کنایه آذری جهرمی به نامزدهای انتخابات: اسنب و تپسی بهتر از شما کار می‌کند

وزیر سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات در اجتماع هواداران مسعود پزشکیان در کرمان گفت: ما امروز در یک بزنگاه مهم تاریخی هستیم، انتخابات سرنوشت ما را مشخص می کند.

کنایه آذری جهرمی به نامزدهای انتخابات: اسنب و تپسی بهتر از شما کار می‌کند

آذری جهرمی گفت: با سفره های زندگی مردم چه‌کار کردید؟ با فساد چه‌کار کردید، اینها را که مردم یادشان نرفته است. این موارد نتیجه قهر ما بوده است؛ آنها امروز با ایده‌های درخشان آمده‌اند. می‌گویند گوشت را می خواهیم درِ خانه های مردم بیاوریم؛ اگر کُل هنر شما حذف دلال است، اسنپ و تپسی بهتر از دولت شما کار می کند.

تصور نکنید امروز آقای پزشکیان اگر در انتخابات  پیروز شود مسئولیت ما تمام شده است زیرا مشکلات کشور به وسیله «سوپرمن» حل نمی‌شود و با مشارکت حل می‌شود.

 

منبع: خبر فردا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    4

    رای ندادن مساویست با رای به تندروها که همان بانیان وضع موجودند .ممکن است پزشکیان نتواند همه امور را اصلاح کند ولی به تدریج و در دوره های بعد وضعیت بهبود پیدا می‌کند. نگذاریم چماق به دستان به قلدری هایشان ادامه دهند .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      24 میلیون که به روحانی دادیم تونست کاری کند .بقول خودشان مصوبه شورای عالی را یک نفرشون فرستاد رو هوا .اینا تعدادشون کمه اما یه ارتش برادر پشت سرشونه .مگه میر سلیم واردات خودرو را سوت نکرد ؟؟

  • ناشناس
    0

    تو هم نوچه رفسنجانی و خاتمی هستی

  • مهران رحمانیان _ کرمان _بم
    0

    به امید انتخاب شدن دکترپزشکیان از طرف مردم عزیز

  • دکتر
    0

    هر چقدر زور بزنید پزشکیان رای نمیاورد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها