واکنش جبهه پایداری به نقل قول ظریف از سردار سلیمانی درباره سعید جلیلی/ تکذیب انتساب گوینده به جبهه پایداری و عدم تکذیب اصل سخن

جبهه پایداری نقل قول محمد جواد ظریف از شهید سردار سلیمانی در خصوص سعید جلیلی را غیرمستند و خلاف واقع دانست.

واکنش جبهه پایداری به نقل قول ظریف از سردار سلیمانی درباره سعید جلیلی/ تکذیب انتساب گوینده به جبهه پایداری و عدم تکذیب اصل سخن

روابط عمومی جبهه پایداری انقلاب اسلامی روز یکشنبه با انتشار متنی کوتاه در فضای مجازی اعلام کرد: «اظهارات محمدجواد ظریف درباره انتصاب نقل قولی غیرمستند و بی‌پایه و اساس از سردار شهید قاسم سلیمانی در خصوص سعید جلیلی به اعضای جبهه پایداری، کذب و خلاف واقع است».

این تشکل سیاسی، در ادامه مدعی شد: نقل قول وزیر امور خارجه سابق نشانگر عدم تسلط وی به مباحث و جریانات سیاسی داخلی همچون تسلط در تنظیم متن معاهدات در سیاست خارجی است.

محمدجواد ظریف جمعه شب در حسینیه چهل تن کاشان گفت: «دوستان خودتان در جبهه پایداری گفتند سردار سلیمانی گفت اگر جلیلی رییس جمهور شود من یک روز نمی مانم، آقای قالیباف اخیرا گفت که سوپر انقلابی ها شهید سلیمانی را هم قبول نداشتند حالا چه کسی دروغگو است؟ دوستان من با خون شهدا بازی نکنید شهدا با صداقت رفتند، کجایید ای شهیدان خدایی؟ آنها برای خدا کار کردند و ما تا پایان عمر وامدار شهدا و ایثارگران هستیم فقط بدانید که پزشکیان به شما قول داد که اجازه نخواهم داد استقلالی که ثمره خون شهداست پایمال شود، پزشکیان به شما قول داد اجازه نخواهم داد شعار نه شرقی نه غربی که شعار امام راحل است فراموش شود، پزشکیان به شما قول داد نه شرق گرا و نه غرب گرا و نه شرق ستیز و نه غرب ستیز خواهم بود و کذالک جعلنا امتا وسطا، شهید راه میانه است و شما وقتی می توانید شهدا بر مردم باشید که میانه رو باشید.»

گفتنی است که یک فایل صوتی در مهر ماه سال 1397 از مجتبی ذوالنور، نماینده قم در مجلس منتشر شد که در آن به نقل از سرلشکر فیروزآبادی، رئیس پیشین ستاد کل نیرویهای مسلح گفته بود: «ما حتی در تنظیم یک صورت جلسه با جلیلی مشکل داشتیم. حاج قاسم می‌گفت: جلیلی اگر رییس جمهور شود من یک روز در [سپاه] قدس نمی‌مانم. ایشان تمرکز گراست و چک آبدارچی اش راهم خودش باید امضا کند. با وجود ایشان کارها قفل می‌شود.»

جبهه پایداری در این اطلاعیه، اظهارات منتسب به شهید سلیمانی را تکذیب نکرده است و تنها، انتساب گوینده آن سخنان به یک عضو جبهه پایداری را تکذیب کرده است. ذوالنور که عضو جبهه پایداری نیست، در سال 1400 با انتشار پستی از سعید جلیلی عذرخواهی کرد.

 

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • ناشناس
    4

    وقتی خودی ها خودشان را هم قبول ندارند و یکدیگر را طرد و از هم برائت می جویند!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      اتفاقا، اتفاقا این حرف مستند و موثق است و جبهه پایداری دارد ماله می‌کشد.

  • محسن
    1

    متاسفانه رای به آقای جلیلی یک جور باند بازی شده..رای جبهه انقلاب..به همه تکلیف کردند که باید به جلیلی رای بدهید..به بسیجی ها و ...سال ۹۶ و ۱۴۰۰ گفته بودند آقای رئیسی..اصلا این ها فقط به خاطر موقعیت کاری که دارند یا هیئتی که در آن هستند..وگرنه برای اکثرشان مهم نیست که حالا سردار سلیمانی درباره جلیلی چه گفته.. مثل ربات یا عروسک کوک شده ، با سو استفاده از دین و ارزش‌ها و شستشوی مغزی که روی آنها شده ..فقط منتظر هستند ببینند برای انتخابات از بالا تکلیف می شود باید به چه کسی رای بدهند ..به او رای می دهند و بعد گزارش هم می دهند که بله به رئیسی یا جلیلی رای دادیم..

  • ناشناس
    2

    مردم عزیزی که هنوز تصمیم به رای دادن نگرفته اید ،باور کنید رای ندادن ما به نفع چماقداران و کاسبان تحریم است ..بیاییم در یک حرکت جمعی از پزشکیان که جزو هیچکدام ار این باندهای قدرت نیست حمایت کنیم .می‌گویند با یک گل بهار نمی‌شود لی قطعا بهار شروع می‌شود.

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      🙏 آفرین. به کوری چشم کاسبان تحریم و دشمنان ایران ، رای به دکتر پزشکیان برای ایران.

  • ناشناس
    0

    متاسفانه اینا فرقه ای عمل میکنند وکلا کانالیزه شده هستند

  • یک استاد با سابقه دانشگاه
    1


    بنام خدا
    اصلاح طلبان یا اصول گرایان، عملکرد کدام گروه بیشتر در راستای منافع ایران بوده است؟
    گرچه هر دو گروه اصلاح طلبان و اصول گرایان اشتباهات و نقص های زیادی در حکمرانی داشته اند، اما بعد از سالها مطالعه برونداد اندیشکده های غربی و واکاوی و بررسی اهداف کشورهای قدرتمند در خاورمیانه، بخصوص در ایران، و همچنین مطالعه سخنان و اندیشه های دولتمردان ایرانی از طیف ها و احزاب مختلف و مشاهده عملکرد آنها، معتقدم طرح ها و رفتار کلامی و عملی اکثر اصلاح طلبان اغلب در راستای منافع و اهداف دشمنان ایران بوده است.
    یک استاد با سابقه دانشگاه

  • ناشناس
    1

    اتفاقا پزشکیان جز باند اصلی آخوندی و.... است. نه به دولت سوم روحانی

  • ناشناس
    0

    همه دروغ می گویند شما راست می گوئید

  • ناشناس
    0

    اگر حاج قاسم ابن صحبت را کرده باشند کاملا از روی عقل و تدبیر تصمیم گرفتند

  • قمصری
    0

    اصل این هست که سردار سلیمانی این حرف روزده حالا به هر کس در هر جناحی با این کارها نمیتونید مردم رو فریب بدید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها