علی لاریجانی داوطلب نامزدی انتخابات ریاست جمهوری شد/ لاریجانی: مشکلات حل شدنی است/ ویدئو و تصاویر

یکی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در ستاد انتخابات کشور برای نامزدی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری نام‌نویسی کرد.

علی لاریجانی داوطلب نامزدی انتخابات ریاست جمهوری شد/ لاریجانی: مشکلات حل شدنی است/ ویدئو و تصاویر

علی اردشیر لاریجانی صبح جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ با حضور در ستاد انتخابات کشور برای کاندیداتوری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری نام نویسی کرد.

تصاویری از تیپ و چهره علی لاریجانی در زمان ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳

تصاویری از تیپ و چهره علی لاریجانی در زمان ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳

تصاویری از تیپ و چهره علی لاریجانی در زمان ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳

تصاویری از تیپ و چهره علی لاریجانی در زمان ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳

تصاویری از تیپ و چهره علی لاریجانی در زمان ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳

وی اکنون مشاور رهبری انقلاب اسلامی و عضو حقیقی مجمع تشخیص مصلحت نظام است و سابقه ۳ دوره نمایندگی و ریاست مجلس شورای اسلامی (دوره‌های هشتم، نهم و دهم)، ریاست سازمان صدا و سیما (از بهمن ۱۳۷۲ تا خرداد ۱۳۸۳)، سرپرستی و فعالیت به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی (از تیر ۱۳۷۱ تا بهمن ۱۳۷۲) در کارنامه سوابق خود دارد.

لاریجانی متولد ۱۳ خرداد ۱۳۳۶ است و تاکنون یک مرتبه نامزد انتخابات ریاست جمهوری شده است؛ او در رقابت‌های انتخاباتی نهمین دوره ریاست جمهوری در سال ۱۳۸۴ در رقابت با اکبر هاشمی رفسنجانی، محمود احمدی نژاد، مهدی کروبی، محمد باقر قالیباف، مصطفی معین و محسن مهرعلیزاده با کسب یک میلیون و ۷۱۳ هزار و ۸۱۰ رای نفر ششم شد. لاریجانی در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در سال ۱۴۰۰ نیز برای داوطلبی نامزدی انتخابات ثبت نام کرد اما صلاحیت مورد تایید شورای نگهبان قرار نگرفت.

لاریجانی: مشکلات حل شدنی است

علی لاریجانی پس از ثبت نام به عنوان داوطلب کاندیداتوری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات کشور اظهار کرد: در ابتدا به ساحت نورانی امام بزرگوار ادای احترام می‌کنم و یاد شهدای گرانقدر اخیر و رئیس جمهور سخت‌کوش و متواضع و همراهان ایشان را گرامی می‌دارم و ضمن هم‌دردی با مردم مظلوم و مقاوم غزه و رفح به سردار عزیز مقاومت شهید سلیمانی ادای احترام می‌کنم.

وی در ادامه خطاب به مردم ایران گفت: امروز شرایط معیشتی سخت است و مردم انتظار دارند حکومت راه حل درستی برای مشکلات بیابد؛ آیا این مشکلات حل شدنی است؟ آری! برخی کشورها وضعی به مراتب پیچیده‌تر از ما داشتند ولی توانستند آن را حل کنند؛ باید با تکیه بر توان داخلی از  تجارب بین‌المللی نیز بهره بگیریم.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: هدف اساسی این تغییرات عدالت اجتماعی و پیشرفت ملی در همه بخش‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، علمی و سیاست خارجی است؛ عدالت به این معناست که هر کس به حق خود برسد و پایه این حق، حقوق فطری انسان‌ها است و دولت باید زمینه رشد آن را فراهم کند؛ در این مسیر ما به ملت قوی و دولت زمینه‌ساز نیاز داریم.

لاریجانی تاکید کرد: در این الگو، دولت جایگزین ملت نمی‌شود ولی بستر متوازن برای مشارکت و رقابت مردم در همه حوزه‌ها را فراهم می‌کند و آزادی‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی برای این امر ضرورت دارد و زمانی برای از دست دادن نداریم.

وی با تاکید بر اینکه برای عبور از موانع باید از روش‌های منسوخ ارتفاع بگیریم، گفت: یکی از الزامات تحقق این امر وحدت ملی بر مبنای شعارهای اصلی انقلاب است؛ جامعه‌ی ما به اندازه‌ی زیادی از اختلافات آسیب دیده است. در دولت مد نظر من، هر کاربلد و توانایی با هر سلیقه سیاسی به کار گرفته می‌شود و  دولت باشگاه یک حزب و یک جناح نیست. به جای نگاه تمرکزگرا و از بالا به پایین، زمام امور مناطق ایران عزیز در اختیار نخبگان استانی قرار می‌گیرد.

داوطلب نامزدی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری دومین ابزار عبور از موانع را قرار گرفتن پیشرفت به عنوان مسأله اصلی در تعاملات دیپلماسی عنوان و اظهار کرد: دیپلماسی کشور باید پیشرفت ایران را مسئله‌ی اصلی تعاملات خود قرار دهد؛ راهبرد ایران به عنوان قدرت مهم منطقه این است که کل منطقه امن و قدرتمند باشد. امروز ایران عزیز با تمدن کهن، نقش آفرین صحنه‌ی بین‌المللی است و همکاری خود را با قطب‌های جهانی صرفاً بر اساس منافع ملی و امنیت ملی تعریف می‌کند؛ در این میان حل مسئله‌ی تحریم‌ها برای گشایش اقتصادی جزو اولویت های دیپلماسی خواهد بود.

لاریجانی ادامه داد: مبنای تعاملات چه در سطح منطقه و چه بین‌المللی به نحو غالب با تکیه بر مزیت‌های رقابتی بر محور توسعه‌ی اقتصادی خواهد بود و البته بنیه‌ی دفاعی قوی برای نیروهای مسلح با توجه به شرایط ایران نیز مد نظر است.

وی با تاکید بر اینکه تنها با روش علمی می‌توان مشکلات را حل کرد نه با شعار و نظرات غیر تخصصی، اظهار کرد: پیامبر ما فرمودند که «ای پسر مسعود! هرگاه به کاری پرداختی آن را با دانش و خرد انجام ده»،

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام مبارزه با فساد و شفافیت را چهارمین ابزار عبور از موانع مطرح کرد و گفت: در مقوله اقتصاد علاوه بر محوریت تولید و اشتغال، مبارزه با علل فساد مهم‌تر از برخورد با معلول‌ها است؛ اگر دولت جایگزین ملت شود، شفافیت بیشتر شود و مقررات زائد تقلیل یابد زمینه‌ی فساد از بین‌ می‌رود. با دولت فربه و مداخله‌گر در همه‌ی امور مردم، حتماً ره به جایی نمی‌بریم.

لاریجانی در پایان عنوان کرد: شهید آیت الله مطهری فرمودند حکومت‌ها ممکن است آرمان‌های متعالی داشته باشند اما اگر از اقتصاد سالم و ثروت‌زا برخوردار نباشند به هیچ یک از آنها نمی‌رسند؛ بنابراین تاکید ما در این مقطع زمانی بر توسعه‌ی اقتصاد ملی، یک ضرورت اجتناب ناپذیر برای نجات کشور است.

پاسخ معنادار لاریجانی به شوخی یک خبرنگار با او پیش از ثبت نام در انتخابات

خبرنگار: آقای لاریجانی توییت دیشب شما خبرساز شد؛ با اسنپ آمدید یا تپسِی؟

لاریجانی: چیزهای مهم تری در آن توییت بود!

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 90
  • ناشناس
    22

    خوش امدی دکتر

  • صبا
    0

    روحانی دوم وارد میشود

  • ع ع
    4

    رودار

  • ناشناس
    2

    بله ولی بشرطی که شماها نباشید .

  • ناشناس
    1

    قطعا حل شدنی به شرطی که امثال شما نباشید که هرکدوم از صد جا حقوق نجومی می گیرید باز هم حریص هستید

  • ناشناس
    0

    خدا به ما رحم کنه
    هرچی ادمهایی که قبلا به ما در بی خیالی و بی تفاوتی نسبت به مردم ثابت شدن دارن کاندید میشن
    ادمهایی که فقط به منافع شخصی و خانوادگی بیشتر اهمیت میدن تا منافع مردم ایران

  • ناشناس
    6

    این بابا مثل جلیلی قبلا نشون داده که هیچ تاملی با جهان امروز نداره و فقط به باند خودش توجه داره
    ایشون یه تشریفات معمولی در یه دیدار رسمی رو هم بلد نیست
    اقای جلیلی تو مذاکرات سعی داشت هیات مذاکره کننده رو مسلمون کنه اصلا به فکر تامین حق مردم ایران نبوده و نیست

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      و دیدیم که بالاخره تمام حرفاش در مورد عهد شکنی غربیها درست از آب دراومد منتهی مشکل شما اینه که هنوز دنیا رو چند تا کشور غربی میدونید . دیگه امید بستن به غرب قدیمی و منسوخ شده، باید بیش از ۱۰۰ کشور دیگه رو هم دید

  • ناشناس
    0

    فرق نداره

  • ناشناس
    0

    مشکلات حل شدنی است به شرط اینکه قدرت دست مردم باشد نه بک نفر یا بک طیف خاص

  • ناشناس
    1

    خبرنگار باید می پرسید از چه فیلتر شکنی استفاده می کنید.
    در بین کاندیداهای فعلی ایشون شاید جذابیت داشته باشند و اگر شورای نگهبان اجازه بدهد شاید کردم خسته از صندوق پای صندوق بیایند، اما واقعا میشود یک ماه دیگر بگوییم دختر رییس جمهور ایران در آمریکا است؟

  • ناشناس
    13

    رئیس جمهور بعدی لاریجانی است.

  • ناشناس
    0

    آن مرد آمد با چندتا چوب آمد خدا می داند مردمان با کدام چوب براند

  • ناشناس
    2

    هیچ اراده ای برای حل مشکلات نیست و بهیچوجه در الویت قرار ندارد چرا ک چنین بود بعد از ۴ دهه نباید تا این حد درگیر میبودیم

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      لبخند های زورکی و مصنوعی

  • ناشناس
    4

    طرف گفت بورس اولویت اول دولته، قرار بود یک هفته ای حل کنه ۳ ساله هم درست نشد بدتر شد نکنه شما هم میخوای یه‌روزه حل کنی ما مالباختگان بورس ۴ ساله در انتظار اصل پول خودمان هستیم به خدا هر کس به جای ما بود الآن دغ مرگ شده بود.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      ایشون حلال مشکلات نیستند بلکه محللند.

    • ناشناس
      0

      به این حرف حق که حتی یه بچه هم قبول می کنه منفی دادن نوبره

  • ناشناس
    1

    جالبه واقعن! هر چهار سال یک بار و در هر انتخابات شوآف انقلاب مجدد و مبارزه با فساد راه می اندازند در حالی که در تمام این خودشان صاحب منصب بوده اند!! وضعیت کشور و مردم هم که بعد از این همه سال شعار و نمایش معلومه چجوریه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      3

      لاریجانی ، مگر در خواب ببینی که جای شهید رئیسی بشینی.. تمام

  • دانیال
    0

    خداوندا مارا ازخاندان وخاندان بازی درحاکمیت نظام اسلامی برهان

  • رابی
    1

    مشکلات حل شدنی است!
    کدام مشکل؟
    مگر در نظام مقدس جمهوری اسلامی مشکلی نیز وجود دارد؟
    شما برادران عراقی مجلس و قوه قضائیه و خیلی جاهای دیگه قبلا دستتون بود و اگر می خواستید مشکلی را حل کنید همون موقع حل کرده بودید.در ضمن خانه از پابست خرابه.

  • ناشناس
    0

    مشکل اصلی ما مسئولانی هستند که به جای این که خائن به شخص باشند به خاطر خودشان از انجام بسیاری از کارها که به نفع مردم هست خودداری می کنند، چندین ساله قراره یارانه متمولین قطع بشه و در تولید هزینه بشه چرا به خاطر رای دور دوم این کار را نکردند یا تا کی قراره برای بنزین یارانه 450 هزار میلیارد تومانی تخصیص داده بشه تصور کنید اگه یارانه بنزین در تولید هزینه بشه چه انقلابی در تولید اتفاق می افته پس میشه گفته مشکل ما مردم ایران برخی مسئولان هستند که حتی به حرف رهبری هم گوش نمی کنند در سال جهش تولید بورس اوضاع وحشتناکی داره قیمت بسیاری از سهام ها برگشته به زیر شاحص 1200 هزار واحدی ولی شاخص فیک برای خوشایند بالا دستی ها و دادن آمار و ارقام بیشتر نشون داده میشه

  • ناشناس
    4

    مردم بدبخت چند سال پول پس انداز می کنند با تورمی که آقایان عامل اصلی آن هستند همه پس انداز مردم را صفر می کنند آقای روحانی به این هم بسنده نکرد مردم ساده را کشوند بورس باقی مانده پس اندازشان را هم نابود کرد بعد از ۴ سال هنوز طرف در انتظار سرمایه اصلی خودشه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      برای اینکه ملت نمی خواهند با مطالعه خودشان بفهمند چکار باید بکنندفقط منتظرند یک نفر بیاید وحل کند مثلا بهترین سرمایه گذاری در کشوری که تورم بالا تولید زیان ده دارد خرید طلا است چراکه طلا ارزش ذاتی دارد ودردراز مدت(حداقل ۶ماه) سود آور (ارزش سرمایه حفظ میشود)است یک مطالعه روی سرمایه گذاری طلا در 20سال اخیر داشته باشید

  • ایرانی آباد و آزاد
    0

    مملکت هرج و مرج و بی صاحب....
    ایشون و احمدی نژاد و.... چندین سال از سران قوا بودند و الان هم درمجمع مصلحت نظام و نماینده رهبری هستند ...ولی توسط شورای نگهبان سری قبل ها رد صلاحیت شدن !!!!

  • ناشناس
    4

    يا بين بد و بدتر انتخاب كنيد يا مثل من اصلا راي ندهيد.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      3

      من رای نمی دم .

    • علی
      0

      اولا که انتخاب بین خوب و خوبتر و بد و بدتر هست
      نه بد و بدتر
      بر فرض که انتخاب بین بد و بدتر باشه، با رای ندادن چه بسا برات بدتر را انتخاب کنن. و تو مجبوری ۴ سال اون بدتره را تحمل کنی

  • زارعی
    5

    دیگه وقتشه کار رو به دست نسل دوم انقلاب بسپاریم....
    سلام بر «سعید محمد»

  • ناشناس
    1

    رئیس جمهور سابق غول های خودروسازی را به ورشکستگی کشوند بعد خواهید فهمید ایشان چه کارهایی کرده مشکل یارانه متمولین مشکل قیمت های دستوری مشکل بنزین مفت و هزاران مشکل دیگه که رئیس جمهور بعدی را درگیر خواهد کرد.

  • Slam
    0

    این سخنان آقای لاریجانی نیمی از منش آقای خاتمی در ۳۷ سال گذشته است با این تفاوت که آقای خاتمی مقتدرانه به آنها عمل کرد

  • ناشناس
    0

    ببینید کار به کجا کشیده شده که لاریجانی اصولگرای تندرو گذشته الآن تبدیل به لاریجانی اصولگرای معتدل و میانه رو و ناچاراً مورد حمایت اصلاح طلبان قرار گرفته است!

  • ناشناس
    2

    وضع کشور در وهله اول ناشی از سیاستهای اصلیست که همه دولتها موظفند در چهار چوب آن حرکت کنند و در جایی غیر از دولت و مجلس تعیین می شود. آقای لاریجانی که خود در این سیستم بزرگ شده چطور این را نمی داند؟

  • ناشناس
    2

    بدترین شکل ممکن ورود هر کدام از لاریجانی ها به صحنه است

  • ناشناس
    1

    سلام کجا بودی میخوای الان حل کنی

  • ناشناس
    0

    امام خمینی علیه السلام فرموده اند: آزموده را آزمودن خطاست!

  • دوست
    1

    دکتر ارمان گرایی فکر نکن ما توی زمین چندین سال گرفتاریم تو در شعار دولتت ارتفاع بگیریم می دهید با کدام جت وهواپیما الکی شعار نده

  • ناشناس
    1

    چطور جناب لاریجانی؟ مثلا:
    - شما می تونید یارانه را قطع کنید، همان چندرغازی که آقای احمدی نژاد با بی تدبیری مقرر کرد و در دولت های بعدی هم علیرغم هشدارهای متعدد اقتصاد دانان این برنامه ادامه پیدا کرد و باعث هزاران مشکل اقتصادی شد؟

  • ناشناس
    4

    شاید بین بد و بدتر باید انتخاب کنیم! فقط اینو در نظر بگیرید که رای ندیم اوضاع افتضاح تر میشه! عین سه سال قبل! و مجلس کنونی در این ۴ سال گذشته و جلیلی ها سر کار میایند!

  • ناشناس
    3

    ای کاش ۴ سال قبل ایشون و حتی قالیباف ریس جمهور میشدن! پایداریاه حتی به اینترنت را فیلتر گردن! بعد از ۴۰ سال وضعیت حجاب به کتکاری رسید ! کلا فقط پایدریها سر کار نیایند همین.

  • پوتین
    2

    این همه تنافض در جمهوری اسلامی را چگونه توجیه میکنند، طرف برای مجلس صلاحینش تایید نمیشه،اونوقت دستر دادن بهش برو رییس جمهور شو

    نظرات شما -
    • چای دبش باغ ازگل
      1

      چونکه مقام یک نماینده مجلس بیشتر از رییس جمهور است

    • ناشناس
      0

      نخیر مقام رئیس جمهور بیشتر از نماینده نیست دراین جمعه چه کسی مشکل (اداری ،بهداشتی، اقتصادی و...)تو حال کرده اون شخص ازهمه اینها قدرتمند تراست اون شخص کیست ؟

  • ناشناس
    5

    این خاندان ول کن مملکت نیتند؟!بابا بسه برید خونه بشینید این همه نخبه مملک. داره ،با فکرهای ۴۰۰سال پیش هیچ کاری نمی توانید انجام دهید،مجلس رو گند زدی بس نیست حالا اومدی کل مملک رو به گند بکشی!؟

  • حنایی
    4

    ریس جمهور هیچ کاره است

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      رئیس جمهور نقر اول مملکت نیست

    • ناشناس
      1

      رییس جمهور مسیول اجرای فانون اساسی است ولی کو جرات

    • ناشناس
      0

      یه دور قانون اساسی رو بخونید بعد هارت و پورت کنید :)

  • ناشناس
    6

    جناب لاریجانی رئیسی با سهامداران بورس بد کرد شما این کارو نکن

  • زند
    8

    بسم الله الرحمن الرحیم

    ایالات متحده بی خیال ایران شده،دیگه تحریم نیستید.

    کشوری ابرقدرت که قادر باشد ،بر فراز ریاض مانور هوایی داشته باشد!!

  • ناشناس
    3

    داروی حل مشکلات فقط یه چیزه اونهم قطع یارانه ها و تزریق بتدریج آن در تولید هست به نظرم یارانه ها را باید در صندوقی به نام صندوق تولید نگه دارند و آن را برای کمک به ساخت کارخانه ها یا کمک به تولیدی های مشکل دار هزینه کنند به خدا 90 درصد کسانی که یارانه می گیرند نیازی به آن ندارند.

  • زند
    8

    بسم الله الرحمن الرحیم

    در حالیکه ریاض در گیر جشن وپایکوبیست ،ابرقدرتهای جهان از بیم قریش پیامهای دفاعی نظامی مخابره میکنند.

    یا به من امر عجیب

  • حسن
    2

    آزموده را(خاندان شما) را آزمودن خطاست

  • زند
    7

    بسم الله الرحمن الرحیم

    در حالیکه ابرقدرتهای جهان روزهایی پر از بیم و هراس را تجربه میکنند،مراسم جشن و پایکوبی شب‌های ریاض را بیاد ماندنی کرده است.

  • ناشناس
    6

    رئیس جمهــور در ایـــران فقــط نقش یک تدارکات چی و بله قــربان گــویی دارد
    تــامام

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      مگر رئیس جمهور رئیس قوه مجریه و اجرایی در کشور نیست خب او هم در حکومت ایران موظف است سیاستهای کلی نظام را که به رؤسای قوای سه گانه و رئیس. مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ابلاغ شده و مجلس قوانین عادی این سیاستها را تصویب می کند اجرا کند! مشکل از مقام رئیس جمهور در ایران نیست که نقش تدارکاتچی را ایفا می کند بلکه مشکل از قانون اساسی حکومت ایران به ویژه اصلاحیه بازنگری آن در سال ۱۳۶۸ است! اگر می خواهید رئیس جمهور در حکومت ایران تدارکاتچی نباشد باید قانون اساسی تغییرات بنیادین پیدا کند!

    • ناشناس
      0

      15.35
      عملا قانون در این موارد دچار دور و تسلسل است و همه مشکلات به همین بر می گردد.

  • ناشناس
    3

    مشکلی مگه هست که توی نازنین میخواهی حلش کنی؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      مشکل خود اینها و هم مسلکیهاشانند

  • ناشناس
    2

    مشکل شما حل می شود یا مشکل مردم

  • ناشناس
    0

    بانکھای ربوی درایران کمبودزمین مشکل مسکن کمبوداشتغال اشتغال مھم است انشاللہ رفع شود

  • ناشناس
    0

    متاسفانه داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری هرآنچه لازم بوده درگذشته گفته اند مطالبی که بیان کردید تکرار مکررات است چه بسا انتخاب شدن باحوزه عمل متفاوت است این کجا وآن کجل ، منظور ازدولت قوی بسیارروشن است ودولت زمینه ساز بمعنای تسلیم پرچم زمامداری شیعه بدست صاحب اصلی او حضرت حجه ابن الحسن العسگری ع است .بنابرین موضوع ناپیدایی نیست وتمام داوطلبان هم این ایده را دارند مهم خروجی حرکتی است که درسایه آن عمکرد رضایتمندی عموم مردم درآن نهفته باشد .درحوزه معیشت با این قیمتهای فضایی که ناله مردم البته نه همه بلکه اکثرقریب به اتفاق مردم بلند است هیچگاه وضع موجود را پنهان نمیکنند بناست چه باید بکنید .بعید هم نیست نیات شوم نامحرمان از سانحه پیش آمده کلاهی برای خود دوخته باشند تا بحسب دوره اخیر نمایندگی نسبت به نرخ حضور ،درانتخابات پیش رو مردم را محک بزنند درهر حال احتمال داده میشود فضای بازتری پیش روی مردم قرار گیرد .وظیفه امیدوار کردن مردمست .اما عقیده دارم یک مبارزه پنهان درلایه های مدیریت چشمک میزند .

  • ه
    1

    جناب آقای لاریجانی فرمایش فرمودید مشکلات حل شدنی است ؛ پس به این سوال جواب بدهید ۱۲ سال رییس مجلس بودید پس چرا با حسن روحانی نتوانستید حل کنید!؟

  • دودله
    2

    زینو مو چه کردوم تو با مو چنینی زینوووووو

  • راضی
    0

    تا حالا کسی رو دیدید که بگه مشکلات حل نشدنی است ؟؟؟؟؟؟

    همه اولش میگن : مشکلات حل شدنی است !!!!!
    ولی چرا حلش نمی کنن ؟؟؟؟؟؟

  • ناشناس
    2

    مشكل كشور ما فعلا و قبلا و بعدا همش حجابه اين اقايون هم منظورشون از حل مشكل دقيقا همين مساله است ما كه دشواري ديگه اي نداريم!؟!؟

  • ناشناس
    0

    ببخشيد آيا رييس جمهور حق ورود به تغييرات اساسي در صدا و سيما را دارد؟!؟ كه اساسا از پول ملت ارتزاق مي كند و بايد در خدمت ملت باشد؟
    آيا رييس جمهور حق و يا نفوذي بر مسائل سياسي از قبيل اعتراضات و غيره را كه با قاطبه ملت در ارتباط است دارد؟
    آيا رييس جمهور در تسهيم و تراز سرمايه هاي ملي و گرفتن آنها از رانت خواران و خواص را دارد؟
    و بقيه موارد حياتي مملكت و غيره
    ؟!

  • ناشناس
    0

    چه کار شاخصی تا حالااین کاندیداها انجام دادند یا من متوجه نشدم یا انجام نداده اند

  • خلیل
    1

    عهههه اینطوریه پس چرا تو این چندین سال که از این پست به پس دیگه در رفت و امد بودی و 12سال رییس مجلس بودی یک درد از مردم دوا نکردی خدا بگم.......

  • ناشناس
    2

    به غیر از اصلاحطلبان و گزینه ی مورد تایید آقای خاتمی به هیچ کس رای نخواهم داد

  • Amir
    0

    درزمانی که به مردم نیاز دارند همه مشکلات قابل حل هست ولی بعدش مردم خودشون میدونند ومشکلات

  • فرج
    0

    علی خوش صدا هم اومد .

  • علی
    0

    تشکر فراوان از سایت خبر فوری که اجازه میده کامنت ها نمایش داده بشه ، کاش فضای رسانه ای ماهم همین بود
    تا زمانی که اف ای تی اف به سرانجام نرسه هیچ گشایشی در مسائل بین المللی صورت نمیگیره
    ، آقای مسعود دانشمند عضو اتاق بازرگانی شهریور ۱۴۰۰ به دولت پیشنهاد های خوبی برای کنترل ارز داد که متاسفانه هیچ اتفاق مثبتی نیافتاد .

  • ناشناس
    1

    آقای لاریجانی ۱۲ سال رییس مجلس بودی کدوم مشکل رو حل کردی بابا دست بردارید ازاین عوام فریبی

  • زارعی
    0

    یه سوال ؟؟
    این سعید محمد کیه که حتی شما ها جرات بردن اسمش رو ندارین و همش بایکوت خبریش میکنین حتی از کامنتهایی که حاوی اسم سعید محمد هست می‌ترسیم و منتشرش نمی‌کنیم این نشون میده این آدم چقدر با ارزشه . اگه خدا بخواد ایشون تایید صلاحیت بشه
    دیگه نمیتونی بایکوتش کنین اونوقت خواهید دید رییس جمهور یعنی چی...

  • ناشناس
    1

    مشکل چطوری حل شدنیه ؟؟؟
    توبیایی در قدرت ؟؟؟
    آن همه مدت که قدرت دستت بود چکار کردی ؟؟؟

    ملت را فریب ندهید .

  • ناشناس
    0

    سالی که 45500تومان یارانه می دادند با آن مبلغ می شد 1.3گرم طلای 18عیارخرید که آن طلا الان حدودا. 43میلیون تومان ارزش دارد حالا کلاهتان را قاضی کنید با این پول یارانه چندتا شرکت می شود راه انداخت این مبلغ یارانه که الان می دهند مسخره کردن ملت نیست

  • ع ع
    1

    تا الان چه کاره بودی؟؟؟؟؟؟؟؟

  • حسین
    1

    مردم خیلی وقت به خاندان هایی که خودشونو برتر از مردم میبینند نه گفتند باورتون نمیشه به رای اون یکی دادش در انتخابات خبرگان نگاه کنید. پنجم از ۵ نفر شد و نتوانست راهی خبرگان بشود اونم توی شهر خودش.
    این برادر هم اومد تو انتخابات مجلس از نوبخت و چند نفر دیگه حمایت تصویری کرد اما هچکس رای نیاورد از جمله نوبخت اونم در شهر خودش.
    لاریجانی یعنی تکرار کلید شکسته روحانی

  • مجید
    1

    لاریجانی اصالتا عراقیه وبه کشور ما ربطی نداره بعدم بنظرم بره ایل وطایفش را جمع کنه از کشورهای مختلف بیاره تو ایران تا از ملت ایران ارتفاع نگیره

  • خادم عباسی
    6

    درمیان کاندیداهایی که ثبت نام کرده اند بهترین هست

    نظرات شما -
    • علی
      0

      ایشان بهترین و شایسته ترین و کارآمد ترین و صالح ترین و اصلح ترین و برترین فرد برای نابودی اقتصاد کشور است.
      روحانی واقعی ایشونه

  • محمد از تبریز
    0

    از موجودی حال بهتره

  • ناشناس
    0

    فقط احمدی نژاد یا شخصی که آقای احمدی نژاد ازش حمایت کنه

  • ناشناس
    0

    این مردک عراقی نیست فقط بخاطر تحصیل پدرش در عراق بدنیا اومده اهل مازندران وشهرآمل هست
    ما مردم آمل هیچکدوم مون حتی برای نماینده شهر شدن بهش رای ندادیم
    اون لیاقت ریاست جمهور شدن نداره
    ای کاش یکی مثل شهید رئیسی بیاد
    هزاران حیف جای انسانهای شریف ، افرادی مثل لاریجانی ها بیان که قصدشون شهرت و قدرت و ثروته

    بسه دیگه هرچی کند زده بودند هفت برادران لاریجانی

  • ناشناس
    0

    مشکلات شاید حل شدنی باشد، اما قطعا با شخص شما مشکلی حل نخواهند شد. با این ادبیات تند و رفتار تهاجمی، اگر شما رئیس جمهور بشوید یعنی مشکل بزرگی به مشگلات اضافه شده است!
    شما دقیقا مانند دوره گذشته که در همان ابتدا ژست احمدی نژادی گرفتی و به جای ارایه کلی برنامه های خودت بد اخلاقی کردی و به رقبا تاختی و با کلید واژه های "پادگان" و "دادگاه" در صدد تخریب رقبا برآمدی و آخرش هم از سد شورای نگهبان رد نشدید، استارت زده اید.
    شما این بار نیز به همان سبک و سیاق و با ابهام و ایهام و نیش و کنایه شروع کرده و عکس و نقشه استوری نموده ای و صحبت از مبداء و مقصد و رفتن و تاکسی و اسنپ و تپسی به میان آورده اید و الیته به قول خودتان این طرح "پیام های مهمتری" نیز دارد.
    شما با پیچیدگی و با پیام های پر راز و رمز و با خط و نشان کشیدن برای این و آن و زیرسئوال بردن و اهانت و طعته شروع کرده و صحبت از "ارتفاع گرفتن" از "موانع و مشکلات" نموده و جنگ تمام عیار توییتی راه انداخته ای و حتی حرمت رئیس جمهور فقید و تازه رجعت کرده را نیز رعایت نکرده اید.
    جناب لاریجانی! این ره که تو می روی به ترکستان است! با این التهاب آفرینی و شروع طوفانی - تخریبی، می ترسم دوباره خودت به سد قوی و "مانع" مستحکم شورای نگهبان برخورد کنی و نتوانی "ارتفاع" بگیری!
    اگر از این سد هم عبور کنی، از سد مردمی که دیگر به این ادبیات تند و پرخاشگرانه و منسوخ شده روی خوشی نشان نمی دهند؛ برخورد می کنی و از این مانع مهم نمی توانی ارتفاع بگیری و زمین گیر خواهی شد!

  • ناشناس
    0

    به هیچ عنوان نباید به لاریجانی و همتی و دارو دسته این افراد رای بدیم. دربارشون یه کم تحقیق کنید متوجه میشید چرا

  • ناشناس
    1

    بعید میدونم این آقا را دوباره مردم بپذیرند

  • احسان
    0

    کامنت ها رو که آدم میخونه احساس میکنه خبر فوری محفل افراد بخصوصی هست. فکر کردم شاید اینجا رسانه مستقل باشه. همیشه اینطور بوده یا تو این یکی دو روز اینجوری شده؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها