پس از ثبت‌نام برای کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری

احمدی نژاد: به نام خدای بهار و مهربانی/ مهمترین هدف و برنامه کاری بنده تمرکز بر حل مشکلات معیشتی مردم است/ ویدئو

پس از ثبت‌نام برای کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری، احمدی نژاد کنفرانس خبری خود را اینگونه آغاز کرد و گفت: به نام خدای بهار و مهربانی.

احمدی نژاد: به نام خدای بهار و مهربانی/ مهمترین هدف و برنامه کاری بنده تمرکز بر حل مشکلات معیشتی مردم است/ ویدئو

محمود احمدی نژاد صبح یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ پس از ثبت نام به عنوان داوطلب کاندیداتوری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه «امروز آمده ام تا بار دیگر به ملت بزرگ ایران سلام کنم»، اظهار کرد: حضور در عرصه انتخابات در زمان حاضر، برای اینجانب از جهات مختلف حائز تاملات جدی بوده است که شرح همه آنها در این مختصر نمی‌گنجد.

وی افزود: تجربیات طولانی مدیریتی از پایین ترین سطوح اجرایی تا ریاست جمهوری علاوه بر آن که مانع از بروز رغبت در قبول مسئولیت دوباره است، سختی های ناشی از پذیرش مجدد مسئولیت برای حل مشکلات کشور را به عینه در ذهنم مجسم ساخته است. مشکلاتی که در ابعاد مختلف اقتصادی سیاسی، اجتماعی فرهنگی و نیز امنیتی، از نقطه نظر کمی و کیفی به مراتب فراتر از سال ۹۲ است.

این داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری گفت: علی القاعده آشنایی عمیق با حجم و تنوع مشکلات داخلی و مساله ثبات در شرایط سیاسی و امنیتی منطقه ای و بین المللی به انصراف از پذیرش دوره مسئولیت دعوت می کند. از سوی دیگر شناخت عمیق از منابع وسیع و بزرگ انسانی و طبیعی و ظرفیت های فوق العاده و کم نظیر سیاسی فرهنگی و تمدنی ایران برای هر ایرانی آگاه و آشنا در جهت ورود و مشارکت برای پذیرش مسئولیتهای بزرگتر از صمیم جان برانگیزاننده است.

احمدی نژاد عنوان کرد: مقایسه وضعیت جاری کشور با جایگاه شایسته مورد انتظار برای نام فرزانه و ملت دردانه ایران به دلیل اختلاف پتانسیل بالا، به نحوی انقلابی، شور آفرین است. در این میان البته مشاهده اوضاع اقتصادی و معیشتی اکثریت قاطع مردم که رنج گذران زندگی را تا عمق استخوانشان نفوذ داده و عزت و امنیت و حیثیت میلیون ها نفر را در مخاطره جدی قرار داده است تاب و تحمل را از هر انسان مسئول سلب کرده و عمق جان هر فرد آگاهی را متاثر و نگران می سازد.

ببینید: جوک شوهرعمه‌ای احمدی نژاد در وزارت کشور/ ویدئو


وی اظهار کرد: اینجانب که همواره در ارتباط وسیع با اقشار مختلف مردم بوده ام دردمندانه تر، وضعیت زندگی آینده بسیاری از آنان را با نگرانی شدید دنبال می‌کنم در این شرایط حتی آنانی که از توانمندی اقتصادی نسبی برخوردارند از شرایط حاضر ناراضی بوده و مایل به تحقق شرایط بهتر برای زدودن رنج فقر از سیمای هموطنان خود هستند. با این همه، آگاهی از تفاوت بین شرایط موجود و وضعیت مطلوب و مسئولیت و انگیزه ای که برای تغییر و بهبود اوضاع در خود حس می‌کنم در موازنه با آگاهی عمیق از سنگینی مشکلات و مسائل گوناگون کشور قرار دارد.

این داوطلب نامزدی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اضافه کرد: در این ارتباط، اما اینجانب اطمینان دارم که همه مسائل کشور با استفاده حداکثری از ظرفیت های ملی مبنا قرار دادن رای و نظر عموم مردم، همدلی و همکاری جمعی، بهره گیری شایسته از دیدگاه‌ها و تجربیات استادان صاحب نظر و متخصصان کارآمد و در پرتو همزیستی مسالمت آمیز و تعامل سازنده با جهان و اولویت دادن به توسعه مناسبات به ویژه اقتصادی در عرصه بین المللی حل شدنی است.

وی تاکید کرد: رجاء واثق دارم که می‌توان دوره جدید و شکوهمندی را بر مبنای خردورزی، وحدت ، همکاری و تلاش جدی برای سازندگی و پیشرفت کشور و بهروزی ملت رقم زد. آنچه امروز عزم اینجانب را برای حضور در عرصه انتخابات جزم کرد خواست اقشار مختلف مردم شریف از سراسر کشور است که به روش‌های مختلف و از جمله به طور حضوری ضمن اظهار لطف و محبت مصرانه از خادم خود خواسته اند که به این عرصه ورود نمایم.

احمدی نژاد گفت: بنده این درخواست‌ها را فرمان ملت دانسته و با افتخار از آن پیروی کرده ام. همچنان که پیشتر تاکید کرده ام مهمترین انگیزه هدف و برنامه کاری بنده تمرکز بر حل مشکلات معیشتی مردم از طریق سامان بخشیدن به وضع اقتصادی کشور ارتقاء و بهبود فضای کسب و کار پایان بخشیدن به رانت و انحصار و محدود ساختن دخالت های بی رویه دولت، رفع موانع و گشایش هر چه بیشتر برای فعالان اقتصادی و کار آفرینان و بستر سازی برای توسعه سرمایه گذاری داخلی و خارجی خواهد بود.

رییس دولت های نهم و دهم ادامه داد: اعتقاد راسخ دارم که مبارزه جامع با مظاهر فقر و تنگدستی و ارتقاء سطح درآمدها و شاخص های رفاه و برخورداری از طریق تولید حداکثری ثروت از نظر هدفگذاری و برنامه ریزی شالوده اساسی برای ریل گذاری دیگر برنامه ها در توسعه همه جانبه کشور و تامین منافع و تضمین مصالح ملی منطقه ای و بین المللی خواهد بود.

وی عنوان کرد: اینک محمود احمدی نژاد فرزند کوچک ملت بزرگ ایران خدا را شاکر است که در این مرحله به مسئولیت تاریخی خود در تحقق خواست ملت عمل نموده است و در پیشگاه مردم بزرگوار آمادگی خود را برای پذیرش مسئولیت دولت و راهبری و هماهنگی امور اجرایی کشور در جهت ساختن ایرانی آباد آزاد و شاد اعلام می نماید و در این راه هر درد و رنجی را که از درد و رنج جمهور بکاهد به جان خریدار است.

داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری گفت: آمده ام تا فرمان ملتی نجیب و بیدار را گردن بگذارم‌؛  آمده ام تا به جوانان ایران زمین بگویم که دل قوی دارید که ایران جوان در دستان شما و ایران نوین از آن شماست؛ آمده ام تا به احترام زنان و دختران سرزمین عشق و هشیاری از جا برخیزم آمده ام تا به همه ایرانیان عزیز و سربلند در هر نقطه از جهان بگویم که ایستادگی برای آزادی ، حق انتخاب و اعمال اراده ملی ایستادن در راستای درست تاریخ است.

قطع شدن صدای احمدی نژاد پس از پایان مهلت ۵ دقیقه ای وی

محمود احمدی نژاد گفت: من از میکروفون استفاده نمی‌کنم.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 37
  • ناشناس
    13

    محمود جان هر بهاری را جنابعالی به خزان تبدیل میکنی

    نظرات شما -
    • Shahram
      5

      بالاخره ترامپ و احمدی خوردن بهم!!

    • ناشناس
      1

      ما از طلا گشتن پشيمان گشته ايم ، مرحمت فرموده ما را مس كنيد محمود جان !
      جانِ مادر چاوز بشين خونه و چاي دبش بنوش!

    • ناشناس
      0

      فقط موندم چه به موقع جراحیهای زیباییش انجام و خوب شد!!
      بابا این دیگه کیه هاله نور براش خیلی کمه!!

  • سید عزیز
    6

    اگر آموخته باشی از اون هشت سال خوبه و دنبال هوچی گری و کیک زرد و حق مسلم و غیره نری و وقت و ثروت کشور را صرف شعار نکنی اقبال زیاد داری البته اگه بعنوان جریان انحرافی ردت نکنن ولی اگر باز درت برهمون پاشنه بچرخه از سم مار کبری مهلک تری.

  • ناشناس
    13

    احمدیه تکاور

  • J
    4

    همتون حرف مفت میزنید . وقتی اختیار درآمد ( نفت و گاز ) و بودجه و هزینه کشور رو ندارید جه جوری میخوایین مشکلات معیشتی رو حل کنید ؟؟ مثلا جرات دارید بودجه نهادهای مثلا فرهنگی که هیچ کاری نمیکنن و برای رانت خواری فرزندان ژن خوبها تاسیس شدن رو قطع کنی ؟؟ عرضه داری اختلاس کنندگان رو شفاف اعلام کنی ؟ یادمه زمان ریاست جمهوری گفتی یک لیست ابر بدهکاران بانکی توو جیبته . هنوزم هست ؟ یا با شلوارت انداختی توو ماشین لباسشویی ؟؟؟ جرات داری نظام بانکی رو که منشا اصلی فساد در مملکته درست کنی ؟؟ جرات داری با انواع و اقسام مافیای اقتصادی مبارزه کنی ؟ جرات داری جلوی برادران قاچاقچی وایسی ؟؟ اگه داری بسم الله . اگه نداری دهنت رو ببند و دروغ تحویل نده

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      اتفاقا هر کدوم همین حرف مفتو زدن بعدش ما مردم به روز سیاه افتادیم تاوان حرفهاشونو ما پس دادیم بنابراین برای ما مفت که نیست هیچ بدجور گرون تموم میشه

  • ناشناس
    9

    مردم عزیز ایران فریب حرفهاشون را نخورید که همه دروغگو هستند وکسی بفکر مردم ایران نیست

    نظرات شما -
    • ناشناس
      4

      مردم دوست دارند از یک سوراخ چند دفعه گزیده شوند!

  • ناشناس
    7

    8 سال دوره های قبلی کم نبود ! خالی شدن سفره های امروز مردم از بی تدبیری وخودشیفتگی ان دوران توست .ملتی که تاریخ رو فراموش کنه به نابودی خواهد رسید .هنوز حافظه ملت خالی نشده

  • ناشناس
    7

    اگر رد صلاحیت شود، بسیاری که به او علاقمند هستند رای نخواهند داد. و این مطلوب جبهه جلیلی خواهد بود که با رای اقلیتی همیشه در صحنه و در غیاب اکثریت ملت پیروز انتخابات شود.

  • ناشناس
    18

    تنها نامزدی که می تواند تا حدودی مستقل عمل کند و تدارکاتچی نباشد همین اقاست.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      4

      مستقل؟ اینجا باید وصل باشی وگرنه گرفتار فرودسخت میشوی!

  • علی
    8

    اون دوره که دکل و کلی درآمد نفتی گم شد این دوره باید کلی هزینه های جراحی زیبایی هم بدیم

    نظرات شما -
    • محمد
      7

      بابا‌یکی‌نیست‌همین‌تندرو‌جمع‌ش‌کنه
      ‌شورش‌دراورده‌باعث‌تحریم‌اا‌همینه

    • ناشناس
      3

      مردم فراموشکارند!

  • عبدالرضا
    4

    این بنده خدا عامداً عالماً حرف‌هایی را می‌زند که خودش هم می‌داند که با این اوصاف نبایستی تایید صلاحیت شود.
    حال هدفش از ورود به این گود چیست، قابل درک است برای اهل خرد!
    اللهم اشفع کلَّ مریضِِ

  • ناشناس
    6

    مردم ایران اینطوری هستند که از یک سوراخ ده بار هم که گزیده بشوند باز هم به خود نمی آیند

  • ناشاس
    6

    بعضی ها طوری اظهار نظر میکنن کسی ندونه میگه این آقا تأیید صلاحیت شدن!!!

  • مهدی
    6

    دکتر محمود آمدن تا مشکلات رو حل کنن مشکل خانه دارشدن و ماشین و ازدواج
    خداوکیلی رسیدگی به تولید خودرو ایرانی رو در دستور و اولویت کار خودت قرار بده سرزده برید تو ایران خودرو و سایپا و میزان تولید و وضعیت تولید و قیمت ها و کیفیت و همه اینا رو بررسی کنید دارن قطره چکانی ماشین تولید میکنن و از اونطرف میدن به دلال تو بازار آزاد میفروشه برنامه بریزید برید سراغ این ۲ خودروساز ببینید تخلفاتشون چیه و همه رو مراجع قضایی معرفی کنید.
    و یه مورد دیگه دکتر احمدی نژاد تورو جدت به وضعیت حقوق ها هم رسیدگی کن.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      برید ماشینارو چک کنید ببینید سوخت رسانی ثانویه شون چند درصده وترکیبش با اکسیژن چند درصده چون محیط زیست مهمتره آلیاژ پوسته وبدنه موتور هم در آلودگی محیط زیست تأثیر بسزایی داره اونم آزمایش کنید ممنون

    • اسکل
      0

      باشه چشم حتما حتما دیگه مشکلات تمامه!!!!

  • ناشناس
    4

    احمدی نژاد بگم،بگم را فراموش کنید احمدی نژاد دیدی گفتم ، را شاهد باشید.

  • ناشناس
    9

    زنده باد احمدی‌نژاد

  • ناشناس
    3

    آقاي دكتر ،٨٠٠ميليارد پول داشتي نتوانستي مشكل مردم راحل كني ،شما جيب مارا نزدن حل مشكل پيش كش

  • ناشناس
    7

    مگر می خواهد مربی مهدکودک شود،که میگه بنام خدای بهار و مهربانی؟! در اصل بنام خدای جنگ و ناامیدی!

  • ناشناس
    2

    اول‌گفت بسم الله بعد بقیه ش رو رها کرد و گفت به نام خدای...
    دوم دعای اللهم عجل لولیک‌الفرج رو که مقدمه همیشگی سخنرانی ش بود اونو هم نگفت
    اینجوری پیش بره بعید نیست عقاید دینی رو هم انکار کنه. خدا رو شکر که هنوز جنتی زنده ست.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      ازنپوشیدن پیراهن مشکی به اعتقاداتش شک‌کرده بودم ولی باورندارم

  • حامد
    10

    احمدی جونمه رییس جمهورمه

    نظرات شما -
    • ۵۵
      6

      بین کاندیدای ثبت نام کرده تنها چهره مطرح ایشون هستند مردم خدمات ایشان را در قالب مسکن مهر .یارانه ای که می گیرند فراموش نکرده اند

  • ناشناس
    1

    برای رد صلاحیت شدن میخواد هتریک کنه

  • ناشناس
    0

    نتیجه اون ۸ سال برای مردم عادی

  • ناشناس
    0

    یک از یک بهتر تر تو ترررررر

  • ناشناس
    2

    نه تورو خدا با اقتصاد کاری نداشته باش برو چیزو درست کن چیز ...؟....!!؟

  • ناشناس
    1

    این دوره 95درصدواجدین شرایط در انتخابات شرکت میکنند چه کدام به یک کاندیدا رأی خواهند دارد ولی ازتوی آن هیچ کاندیدایی بیرون نمی آید

  • ناشناس
    0

    اصلا به تو وامثال تو نمیاد، اینجوری صحبت کردن،
    بگو به نام خسته وخاشاک خیلی به تیمت میخوره ؟؟
    البته کاپشن یادت رفته بپوشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها