عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی:

سخن پورمحمدی مبنی بر مانع بودن جلیلی در کرسنت درست است

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی تاکید کرد: سخن پورمحمدی مبنی بر مانع بودن جلیلی در کرسنت درست است.

سخن پورمحمدی مبنی بر مانع بودن جلیلی در کرسنت درست است

محمد عطریانفر، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در گفتگو با خبرفوری درباره چهارمین مناظره انتخاباتی ریاست جمهوری مطرح کرد: پورمحمدی همچنان پدیده و چهره شاخص گفتگوهای مناظرات از جمله مناظره دیشب بود. مجادله بین بیانات شعاری و بی‌مبنا از سوی جلیلی و استدلال و واقع‌بینی از سوی پورمحمدی حاصلی نداشت جز اینکه مخاطبان بسیاری دچار ابهام و و جماعتی از خردمندان موضعی همسو با پورمحمدی داشتند.  

وی ادامه داد: همه نامزدها اهداف زیبا و توافق‌آمیزی را در چشم‌انداز سیاست خارجه خود مطرح کردند اما عمدتا نامزدهای جناح اصول‌گرا راهکاری ارائه نکردند.

عطریانفر ادامه داد: پزشکیان حداقل ارجاع به اجماع کارشناسان می‌داد که مقبول و محکمه‌پسند و مورد اقبال نخبگان بود.

وی گفت: بی تردید سخن پورمحمدی مبنی بر مانع بودن جلیلی در کرسنت درست است؛ نهایت ادعای جلیلی در کرسنت این است که چرا گاز فلر مناطق گازی جنوب را با نرخ کم در قرارداد لحاظ کرده‌اند درحالیکه طبق قرارداد هر سال تعرفه بیشتر و بالاتری به نرخ اولیه داده می‌شد.

 

 

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • چای دبش باغ ازگل
    0

    جلیلی قالیباف زاکانی قاضی زاده هاشمی بروید مسجد توبه کنید دیگر در انتخابات ریاست جمهوری شرکت نکنید آبروریزی ازاین بیشتر جایز نیست!!!

  • فریاد
    0

    دورود بر پور محمدی سلام بر پزشکیان

  • ناشناس
    0

    بدا به حال این مردم که ثروتشان و سرنوشتشان بدست این افراد و امثال اینها افتاده هیچکدام نمی‌توانند این مملکت را نجات بدهند چونکه تصمیم گیری نیستند عروسکهای خیمه شب بازی هم نیستند زیرا عروسک گردانهای واقعی اصلا پشت این متولان بی درد نمی آیند تصمیمات این مملکت جایی دیگر گرفته میشود که اگر جز این بود امروز حداقل یکی ازاین عروسکها توان پاسخگویی به مردم را داشتند

  • ناشناس
    1

    جلیلی، استخر فرح در انتظارت!!!

  • جوجوله
    0

    به ندای وجدانم به انسانیت به حق و حقیقت رای میدهم به سالار پزشکیان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها