رئیس سازمان انرژی اتمی:

ما ظرفیت غنی‌سازی ۶۰ درصدی را ادامه می‌دهیم؛ ظرفیت جدیدی ایجاد نکرده‌ایم/ گزارش اخیر آژانس همان مطلبی بود که به شورای حکام گزارش داده بود

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: همکاری ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برقرار است، در چارچوب کار کرده و مشکلی نداریم.

ما ظرفیت غنی‌سازی ۶۰ درصدی را ادامه می‌دهیم؛ ظرفیت جدیدی ایجاد نکرده‌ایم/ گزارش اخیر آژانس همان مطلبی بود که به شورای حکام گزارش داده بود

محمد اسلامی درباره تاثیر گزارش‌های آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از فعالیت هسته‌ای ایران بر همکاری کشورمان با این نهاد، اظهار کرد: گزارش آژانس انرژی اتمی معمولا در شرایط عادی به شورای حکام و شورای امنیت سازمان ملل ارائه می‌شود و چیزی به اسم گزارش نوبه‌ای درباره فعالیت ایران نداریم. این همان مطلبی بود که آژانس به شورای حکام گزارش داده بود.

وی ادامه داد: ما ظرفیت غنی‌سازی ۶۰ درصدی را ادامه داده و ظرفیت جدیدی ایجاد نکرده‌ایم. این فضاسازی رسانه‌ای و سیاسی سه کشور اروپایی و آمریکا برای فضاسازی از طریق رسانه‌های خود است.

اسلامی در پایان گفت: همکاری ما با آژانس برقرار است و در چارچوب کار کرده و مشکلی نداریم.

خبرگزاری رویترز روز سه‌شنبه مدعی شد آژانس در گزارش جدید خود اعلام کرده ایران تولید اورانیوم با خلوص ۶۰ درصد خود را افزایش داده و رویه پیشین کاهش تولیدات خود از اواسط ۲۰۲۳ را به پایان رسانده است.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • محمد بن حسین
    7

    باسلام
    اورپا، آمریکا،انگلیس و حتی روسیه هم ایران قوی زا نمی‌خواهند ولی ایران باید قوی باشد.
    دوره پهلویها گذشت.

  • ناشناس
    1

    تشکر می کنیم از جناب آقای دکتر سید اسلامی
    کمی از مواد غنی سازی شده را به صورت شیاف در آورید تا مردم آن را به خود اماله کنند و بتوانند سال ها از خوردن گوشت و مواد غذایی بی نیاز شوند!!!

  • احمد
    2

    درود آنچه موجب عزت و اقتدار ایران در عرصه جهانی است انجام دهید و خدا با شماست

  • ناشناس
    0

    مطمین باش خواب دیدی و دنیا مردم ایران و ایران را به فلاکت می کشند شما هم با نادانی خود کمکشان می کنید هگو.

  • 🐜
    0

    شما مدیر و مسولین ظرفیت دیدن گرسنگی خانواده خودتان را دارید!!! ظرفیت ملت ایران زمین لبریز شده تنها راه نجات ملت ایران زمین آشتی با آمریکا است!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها