غرضی: به‌هیچ‌وجه استیضاح وزرا امکان ندارد/ معمولا با یک بده‌بستان مسئله حل می شود

یک فعال سیاسی گفت: نه استیضاح‌ها قابل توجه است نه درخواست‌ها، زیرا بارها دیده‌ایم که یک مطلبی درباره وزیری بیان می‌شود و حتی۴۰ امضا هم جمع‌ شده است اما بعدا طرح استیضاح مسکوت می‌ماند.

غرضی: به‌هیچ‌وجه استیضاح وزرا امکان ندارد/ معمولا با یک بده‌بستان مسئله حل می شود

صدای بلند استیضاح از مجلس می‌آید؛ صدایی که تصور نمی شد با وجود یکدست شدن سه قوه مانند گذشته در مجلس بلند شود و به تضاد های احتمالی میان دولت و مجلس دامن بزند؛ از سوی دیگر دولت دچار مشکلات سخت اقتصادی است و گویا وزرا مربوطه به اقتصاد چندان عملکرد قابل دفاعی نداشته‌اند.

محمدغرضی، فعال سیاسی، درباره طرح استیضاح‌های اخیر در مجلس گفت: «بنظر من اینطور می‌آید که داخل مجلس دو گروه وجود دارند که با هم برای اقتدار بیشتر جنگ می‌کنند و بنظرم هر دو گروه هم بالاخره یک تعدادی رأی مسلط در مجلس دارند و چون امکانات اینکه بتوانند از امتیازات دولت برخوردار نباشند هم مسئله استیضاح وزرا و رئیس جمهور مطرح می‌شود، هم از این کار های نمایشی در مجلس صورت می‌گیرد. به‌نظر من نه استیضاح‌ها قابل توجه است نه درخواست‌ها زیرا بارها دیده‌ایم که یک مطلبی درباره وزیری بیان می‌شود و حتی۴۰امضا هم جمع‌شده است اما بعدا طرح استیضاح مسکوت می‌ماند؛ لذا باید علت این واقعه را در امتیازاتی که نمایندگان یا دیگران دنبال آن هستند جست‌وجو کرد».

او در ادامه نسبت به احتمال وقوع استیضاح‌ها افزود: «به‌هیچ‌وجه احتمال استیضاح وزرا وجود ندارد. الان ایراداتی که به وزرا می‌گیرند با وجود آنچه ما از آن مطلع هستیم این است که معمولا با یک بده‌بستان مسئله حل می شود و ادامه نمی‌یابند».

غرضی در پایان درباره تغییرات دولت در تیم اقتصادی گفت: «جناب رضایی یک چهره نظامی است البته درس اقتصادی هم خوانده است اما اینکه معاونت اقتصادی دولت باشد می‌بیند که وزرای مربوطه با نظرات ایشان هم عرض نیستند لذا بنظرم ایشان به علت تضاد با دیگران دیگر به جلسات نرفته است. اینکه گرانی در کشور به قاعده جامعه فشار می آورد مسلم است ولی اینکه دولت بتواند در مقابل این سیل گرانی مقاومت کند من تحرکی در دولت نمی بینم».

منبع: خبرسراسری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 21
  • 😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄
    1

    چرا بیمه تکمیلی ۱۲ ماه است هزینه های پزشکی را پرداخت نمیکند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    سبد ماه رمضان کی به حساب بازنشستگان مخابرات واریز میشود ماه مبارک رمضان روبه پایان است !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    بن خواربار بازنشستگان ۴ ماه است پرداخت نشده ؟ تا کی باید منتظر بمانیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    😄😄😄😄😄

  • ناشناس
    1

    پس نبود پول برای پرداخت رفاهیات چهار ماهه بازنشستگان دروغ محض است.نمی خواهند بدهند و مدیر عامل و مشاورش در صدد لوث کردن آن هستند ان هم در سکوت.
    سوال اینجاست اگر مخابرات پول نداره حقوق بده چرا اینهمه نیروی شرکتی را استخدام کرده؟؟؟؟ هر کسی پارتی داره با یک ورق کاغذ اومده شده نیروی شرکتی!!!!! اگر پول نداری چرا استخدام می کنی؟

  • 1

    از زمان که قالیباف رئیس مجلس شده است که متاسفانه مشکلات کارکنان، بازنشسته های ۱۰۰ برابر افزایش یافته است چرا؟

  • ناشناس
    1

    در طول سال یک بار به حقوق‌ها در حدود ۱۰-۲۰ درصد اضافه می‌شود اما برخی شرکت‌های تولیدی لبنیاتی در طول سال چند بار اقدام به افزایش قیمت می‌کنند و به کسی هم پاسخگو نیستند و دستگاه‌های نظارتی هم توجهی ندارند چرا؟!
    دولت و مجلس هر دو برای نظام کار می کنند ولی متاسفانه برای حل مشکلات کارمندان، کارگران و بازنشسته های هیچ کاری نکردند چرا؟

  • 1

    والله دولت به همراه مسئولین، مدیران، مسئولان و نمایندگان مجلس خیلی ظلم بزرگی به این کارکنان رسمی و بازنشسته های شرکت مخابرات کرده است.

  • 1

    دولتمردان، مسئولین، مدیران، مسئولان و نمایندگان مجلس مانند آمریکا و متحدانش ثابت کردند که متاسفانه تاکنون بویی از انسانیت نبرده اند.

  • 0

    عملکرد فالیباف هم ثابت کرد که دیگر به درد مردم و کشور نمی خورد.
    عملکرد رئیسی هم ثابت کرد که دیگر به درد مردم و کشور نمی خورد.

  • 0

    فسادهای قبلی تا بحال را ضرب کن در هزار یاده هزار، بیش از اون مقدار فساد در دولت مبارکه فعلی در حال رخ دادن است. تابی اگر به رسالت حرفه ای خود متعهدید و احساس مسئولیت دارید یک گزارش حرفه ای از وضعیت فعلی بانک ها و اقدامات اونها تهیه کنید، ببینید عمق افتضاح و فشار در شبکه بانکی چقدر است.

  • ناشناس
    1

    آغاز ثبت‌نام وام ضروری ۱۲میلیون تومانی بازنشستگان از امروز/ بازنشستگان تامین اجتماعی هم جز آدم نیستند و این کشور نیستند
    سوال اینجاست که چرا وام های مختلف بازنشستگان کشوری و لشکری در سامانه ثبت نام خدمات اینترنتی انجام می شود ولی بازنشستگان تامین اجنماعی درسراسر کشور صورت و انجام نمی شود چرا؟ به خاطر ناتوانی، کوتاهی، بی مدیریتی، بی نظمی، اهانت و خیانت مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و دیگر مسئولان سازمان تامین اجتماعی بوده است!

  • داود
    0

    رئیس جمهور باید استیضاح شود چون به وعده هایش عمل نکرد

  • ناشناس
    1

    وام جهزیه کالای ایرانی به بانک‌ها ابلاغ شد/ و این درحالی است که متاسفانه بانک ها بیش از 3 ماه است وام 50 تا 100 میلیون تومان بدون ضامن تاکنون به بازنشستگان تامین اجتماعی ندادند، خودداری کردند و هنوز هم نمی دهند.

  • 1


    دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس تاکنون عامل اصلی مشکلات کارکنان رسمی و بازنشسته های شرکت مخابرات در سراسر کشور هستند.
    شرم آور است و تاسف بار است امروز ۶ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ است که مخابرات ۴ ماه است بن خواربار بازنشستگان مخابرات را واریز نکرده است.
    واقعآ مدیران شرکت مخابرات باید از شهدا خجالت بکشند

  • ناشناس
    2


    ناتوانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات متاسفانه در زمان دولت خیانتکار حسن روحانی ناتوان و عاجز شروع و آغاز شده است تاکنون هیچ کاری برای حل مشکلات کارکنان رسمی و بازنشسته های مخابرات نکرده است و همچنان نیزادامه می دارد.

  • درود به شرفت
    0

    درود به شرفت

  • 3

    فائزه هاشمی از ابتدا دچار مشکلات روحی و روانی بود
    حسن روحانی از ابتدا دچار مشکلات روحی و روانی بود

  • ناشناس
    2


    دولت حسن روحانی مدت 8 سال به همراه مسئولین، مدیران و مسئولان ودر سایه سکوت نمایندگان مجلس در خانه ملت متاسفانه مردم ایران را گرفتار کرد و در رسانه های اعلام کرد که تقصیر آمریکا، اسرائیل و ترامپ بوده است شرم آور است.

  • چه کسانی خودرو، کالا، اجناس، گوشت، مرغ، میوه وغیره را گران می‌کنند؟ دولت و مسئولان و در سایه سکوت نمایندگان مجلس!
    0


    چه کسانی خودرو، کالا، اجناس، گوشت، مرغ، میوه وغیره را گران می‌کنند؟ دولت و مسئولان و در سایه سکوت نمایندگان مجلس!

  • 😭😭😭😭
    0

    مشکل اصلی کشور ما تاکنون اینکه دلسوز نداره این درده😭😭😭😭

  • بهرلم
    0

    بده و بستان هم نه فقط کافی از بالا ؟؟؟؟!!!! یک تشر زده شود .

  • 😡
    0

    جناب پاکنژاد ناامید نباش انشالله خدا جواب این همه ظلم وبی توجهی به بازنشسنته ها رو میده بهشون..من به خدا اعتقاد دارم که این دنیا دار مکافاته..التماس دعاااا

  • ناشناس
    0

    دفاع و حمایت نظام جمهوری اسلامی از مسلمانان و مظلومان فقط یک حرف شعار بوده است، نه عمل و اجرا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها