فرانسه هم مریم رجوی را ممنوع الخروج کرد

پلیس فرانسه پس از حمله به مقر گروهک منافقین در مشار پاریس و بدست آوردن اسناد پولشویی، تجهیزات جاسوسی، اسلحه و نفرات غیرقانونی، حکم ممنوع‌الخروجی‌ سرکرده 70 ساله گروهک تروریستی منافقین را برای بررسی پرونده‌ اتهامات صادر کرده است.

فرانسه هم مریم رجوی را ممنوع الخروج کرد

فرانسه پس از کشف اسناد پولشویی، تجهیزات جاسوسی، اسلحه و نفرات غیرقانونی از مقر منافقین در پاریس، مریم رجوی سرکرده این گروهک را ممنوع الخروج کرد.

طبق اطلاعات رسیده به خبرنگار تسنیم، پلیس فرانسه پس از حمله به مقر گروهک منافقین در مشار پاریس و بدست آوردن اسناد پولشویی، تجهیزات جاسوسی، اسلحه و نفرات غیرقانونی، حکم ممنوع‌الخروجی‌ سرکرده 70 ساله گروهک تروریستی منافقین را برای بررسی پرونده‌ اتهامات صادر کرده است.

23 خردادماه پلیس فرانسه به یکی از مقرهای گروهک منافقین در پاریس حمله کرد که طی آن علاوه بر کشف مقادیری سلاح،  3 نفر از اعضای این گروهک نیز بازداشت شدند.

بنا بر این گزارش، مریم رجوی سرکرده این گروهک تروریستی که در حال حاضر در وضعیت وخیم جسمانی قرار دارد و تیم پزشکی وی از بهبود او قطع امید کرده‌اند، سال گذشته توسط پلیس آلبانی نیز ممنوع الخروج و ممنوع الورود شده بود.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    فرانسه مهد پذیرش مخالفان تمام رژیم های سیاسی جهان شده است!

  • ناشناس
    0

    بسیار هم عالی
    امروز چه روز خوبی بود
    جای شهدا خالی
    به لطف حصور میلیونی آحاد امت، هم منافقین داخل و هم منافقین خارج همگی مغبون و مخذول شدند
    خدایا شکرت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها