رئیس کمیسیون امور داخلی مجلس:

گزارش حادثه فوت مهسا امینی تا سه‌شنبه در کمیسیون نهایی می‌شود

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: گزارش کمیسیون از بررسی ابعاد حادثه فوت مهسا امینی تا سه‌شنبه توسط نهایی می‌شود.

گزارش حادثه فوت مهسا امینی تا سه‌شنبه در کمیسیون نهایی می‌شود

محمد صالح جوکار روز شنبه در گفت وگویی، با بیان این خبر گفت: کمیسیون ابعاد مختلف این حادثه را با استماع گزارش نهادهای مختلف و بررسی گزارش‌های کتبی همه بخش‌های ذی ربط مورد بررسی قرار داده همچنین کمیسیون طی مکاتبه‌ای رسمی با پزشکی قانونی گزارش این سازمان را در این خصوص خواسته است و پس از وصول این گزارش نیز به صورت کامل در کمیته مورد بررسی قرار می‌گیرد.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: پس از جمع بندی همه متون و گزارش‌های وارده، تا سه شنبه گزارش نهایی تدوین می‌شود.

پس از وقوع حادثه برای مهسا امینی با دستور رئیس مجلس کمیته‌ای در کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس برای پیگیری ابعاد این موضوع با فوریت تشکیل شد.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 13
  • ناشناس
    1

    برا کی .ما که میدونیم عمله ظلمتونم که نیازی به دانستن ندارند .

  • ناشناس
    0

    اسمان وريسمان نبافيد ،،،اشتباه شده ،تكرار نمي شود ،تمام

  • ناشناس
    0

    از روی دست پزشکی قانونی حکومت بنویسید،چرا الکی بلوف میزنی،مجلس سر پیاز است یا ته پیاز؟؟؟فقط در طول سال شاید بتونید بودجه را مثل گوشت قربانی بین نهادهای آخوندی توزیع کنید و بس؟؟مثلا شما می خواهید روی دستگاه قضاییه نظام بلند شوید و حرف دیگری بزنید؟؟؟پس نظارت استصوابی را برای چه خلق کردند،؟؟؟

  • ناشناس
    0

    به اندازه کافی دروغ شنیده ایم و نیازی به شنیدن بیشتر نداریم...خودتان را اصلاح کنید تا دیر نشده

  • عباس
    1

    اگر مهسا جای یک کودک فلسطینی حساب کرده بودید الان کشور مردم با دروغ و نیرنگ برهم نمی ریختین از نظام تا سازمان پژشک قانونی دروغ بر سر هم می کنید

  • ناشناس
    0

    بازم

  • کلکل
    0

    چقدر بدبختی فکر می کنی ملت این اراجیف شما را باور کردند

  • ناشناس
    0

    یه اشتباه کردیم میگفتید تموم میشد بینید چقدر بدبختی اورد آنقدر مغرور وبیخود وغارتگرید که یه اشتباه یا اون فرد را محاکمه کنید جرات ندارید هرچقدر هم مریض بوده باشه هرچقدر هم بیماری بهش بچسبانید چون دوبا قلم دارو مصرف کردن همه دولتی سرای رزیم کم کاری تیروئید و کورتون مصرف میکنه ممکنه بعصی هم برای دیابت بی مزه اون دارو را مصرف کنن بعد ۱۴ سال یهویی افتاد و مرد این منطق شماست از اولش مردم می‌دانستند که مشکل از طرف شماست چندین مورد از طرف آقایان گفته شد که چیکار کردید خود مردم متوجه این هستن که چه بلاهایی به سر جوانان اوردید این بهانه س چون وقتی هویت یک کشور را ازش بگیری رو اسکناس مسجد کوجه پولا ها به سمت عراق امام جمعه بصره به سراحت گفت مالی وجانی ایران به ما کمک میکنه لبنان به صراحت گفت که نفت رایگان می‌بریم البته رایگان پارک و ساختمان سازی رایگان برلی سوریه و الانم به فکر فرستادن پول برای ده هزار گدازاده در کانادا و ۵ هزار لاسخور د آمریکا ودر ظاهر ادعای انسان دوستانه رد وبدل جاسوسان وتروریست ها شماها با آمریکا وانگلیس دوست صمیمی وحتی کانادا هستید چون وزیر ارشادتون در انگلیس زندگی میکنه بزیتون هم همینطور هرچی رئیس وروسای دانشگاه با معاونین یا در فرانسه هستن ومادر کانادا و آمریکا این مردم عادی هستن در فقر وبیکاری قرار گرفتن

  • يكى از مردم
    0

    وقتى رئيس جمهور ورئيس قوه قضائيه ووزيز كشور زودتر از پزشكى قانونى علت مرك آن جوان عزيز را اعلام مى كنند چگونه پزشكى قانونى يا مجلس دست پرورده جرأت مى كند علت مرك را واقعى ودقيق بگويد مى حواهيد مردم به خرف شما اعتماد كنند زكى ساده گى است

  • ناشناس
    0

    از روی دست پزشکی قانونی رونویسی کن. مردم مطمعن هستند که همان نظر پزشک قوه قضاییه با دستکاری کلمات اعلام خواهد شد. مگه مجلس چکاره است؟؟؟

  • للک
    0

    به به چه انشاء زیبایی 😀ولی خدایش سعی کنید تو ویرگولها با بقیه فرق داشته باشه

  • ن
    0

    جناب کاسب تحریم لطفا دروغ نگید

  • مردم
    0

    مردم شماها را باور ندارن سالیان سال است دارید به مردم دروغ میکید زندگی مردم را نابود کردین زور فشار کتک زدن کشتن فقر مردم خسته شدن دیکه چهلو چهارسال تحمل بس است و دیکه مردم تحمل نخواهند کرد همتان یک مشت دروغگوهای بزرگ هستین با ماست مالی بهنمیتوانید مردم را دیکه راهشان را عوض کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها