سردار قاآنی:شهید سلیمانی در برقراری ارتباط بین میدان و دیپلماسی جلودار بود

فرمانده قدس سپاه اظهار کرد: یکی از عرصه هایی که شهید سردار سلیمانی به صورت برجسته در آن جلودار بود، برقراری ارتباط بین میدان و دیپلماسی بود.

سردار قاآنی:شهید سلیمانی در برقراری ارتباط بین میدان و دیپلماسی جلودار بود

سردار اسماعیل قاآنی صبح روز یکشنبه در مراسم دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی که در مرکز مطالعات وزارت خارجه با حضور حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و تعدادی از دیپلمات ها و مدیران ارشد این وزارتخانه برگزار شد با بیان مطلب فوق گفت: ایشان ارتباط خوبی بین عرصه میدان و دیپلماسی ایجاد کردند. در این عرصه جلودار بودند و دفاع کننده از این منطق بودند.

وی با بیان اینکه مجموعه وزارت خارجه نیز در دوره های مختلف با شهید سلیمانی در این عرصه همراهی داشتند افزود: ما با افراد کاری نداریم ممکن است برخی افراد نوساناتی داشته باشند، ولی همواره این هم افزایی و همکاری وجود داشته است.

سردار قاآنی با بیان اینکه سردار سلیمانی فرزند مکتب امام خمینی (ره) هستند گفت: ایشان موفقیت در صحنه عظیم مقابله با دشمنان را در این می دیدند که این تعامل و هم افزایی به صورت روزمره و مستمر بین میدان و دیپلماسی برقرار باشد و شهید سلیمانی جلودار این پیوند مبارک بودند.

وی با بیان اینکه وقتی از مکتب شهید سلیمانی صحبت می کنیم یکی از موضوعات مهم این است کسانی که در فضای دیپلماسی و سیاسی کشور فعالیت می کنند با کسانی که در عرصه میدان کار می کنند بین آنها این همراهی و هم افزایی وجود داشته باشد و آنها در کنار هم قرار بگیرند، گفت: اینجاست که خداوند به کار برکت می دهد و این پیوندی است که از تهران ایجاد شده و در کشورهای مختلف عمق پیدا کرده است.

سردار قاآنی با بیان این که تهران قله مقاومت ، انقلاب اسلامی و همگرایی بین بخش های مختلف اسلام است تصریح کرد: این جا مرکز تقریب است و کسانی مانند شهید سلیمانی جلودار ایجاد این همگرایی و وحدت بودند و در این عرصه با اخلاص و صداقت رفتار می کردند. ایشان در صحنه های مبارزه فقط نگاه سیاسی نداشتند گرچه از نگاه عمیق سیاسی نیز برخوردار بودند ولی آنچه که باعث می شد ایشان به میدان بیاید و در عرصه مبارزه با ظلم حاضر شود نگاه اعتقادی بود که ایشان از آن برخوردار بودند.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • شهرام. ر
    0

    بس کنید دیگه .تا کی بت میسازید و خودتون با تملق های غیرواقعی بت شکنی میکنید؟ از صحبتهای ظریف کاملا مشخص شد که چه رابطه ای بین میدان و دیپلماسی وجود داشته است !!!!.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها