حسین شریعتمداری: اگر نامزدهای اصولگرا ائتلاف نکنند، رهرو شهید رئیسی نیستند

مدیرمسئول روزنامه کیهان گفت: با حفظ احترام همه نامزدها، باید گفت که اگر حضور و ادامه گفتمان شهید رئیسی عزیز را که ترجمان دیگری از گفتمان امام و انقلاب و رهبری است، می‌خواهید و به آن اعتقاد راسخ دارید -که می‌دانیم دارید- باید به ائتلاف تن بدهید.

حسین شریعتمداری: اگر نامزدهای اصولگرا ائتلاف نکنند، رهرو شهید رئیسی نیستند

حسین شریعتمداری در کیهان نوشت:

بسیاری از نیروهای انقلابی و متعهد، پرسش مشترکی بر زبان دارند که دهان به دهان می‌چرخد و پاسخ می‌طلبد. پرسش این است که «‌به کدامیک از نامزدهای جبهه انقلاب رای بدهیم»

پاسخ نگارنده این است: «‌به نامزدی که بعد از ائتلاف آنها مشخص می‌شود» می‌پرسند: «‌اگر با یکدیگر ائتلاف نکردند چی‌»؟ پاسخ آن است که «‌در آن صورت فرق چندانی ندارد که به کدامشان رای بدهید»!‌... چرا که اگر ائتلاف نکنند، هریک از آنها بخشی از رای مردم را جذب می‌کنند و بدیهی است که در این صورت مجموعه آراء چند نفر به آسانی نمی‌تواند با مجموع آرائی که متفقاً به یک سبد ریخته می‌شود رقابت کند!»

با تاکید بر این‌که شخص آقای پزشکیان را منهای احاطه‌کنندگان ایشان، بیرون از انقلاب نمی‌دانیم، باید گفت که ائتلاف نامزدهای جبهه انقلاب، صرفنظر از چگونگی انجام آن که می‌تواند با ارزیابی سبد رای، شایستگی‌های برجسته و مورد نیاز و... صورت بپذیرد، یک ضرورت حیاتی است و چاره‌ای جز آن نیست ضمن آن که برخی از کم و بیش‌های احتمالی در این سوی و آن سوی ماجرا و در برخی از محاسبات هرگز با ضرورت انجام آن قابل مقایسه هم نیست، چه رسد به این که مانع ائتلاف باشد.

با حفظ احترام همه نامزدها، باید گفت؛ اگر حضور و ادامه گفتمان شهید رئیسی عزیز را که ترجمان دیگری از گفتمان امام و انقلاب و رهبری است، می‌خواهید و به آن اعتقاد راسخ دارید -که می‌دانیم دارید- باید به ائتلاف تن بدهید و در غیر این‌صورت، با عرض پوزش و خدای نخواسته روی تاکیدهای مکررتان بر ادامه راه شهید رئیسی غباری از خدشه می‌نشیند.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • محسن
    3

    خدا رحمت کند شهید رئیسی را..ولی ایشان در همین مدت کوتاه که بودند، قیمت سکه را حدودا ۴ برابر کردند..این همان راهی است که آقای شریعتمداری چند هفته گذشته مرقوم فرموده بودند که عده ای هستند که می‌خواهند راه شهید رئیسی را دنده عقب برگردند؟؟؟ حتما اگر پزشکیان از این مسیر دنده عقب برگردد،به ملت شریف ایران لطف کرده است..

  • ناشناس
    0

    کاندیداهای ریاست جمهوری جناح اصولگرایان اگر با یکدیگر ائتلاف کنند و به کاندیدای واحد برسند احتمال شکست آنها بیشتر خواهد شد مگر اینکه بر روی دو کاندیدایی که در نظرسنجی ها از بقیه بیشتر رأی آوری دارد ائتلاف نمایند و با دو کاندیدا در انتخابات شرکت کنند!

  • ناشناس
    0

    نیاز به اظهار نظر شمانیست

  • ناشناس
    0

    آقای شریعتمداری وقتش نشده از دخالت در امور سیاسی دست بکشید سن شما بالا رفته باید برید استراحت کنید حرص نخورید برای سلامتی شما خوب نیست

    نظرات شما -
    • حاج علی
      0

      متاسفانه کسی از دوستان شما به حرفتان گوش نمیده و هر کدام بدون هماهنگی با شما و بدون برنامه و به صورت جهادی وارد عرصه انتخابات شده و خدا به داد این مملکت برسد و به قول معروف سالی که نکوست از این کاندیداهای انقلابی پیداست .
      # قسم به خون پاک شهیدان رای ما به دکتر پزشکیان

  • ایمان
    1

    حسین......

  • گرانی
    0

    من خودم به آقای رئیسی رأی دادم ولی تو این سه سال بلایی سر گرونی هر روزه به سرمان آوردن که از زندگی بیزار شدیم نفسمون گرفته بود با گرونیهای سرسام آور روغن یک لیتری رو کردن 90 تومان گوشت گندیده به فروشگاه میدن که مردم بیچاره بخرن اینقدر گوشتش گندیده است که دیگه کسی نمیخره همینجوری تلمبار شده و مونده معلوم وزارتخانه هاشون از کجا میارن. نمیشه که هی الکی تعریف کرد

  • چای دبش باغ ازگل
    0

    با پیروزی دکتر پزشکیان سفرهای انقلابیون کوچک و کوچکتر میشه و سفرهای خانوارهای ایرانی روز ب روز بزرگتر میشه آیا شریعتمداری از این بابت نگران هستی نگران باش و بسوز!!!

  • ناشناس
    0

    بت سازی از فردی که علی رغم تلاش بیش از اندازه و خداپسندانه و سلامت و سادگی، چینش وزرای درستی نداشت و مدیریت درستی را هم انجام نداد، کار درستی نیست. خدا رحمتش کنه باید گفت به اندازه خودش تلاش کرد چون دلسوز بود اما مدیر خوبی نبود فرق تعهد و تخصص را شهید چمران به زیبایی بیان کرده.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها