عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

پاسخ قاطع به اسرائیل می دهیم

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن مستشاران نظامی کشورمان، گفت: رژیم صهیونیستی بداند که قطعاً در فرصت مناسبی پاسخ قاطعی به آنان داده خواهد شد.

پاسخ قاطع به اسرائیل می دهیم

فداحسین مالکی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن فرماندهان مقاومت از جمله مستشاران نظامی کشورمان اظهار کرد: جنایات رژیم صهیونیستی در غزه که چندین ماه طول کشیده و منجر به شهادت تعداد زیادی از مردم بی گناه فلسطین شده، باعث شده است که ما شاهد تحولات زیادی در منطقه باشیم.

وی افزود: ماهیت صهیونیست‌ها با کشتار زنان و کودکان بی گناه فلسطین و بمباران‌های وحشیانه آنان در کل دنیا، مشخص شد و الان هم به هر طریقی به دنبال آن هستند که در وهله اول، منطقه و سپس پای جمهوری اسلامی ایران را به یک جنگ فرسایشی بکشانند و دنیا را گرفتار کنند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مدیریت و تدبیری که فرماندهان نظامی ما به کار می‌برند، به این معنا نیست که نمی‌خواهند پاسخ رژیم صهیونیستی را دهند، بلکه تدبیر فرماندهان نظامی ما آن است که منطقه بیش از این نباید دچار آشوب شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: البته رژیم صهیونیستی بداند که قطعاً در فرصت مناسبی پاسخ قاطعی به آنان داده خواهد شد.

منبع: مهر
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ناشناس
    0

    کی؟کجا؟ واقعا؟

  • ناشناس
    1

    زنده باد اسرائیل

  • ناشناس
    2

    از درب. عقب

  • فرشاد
    0

    بنام خدا اینگونه اظهارات ازسوی مقامات برای عوام این معنارامیدهدکه درازای شهادت چندین باره دلاوران ما واین اخر۵تن ازسرداران عزیز دستکم ۵تن ازژنرالهای اسراعیلی حتما به هلاکت میرسندوبعدازمدتی عده ای دیگرازعزیزان میفرمایندانتقام سخت گرفتیم درحالیکه برای ماعوام مفهوم نشدودیده نشدکه سرباز صهیونیستی با شلیک موشک ویاهرطریقه دیگرمبارزه با نیروهای مابه هلاکت برسداسراعیل گویا عمدا دست به کشتار عزیزان مامیزندوعامدانه ایران راتحریک میکندتع وارد جنگ مستقیم شودواین با فرمایشات عزیزان مابکلی منافات دارد که همه جافرموده اند رژیم غاصب وکودک کش صهیونیستی ازرویارویی مستقیم با ایران مثل بید میلرزداگرچنین بودکه هزاران اقدام برای تحریک مانمیکرد شهادت دانشمندان هسته حمله پهبادی به تاسیسات هسته ای حمله گسترده سایبری وشهادت ده هاتن ازعزیزان پاسدارمااگرمیشود یک عزیز ویک مقام ارشد نظام برتی ماعوام هم شرح بدهدکجا کی انتقام گرفتیم البته همانطور که آنهامستقیم خودشان عزیزان ماراشهیدمیکنندماهم عناصر نظامی رده بالایشان راخودمان به هلاکت می رسانیم ویک سوال دیگراگرجنگ مستقیم روی دهد برای مقابله با انواع جنگ افزارهای هسته ای چه سلاحی داریم؟ازهرده ایرانی دستکم ۷ایرانی به شدت ضدجنایات صهیونیستهاست و۵نفرخواستارانتقام است وهرده نفرهرگز حاضربه مماشات ودوستی با این جانیان نیستندپس لطفا انگ نفوذی فتنه گر و.ِنزنیدوپاسخی منطقی بدهید

  • ناشناس
    0

    دست نگه دار نکنه اسرایئل را محو کنی ؟!!!!!

  • ناشناس
    0

    نماینده مجلس چکارش به این گنده گوییها ؟ مگر مملکت صاحب نداره که نماینده و شهردار و امام جمعه و نظامی و ..... همه تهدید می کنن؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      نه دیگه اگر صاحب داشت که این همه بی صاحاب قد علم نمی‌کرد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد