کاظم صدیقی: آبروی هم را نبریم و برای هم پرونده درست نکنیم

امام جمعه موقت تهران با تاکید بر اینکه اتحاد اهمیت زیادی دارد، گفت: آبروی هم را نبریم و برای هم پرونده درست نکنیم. دل هم را نسبت به یکدیگر چرکین نکنیم و ایثار و محبت داشته باشیم.

کاظم صدیقی: آبروی هم را نبریم و برای هم پرونده درست نکنیم

حجت‌الاسلام کاظم صدیقی ظهر امروز جمعه در خطبه‌های نماز جمعه تهران گفت: همه را به رعایت حریم حق تعالی و توجه به حضور خداوند و قدم برداشتن برای جلب رضای خدا دعوت می‌کنم.

وی با اشاره به ولادت پیامبر (ص) و هفته وحدت گفت: وحدت یک مساله دارای حیات است؛ متلاشی شدن جامعه و تفرقه علامت مرگ جامعه و وحدت علامت حیات و زنده بودن جامعه است.

خطیب نماز جمعه تهران افزود: امت وقتی امت است که مسیر و مقصد و امام و راهنما و وحدت واحد دارند؛ همه از اختلاف ضرر می کنند و نزاع کار عقل نیست و کار شیطان و نفس اماره است لذا اتحاد بسیار اهمیت دارد.

صدیقی اضافه کرد: همگان باید حریم یکدیگر را حفظ کنند؛ شرف بنده خدا از خانه خدا پیش خدا بیشتر است پس آبروی هم را نبریم و پای هم را نگیریم و برای هم پرونده درست نکنیم. دل هم را نسبت به یکدیگر چرکین نکنیم و همدیگر را پایمال نکنیم و ایثار و محبت داشته باشیم.

وی افزود: درباره آن‌هایی که گناه می کنند، روایات این است که خدا منتظر برگشت گناهکار است. خداوند اهل توبه را محبوب خودش معرفی کرده است. کسی که گناه کرده و اکنون گناه نمی کند، خداوند گناه او را به حساب نمی آورد و گناه تائب را محو می کند. خداوند یک نفر را با یک گناه طرد نمی کند و دعوت خصوصی می کند و نازش را می کشد و می گوید چشم به راه و مشتاقت هستم. ما همه بنده خداوند هستیم.

حفظ وحدت از اولویت های اول جهان اسلام است

امام جمعه موقت تهران در ادامه حفظ وحدت را از اولویت های اول جهان اسلام دانست و افزود: مهم‌ترین سلاح دشمن از دیرباز برای استعمار و استثمار، ایجاد تفرقه بوده است؛ انگلیس خبیث و روباه پیر خیانتکار و جرثومه فساد این تعبیر را دارد که اختلاف بینداز و حکومت کن. پس در قدم اول خودتان و خانواده‌تان با هم باشید و اتحاد محله‌ای و شهری و منطقه‌ای و ملی و اتحاد بین المللی داشته باشید.

صدیقی خاطرنشان کرد: امروز دشمن با اساس اسلام مقابله و جنگ می‌کند و قرآن می سوزاند و مسجدها را مورد حمله قرار می دهد و کاری به شیعه و سنی ندارد. دنیای استکبار و کفر به همان میزان که با شیعه بد است، با اهل سنت نیز عناد آشتی ناپذیر دارند.

وی افزود: این ها اعتقاد به خدا و کرامت انسانی ندارند لذا وقتی پایشان به جایی برسد نسل را هرس می کنند و زیرساخت ها و مراکز فرهنگی و حتی نسل ها را از بین می‌برند همان طور که فرعون دختران را نگه می داشت و پسران خردسال را از دم شمشیر می‌گذراند. فرعون زمان ما آمریکا شیطان بزرگ و ایادی‌اش و صهیونیست های بی رحم خبیث وحشی جعلی بی هویت هستند که به زن‌ها، پسرها و دخترها رحم نمی کند و در نهایت قساوت قلبی با دید نابود کردن نسل اقدام می کند و بنا دارد یک مسلمان روی زمین باقی نماند.

صدیقی تاکید کرد: در این شرایط باید چشم ها را باز کنیم و بدانیم با چه خطری مواجه هستیم. آتشی ما را تهدید می کند که برای مهار کردن این آتش هیچ دستوری مثل دستور خداوند و پیامبر خدا نیست که فرمود «وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِیعًا وَلَا تَفَرَّقُوا »

وی افزود: ما دست همه برادران اهل سنت را در تمام اقطار روی زمین می فشاریم و هر جا مظلومی سراغ داریم به حکم مکتب آموزه های توحیدی و قرآنی خانه مظلوم هستیم، چه شیعه و چه سنی باشد و این موضوع را دنیا بعد از انقلاب اسلامی شاهد بوده است.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه دین اسلام دین ستم‌سوز و طاغوت گریز است، گفت: باید موانع وحدت را از میان برداشت و برای این موضوع نخبگان، فرهیختگان و  دلسوزان در کشورهای مختلف با برگزاری جلسات مشترک فکرهایی بکنند.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور به عراق گفت: رئیس جمهور در اولین سفر برون مرزی خود به عراق سفر کرده  که انتخاب درستی است؛ عراق با ما مشترکاتی دارد و هم مرز است و از جهاتی با هم یک خانواده هستیم و همه دل به یک نقطه مرکزی داده‌ایم و جاذبه امامان ما همه ایرانی‌ها و عراقی‌ها را با یکدیگر مسنجم و یکی می‌کند و جدایی نداریم.

صدیقی همچنین با بیان توصیه‌هایی به دولت چهاردهم گفت: رهبر انقلاب در دیدار با هیات دولت ۱۳ توصیه راهبردی و کلیدی داشتند. توقع مردم این است دولت توصیه ها را در دستور کار قرار دهد که یکی از آن‌ها توجه به اولویت‌هاست.

وی افزود: این اولویت‌ها در دو بخش فوری و به روز است که مهم‌ترین آن رسیدگی به وضع معیشتی مردم، بالا بردن ارزش پول ملی، سامان دادن به کسب و کار مردم، اشتغال جوانان، ازدواج و جذب سرمایه‌های داخلی و خارجی و جذب حداکثری مشارکت‌های مردمی و فرهنگ سازی در جهت استفاده از تولیدکنندگان است چون گاهی برخی از نیروهای مرئی و نامرئی با تولیدکنندگان برخورد مناسب ندارند و آن ها می ترسند سرمایه های خود را در صحنه آورده و سرمایه گذاری کنند لذا به درستی برای حمایت از تولیدکنندگان فرهنگ سازی شود.

خطیب نماز جمعه تهران افزود: باید نیروهای قضایی و امنیتی و انتظامی مراقب باشند اشخاصی که قدرت فکری و امکان جذب سرمایه از داخل و خارج دارند را مورد تکریم قرار داده و اطمینان دهند تحت حمایت نظام جمهوری اسلامی قرار دارند.

کسری بودجه شایسته نظام اسلامی نیست

وی تامین امنیت سرمایه گذاری و اصلاح ساختار بودجه را از دیگر اولویت های دولت چهاردهم برشمرد و گفت: کسری بودجه شایسته نظام اسلامی نیست لذا در بودجه‌ریزی به گونه‌ای پیش‌بینی شود که درآمدها و هزینه‌ها تطبیق داشته باشند.

صدیقی با بیان توقعات مردم از دولت گفت: براساس یک نظرسنجی مردم از دولت توقع دارند که به وعده‌هایش عمل کند. همچنین مردمی بودن و حضور در متن مردم و عدالت محوری و پررنگ کردن روحیه اعتماد و امید از دیگر توقعات مردم است.

به گفته وی، یاس، مرگ و ناامیدی ذلت است و امید، مردم را در مسیر هدف پویا می کند.

صدیقی، اشتغال، مبارزه با فساد، بهبود روابط با سایر کشورها و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری را از دیگر توقعات مردم از دولت چهاردهم بیان کرد.

خطیب نماز جمعه تهران در  خطبه اول نماز جمعه تهران به بیان نکاتی درباره مواجه با دشمن درونی و بیرونی پرداخت و گفت که مردم با انقلاب اسلامی کمر بسته زیر پرچم ولایت به دین‌شان عمل کرده و سیاست شان توحیدی، تجارتشان اسلامی، فرهنگشان الهی و سبک زندگی  شان اسلامی باشد.

وی با اشاره به آغاز امامت حضرت ولیعصر گفت: امام زمان (عج) به برقراری عدالت در سراسر عالم و رفع ظلم و نفاق و گناه شهره است.

منبع: ايسنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 86
  • ناشناس
    2

    هرچی کردیم خوب کردیم بیانات امام جمعه پایتخت جمهوری اسلامی

    نظرات شما -
    • من حسینم یه دهه هشتادی
      0

      به انسانیت آبرودادید خوب شد این که دیگه حذف نمیشه البته من پست نفرستاده بودم

    • ناشناس
      2

      یکی از پاکترین وبا تقوا ترین امام جمعه تاریخ اسلام است خوشا به حال کسانی که با ایشان نماز می گذارند همه در بهشت درباغ مصباح خوش بگذرانند شوند

    • ناشناس
      0

      مگه آبرویی هم مونده؟؟؟
      فقط دخترهای توی خیابون بدون روسری مسحق پرونده و مجازاتند؟؟؟؟

    • مقام انسانیت
      0

      جناب بزرگوار

      همه دارن پاداشهای میلیاردی . وامهای میلیاردی . حقوق های نجومی برای خودشون تصویب میکنن
      برخی هم چای .....
      برخی هم باغ ....
      اون وقت مردم درگیر دلار 60 تومنی با تورم 40درصدی
      ندارن برای بچه هاشون چیزایی که میخان رو بخرن . سفر برن . شاد باشن و .....
      شما به این تبعیضها . عدالت میگین ؟
      آرمانهای .... این بود

    • ناشناس
      0

      حاجي شما بايد الگوي مثبت مردم باشيد نه منفي

  • ناشناس
    0

    درمورد باغ ازگل شفاف سازی نکردی .بلاخره باغ به حوزه علمیه برگشت یا خیر .مستندات برگشت آن را به طور کامل و شفاف اطلاع رسانی کنید .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      یعنی برگرده قضیه حله ؟؟؟

    • ناشناس
      0

      جناب صدیقی هر که ماهیت بعضیها را بر ملا می کند تفرقه ایجاد می کنه ! یعنی سکوت کنیم و بگذاریم به چپاول مشغول باشند ،این یک تهدید بود

    • ناشناس
      0

      برگشت باغ یک درصد ماجرا یود 99درصد اجرای عدالت بود که متاسفانه انجام نشد

  • ناشناس
    0

    راست میگن چرا آبروی هم رو ببریم ،مثلا اگه یه باغ بزرگ رو به اسم ایشون کردن به بقیه چه ربطی داره !!!مثلاً اگه کسی خواست یه خونه ۱۰۰متری رو به اسم ما بکنه بعد از این همه سال بی سروسامانی به کسی مربوط نیست باش.گفتم که بعداً سرتون تو لاک خودتون باشه .هر کسی هر ......کرد به شما هیچ ارتباطی ندارد.(به سنگ پای قزوین گفتن زکی)

    نظرات شما -
    • نگی جمعه بود
      0

      در مورد 10 میلوین افغانی که در ایران دارن هر روز چند بچه میزان چیزی نمیخایی بگی
      چن سال دیگه جمعیتشون میرسه به 40 میلیون اون وقت نصف ایرانیها جمعیت دارن
      از داخل مث بمب منفجر میشن و ایران رو براحتی دارن تسخیر میکنن
      چیزی نمیخایی بگی ؟
      خطر فقط برای مردم عادی نیست ها

  • ناشناس
    1

    خودت برای خودت پرونده درست کردی همیشه راه راست را انتخاب کن و خودت را نصیحت کن

  • محمد
    0

    رو که نیست......‌ خخخخخ.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      بعد اونا که تو زندانن برای خنده ایناست یا پرونده دارن چون اینها دوستشون ندارن؟!!!

  • ناشناس
    1

    هر كه به جاهاى تهمت و بدگمانى برود بد گمان بخود را نبايد سرزنش نمايد (زيرا خود سبب شده كه باو گمان بد برند).

  • ناشناس
    0

    شما كه سهمت را برداشتي پرونده اَي هم درست نشد ،حالا كه نوبت ما كه شد ،برايمان پرونده دارند مي سازند

  • بنام هبه
    2

    بنده خدا راست میگوید ، با مراجعه به دادگاهها متوجه خواهید شد که با یک قولنامه معمولی در بنگاه خیابانی حتی اگر آن برگه را ندیده باشی و بعنوان خریدار آنرا امضا نکرده باشی قانون تماما و بی قید و شرط آن ملک را متعلق بشمار میداند حتی اگر خودت راضی به این نقل و انتقال حرام نباشی و باز حتی اگر ذی نفعان دیگر برای نقض آن قولنامه جلوی وکیل بال بال بزنند !!!

  • ناشناس
    1

    الحق رافت اسلامی گویاست

  • ناشناس
    1

    حاجی بیخیال دیگه جان من

  • ناشناس
    0

    عجب رویی داری تو

  • ناشناس
    0

    آقای صدیقی شما بهتر است تقوی و تزکیه را از خودتان شروع کنید .در گفتار و رفتار صادق باشید . صداقت حلقه گمشده در زندگی شماست .

  • ناشناس
    0

    کاظم خان بزرگوار تورا چه باک پرونده توکه به لطف دوستان ورئوفت وگذشت موئمنانه !!!!!پودر شد ودود شد ورفت هواتو الان مصونیت اهنین در مورد هر گونه پرونده داری هر کاری میتونی بکنی

  • ناشناس
    0

    عجب رویی داری

  • ناشناس
    0

    شما باز برگشتی. خدایا خدایا

  • ناشناس
    0

    ولله پنج هزار متر باغ ارزش آبروی مومن را نداره هزاران میلیارد اختلاس اونم به دلار در برابر آبروی مومن یک ریال هم نمی ارزه ولی اگر تار موی دختری مشخص بود آبرو و جان فرد هیچ اهمیتی نداره

  • ناشناس
    0

    اونها چه آدمهای هستن که تو نماز جمعه به تو اقتدا میکنن این جالبه
    اگر همچین ماجرایی که برای تو پیش اومد برای یه آدم عادی پیش میومد همین برخورد رو میکردن
    آفتاب ظهر وسط روز رو منکر شدن برای تو

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      اونام همین کاره اند دورو برت ندیدی ؟سراغ نداری ؟

  • ناشناس
    0

    دین و نظام و مقاماتی که چنین چهره های خوشنامی برای انها تبلیغ می کنند چه حالی خواهند یافت؟!

  • ناشناس
    2

    التماس دعا حاج اقا

    نظرات شما -
    • هومن
      0

      اینها یه ارزن به کسی چیزی نمیدن ، دلت و خوش نکن، دعا هم اگه کارساز بود که دعای ۷۰ ملیون میگرفت

    • ناشناس
      0

      فعلا که اینها دعا میکنند مستجاب میشود و هرچه ما دعا میکنیم نمیشود پس حق با اینهاست

  • ناشناس
    1

    ایثار و محبت و صداقت و ایمان داشته باشید

  • ایران خرشیرده
    1

    کاظم جان چه خبر از باغ ازگل ....عجب

  • صدیقی
    0

    سلام نوش جانم ، این حرف ها چیه

  • ناشناس
    2

    اتفاقاً باید آبروی مسؤولینی که اختلاس می کنند و رشوه می گیرند و در اموال عمومی و دولتی تصرف غیرقانونی می کنند و فساد مالی و اقتصادی و اخلاقی دارند و پارتی بازی و رانت خواری می کنند و وام و تسهیلات و مزایای بی ضابطه دریافت می کنند باید در بین افکار عمومی برده شود تا درس عبرتی برای دیگران باشد.

  • شاهرخ
    0

    خدائیش راست میگه البته نه برای از ما بهترون بلکه برای از ما بدترون

  • ناشناس
    0

    عجب پس به این نتیجه می رسیم که بندگان خداتعدادی انگشت شمارن

  • ناشناس
    0

    راست میگه دیگه چیکار دارید که فلانی چقدر سو استفاده کرده از منصب خود به چی رسیده آه زشته دیگه ابرو نبرید ول کنید به امان خدا دادا بیخیال هر کاری خواستید بکنید

  • ناشناس
    0

    حاجی بالاخره باغ را پس دادی یا نه؟

  • ناشناس
    0

    بخصوص در مورد شما نباید افشاگری میشد حاج اقا، شما به بزرگی خودتون ببخشید، بخشش ار بزرگان
    است!!😉

  • نسرین
    0

    مگه آبرویی هم مونده ؟

  • ناشناس
    0

    حاجی این حرفا به شما نمیاد

  • ناشناس
    0

    ما را به چوب رخت شبانی فریفته اند،وقتی ماهی یک میلیارد به حسابت واریز بشه ودر ساحل آرامش باشی ،چه دانی طوفان و بیم موج و گردابی چنین هایل برای مردم عادی و بازنشسته فلک زده بیچاره

  • ناشناس
    0

    حاجی آب رفته به جوی باز نمیگرده هر که جای تو بود تا عمر داشت پاشو از خانه بیرون نمیزاشت

  • چای دبش باغ ازگل
    1

    کاظم صدیقی تو آبروی ایرانی از پاک دستی! سختی کشیدی درد کشیدی پیمان نشکتی!

  • ناشناس
    0

    اره بابا چشماتون رو باغ ازگل اقایون مومنانه ببندید اما اگه کسی گفت بالای چشم جضرات دو تا ابروی زیباست .خود وخانوادشا بفرستید جاییکه عرب نی انداخت !!!

  • ع
    1

    چقدر هم پر رو تشریف دارن؟؟!!
    در واقع میگه هوا همدیگه رو داشته باشیم که با هم بخوریم !!!

  • ناشناس
    0

    پرونده درست نکنید سنددرست کنید /اینقذه خوبه !!!

  • ناشناس
    0

    چطوری روت میاد بیای مقابل مردم

  • م
    0

    باغ ازگل یادت نره

  • ناشناس
    0

    کاظم تویی؟!!!!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      این چیزها رومنشرمیکنی ولی اماربهر ه65درصدی بهره که خودشون توبانکهای ارگان انقلابی تبلیغ میکنن سرخوردگی وامارخودکشی وفسادبرای پول ورکورد سقوط پول وپیری جمعیت وسهمیه بچه هاشو نتوبنیاد روحذف میکنید خودشن امارمیدن

  • ناشناس
    0

    برای مطالب مذهبی یه آدم باسوادمتدین بگذارید

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      متاسفانه کامنتهاناپدیدمیشود نقض قانون حق اعتراض وقانون ازادی بیان است لطفارسیدگی فرمایید

    • ماله کشی کافیه
      0

      محاکمه

  • ناشناس
    0

    هیچ وقت یه ایرانی روتهدید نکن افشاگری جرم جرم نیست

  • ناشناس
    0

    تهدید نکن کجای دین بخاطرافشاگری جرم تهدیدمیشوند امام علی فرمود حق کابین زنهااگرحق مردم باشد به من بگویی وعمل میکنم ومیگیرم طلایی که پاک است ازافتادن چه باک است دزد هم آبروندارد

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      امام علی اهن گداخته کف دست بردارش به خاطرفکرمقرری وسهم گذاشت تادین واحکامش توجیه نشود

    • ناشناس
      0

      اشتباهی دیسلایک زدم

  • ناشناس
    0

    شما راحت باش ! گویا پرونده زمینهای ازگل مال شما اصلا نبوده؟!

  • ناشناس
    0

    کاش می‌شد ما هم یک گناه 300 متری حداقل بکنیم یا یه حساب یک میلیاردی بعد هم توبه و نوازش خدا همراش می‌شد

  • ناشناس
    0

    بادین وایمان اعتقاد مردم بازی کردید وجواب هم نمیدید خدا جوابتان بده

  • ناشناس
    0

    مولا امیرالمومنین ع افراد خاطی را عزل و آبرویشان را میبرد.
    حالا بعد از هزار و چهارصد سال، یک نفر در لباس پیامبر مدعی شیعه امیر المومنین ع در نماز جمعه فریاد بر میآورد که آبرویش را نبرید.

  • امیر
    0

    خوش به حالت ... از نجابت مردم حالا طلبکار هم شدی

  • ناشناس
    0

    دنیا را انسان های بد خراب نمیکنن بلکه انسان های خوب که در برابر انسان های زورگو ودروغگو ساکت میشوند یا بعد دروغ های اونا دست می‌زنند اونا دنیا را خراب میکنن .در جریان باشیم .

  • نگار
    0

    هرکاری دوست داریم بکنیم و به هیشکی هم جواب پس ندهیم

  • ناشناس
    0

    ازکی تاحالاروشنگری وجلوی بچاپ بچاپ گرفتن شده بردن ابرو

  • ناشناس
    1

    در یک کلام
    باهم بخوریم

  • خاموشی
    0

    هر کسی خرما خورد نتواند منع خرما خوردن کند نمیدونم چرا این سخن حکیمانه به ذهنم رسید و ارتباطش چیست خاموشی بهترین فراموشی است

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      رطب خورده منع رطب کی کند؟

  • یعقوب
    0

    کاظم صدیق.

  • رضا
    0

    حاجی جمعه مهمون شما بریم باغ کوبیده بزنیم؟معین هم قراره از خارج بیاد،بگیم اونم بیاد( یه باغ طلایی ،اسمتو روش نوشتم)رو بخونه?

  • ناشناس
    0

    سرتون تو کار خودتون باشه ، چکار دارید که کی چکار می مکنه، نون همدیگه رو آجر نکنیم

  • ناشناس
    0

    سفره ای پهن است از برکت انقلاب بخورید خوش باشید دیگه دعوا و ابرئریزی برای چیست . مردم بدبخت هم با یک تخم مرغ راضین و پیاده روی کربلا و اب و شربت و چایی . شما بخورید اسلام هم که روی قله و اقتدار است هر کس باور نکرد کافر است .

  • ناشناس
    0

    متاسفانه تازه یادشان آمد نباید پرونده ساز کنیم اسلام میگوید آبروی کسی رانبرید تا آبروی شما حفظ باشد آنروزی که با آبروی مرحوم آیةالله هاشمی بازی میکردید یادتان نبود آقای صدیقی از خودت شروع کن هنوز هم دیر نشد

  • ناشناس
    0

    آقای صدیقی .........احسنت بر شما

  • ناشناس
    0

    مگر آبرویی گذاشتید

  • غریبه آشنا
    0

    درود به شرفت
    حرف حساب زدی
    البته این حرف برای امثال خودت عالی
    بزن و بزن و بزن
    ببر و ببر و ببر
    بخور و بخور و بخور
    هر کاری کردی نوشن جانتان

  • ناشناس
    0

    چرا یک کدام از مسووولین مملکتی پیاده روی اربعین نمی روند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • علی
    0

    حاجی تو خودت برای خودت پرونده ساختی

  • همشهری
    0

    ما موضوع آقای صدیقی رو فراموش کرده بودیم ، خودش داره یادآوری میکنه ...

  • عباس
    0

    پرونده باغ ازگل چی شد
    حاجی

  • ناشناس
    0

    تو خودت یه پا پرونده ای شیخ محزون و گریان

  • ناشناس
    0

    شیخ بزرگ! حاج آقا! شما که میگید آبروی همدیگر را نبرید! ببخشیدا ببخشیدا، مگه حضرتعالی و همفکرانتان نبودید که آبروی اصلاح طلبانی که حتی هم لباس خودتان بودند را بارها و بارها در همین تریبونهای مجانی بردید!! بقول مرحوم شریعتی: خدایا اخلاص اخلاص!! خدایا یاریم ده تا به رعايت «مصلحت» «حقيقت» را ذبح شرعي نکنم!

  • افغانی
    3

    مردم عزیز ایران 47سال پیش .......خوردید حالا دیگه
    برید کنار ما افغان ها باید برایتان تصمیم بگیریم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد