زیدآبادی: من هم علاقه‌ای به عزیمت حمید رسایی به غزه یا لبنان ندارم/ حضور او در داخل ایران برای مقابله با دولت پزشکیان و موفقیتش بسیار ضروری است!

فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت: راستش من هم علاقه‌ای به عزیمت آقای رسایی به غزه یا لبنان ندارم. حضور او در داخل ایران برای مقابله با دولت مسعود پزشکیان و بخصوص محمدجواد ظریف که میل شدیدی هم به شمردنِ مکرر دندان‌های او دارد، بسیار ضروری است چرا که کاملاً مؤثر است! شاید اثرش کمتر از یادداشت‌های روزانۀ عباس عبدی در جهت تقویت دولت نباشد. چه بسا مخالفت‌خوانی‌ها و خصومت‌ورزی‌ها که اثر معکوسش از هزار موافقت و رفاقت بیشتر است.

زیدآبادی: من هم علاقه‌ای به عزیمت حمید رسایی به غزه یا لبنان ندارم/ حضور او در داخل ایران برای مقابله با دولت پزشکیان و موفقیتش بسیار ضروری است!

احمد زیدآبادی با انتشار یادداشتی در کانال تلگرامی‌ خود، نوشت: 

شیخ حمید رسایی از نگاه من فردی با ایده‌ها و خط‌مشی تند و افراطی است، اما به خلاف برخی از همراهانش، اهل بحث و جدل و گفتگوست و آدابش را هم کم و بیش رعایت می‌کند. او در مسیر خودش پیگیر و جنگجو و بی‌ملاحظه و صریح است، این خصلت شاید از سر بی‌باکی معطوف به سادگی و شاید هم تصوری از احساس مصونیت دائمی باشد. در هر صورت بر برخی همگنانش ترجیح دارد.

ماجرای اصرار او برای اعزام به غزه هنوز فراموش نشده است، بنابراین حالا که جنگ در جنوب لبنان اوج گرفته است، برخی افراد از جمله خود من، به یاد آن اصرار افتادیم تا "شوخ شیخ را به روی او بیاوریم" هر چند که به لحاظ ادب درویشی شاید خیلی هم پسندیده نباشد، اما بدبختانه سیاست هم اقتضائات منطقی و نظام اخلاقی خاص خود را دارد!

در هر حال، آقای رسایی طعن طاعنان را بی‌پاسخ نگذاشته و گفته است که همیشه آمادۀ اعزام به صحنه‌های جنگ است اما در مورد لبنان، اولاً حزب‌الله خودش به تنهایی از پس اسرائیل برمی‌آید و ثانیاً حضورش در داخل ایران ضروری است چرا که در برابر توطئۀ عناصر مزدور و نفوذی آمریکا و اسرائیل به اسم اعتدال و اصلاحات، نباید صحنه را خالی کرد.

خب، این هم که جواب قاطع و دندان‌شکنی به شمار نمی‌رود! او وقتی تأکید می‌کند که حزب‌الله خود به تنهایی از پس اسرائیل برمی‌آید و نیازی به حضور او در لبنان نیست، روی دیگرِ حرفش آن است که حماس از پس اسرائیل برنمی‌آید و به همین دلیل هم وی داوطلب اعزام به غزه شد! آیا نظرش دقیقاً همین است؟

در مورد بخش دوم حرفش اما سخن بی‌نهایت است. هدف انتقاد او قاعدتاً نمی‌تواند اصلاحاتی‌ها و اعتدالی‌ها باشد چرا که در دورۀ ریاست جمهوری مرحوم رئیسی، این دو نیرویِ به زعم او مزدور و نفوذی، کلاً از سیاست و قدرت برکنار بودند و اغلب میلی هم به بازگشت به آن نداشتند. خب، کدام چهره‌ها و نهادها، زمینه‌ساز  و مشوق بازگشت آنان به صحنۀ اجرایی کشور شدند؟ اگر آقای رسایی در پاسخ به این پرسش، کمی قدرت صراحت خود را بیشتر به نمایش بگذارد، مقصود غایی او روشن‌تر می‌شود.

راستش من هم علاقه‌ای به عزیمت آقای رسایی به غزه یا لبنان ندارم. حضور او در داخل ایران برای مقابله با دولت مسعود پزشکیان و بخصوص محمدجواد ظریف که میل شدیدی هم به شمردنِ مکرر دندان‌های او دارد، بسیار ضروری است چرا که کاملاً مؤثر است! شاید اثرش کمتر از یادداشت‌های روزانۀ عباس عبدی در جهت تقویت دولت نباشد. چه بسا مخالفت‌خوانی‌ها و خصومت‌ورزی‌ها که اثر معکوسش از هزار موافقت و رفاقت بیشتر است.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 14
  • شاهد
    22

    زنده باد رسایی شجاع و دلیر

  • ترک
    7

    روحانیان باید از جنگ ومالیات معاف شوند

  • ناشناس
    3

    تو چکاره ای که برای دیگران تعیین و تکلیف کنی
    ولی همه مردم ایران حتی رای نداده ها حق نقد و اعتراض دولت ها رو دارند
    ولی انگاری شما نقد رو قبول داری ولی دولت و تفکر مورد نظرتون خط قرمز هست

  • وقت تنگه
    2

    بابا بزارین بره . چرا همش جلوی رفتن این عزیز و مومن و طالب شهادت رو میگیرین . میخاد به جمع جمیع شهدا بپیدندد و بهتره که دیگر عزیزان مث شریعتمداری رائف پور و ... هم با خودش ببره
    تا اسراییل زودتر نابود بشه برو و در نابودی دژمن سهم داشته باش . حاجی شما برو بجنگ به حرف این ایادی استکبار و نغمه های باطل گوش نده

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      مگر گفته که می روم؟ قطعا نه. اینها فقط شعار می دهند، هزینه برای مردم می تراشند و فقط می خواهند نظاره گر جنگ مردم با اسراییل باشند.

  • ناشناس
    1

    آفرین
    البته ڪه نه وقتش دارند و نخ جرأتش !
    چون دارند کار دشمن های آنورآبی مارو باجدیت و حماقت اینورآب دنبال میڪنند

  • ناشناس
    5

    من هم راضی نیستم روحانیان به جنگ بروند اینها باید به مردم موعظه کنند و مردم را به راه راست هدایت کنند و اینها نمایندگان خدا هستند وامدند مردم را از گمراهی نجات بدهند

  • ادامه دارد
    1

    وقت است تا برگ سفر بر باره بندیم رسایی / دل بر عبور از سد خار و خاره بندیم رسایی

    گاه سفر آمد؛ نه هنگام درنگ است رساایی/ چاووش می‌گوید که ما را وقت تنگ است رسایی

    گاه سفر شد، باره بر دامن برانیم رسایی / تا بوسه‌گاهِ وادیِ ایمن برانیم رسایی

    وادی پر از فرعونیان و قبطیان است رسایی / موسی جلودار است و نیل اندر میان است رسایی

    از هر کران بانگ رحیل آید به گوشم رسایی / بانگ از جرس برخاست وای من خموشم رسایی
    دریادلان راه سفر در پیش دارند رسایی / پا در رکاب راهوار خویش دارند رسایی

    گاه سفر آمد برادر! گام ‌بردار! رسایی / چشم از هوس از خُرد از آرام‌ بردار! رسایی

  • یاسر
    2

    کاملا گل گفتی جناب زیدابادی

  • ناشناس
    1

    ماست به کیسه کرده

  • پدر
    3

    ولي ما همه علاقه شديدي داريم كه آقاي رسايي و همفكرانش سريعا براي كمك به دوستان حزب الهي به لبنان اعزام شوند . مرد باشند و به حرف خود عمل كنند .

  • غلامرضا
    8

    این زید درواقع خیلی از خودش متشکر است , لطفا اول حرفی را که میخواهد پاسخش را بدهد دقیق با مقدمه وموخره اش مطالعه کند وبه اصل مطب بپردازد وحاشیه نرود

  • محمدرضا شادی میاندواّب
    7

    آقای زیدآبادی شما که خود ودوستان تان از نیروهای فعال غربی درایران هستید.آقای رسایی با شما مقابله کند واجب عینی هست.

  • محمد
    0

    یکم حمدیگر را تحویل بگیرید تا بوی خطر می آید وجودتان در ایران مهم می شود ولی برای سفرهای بی دردسر به آمریکا و اروپا مشکلی نیست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد