نتایج یک نظرسنجی مشخص شد

انتظار اصلی مردم از رئیس جمهور آینده چیست؟

۳۲.۸ درصد از مخاطبان معتقدند که رویکرد اصلی رئیس‌جمهور آینده باید کنترل تورم باشد.

انتظار اصلی مردم از رئیس جمهور آینده چیست؟

در  نظرسنجی آمارفکت ۱۰۰,۴۷۳ نفر شرکت کردند که ۲۶.۲ درصد سهم مخاطبان تلگرام و ۷۳.۸ درصد سهم مخاطبان روبیکا بوده است.

۳۲.۸ درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی، کنترل تورم را به عنوان رویکرد اصلی رئیس‌جمهور شناخته‌اند و ۲۱.۴ درصد درصد ایجاد اشتغال و رفع بیکاری را به عنوان رویکرد اصلی که رئیس‌جمهور آینده باید اتخاذ نماید، در نظر گرفته‌اند.

۱۵.۹ درصد از شرکت‌کنندگان معتقدند مبارزه با فساد باید رویکرد اصلی رئیس‌جمهور باشد و تنها ۴.۴ درصد گسترش آزادی‌های فرهنگی را به عنوان رویکرد اصلی رئیس‌جمهور آینده معرفی کرده‌اند که نشان‌دهنده این موضوع است که علی رغم شکل گیری دوقطبی بر سر گسترش آزادی‌های فرهنگی در دوره‌های قبل، اکنون این مسئله برای مردم در اولویت نیست.

 همچنین رویکرد رئیس‌جمهور در مهار تورم به عنوان یکی از دغدغه‌های اصلی مردم و برنامه‌های دولت برای کنترل آن در میان عموم مردم از اهمیت بالایی برخوردار است.

IMG_20240602_202922_149

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • یاسر
    0

    اولا رئیس جمهور اختیار کامل در تصمیم گیری های کلان ندارد طبق گفته روئسای جمهور قبلی دوما تا توده ای ها قدرت دارند و با امریکا و اروپا و کانادا در حالت جنگ باشیم و تحریم ها ادامه یابد و ضع همین است و بدتر خواهد شد پس الکی به مردم وعده و قول ندهید.

  • ناشناس
    0

    هیچی
    ما هیچ ما نگاه!!!....

  • ناشناس
    0

    هیچ

  • 19
    0

    جالب توی دور خاتمی دنبال ازادی بودیم . توی دوری احمدی‌نژاد دنبال کار ومسکن بودیم دوره.روحانی رفع تحریم. وبعد دنبال معیشت.بهترنیست تو این دوره دنبال امنیت باشیم.مثلث را یادتون هست

  • ناشناس
    0

    تو را خدا ببین این مسلمانی هست ۹۰ درصد سهم های بورس هنوز نصف سقف سال ۹۹ را پر نکرده اند این یعنی مالباختگان 99 در بورس هنوز بیش از ۵۰ درصد در زیان هستند این در حالیست که شاخص با شاخص سازی سقف ۹۹ قرار داره واقعا انصافه سهامدار بورس بعد از ۴سال صبوری هنوز به اصل سرمایه خودش نرسیده باشه'در حالی که همه اجناس از اونموقع چندین برابر شده واقعا چرا با سرمایه‌گذاری که خودتان دعوت کرده اید اینچنین برخورد می کنید؟ چرا در ایران همیشه دلالان پیروز میدانند و سرمایه‌گذاران همیشه ناراحت و زیان دیده هستند؟ خواهش می کنم این مطلب را منتشر کنید تا بالاخره بدست مسئولان با وجدان برسه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      گوشتا دادی دست گربه دنبال چی می گردی ؟

  • ناشناس
    0

    چه مردم مشنگی هستیم !!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها