وزیر خارجه پیشین لبنان:

تا حالا نشده که ایران به خاطر اختلاف ما را تحریم کند

وزیر خارجه پیشین لبنان که اخیرا از سوی واشنگتن تحریم شده است با انتقاد از این اقدام گفت: علیرغم اختلاف هایی که با حزب الله داریم تا حالا نشده است که ایران و یا این حزب ما را تحریم و یا تهدید به تحریم کند.

تا حالا نشده که ایران به خاطر اختلاف ما را تحریم کند

جبران باسیل، رهبر جنبش آزاد میهنی و وزیر خارجه پیشین لبنان در سخنانی در رابطه با تحریم های اخیر آمریکا علیه او گفت: تفاهم میان حزب الله و جنبش آزاد میهنی یکی از مهم ترین عوامل پیروزی در جنگ تموز بود.
وی با بیان اینکه آمریکایی ها به دنبال ایجاد فتنه در لبنان هستند افزود: من به آمریکایی ها گفتم که مزدور شما نیستم و تنها می خواهم که دوست شما باشم.

باسیل در بخشی از سخنانش گفت: علیرغم اختلافات مان با حزب الله در خصوص مسائل منطقه تا به این لحظه ندیدیم که ایران تحریم هایی علیه ما وضع کند و یا ما را به تحریم تهدید کند.

این سیاستمدار سرشناس لبنانی تاکید کرد: ما با حزب الله از نظر عقیده و برخی مسائل منطقه اختلافاتی داریم اما با این وجود ایران و حزب الله برای ما احترام قائل هستند.

وزیر امور خارجه لبنان تاکید کرد: تا حالا نشده است که حزب الله و یا ایران تنها به خاطر اختلافات مرا به تحریم و یا غیره تهدید کند بلکه بالعکس آن ها به ما احترام می گذارند.

باسیل خطاب به آمریکایی ها گفت: آیا من تنها به خاطر اینکه موافق سیاست های شما نیستم فاسد و تروریست هستم؟ سیاست ابرقدرت جهان بسیار عجیب است، اتهاماتی را مطرح می کند و تحریم ها را تحمیل می کند بدون اینکه هیچ دلیلی داشته باشد.تنها یک دلیل برای اثبات اتهامات خود بیاورید، امروز من آزادتر و باعزت تر شدم بعد از اینکه با تحریم هایتان مرا آزاده کردید.

منبع: ایسنا

66

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد