چخه چخ چخه چخ چخه چخ چخه چخ چخه

    • تلمبه
      5

      محمد خاتمی ضد تحجر طالبانی باسوادترین و متین ترین و محبوب ترین شخصیت ایران .بر دشمنانش لعنت ابدی باد

    • ناشناس
      3

      شرقگدا حیا کن کمونیست رها کن فکری به حال چاله چوله ها کن

    • ف ح
      6

      من مثل اکثر مردم وطن عاشق این سید بزرگوار هستم

  • ناشناس
    16

    این های که بر جان پزشکیان افتاده به کدام حق و قانون به چنین نق زدن شروع کرده، او مسئول اعمال خودش است و باید خودش تصمیم بگیرد چنانچه حضرت علی علیه السلام در شورای شش نفره در وقتی که گفته شد اگر تعهد کنی که به سنت شیخین عمل کنی به تو رأی میدهیم در جواب گفت چنین کاری از من بر نمی آید و در اجام وظایم فقط خودم تصمیم میگرم همه مشوره بدهید آنرا می شنوم ولی تصمیم نهایی باخودم است. در تاریخ خواهد نوشت که پزشکیان در انجام مسئولیت خود مشوره کرد اما از حق قانونی، مشروع، عقلانی، وظیفوی خود در انجام کار ها استفاده کرد. مگر امام (رح) وقتی صلح با عراق را پذیرفت نگفت که جام زهر را می نوشم این یعنی قبول مسئولیت که فرمان جنگ داده بود و در تاریخ هیچ زمام دار با این صداقت و روشنی چنین کاری نکرده، حالا این دور بشقاب ها و کاسه های داغتر از آش بکدام حق غوغا به راه انداخته رأی نمی دادید آسمان به زمین نمی خورد آنان که به علی رأی ندادند حضرت علی ضرر کرد یا خود شان.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      5

      آقای محترم،آقای پزشکیان با اصلاح طلبان نشست و توافق نامه امضا کرده و الان بایستی به تعهدات خودش عمل کند و الا محال بود که پزشکیان انتخاب شود،یعنی الان که خرش از پل گذشته مردم و تعهدات خودش را باید فراموش کند،مگه قرآن کریم نمی فرماید:المؤمنون عند شروطهم:یعنی افراد مومن باید به تعهدات و شروط های داده شده عمل کنند،البته اگر در این کشور در بین مسوولان مومنی پیدا بشه

    • ناشناس
      2

      اینها را گفتی که الان نتیجه بگیریم افراد مذکور علی این زمانه اند؟ همین آقای پزشکیان یک زمانی وزیر بود کارنامه مشخص دارد به همان کارنامه نگاه کنید اگر فکر می کنید الان امیرکبیر را به پاستور فرستاده اید

  • ناشناس
    1

    جناب خاتمی روحیه اغماض و مماشات و مصلحت اندیشی رو ماشااله هنوز دارند !

  • ناشناس
    3

    اخه این وفاق وفاق بیشتر شبیه ......میباشد .وفاق وقتیست دو گروه یا نفر اختلاف نظر منطقی داشته باشند .چگونه با کسانی که تو عالم لاهوت وتوهم وتحجر غرق شده اند وگذشته ثابت کرده کمترین نشان عقلانیی در رفتار وگفتار ندارد میشود وفاق یا ائتلاف یا شراکت داشت !!!

  • چای دبش باغ ازگل
    12

    سید بزرگوار حرف شما سند کامل است فقط بخاطر خودت نه پزشکیان!!!

    نظرات شما -
    • چای دبش باغ ازگل
      1

      انشاالله تعالی مجلس و دولت هم دل و همراه باشند بدون کوچکترین تنش کشور ثروتمند ایران زمین را اداره و مدیریت کنند قدم اول لطفاً اخراج اجنبی‌های افغان از ایران و معیشت خانوارهای ایرانی لطفاً!!!

  • رضا فلاح نژاد
    3

    آقای خاتمی پیچیدگی راه حل دارد وآن کاهش سودتجاری سی درصد هست اگر کاهش یابد که تنها راه آن دستوری هست تمام مشکلات بورس و اقتصاد حل میشود و منجر به کاهش سود بانکی میشود و تورم شدیدا کنترل میشود و تنها در این زمان بهترین فرصت هست

  • ناشناس
    2

    چطور راه دراز اصلاح توسعه و پیشرفت ایران بعد از ۲۰۰ سال هنوز طی نشده و این راه ظاهرا،تمام شدنی هم نیست،آقای خاتمی عزیز؟؟؟ما بخاطر شما وآقای ظریف به پزشکیان رای دادیم ،چون به صداقت و وطن دوستی جنابعالی و آقای ظریف باور داریم،متاسفانه ،کشور ما مجددا به همان رسم و رسومات دوران قاجار برگشته و دستاوردهای انقلاب مقدس مشروطه بر باد رفته است،اگه ملت ایران به دنبال رشد ، توسعه و پیشرفت بودند،همان انقلاب مشروطه را ادامه میدادند،نه اینکه باز همان طایفه زمان صفویه و قاجار را بر سرنوشت خود حاکم کنند.پاینده ایران

  • ناشناس
    0

    شوخی نکن .. رسایی رفت وزارت فرهنگ و خود فرهنگ را شخم بزند

  • ناشناس
    2

    تا به امروز که اعتماد به شرق باعث جدایی سرزمین های ما شده کسی بیاد نداره غرب به ما لطمه ای زده باشه عهد نامه ترکمنچای و گلستان را شرق بر ما تحمیل کرده و هزاران صدمات دیگر .

  • مهدی‌محمدنژاد
    14

    وزنه‌ شما‌ که‌ درانتخابات‌ مشخص‌ شد‌
    ۱۶میلیون😄😄😄😄
    باحساب‌۵میلیون‌ اذری‌🤣🤣🤣🤣
    بریدکف‌ پای۵میلیونو‌ ببوسید😘😘😘😘

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      شاید برات جالب باشه ولی شما همون ۱۶ میلیون رای رو هم نیاوردید . این خیلی حرفه ...
      برید به کارای بدتون فکر کنین که چرا اینجوری شده و اینقدر سریع دوره ریاستتون به اتمام رسید !

    • محمد
      2

      ریلکس باش

  • مهدی‌محمدنژاد
    4

    البته‌ میدونم‌ ثبت‌ وچاپ‌ نمیشه‌🤣

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      چاپ وزیری شد

  • ناشناس
    0

    نمایندگان 50درصدی که رای ندادند در کابینه چه می شود؟

  • محمد
    3

    چجوری کمک کنیم شماره حساب بدید پول بریزیم هر کسی هم که دلار داره بیاره تقدیمتون کنه اگه درست نشد جونمونم میدیم کافیه؟

  • ناشناس
    2

    وزن ما ۱۶ ملیون رای است بعلاوه ۴۰ ملیونی که بخاطر گندکاریهای شماها با صندوق قهرکردند !
    بنابراین وزن ما اقلا ۶۰ ملیون نفره
    در ثانی اذریها هم ایرانی هستند طوریکه درجه ایرانیشون از شما افغانی الاصلها و عراقی الاصلها بیشتره
    و ما افتخار میکنیم به هموطنان ترک خودمون !!!!
    باختید بد هم باختید و دیگه هم اسم انتخابات را نبرید و فقط برید .

  • ناشناس
    2

    بنظر خودتان آن پنجاه درصدی که رای ندادند وآنها که از ترس رای دادند برای چه باید در امروحدتی که مد نظر شماست جدی باشند اگر وحدت با شما را می خواستند که رای می دادند اینطور نیست؟

  • ناشناس
    0

    یک کیلو میوه زیر ۵۰ هزارتومان نیست این مشکلات را درست کنید
    حقوق بازنشسته ۱۲ میلیون

  • رزمنده دفاع مقدس
    3

    درود برشرفت سید بزرگوار اونیکه مفهمه شما چی فرمایش میکنید میفهمه اونی هم که نمیفهمه تاابد نفهم باقی خواهد ماند .کامنهاشون بوی غرض ومرض میدهد ومشخصه دوست ندارند مملکت سامان بگیره چون موقعیتهای مالی وشغلیشون وکاسب تحریم بودت و.....بخطر افتاده وگرنه یکی اومده رئیس جمهور شده دلیل نداره هر ننه قمری از جمعیت 7یا 8 میلیونی لامذهب مسلمان نما که کل مملکت را ارث پدریشون میدونن هر غلطی دلشون میخواد بکنند .هرچی بدبختی میکشیم زیر سر همین قماش تندرو زبان نفهم هست بااین نقاب اسلامی که به چهره زدن .خدایارتان ملت همراهتان دکتر پزشکیان عزیز

  • واحد حقگو
    0

    سلام بر دوستان و برادر مسعود آیا عملکرد دولت سیزدهم به اذعان کارشناسان قابل دفاع است دولت آقای روحانی به دولت سیزدهم دلار 28000 تومانی تحویل داد الان چند است انصاف خوب است.

  • ناشناس
    7

    جناب بی حجابی و بدحجابی درزمان ریاست شماکلیدخورد حالادیگه کارازکارگذشته بایدبه فکر گرانی تورم اعتیاد ووووبود

  • لیلا فروهر
    3

    آقای خاتمی شما مثل گل بودی مثل شیر ژیان بودی شما گوهری نایاب هستی تا شما بودی امید بود بالندگی بود نشاط بود خلاصه زندگی بود و احترام بین المللی داشتیم شما که رفتی همه بر عکس شد سیل آمد زلزله آمد قحطی آمد داعش آمد طالبان آمد بی برقی بی آبی آمد تورم ۵۰۰درصدی آمد .......

  • مهدی
    2

    درود بر سید اصلاحات ولی برادر جان این پزشکیان هم مثل شما یزدیها کم جرات بوده و شجاعت لازم را ندارد لذا باید عرض کنم مثلا از دست ما چه کمکی به ایشان ساخته است؟ اتفاقا ایشان باید مردم را کمک کند. حالا زمان نشان خواهد داد که دولت ائتلافی ایشان چکار خواهد کرد ولی عجالتا باید گفت که فرمان دست اصولگرایان بوده و پزشکیان هم با ایشان همراهی خواهد کرد و اصلاحات هم باید برود و غاز بچراند.

  • ناشناس
    2

    اگر خاتمي چنين حرف زده بايد از رئيس جمهور حمايت كرد

  • ناشناس
    0

    آقای خاتمی اشتباه می فرمایید ؛ آقای پزشکیان که کلی وعده و وعید داده باید مشکلات معیشتی تورم اقتصادی بیکاری گرانی و ..... ملت را حل کنند که به همین واسطه از بخشی از ملت رای آورده اند ؛ برعکس که نیست ؛ هرکی بشه رئیس جمهور به وعده و وعید عمل نکنه تورم بیشتر بشه ارزش پول ملی افت بکنه ارز هی گران بشه آخر هم بگه خداحافظ ما رفتیم .

  • ناشناس
    0

    اولا ایشان بعید است بتواند کاری کند ضمنا امثال امیرحسین ثابتی که الکی الکی شده نماینده و جزء علم بدوشان جلیلی هست نمیگذارن رئیس جمهور خارج از گود خودشان کار بکند.

  • ناشناس
    0

    بعد اون خدا بیامرز رو به انزوا رفتیم بعد تو روز خوش ندیدیم
    تو این جماعت فقط خودت روی خوش به مردم نشون دادی و بس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد