سوال محمد فاضلی درباره اینکه چرا اصولگرایان در زمان انتخابات از اسلام سخن نمی گویند؟

محمد فاضلی، کارشناس حامی پزشکیان نوشت: اصولگرایان وقتی سوار اسب قدرت می‌شوند، دائم از اسلام‌گرایی و مستند کردن هر عملشان به دیانت دم می‌زنند. ایدئولوژیک می‌شوند و تندرو. انتخابات که می‌شود اسلام‌شان را پنهان می‌کنند، یک آیه هم نمی‌خوانند.

سوال محمد فاضلی درباره اینکه چرا اصولگرایان در زمان انتخابات از اسلام سخن نمی گویند؟

 محمد فاضلی، استاد دانشگاه، با اشاره به یادداشت عباس عبدی، در شبکه اجتماعی ایکس، که گفته بود: «آیا روزی خواهد آمد که یک نامزد اصولگرا آن اندازه صادق باشد که با شجاعت بیاید و بگوید من با فیلترینگ، گشت ارشاد، سانسور، تبعیض در استخدام‌ها، سر کشیدن به زندگی خصوصی، بی‌قانونی، شبه علم، قیمت‌گذاری دولتی، لباس شخصی و... موافقم؟» در شبکه اجتماعی ایکس، نوشت:

اصولگرایان وقتی سوار اسب قدرت می‌شوند، دائم از اسلام‌گرایی و مستند کردن هر عملشان به دیانت دم می‌زنند. ایدئولوژیک می‌شوند و تندرو. انتخابات که می‌شود اسلام‌شان را پنهان می‌کنند، یک آیه نمی‌خوانند، به امام علی ارجاع نمی‌دهند، و مدرن می‌شوند. این قدر صداقت دارند. این قدر!!

6051752

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ناشناس
    5

    تو حرف نزنی سنگین تری! تو آبروی چندین ده ساله پزشکیان را با اعمال خلاف شئون خود در میزگرد فرهنگی تبلیغات انتخاباتی تلویزیون بردی!

  • ناشناس
    1

    بله

  • ناشناس
    0

    چه اصولگرا چه اصلاح طلب هردو برای قدرت وثروت میجنگید وزندگی نکبت بار ملت برایتان مهم نیست

  • ناشناس
    0

    جناب عباس عبدی اشغالگر سفارت آمریکا
    بنده به عنوان یک متولد دهه 60 که بخاطر رفتار های امثال شما اسیب جبران ناپذیری به زندگی و آینده ما خورده است، خواهشمند است با وجدان بیدار، اعمال و رفتار های خود را بررسی و طریقه عزلت نشینی را انتخاب و خاموشی را پیشه نماید.

  • سید عزیز
    0

    تنها کسانی می توانند این مردم را نجات دهند جلیلی و زاکانی و قاضی زاده هستند بعضی موقع چاره ای نیست باید بنکل نابود کرد این دوسه نفر بهتر از بقیه میتونن مملکت رو نابود کنن البته خدائیش رئیسی هم بد نبود توی این مورد .روحش شاد

  • ناشناس
    0

    این قشر اقلیت با هرکه دشمن شوند مردم دوستش میشوند و بلعکس،،

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها