فعال سیاسی اصولگرا:

چرا پرونده سقوط عادی بالگرد شهید رئیسی را مختومه نمی‌کنید؟/ چرا پرونده هایی از شهادت شهیدان رجایی و باهنر و قتل‌های زنجیره‌ای تا تخلف حجت الاسلام صدیقی ناتمام مانده اند؟

نتیجه بررسی‌های فنی و دقیق چندگروه تخصصی و کارشناسی درباره سقوط بالگرد شهید رئیسی نشان می‌دهد هیچ شواهدی مبنی بر خرابکاری، حمله، توطئه و امثال آن در این سانحه وجود ندارد و تنها دلیل سقوط، خطای انسانی بوده است. با این حال ختم پرونده اعلام نمی‌شود و فضا برای شایعه افکنی مهیا باقی می‌ماند.

چرا پرونده سقوط عادی بالگرد شهید رئیسی را مختومه نمی‌کنید؟/ چرا پرونده هایی از شهادت شهیدان رجایی و باهنر و قتل‌های زنجیره‌ای تا تخلف حجت الاسلام صدیقی ناتمام مانده اند؟

 محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا در یادداشتی درباره سقوط بالگرد شهید رئیسی و دیگر پرونده های باز نوشت:

 مقامات اف‌بی‌آی رسما اعلام کردند ترور ترامپ نتیجه‌ یک تصمیم شخصی و بدون عامل خارجی بوده. آن‌ها می‌گویند فردی که برای ترور دونالد ترامپ تلاش کرده بود به تنهایی عمل کرد و هیچ نشانه‌ای از مداخله خارجی در آن وجود ندارد.

اطلاعیه FBI نمونه‌ای است از حرفه ای‌گری یک نهاد که نشان‌دهنده استقلال نهادی، عدم سوگیری، شفافیت، داوری منصفانه و کار کارشناسی و ... است. پرونده‌ای به این اهمیت، ظرف مدت کوتاهی بسته می‌شود و افکار عمومی از جنگ اعصاب هر روزه بر سر این پرونده نجات می‌یابد.

مقامات آمریکا نمی‌توانستند بازی در بیاورند و آن را به ایران یا یک کشور و ملت مسلمان بچسبانند؟

اگر این اتفاق در کشور ما افتاده بود، استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل و کومله و منافقین و عناصر خودفروخته داخلی و مثلا چند خبرنگار رسانه‌های داخلی را با هم قاطی نمی‌کردیم و یک آش شله قلمکار نمی‌پختیم تا ملت، نوش جان کنند و کیف‌شان کوک شود؟ اسمش را هم می‌گذاشتیم کشف بزرگ ناشی از عملیات محیرالعقول و پیچیده و کلی خودتعریفی از اقتدار و عظمت نهاد‌های امنیتی و.. الی آخر.

مقایسه کنید این پرونده را با پرونده‌هایی که در کشور ما باز شده و بعضی از آن‌ها بعد از ماه‌ها و سال‌ها هنوز مختومه نشده و گاه‌وبیگاه تحلیلگران و شبه تحلیلگران پیرامون آن‌ها افاضه می‌کنند.

به عنوان مثال:

سقوط بالگرد شهید رئیسی: نتیجه بررسی‌های فنی و دقیق چندگروه تخصصی و کارشناسی نشان می‌دهد هیچ شواهدی مبنی بر خرابکاری، حمله، توطئه و امثال آن در این سانحه وجود ندارد و تنها دلیل سقوط، خطای انسانی بوده است. با این حال ختم پرونده اعلام نمی‌شود و فضا برای شایعه افکنی مهیا باقی می‌ماند. نباید مصالح ملی را برای ملاحظه حال فلان خانم یا بهمان آقا نادیده گرفت. قال قضیه را بکنید و خلاص.

*پرونده شهادت شهیدان رجایی و باهنر: با گذشت ۴۳ سال از این واقعه هنوز در باره این موضوع حرف می‌زنیم. همین دو سه شب پیش، تلویزیون پرونده‌اش را مفتوح کرد.

*قتل‌های زنجیره‌ای با قدمت ۲۵ سال

*فتنه ۸۸ که یکی از متهمان اصلی‌اش راست‌راست راه می‌رود و هر روز به بهانه‌ای به ریش مملکت می‌خندد.

*سقوط هواپیمای اوکراینی درسال ۱۳۹۸

*ناآرامی‌ها در سال‌های ۱۳۹۶ و ۱۳۹۸ و ۱۴۰۱

*ماجرای تخلف ملکی مربوط به حوزه علمیه حجت الاسلام صدیقی

این سیاهه حتما با آنچه شما در خاطر دارید، طولانی‌تر خواهد شد. ایام پرونده‌های ناتمام، مستدام!

منبع: دیدارنیوز
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 20
  • ترک
    2

    هر چه می کشیم از این تندروهای شکم پرستان است اینها مثل علفهای هرز هستند که مانع رشد ذرت می شوند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      14

      میانه رو ها والا بیشتر مایل به رواج شادی با قرص شاد و خشخاش اند تا ذرت .اصولگرای اصل ندیدی با رویکرد هنری طبیعی دهانتان باز می مانه

    • ناشناس
      0

      ویی اونها که می گی خیلی وقته میانه آند و بد اخلاق

    • حسن . بیسواد.
      0

      تو هرچیزی افراط بده یعنی آنقدر نفهمی که نفهمیدی.

    • ف ح.
      1

      اصولگرا تندرو =داعش باعث خسارت‌های هنگفت به ملت و کشور زدند

  • عباس
    1

    پرونده پرواز اوکراینی چی شد

    نظرات شما -
    • Anti_Zionizm
      1

      دادگاهی عالی در کانادا بعد از ۱۸ جلسه دادرسی (نوامبر سال ۲۰۲۳ تا ژانویه (۲۰۲۴ بالاخره حکم خود را صادر کرد و با تأکید بر اینکه «شرکت هوایی اوکراین نتوانست ثابت کند که با سبک و سنگین کردن احتمالات در دادن اجازه به پرواز پی‌اس۷۵۲ در ترک تهران مرتکب کوتاهی نشده است» اعلام کرد شرکت هوایی اوکراین، «مراقبت استاندارد» را بر اساس قوانین هوایی بین‌المللی در دادن اجازه پرواز به آن هواپیما کاملاً انجام نداده و بر اساس آخرین اطلاعات موجود، ایمنی را ارزیابی نکرده است.

      بر این اساس دیوان عالی ایالت انتاریو در کانادا، خطوط هوایی بین‌المللی اوکراین را به خاطر «سهل‌انگاری» در اعطای مجوز پرواز به هواپیمای اوکراینی مقصر شناخت و اوکراین را از نظر قانونی مسئول پرداخت غرامت کامل به خانواده‌هایی دانست که بستگان‌شان را در حادثه شلیک به هواپیما در آسمان تهران در مورخ ۱۸ دی ۱۳۹۸ (۸ ژانویه ۲۰۲۰) از دست دادند. در حکم ۱۴۱ صفحه‌ای این دادگاه، با وجود اینکه ادعاهایی علیه ایران هم وجود دارد، اما شرکت هواپیمایی اوکراین مقصر شناخته شده و مسئول پرداخت غرامت به خانواده‌های جانباختگان است.

  • 007.7
    1

    مختومه نمیکنن

    چون همیشه چیزی برای انحراف افکار عمومی داشته باشن

  • عمو جانی
    1

    و این سری دراززززززز دارررررد

  • ناشناس
    2

    خدا اسلام را از دست پایداری چی ها و سار تندرو ها نجات دهد

    نظرات شما -
    • ناشناس
      4

      والا به اعتقادات که در روش پیامبران بوده افراط می گید و اتفاقا خود اصولگرا این کلمات درآورد

    • ف
      0

      من غلط کردم اشتباه کردم سیب زمینی خوش مزه بید با سس تند و دوغ من خودم پایداری چی چی بودم کاچی به از هیچی بید بید بید آیا نبید

  • مهرداد سربندی
    1

    جناب مهاجری عزیز باز بودن بعضی پرونده ها مثل دور زدن تحریم ها کاسب داره. گردش مالی خدامیلیاردی داره. مشتری و فروشنده داره. بهره برداری سیاسی و اجتماعی و فرهنگی داره . خلاصه خودتان مثنوی هفتاد من الباقی را بخوان از این مختصر.

  • ناشناس
    0

    منتظریم اگر توانستیم نتان را ترور کنیم آنموقع حقیقت را بگوییم

  • ناشناس
    2

    چون براشون‌نون‌آب‌داره‌

  • ناشناس
    0

    مالزیهای مکر حیله مستقیم دین را جمع نکردند بلکه به کل آداب اعتقادات پیامبران افراط گفتند تا عطری برای دین نماند وگرنه. خانم آمریکایی جذب می‌شود و با. پوشیه ‌‌‌‌و چادر کرم ایران آمده بود اینجادر اتوبوس زنها متلک می‌انداختند .آنوقت به گاوبازی اسپانیا گفتند به به چه خوب بید .با اخلاق و بروکراسی اشغال تند میانه نما در ادارات

    نظرات شما -
    • J
      0

      لطفا بعد از پرونده رییسی ، پرونده مرگ طالقانی ، بهشتی ، چمران ، همت ، ستاری ، صیاد شیرازی ، کلاهدوز ، فکوری ، متوسلیان ، رفسنجانی ، احمد خمینی ، مصطفی خمینی ، جهان آرا ، نامجو ، فلاحی و تعدادی از فرماندهان سپاه رو هم پیگیری کنید

  • چای دبش باغ ازگل
    0

    شاید پای کشور آذربایجان در میان باشد شاید هم اسرائیل!!!؟؟؟

  • ناشناس
    0

    به این کارشناس بفرمایید کهاز قدیم همیشه مرغ همسایه غاز بوده و هر کاری توکشورهای دیگه بکنن بهتر از داخل کشور هست

  • ناشناس
    1

    محمد مهاجری حرامزاده اولا برپدر ومادرت لعنت،ثانیا این فضولی‌ها به تو نیامده،ثالثا اسم خودت را اصولگرا نگذار تو یک خائن وطن فروش هستی،رابعا پرونده شهیدان رجایی وبا هنر متهم اصلی آن بهزاد نبوی همپالگی خودت است،خامسا پرونده قتل‌های زنجیره ای کار مدعیان اصلاحات است و. بنابراین لال شو و حرف نزن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد