اسراییل از قبل از انقلاب اسلامی به دنبال تجزیه ایران بود

عناصر سایبری وابسته به رژیم صهیونسیتی امروز تلاش کردند تا در شبکه‌های اجتماعی این چنین القاء کنند که ایران آغاز درگیری و جنگ و دشمنی با اسراییل بوده است!

اسراییل از قبل از انقلاب اسلامی به دنبال تجزیه ایران بود

به دنبال شیطنت دولت آرژانتین که در همراهی کامل با رژیم صهیونسیتی علیه ایران و با هدف ایجاد فشار سیاسی بر کشورمان در آستانه عملیات انتقام ایران از اسراییل صورت گرفت و طی آن دادگاهی در آرژانتین، جمهوری اسلامی ایران را در حادثه انفجار در مرکز آمیا (وابسته به اسراییل) در آرژانتین متهم کرد، عناصر سایبری وابسته به رژیم صهیونسیتی تلاش کردند تا در شبکه‌های اجتماعی این چنین القاء کنند که ایران آغاز درگیری و جنگ و دشمنی با اسراییل بوده است! (بیشتر بخوانید)

در پاسخ به این ادعا، برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی، با انتشار تصاویری از دیدارها و جلسات مشترک بین مدیران موساد و برخی رهبران جریانات تجزیه‌طلب کردی، عنوان داشتند که رژیم صهیونسیتی حتی از پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، به دنبال تجزیه ایران بوده است و ریشه تاریخی دشمنی اسراییل با ایران و ایرانیان به پیش از دوره جمهوری اسلامی و حتی دوره‌ای که روابط حسنه‌ای میان موساد و ساواک شاهنشاهی برقرار بود بازمی‌گردد.

اسراییل از قبل از انقلاب اسلامی به دنبال تجزیه ایران بود

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • رابی
    4

    عزیز من شما عکس های ملامصطفی بارزانی را منتشر کردید.خانواده بارزانی در طول حیاتشان به غیر از مزدوری و کورد فروشی کار دیگری نداشتند .یا مزدور ترکیه و روسیه بودند یا مزدور صدام حسین و شاه.بهتر است بروید کمی تاریخ بخوانید.همین نیروهای بارزانی که فرمودی با موساد همکاری داشتند همزمان مزدور شاه بودند و نیروهای حزب دمکرات ایران را دستگیر می کردند و تحویل ساواک می دادند.

  • ناشناس
    0

    خخخخخ

  • اوزتورک
    1

    بهانه نیار ...فکرشم نکن به اربیل موشک بزنی و بگی انتقام سخت!!....این بار خود تل آویو را باید بزنی

  • ناشناس
    1

    حرفهای هزارسال پیش تازه این عکس دلیل نمیشه

  • ناشناس
    0

    ولی دوشمنی از زمان انقلاب شروع شد احمدی نژاد به اوجش کشاند

  • رزمنده دفاع مقدس
    2

    والا من اززمان بچگی تا یادمه ایران واسرائیل دوست بودند هیچ مشکلی باهم نداشتند هم ایرانی ها تو اسرائیل فراوتپان بودند هم اسرائیلیها تو ایران خیلی قشنگ کنار هم زندگی میکردند ولی فلسطین واسرائیل یکسره با هم دعوا داشتند .اززمان ی که ما جمهوری اسلامی ایران را آوردیم سر کار به بهانه آزادی قدس به این دعوا دامن زدیم که تبدیل به جنگ وخونریزی وکشت وکشتار شد .مثل روز هم روشنه

  • شاهین
    2

    تجزیه ایران چه ربطی به عراق و بارزانی دارد، توهم و تبلیغی بیش نیست، شاه مدعی ایرانی اصیل بحرین فعلی را از ایران جدا کرد و حکومت فعلی هم بیشتر منابع ایران را طی قراردادهای غیر شفاف به چین و روسیه فروخته است (این یعنی تجزیه) تا جایی که ما دیدم و شنیدیم و مستندات نشان می دهد کردها دنبال عدالت و برابری و برادری هستند

  • ناشناس
    1

    همین الان اعراب وچین و ارباب روسیه جزایر ایرانی را متعلق به امارات می دانند و امضا می کنند و شما جز ابراز ارادت چه می کنید؟

  • ناشناس
    1

    دو کشوری که در میان کشورها منطقه می توانند دوستان خوبی باشند همین دو کشورند. از نظر تاریخی اعراب هیچ موقع چشم دیدن ایرانو نداشتند

  • ناشناس
    0

    قربون شکلت!!! "ملا مصطفی بارزانی" رهبر یکی از دو گروه کرد عراقی مخالف با دولت بعثی عراق بود که از سوی حکومت وقت ایران (پهلوی) نیز حمایت و پشتیبانی تجهیزاتی می شد!!! لطف کرده اخبار کذب منطقی تری تولید و انتشار دهید!؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها