نماینده مجلس : قطعنامه شورای حکام «آبکی» است / باید سریع اسرائیل را نابود کنیم

جلالی ، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به قطعنامه ضدایرانی آژانس بین المللی اتمی گفت: قطعا این قطعنامه خروج ایران از NPT و به تعلیق درآوردن اجرای داوطلبانه این معاهده را سرعت می‌بخشد.

نماینده مجلس : قطعنامه شورای حکام «آبکی» است / باید سریع اسرائیل را نابود کنیم

حجت الاسلام حسین جلالی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به قطعنامه اخیر شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی علیه جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: امروز لابی صهیونیستی تلاش دارد تا در تمامی معادلاتی که به نفع جمهوری اسلامی است ورود کرده و آن را بر هم زند.

وی افزود: آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها علیرغم اینکه ادعای استقلال می‌کنند اما هم اکنون در تور لابی صهیونیست‌ها قرار گرفته اند و در حقیقت برده آنها شده‌ و بله قربان گویی صهیونیست‌ها شده‌اند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: آمریکا و اروپا اخیراً پیام داده اند که اگر ایران بنا دارد پرونده هسته‌ای خود را مختومه کند باید اسرائیل را به رسمیت بشناسد در حالی که جمهوری اسلامی اصلاً رژیم صهیونیستی را به حساب نمی آورند و معتقدیم که باید نابود شود.

باید سریعاً «اسرائیل» را نابود کنیم

جلالی گفت: تا زمانی که غده سرطانی به نام صهیونیست‌ها در جهان وجود دارد باید با افزایش قدرت و ایستادگی در برابر ظلم قدرتمان را افزایش دهیم و به از بین بردن رژیم صهیونیستی سرعت ببخشیم که به زودی این امر هم محقق می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اخیرا اخباری درباره کشته شدن رئیس سازمان جاسوسی موساد در عراق منتشر شده و حتی رئیس اسبق موساد به صراحت گفته که اسرائیل درآستانه نابودی است که معنای این حرف‌ها آن است که برنامه محو رژیم صهیونیستی عملیاتی شده و این رژیم در لبه پرتگاه و فروپاشی قرار دارد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها سعی دارند قبل از نابود شدن به منافع جمهوری اسلامی ایران دست درازی کنند اما قطعا جوانان غیور کشورمان و حتی محور مقاومت در آمادگی کامل برای نابودی صهیونیست‌ها هستند.

نماینده مجلس : قطعنامه شورای حکام «آبکی» است / باید سریع اسرائیل را نابود کنیم

قطعنامه های شورای حکام «آبکی» است

وی گفت: قطعنامه اخیر شورای حکام علیه جمهوری اسلامی، تصمیم ایران را برای خروج و به تعلیق درآوردن اجرای داوطلبانه برخی اقدامات ذیل NPT سرعت می‌دهد.

جلالی افزود: آمریکا باید بفهمد اگر بخواهد عقلش را به دست صهیونیستها بدهند هیچ کدام از مشکلاتش حمله خواهد شد.

وی گفت: جمهوری اسلامی به هیچ وجه درباره رفع تحریم‌ها به مذاکرات دل نبسته است بلکه ما به دنبال خنثی‌سازی تحریم‌ها هستیم که این امر هم محقق شده است البته رفع تحریم دست آمریکایی‌ها است که می توانند هم افزایی کنند ولی ما به آنها توجهی نداریم.

قطعا این قطعنامه خروج ایران از NPT و به تعلیق درآوردن اجرای داوطلبانه این معاهده را سرعت می‌بخشد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: رفع تحریم‌ها نیاز اصلی آمریکایی هاست نه ما؛ آنها باید بدانند که با قطعنامه آبکی شورای حکام علیه جمهوری اسلامی هیچ کاری پیش نمی‌رود و ایران با قدرت بیشتر حق خود را بر اساس دانش و فناوری صلح آمیز هسته ای به دست می آورد.

وی در پایان افزود: رژیم صهیونیستی مشکل اساسی جهان اسلام است و باید قدرت کشورهای اسلامی از جمله جمهوری اسلامی ایران افزایش پیدا کند تا بتوانیم لابی صهیونیست‌ها را هم مثل رژیم صهیونیستی محو کنیم.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 31
  • م..ک
    3

    یکی بیاداینوبگیره.آره زودباش نابودکن ..

    نظرات شما -
    • كدخدا
      0

      خودت برو بجنگ از مردم لطفا مايه نذاري

  • حاج آقا
    3

    خوش به حالت حاج آقا حال ميكنى ها ،بعد سر سيرى يك حرفى ميزنى مگه ميشه يك مملكت ديگه را نابود كرد يك نمونه تو دنيا مثال بزنيد ،اونم اسرائيل كه بيشتر اقتصاد دنيا دست يهود وصهيونيست است

  • ناشناس
    2

    قشنگ داریم مفهوم کرامت را درک می کنیم. گرانی ها و ناامنی های فزاینده.... منزوی شدن در دنیا. کاهش حقوق اساتید و ِ غیره...
    فقط یک چیز را کم داریم که احتمال زیاد دولت رییسی مجری آن خواهد بود: جنگ نظامی

  • ناشناس
    4

    نظر دادن بدون تخصص ؟؟؟!!!!!!

  • ناشناس
    3

    زرت و پرت زیادی.

  • بصیجی
    18

    برای نابودی اسرائیل کجا ثبت نام میکنن ، کل خانواده ما آماده جنگ با اسرائیل اعلام آمادگی کردن و لباس رزم پوشیدن

  • عدالت
    1

    قسم به همه مقدسات این اخوندک هنوزدرعمرش یک فشنگ بااسلحه شلیک نکرده . روسیه باهمه قدرت نظامیش هنوزتوباتلاق اوکراین دست وپامی زنه . شمامی خواهید سریعا اسرائیل رونابودکنید. مگرمتروپوله یاقطارویا پلاسکو.

  • ناشناس
    1

    یاد خان خله تو روزی روزگاری افتادم

  • ناشناس
    1

    آماده است دست پسرا نت رو بگیر برو بجنگ مرد شهریه بگیر

  • حسینی
    2

    این اظهار نظر هم مثل اظهارنظر مموتی که میگفت تحریم ها کاغذ پارهای بیش نیست می ماند چند وقت دگه اثرشو می فهمی

  • یکی از مردم
    1

    اول خودت بیافت جلو برو باقی رهروانتون هم پشتتون میان! اینجا که اسرائیل نیست از پشت میز و توی خونه ویلایی پای سفره رنگی بخوای نابودش کنی!

  • رسول
    0

    راست میگی میجنگیم البته ماقشرمستضعف نه بچه پولدارها.
    لوناجنگ بشه سود میکنن تحریم بشه سودمیکنن بالاخره ۲سربردن.

  • عباس
    0

    فکر کنم فکر نماینده در اجاره می باشه...اول توضیح بده چطوری محو کنیمش دوم کل کشورهای جهان پشت این ماجرا پنهانن هنوز هر چی ماداریم پرداخت می کنیم ازمزه جنگ ایران عراق است وسوم شما خواهشا بلف بگذار کنار در پی اختلاس باش که مردم گرسنه تر باشند امروز کار بجایی رسیده جوانان ما ازدواج نمی توانن بکنن و جوانان دنبال اماده خوری وباج گیری ازدولت هستند می گویند کار و خانه و ماشین را دولت بدهد پس بگذارید در خواب باشند والان جوان ایرانی بهشغل ابا واجدادی خودش نمی رود مثل کشاورزی و دامداری همه درپی حقوق نجومی هستند که اینکار هم به یاری امام زمان نشدنی است حتی ساختمانی هم کار نمی کنند جوانان ایرانی

  • یاور
    1

    پس بگو با ید سریع آمریکا را نابود کرد چون اسراییل یعنی امریکا ..

  • حسن
    0

    واقعا آدم سرگیجه میگیره

  • ا
    0

    این آقا با ۵۳۰۰۰ رای رفته مجلس داره بجای ۸۵ میلیون نفر تصمیم میگیره !!!!!

  • اا
    2

    🐤🐤🐤 هیچوقت یه ایرونی را تهدید نکن🤙🤙🤙

  • ناشناس
    0

    چطور شد که کشور ما مسئول از میان بردن ظلم در این جهان شد؟ ایا تنها ظالم در این جهان اسرائیل است که مثلا با از بین بردن آن ظلم ریشه کن شود؟ ایا اصلا می‌شود ملتی را از بین برد و نابود کرد؟

  • ناشناس
    0

    ما تا کی باید چوب این سیاست شما را بخوریم اسراییل را باید فلسطینی تعیین تکلیف کنه نه ما مگر وکیل وصی اونا هستیم

  • امیر
    0

    بله.تحریم ها هم آبکی بود..یا علی بگو لباس رزم بپوش برو‌تو‌خط مقدم جلو دشمن اسلحه بدست بگیر.همش که نباید ما بریم شهید بدیم مسوولین هم حرف نزنند پای کار باشندبعد قطعنامه علیه ملت ایران را آبکی فرض کنند احمدی نژاد هم می‌گفت تحریم ها کاغذ پاره هست.بعدش دیدیم چه شد وضعیت اقتصادی مردم متزلزل شد..اگر آژانس بعد از خروج از برجام تحریم شده بود حساب کار دستش می اومد.بهتر است گروسی را تحریم کنید و داخل ایران راهش ندید

  • مش جمعه
    0

    آقای جلالی، جان خودت ما را شریک نکن.خودت لباس رزم ببوش و بجنگ با اسرائیل برو، من و خیلی از ماها با ملت اسرائیل دشمنی نداریم.

  • ناشناس
    0

    اول خانواده خودت بفرست

  • ناشناس
    0

    حالا با این سرعتم لازم نیست .یکم رحم کنید بهشون .

  • ناشناس
    0

    یاد جمله ی احمدی نژاد افتادم که فرمودند تحریمها کا غذ پاره هستند

  • ناشناس
    5


    بیانیه سه کشور اروپایی درباره برجام باز هم اهانت و خیانت به ایران است و تاکنون هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است.
    مشکل ایران با سه کشور اروپایی جنایتکار از طریق توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین حل نخواهد شد و حل نمی شود به خاطر که سه کشور اروپایی جنایتکار سگ دست نشانده آمریکا و اسرائیل بودند و هنوز هستند.

    سرانجام با گزارش غلط و نادرست مدیرکل آژانس قطع‌نامه ضد ایرانی را آمریکا و رژیم صهیونیستی و برخی از کشورهای اروپایی علیه ما صادر کردند.
    در حالی که مدیرکل آژانس قبل از صدور قطع‌نامه به دیدار رئیس رژیم صهیونیستی رفت و این بدین معناست که آنها با هم همکاری و هماهنگی کامل دارند.
    که پخته رژیم صهیونیستی بوده و بی طرفانه نبوده اما در عین حال مسئولان محترم ما با این دوستان رژیم صهیونیستی یعنی مدیرکل آژانس در اطلاعات خیلی بخیل باشند. بسیاری از این بازرسان چشم اسرائیل و امریکا هستند و مراکز هسته ای و دانشمندان هسته‌ای ما را مورد حمله خرابکاری و ترور قرار می‌دهند.
    همه می‌دانیم که هدف غرب به همراه رژیم صهیونیستی، امتیاز از مذاکرات است اما آنان بیش از 40 سال این انقلاب را تجربه کردند و بدانند این انقلاب به کسی باج نمی‌دهد و در دهن زورگو می‌زند. نسخه 40 ساله ما نسخه مقاومت است.






  • علیان
    0

    فکر اگر انقلاب آخوندی نشده بود این اخوندک باید با الاغ به روضه خوانی میرفت و ۵ تومان می گرفت

  • ناشناس
    2

    تیم مذاکره کننده متاسفانه تاکنون هیچ واکنشی در مورد قطعنامه ضد ایرانی توسط کشورهایی جنایتکار در شورای حکام آژانس نشان نمی دهند چرا؟

  • 2

    شرم آور است که تیم مذاکره کننده متاسفانه تاکنون هیچ واکنشی در مورد قطعنامه ضد ایرانی توسط کشورهایی جنایتکار در شورای حکام آژانس نشان نمی دهند چرا؟

  • ناشناس
    2

    اسرائیل بدون اجازه آمریکا جرات حمله و تجاوز به خاک سوریه را ندارد.

  • داریوش اقبالی
    0

    نعره کن ای سرزمین جان سپردن نعره کن نعره کن نعره کن نعره کن ای خاک خسته خاک گلگون نعره کن شب اینجا شب شرمندگی پدران شب زاری شب دلمردگی مادران این. لعنت فقرا بر جناح تمامیت خواهان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها