خط و نشان قاضی زاده هاشمی برای وزرای کابینه رئیسی/ نباید بگذاریم تحجر با نام شهید رئیسی رخ بدهد

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در برنامه صف اول گفت: باید ثبات مدیریت وجود داشته باشد، نباید تند تند مدیر عوض کنیم. تنها وزرای فعلی که مناسب نیستند باید تغییر کنند.

خط و نشان قاضی زاده هاشمی برای وزرای کابینه رئیسی/ نباید بگذاریم تحجر با نام شهید رئیسی رخ بدهد

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز سه شنبه (۲۲ خرداد ۱۴۰۳) در برنامه تلویزیونی صف اول شبکه خبر، درخصوص فعالیت وزارتخانه ها در دولت رئیسی، گفت: در دولت شهید رئیسی کار خوبی شروع شده و برخی وزارتخانه‌ها خیلی خوب و موفق عمل کردند، این روند باید ادامه پیدا کند.

وی ادامه داد: باید ثبات مدیریت وجود داشته باشد، نباید تند تند مدیر عوض کنیم. تنها وزرای فعلی که مناسب نیستند باید تغییر کنند.

همچنین وی تاکید کرد: انتقاد سرمایه دولت است، دولت‌ها باید خود را از زبان منتقدین خود محک بزنند نه دوستداران.

کنایه معنادار قاضی زاده هاشمی: نباید بگذاریم تحجر با نام شهید رئیسی رخ بدهد

امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم، در برنامه صف اول گفت: تلاش شهید رئیسی این بود که خانواده ایرانی سعادتمند شود؛ هیچ شهیدی متحجر نیست.شهدا دلشان برای همه ابنا بشر می تپد.

وی ادامه داد: بزرگان ما، امام رضا(ع) به دیدار بیمار مسیحی هم می رفتند. شهید حاج قاسم جانش را برای آن زن ایزدی هم می داد برای شهید رئیسی همه مظلومان عالم محترم بودند و این روحیه کیلومترها با تحجر فاصله دارد. من تعجب می کنم برخی این خصوصیت ها را به شهید رئیسی عزیز نسبت می دهند.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم گفت: تحجر پدر همبستگی ملی ما و پیوستگی خانواده بزرگ ایرانی را درآورده است.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه نباید بگذاریم این اتفاق با نام شهید رئیسی رخ بدهد، گفت: امیدوارم این روشنی وجود داشته باشد و تحجر سیاسی، اداری و سلویتی که در این نظامیان وجود دارد شکسته شود تا همه شهروندان احساس تعلق خاطر به جامعه پیدا کنند.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    0

    حرفهای دوره گذشته شعاری بدون راه حل وچگ.نگی میدن که خیانته

  • ناشناس
    0

    تادیروز پشت یک میز بخور بخور داشتن حالا بهشون اخ تف میگه

  • خدا
    0

    ریس بنیاد بودی کلی هتل و شرکت در اختیارت بود چیکار کردی چه مشکلی رو حل کردی چا کمکی به اقتصاد کردی

  • ناشناس
    0

    این دفعه حتما قول وزیر بهداشت را می گیری،آیا حضور تو و بعد در دقیقه نود انصراف دادن و معامله کردن،توهین به هواداران نیست،مطمعن باش اگه این کار را کردی ،به رقیب تو رای خواهند داد،تازه اگه ان عده قلیل شرکت کنند..

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها