حمله تند علم الهدی به پزشکیان از تریبون نماز جمعه /راه حل تحریم ها همان است که دولت رئیسی انجام داد/ رئیس جمهور الدنگ آمریکا گفت برجام را باطل کردم

علم الهدی بیان کرد: کرد: این خط و توصیه رهبری بود که ما نباید به غرب تکیه کنیم و به آن امیدوار باشیم. اینکه بعضی دوستان می‌گویند در مقام برهم زدن تحریم‌ها باید با غرب ارتباط برقرار کنیم، این امر با نظریات رهبری در دیپلماسی و امور بین الملل سازگار نیست.

حمله تند علم الهدی به پزشکیان از تریبون نماز جمعه /راه حل تحریم ها همان است که دولت رئیسی انجام داد/ رئیس جمهور الدنگ آمریکا گفت برجام را باطل کردم

سید احمد علم الهدی در خطبه سیاسی نماز جمعه این هفته که با حضور پرشور زائران و مجاوران در حرم مطهر رضوی برگزار شد، با اشاره به فرارسیدن دهه ولایت و جشن‌های این دهه اظهار کرد: از خدا می‌خواهیم این احساسات پرشور شما مردم دلداده و وابسته اهل بیت پیامبر (ص) در عید اعظم که بزرگترین عید اسلامی است، خودش را نشان بدهد و هرچه در ظرفیت فردی و جمعی شماست، از تشکل‌ها و نهادها گرفته تا هیئات و مساجد، این عشق‌ها و ارادت به ساحت ولایت امیرالمومنین (ع) بتواند ظهور و بروز کامل داشته باشد.

تداوم مکتب سلیمانی در سیره شهید رئیسی

امام جمعه مشهد با اشاره به فرارسیدن ایام انتخابات خاطرنشان کرد: با توجه به فرارسیدن ایام منتج به انتخابات، نکته‌ای موردتوجه است که متذکر می‌شوم و از شما برادران عزیز و خواهران گرامی می‌خواهم به این نکته توجه ویژه داشته باشید. عزیزان من، خدا رحمت کند سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را. وقتی این مرد بزرگ به شهادت رسید، رهبر معظم انقلاب اعلام کردند باید مکتب حاج قاسم زنده بماند. این مکتب چه بود؟ اصل مکتب این بود که این شهید بزرگوار در طول حدود چهار دهه از عمر خود هرگز جبهه را از دست نداد و در تمام عرصه‌ها، پایبند به سربازی ولی امر و رهبری باقی ماند.

وی افزود: ادامه سیره حاج قاسم در ابعاد و عرصه‌های مختلف برای ما باید بسیار مهم باشد و موضوعیت داشته باشد. خدا رحمت کند مرحوم آیت الله شهید رئیسی را. ایشان در یک سخنرانی پس از شهادت سردار دل‌ها فرمود «حاج قاسم عزیز، به قاسم ابن الحسن سوگند سلاحی که تو برافراشتی هرگز بر زمین نخواهد ماند. قاسم‌هایی در این عالم به نام تو و یاد مکتب تو پرورش خواهند یافت که هر کدام در این میدان یک حاج قاسم ان‌شاءالله خواهند بود.»

علم الهدی تصریح کرد: آن موضوعی که ما باید به آن توجه داشته باشیم، آن است که مدیریت اجرایی و سیره شهید آیت الله رئیسی بود که مکتب حاج قاسم را در همه ابعاد و زوایای مختلف ادامه داد. حاج قاسم سرباز رهبری در عرصه دفاع نظامی و جهاد بود اما شهید آیت الله رئیسی مکتب سربازی رهبری را در عرصه سیاست، مدیریت و ارتباطات بین المللی توسعه داد و هر جا که می‌رفت، تصریح می‌کرد که من یک طلبه ساده و سرباز رهبری هستم.

امام جمعه مشهد تأکید کرد: او بود که سربازی رهبری را در عرصه‌های مختلف اجرا کرد و نشان داد در عرصه مدیریت، سیاست و ارتباطات بین المللی، سربازی ولایت به چه معناست. وقتی خطاب به روح بلند شهید سلیمانی تأکید کرد در این کشور قاسم‌هایی تربیت می‌شوند، مقصود از یکی از آنها خودش بود.

وی با اشاره به سخنرانی شهید رئیسی در جلسه دی ماه هیئت دولت گفت: او باز در جای دیگری ایشان می‌فرماید «تلاش برای فهم مکتب حاج قاسم و تحقق اهداف آن از ضروریات امروز جامعه است». بله درست است. ضروریات امروز جامعه اقتضا می‌کند که مردم این مکتب را بفهمند. در این مکتب، سربازی رهبری به معنای سربازی حجت امام زمان (عج) معنا پیدا می‌کند و ادامه مکتب حاج قاسم به این است که هرکس در عرصه‌های سیاست و اداره کشور ظاهر شد، باید تداوم بخش این مبانی و ارزش‌ها باشد.

علم الهدی بیان کرد: معیار و ملاک اصلی در انتخاب اصلح، انتخاب کسی است که مکتب حاج قاسم را ادامه می‌دهد نه کسی که در مقابل مقام ولایت و رهبری به عنوان یک اهرم قدرت قرار بگیرد و منویات خودش در هر خط سیاسی را اجرا کند. شما در انتخاب اصلح باید دنبال این چنین معیار و ملاکی باشید. رهبر معظم انقلاب در عرصه سیاست خارجی تصریح دارند فاصله از غرب، گسستن از حیطه فشار کشورهای غرب و توسعه چند برابری بازار و ارتباطات بین المللی باید محقق شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: این خط و توصیه رهبری بود که ما نباید به غرب تکیه کنیم و به آن امیدوار باشیم. اینکه بعضی دوستان می‌گویند در مقام برهم زدن تحریم‌ها باید با غرب ارتباط برقرار کنیم، این امر با نظریات رهبری در دیپلماسی و امور بین الملل سازگار نیست. شما تجربه کردید آقا. یک بار ما آمدیم با آمریکا و غرب وارد مذاکره شدیم. برجام به دست آمد. ما خیانت آنها را دیدیم.

وی با اشاره به آیات ۵۵ تا ۶۱ سوره مبارکه انفال افزود: این برادر بزرگواری که استناد می‌کند به سوره انفال، همان آیه می‌گوید «وَإِنْ جَنَحُوا لِلسَّلْمِ فَاجْنَحْ لَهَا» یعنی اگر کفار با شما کوتاه آمدند، شما هم صلح کنید. الان واقعاً وضع این طور است؟ آیا دشمن ما کوتاه آمده است؟ اصلاً آیا در جریان برجام ما کوتاه آمدیم یا آمریکا کوتاه آمد؟ ما بتن ریختیم در قلب رآکتورمان یا آمریکا ریخت؟ ما سانتریفیوژها را مثل حلبی از جا کندیم یا آمریکا کند؟ رئیس جمهور الدنگ آن روز آمریکا با کمال وقاحت گفت من قرار برجام را باطل کردم و هیچ چیز آن را قبول ندارم.

علم الهدی خاطرنشان کرد: خودتان یک زمان می‌گفتید اگر تحریم‌ها حل نشود، آب نخواهیم داشت. الان باز می‌گوئید اگر تحریم‌ها حل نشود، نان نخواهیم داشت؟ برادران عزیز، راه حل تحریم‌ها، خنثی سازی تحریم هاست؛ یعنی همان کاری که در دولت سیزدهم انجام شد و نفت را استخراج کردند، صادر کردند و پولش را هم گرفتند و آمریکا هم هیچ غلطی نتوانست بکند.

امام جمعه مشهد ادامه داد: مردم ما دیدند به چشم خودشان که نتیجه مذاکره با آمریکا، اروپا و غرب چه شد و چه افتضاحی پیش آمد. ما هستی خودمان را دادیم و کوتاه آمدیم اما آنها بر رذالت خودشان افزودند و حتی چندین تحریم را بر گذشته اضافه کردند. ما با شیطان ناپاکی با این کیفیت مواجه هستیم. حالا بیاییم برای نان شب سراغ او برویم؟

مردم ما بیدار و هشیار هستند

وی تصریح کرد: این مردم بیدارند. این مردم هشیارند و خیلی خوب می‌فهمند. این ملت همه چیز را در طول ۴۵ سال عمر انقلاب تجربه کرده است. ما نابه کاری‌ها، رذالت‌ها و جنایت‌ها از آمریکا و دشمن دیده ایم. اینها فقط در یک صورت راضی می‌شوند و اینکه ما دست از اسلام برداریم، پیامبر (ص) و اهل بیت او را فراموش کنیم و دین را کنار بگذاریم. فقط شاید آن زمان اینها راضی می‌شوند.

علم الهدی تأکید کرد: خیلی مردم باوفا و عزیزی هستید. شما با این انقلاب و نظام همراه شده اید. ۴۵ سال است پای کار امام زمان (عج) و نایب برحق او هستید. این جور ایستادگی کرده اید و نه تنها خسته نشده اید بلکه امروزتان به مراتب قوی‌تر و منسجم‌تر از دیروزتان است.

منبع: مهر
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 63
  • س
    2

    تا تریبونها در اختیار تندروها باشد این مملکت روی خوش نخواهد دید. بله قبول نباید به غرب تکیه کرد ولی چرا پاید جلوی پای چینیها و روسها رو زمین غلت میخورید و انها با عربها بیانیه میدن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      6

      کلمه تندرو یاد گرفتید عملا در ادارات اجتماعی میانه ها چنان تند خویی می کنند که آدم حق اش را نگه

    • ناشناس
      1

      برایم سوال است جناب علم الهدی به چه دیل در جریان آقای صدیقی به هیچ کس حمله تند نکرد؟؟؟؟؟؟

  • زنده باد مخالف من
    1

    علم الهدی نشان داده همیشه برای مخالفانش رای جمع میکنه و بس

  • ناشناس
    0

    این کشور درست شدنی نیست .تا زمانیکه کشمکش هست مردم آرامش نخواهند داشت سالهای سال است آرامش مردم دستخوش ناملایمات روزگارست .هرخانواده ایی سربزنی ازسیل ناملایمات میگوید ،گلایه برزبان دارد،از گفته های ناگفته برزبان میراند ،سخن از فقر برزبان میاورد .هزینه ها ی خانوار میگوید درامدهای ناچیز میگوید ازفقری کمر شکن میگوید دم ازناداری میزند ،ازرنجها میگوید زاکانی با طلا یی سخن میگوید که بازبان بی زبانی بمردم توصیه میکند فتیله مصرف را حتی به اندازه مصرف نکنید او دلش برای مردم نسوخته بلکه با اینکار نابلدی خود را با چرب زبانی پنهان میکند. چرا بعضی زبانشان کاسب تحریم است زیرا سخنی میگویند که دردل باوردارند که آنچه برزبان آنها میاورند تابه مردم سفارش کنند تاب آورید اما خودشان هرگز تاب آورنیستند آنچه بردل خود ندارند برزبان چیز دیگری میاورند مثل زاکانی

  • ناشناس
    5

    بله داشت گل و بلبل میشد حیف که به جایگاه ابدی شتافت

  • ناشناس
    2

    مثل اینکه رئیس جمهور مرحوم نیستند، نطق ایشان دو مرتبه باز شده، باور کنید نگرانتان بودیم حاج آقا، حالا دو مرتبه از کوچک شدن سفره های مردم و گرانی دلار وتورم کمرشکن، بی عرضگی مسولان در مهار سیل و زلزله ...دم می زنید.

  • ناشناس
    3

    اگرعلم الهدا اعتراض کرده پس حق با پزشکیان است

  • ناشناس
    0

    سکوت لطفا
    بزارید مردم خودشان تصمیم بگیرند

  • حسین
    23

    سلام من خودم امروزنمازجمعه بودم آیت الله علم الهدابه هیچ عنوان ازآقای پزشکیان نام نبردازمکتب شهیدسلیمانی صحبت کردکه کسی که تابع ولایت باشدهمیشه گوش به فرمانده خوداست کسانی که چشم به غرب دارندنمی توانندبگویندماذوب شده درولایت هستیم

  • ناشناس
    0

    آقای علم الهدی آقای سلیمانی با ریاست جمهوری جلیلی مخالف بودند پس اگر مکتب رییسی وحاج قاسم یکی است و خوب است مکتب جلیلی مشکل دارد وبا مکتب شهید رییسی و حاج قاسم در تضاد است

  • ناشناس
    1

    علم الهدی حق صحبت کردن به نفع نامزدهای خاص ندارد آیا ایشان خواب هستند و نمی بینند چه بلایی سر کشور آمده مردم و جوان ها همه نا امید هستند

  • ناشناس
    2

    پزشکیان رجایی دیگر است

  • واحد حقگو
    2

    سلام امام جمعه دارای تربیون و در هر حال بعنوان شخصیت حقیقی و حقوقی شناخته میشود که باید بیطرف بوده و نباید له با علیه کاندیدا اطهار نظر کند از طرفی نتایج بین المللی باید از زبان وزیر خارجه بیان شود.

  • پیشرفت اگه نیست پس چیه
    1

    بله
    راهکار همان بود.
    دلار ۲۸ تومنی رو ۶۰ تومن در عرض سه سال تحویل داد.
    بله راهکار همان بود.
    کلا راهکار همان بود که شد چون چاره ای نبود.

  • س
    2

    خوش به بعضی که نمیشه ازشون انتقاد کرد حتی تو خبرفوری

  • ناشناس
    1

    کاری که رئیسی کرد این بود که موتور محرک اقتصادی (بورس) را نابود کرد ایشان وعده دروغ به مالباختگان 99 داد.

  • ناشناس
    0

    بیخیال حاجی، جوش نزن سکته میکنی اخرش،
    برو به کار استان برس، حمله کردن رو به برادران کاندید
    پوششی واگذار کن!!😉🤫🙄😳

  • ناشناس
    0

    استدلال پشت سر هم پزشکیان و ظریف به قرآن یک نوع جدید و در خور توجه مناظرات است که آتش به خرمن پیشونی سوخت‌های جاه طلب انداخته

  • مهدیان
    1

    قند وشکر در پایان دولت روحانی کیلویی ۳ هزار تومان بود و الان در عصر دولت ۱۳ ، شده است ۶۰ هزار تومان !؟ خب اگر دولت پزشکیان بخواهد راه دولت قبل را ادامه بدهد ۳ سال دیگه همین قند و شکر و گوشت و لبنیات و حبوبات و ایضا همه خوراکی ها مجددا می شود ۱۰ تا ۲۰ برابر !؟ جناب علم الهدی مردم علیرغم قهری که کرده بودند به این خاطر پای صندوق ها می ایند که دولت جدید مانند دولت قبل انها را به خاک شیاه ننشاند .

  • ناشناس
    52

    پزشکیان گزینه ی خوبی نیست
    ادامه ی حسن روحانی هست
    یادتان نیست کشور را معطل برجام کردند
    دستاورد برجام چه بود؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      مرحوم رئیسی کشور را معطل برجام نکرد و به دامن روسیه و چین پناه برد چه گلی بر سر ملت ایران زد؟! دلار ۶۰ هزار تومانی! تورم ۱۱ برابری!

    • ناشناس
      1

      دستاورد رئیسی چی بود؟؟؟

    • ناشناس
      0

      دستاورد شهید رئیسی :

      تورم!!!!!!!!!!

  • محمد
    1

    خدا

  • مسعود پزشکیان
    2

    طبیب قلبهای ملت دکتر پزشکیان

  • چای دبش باغ ازگل
    2

    با ادب کی بیدی تو

  • ناشناس
    0

    عمو
    شرق که بدتر از غرب بود
    بلایی که انگلیسو و روسیه و چین سر ایران اوردن
    بخدا امریکا نیاورده
    انگلیس قحطی
    روسیه تصرف
    چین خام خر و مفت بر

  • ناشناس
    0

    تودردت توافق نیست امریکاست ولی تواین چهاردهه ازروسیه وچین بیشترضربه خوردی تاامریکا

  • ناشناس
    0

    اقا شما نمي خواهد توجيح كنيد

  • ناشناس
    1

    آقای علم الهدی برای آرامش روح شهید رییسی لطفاً به افراد صدیق وخدوم اهانت نکنید چرا حاج قاسم نمی خواست سعید جلیلی رییس جمهور شود به این موضوع فکر کنید

  • ناشناس
    1

    اما اینو خداییخوب آمدی هرچند هیچ کس درد منو نشنید ...اینطور طرف داماد در میای

  • ناشناس
    0

    خداوند از نیت همه خبر دار است و امیدوارم آنچه خیر است را جاری نماید.

  • ناشناس
    1

    کلا پدرزن و داماد باید اینطور باشند خیلی خانواده ها زنی فتنگی می کند و دعوا می اندازد

  • ناشناس
    1

    حاجی خودت و پسرت زندگی خوب داری یا درد و رنج مردم زا نمیفهمی یا خودتو به اون راه زدی

  • ناشناس
    1

    خب این هم نمونه از بی‌اختیاری رئیس جمهور است

  • ناشناس
    0

    فقر و انزوا و عقب ماندگی کشور نتیجه عمل به توصیه های این آقا و همفکرانش است . ما باید برای نجات کشور از این وضعیت فلاکت بار با دنیا ارتباط برقرار کنیم، برجام را به سرانجام برسانیم و اف ای تی اف را بپذیریم .

  • ناشناس
    0

    لطفا به جای مردم فرمایش نکن،حصرت اقا،مردم عقل و شعور دارند و به هرکس که دوست دارند رای میدن،در ضمن شاید تداوم وضع موجود برای شما گل و بلبل باشه،ولی برای مردم دردناک و مصیبت آفرین است،هرگز ملت اجازه نخواهند داد این سه سال سیاه ادامه داشته باشه.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      اگرمردم بدانند که با تغییررئیس جمهور وضعیت فعلی ادامه خواهد داشت هیچ وقت در انتخابات شرکت نخواهند کرد اینهمه شعار ووعده و وعید برای تغییر وضع موجود به بهتر است اگر قرار بر ادامه باشد که انتخابات بی معنی می شود
      پزشکیان مدعی تغییر وضع موجود است

    • ناشناس
      0

      وقتی برجام امضاءشد ناراحت شدید گفتید سرما کلاه بزرگی رفت وقتی آنها برجام راپاره کردند ناراحت بودید که نقض پیمان شده سرما کلاه رفت حالا نامه نفهمیدیم برجام خوب بود یا بد چون موقع امضاءبرجان غنی سازی نزدیک به 20درصد بود بعد از پاره شدن برجام تا الان رسیدیم به 60درصد خوب بفرمائید کی جلوتر از برجام است پسرکی کلاه رفته ادامه دهیم به بالای 99درصدمی رسیم اگر این پیروزی است پس برجام وسیله خوبی برای کلاه گذاشتن سر غرب بود خوب است

  • ناشناس
    0

    ادارات که خیلی وقته دین را کنار گذاشته اند اگر به دستور بی‌تفاوت نبودن به خواسته مردم در دین معتقد باشید

  • ناشناس
    0

    4 نفر از همفکران شما کاندید ریاست جمهوری هستند .اگر مردم موافق نظر شما باشند به یکی از آنها رای خواهند داد .

  • ناشناس
    0

    حاجی ی ی ی جون، رای ما دولت سوم خاتمی دکتر پزشکیان است.

  • ناشناس
    0

    یک جوری حاج آقا از برجام صحبت می کند که انگار مردم خبر ندارند برادر باقری هم اکنون هم دنبال حل فصل آنست.
    این برجام که برخی ها می گویند بی برجام است در زندگی ایشان اثر نداشته و طبیعی هم است.
    لطفا واقع گرا باشید و با اجماع نبخگان صادق و درد آشنا ودلسوز و نه فریبکار ، کشور عزیزمان را مدیریت کنید.

  • وحیدی
    0

    ملاک ها برای انتخاب را هر کسی خودش تشخیص می دهد نیازی به نسخه حضرتعالی نیست ، نسخه جنابعالی صددرصد جانبدارنه و در راستای منافع خالص سازان است ، بینی بین الله دولت سیزدهم قشر ضعیف را نابود کرد و کمر قشر متوسط را هم شکست ، ایا این عدالت است که یک کیلو گوشت مخلوط با چربی و استخوان ۷۶۰ هزار تومان !؟ همین گوشت ۳ سال پیش کیلویی ۱۲۰ هزار تومان بود ؟ حاج اقا در این سه سال سفره فقرا را بر چیدید از چه دفاع می کنی ؟

  • ناشناس
    0

    اصولا حاج آقا شما که مشکلی نداری .
    از درد مردم هم خبر نداری.
    تحریم نه منه دی برای شما و امثال شما.
    پدر مردم داره در میاد

  • ناشناس
    0

    منم اگه چندین خانه وملک وحساب های نجومی داشتم ملت ایران برام مهم نبود وهمش میگفتم نباید به غرب تکیه کرد وفقط وفقط باید به روسیه موزی تکیه کرد

  • مهرداد سربندی
    0

    راه حل تحریم ها همان است که داماد این آقا انجام داده و لاغیر. این ولاغیر یعنی اینکه هیچکس جواد حل مسئله تحریم ها را نداشته و ندارد و نخواهد داشت الا رئیسی . اما همین مرحوم هم با وجود اینکه متخصص فوق حرفه ای حل تحریم بودند . طی سه سال ریاست جمهوری نتوانست یا نخواست یا اجازه نداشت تحریم ها را حل کند. لاجرم ناکام از دنیا رفت. حالا علم الهدا نمی گوید دامادم بلد نبود. بلکه می گوید بلد بود و انجام نداد. و شاید هم می خواهد بگوید بلد بود کاسبان تحریم اجازه ندادند انجام دهد.

  • ناشناس
    1

    سوال مهم اینه با وجود این حضرات دلواپس ایا رییس جمهور آینده، اختیاری ازخود خواهد داشت .ایا توان اداره کشور را خواهد داشت ، ایا بعنوان نفر اول اجرای کشور توانایی تغییری هرچند ناچیز را با این حضرات خواهد داشت

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      طبق قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران رئیس جمهور عالیترین مقام اجرایی کشور پس از رهبری است به عبارت دیگر شخص دوم اجرایی کشور است!

  • ناشناس
    0

    بدجوری رکب خوردن از تایید صلاحیت شدن پزشکیان

  • حسن . بیسواد.
    0

    اتفاقاً پزشکیان اگه بهش اجازه بدن دستشو باز بزارن مثل روحانی دست بسته نباشد گزینه ی خیلی خوبیه

  • ناشناس
    0

    رییسی که همه چی را صد هزار برابر گران کرد دیگر نمیشود خانه خرید دیگر نمیشود زندگی کرد

  • ناشناس
    1

    خودت میومدی رئیس جمهور می شدی
    ایران را بهشت می کردی

  • ایران
    0

    آقای علم الهدا مگر رییسی چه کار مثبتی دراین سه برای اقتصاد وتورم هزار درصدی کرد شعار داد اما دلار هفتاد تومان کرد سکه چهل میلیون تورم کالا ها از خودرو خانه گوشت خیلی اقلام دراین سه سال پانصد درصد افزایش قیمت داشته سفره مردم را جمع کرد جالب که رییسی به روحانی در باره تورم و دلار سکه انتقاد داشت خودش که رییس جمهور شد همه را فراموش کرد سیاست خارجی هم بدتر تحریم شدیدتر پس از کارنامه پوچ داماد عزیزتان دفاع توخالی نکنید ورییس جمهور آینده قطعا باید مخالف دولت رییسی عمل کند تا وضعیت اقتصادی تورم نجومی را پایین بیاورد وگرنه پنجاه میلیون ایرانی با فقز مطلق گرفتار میشوند

  • ایرانی
    0

    حاج اقاراست میگه ،قیمت ارز،کالای اساسی،مرغ،تخم مرغ،گوشت ،مسکن،بازمان آقای روحانی که فرق نکرده حالابیادبه یک شخصیت والا....بگویدمگرمقام معظم رهبری نفرموده تخریب سایرین ممنوع،
    حالاازتریبون نمازجمعه غیرازتخریب اهانت هم بکند

  • ناشناس
    1

    تاز مانی که با اسرائیل سرجنگ داریم وضعیتمون همینه فرقی نمیکنه کی رئیس حمهورباشه

  • ناشناس
    0

    تشریح میفرمودید کدام راه حل !!!

  • ناشناس
    0

    آقای علم الهدی حقیقت این هست ما قبل از دوره ۱۲ ریاست جمهوری خدا قسمت ما میکرد یک زیارتی بمشهد داشتیم اما تورم وقیمتها آنچنان وحشتناک شد که امکان تامین هزینه فراهم نشد بقیه اش بکنار ،نگاه بخودتان ودیگران نکن که هروقت اراده کنید بلیط هواپیما وسواری وخدم وحشم راه می اندازید .

  • ناشناس
    0

    گوشت هفتصد هزارتومانی،دلار شصت هزار تومانی،سکه پنجاه میلیونی، گرانی سر سام اور ،تورم کمر شکن،بیکاری بی ارزشی پول ملی،مهاجرت گسترده،مسکن در اوج اسمانها،و........اقای علم الهدی واقعا روت میاد بگید دولت بعدی باید همان خط دولت رئیسی را ادامه دهد

  • علی
    0

    بیاد آیت الله صدیقی افتادم!

  • ناشناس
    0

    برای سوزاندن پیشانی با مهر چه راهکاری دارید؟

  • هموطن
    0

    آقای حاج قاسم خدابیامرز التماسش میکردند رئیس جمهوربشه نشد ولی بعضی ها توانائیش هم نداشتند وعلمشم ندارند ولی میدوند هیچ وقت کسی رو باحاج قاسم مقایسه نکنیددیگه خواهشا بذارین دکترپزشکیان کارشونوبکنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد