پزشکیان: فکر نکنم اصلاح طلبان در انتخابات از لاریجانی حمایت کنند

نماینده اصلاح‌طلب مجلس گفت: اصلاح‌طلبان هنوز به جمع‌بندی نهایی درباره نامزد انتخابات ریاست جمهوری نرسیده‌اند اما فکر نکنم در این انتخابات از آقای لاریجانی حمایت کنند.

پزشکیان: فکر نکنم اصلاح طلبان در انتخابات از لاریجانی حمایت کنند

مسعود پزشکیان با اشاره به نام‌نویسی علی اردشیر لاریجانی به عنوان داوطلب نامزدی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: فکر نکنم اصلاح‌طلبان در انتخابات از نامزدی علی لاریجانی حمایت کنند.

نماینده اصلاح‌طلب مجلس اظهار داشت: تا جایی که من اطلاع دارم اصلاح طلبان هنوز به جمع‌بندی نهایی برای حمایت از نامزد مورد نظرشان در انتخابات ریاست جمهوری نرسیده‌اند.

وی افزود: باید این جلسات برگزار شود و در ادامه کار نامزد نهایی اصلاح‌طلبان در این انتخابات مشخص شود اما همانطور که گفتم فکر نکنم اصلاح‌طلبان در این انتخابات از علی لاریجانی حمایت کنند.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • اصلاح طلبان نیازمند اصلاحات شدید
    0

    مدعان اصلاح طلبی و اصلاح طلبان موجود به استثناء آن آقای محترم و نازنینِ "اسمش را نبر"، اکثر اصلاحاتی در حد محاسن خود دارند، و ربطی به اصلاحات مورد نظر مردم و حتی سایر احزاب موجود در کشور ندارند. ضمنا هر نوع اصلاح در جامعه ایران، بدون همراهی، همکاری و همدلی بخش بزرگی از این جامعه توهمی بیش نیست.

  • ناشناس
    0

    مثل روحانی نشود

  • یزدی
    0

    لاریجانی ریشه اصلاح طلبی را خشک میکنه دومین نفر مطهری.اولی خطرش زیاده

  • ناشناس
    0

    هرکسی را که بخاطر خدا و برای خدا نیت کندوخالصانه جهت رفا ، آرامش وآسایش مردم به صحنه بیاید و از هر حزب و جناحی هم باشدخداوندقطعاکمک حالش خواهد بود ومردم هم به ایشان رای خوهند داد.

  • هشدار
    1

    من کسی رای میدم که افغانی ها رو از ایران اخراج کنه و سلام

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      افغانی های غیرمجاز ساکن ایران با اذن رئیس جمهور بطور غیرقانونی وارد ایران نشده اند که با اذن رئیس جمهور از ایران اخراج شوند!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها