یکی از نامزدها جت‌اسکی می‌داد، یکی زمین و یکی پول؛ اگر این همه چیز را می‌شود به ملت داد، پس چرا در این ۴۵ سال اینها را به مردم ندادید؟

روزنامه شرق به شیوه وعده دادن نامزدهای در انتخابات اخیر به شدت انتقاد کرد.

یکی از نامزدها جت‌اسکی می‌داد، یکی زمین و یکی پول؛ اگر این همه چیز را می‌شود به ملت داد، پس چرا در این ۴۵ سال اینها را به مردم ندادید؟

در دو سه دوره گذشته در انتخابات ریاست‌جمهوری، با پدیده‌ای روبه‌رو شدیم که حالا گویا قرار است تبدیل به ویژگی انتخابات ریاست‌جمهوری در ایران شود. حضور کاندیداهایی که از همان لحظه اعلام اسامی تأیید صلاحیت شده، بر همه روشن است که بعضی از آنها، نه به قصد کسب رأی از مردم که با مقصود دیگری وارد کارزار انتخاباتی شده‌اند. اما همین تنها هم نبود. کار وعده‌دادن چنان بالا گرفت که حتی غیرپوششی‌ها هم شروع کردند به بذل و بخشش‌هایی که معلوم نبود از کدام جیب، این دارایی را بیرون خواهند آورد و به ملت خواهند بخشید؟ یکی جت‌اسکی می‌داد، یکی زمین می‌داد، یکی پول می‌داد، یکی استخر می‌داد و اگر یکی پیدا می‌شد و می‌پرسید اگر این همه چیز را می‌شود به ملت داد، پس چرا در این ۴۵ سال اینها را به مردم نداده‌اند و چه کسی مانع شده است؟ اما انگار نه انگار.

این روزنامه نوشته است: نمی‌گوییم اینهایی که چنین وعده دادند دروغ می‌گویند، ولی خب اگر ذره‌ای از صداقت هم در آنچه می‌گویند و در ادعاهایشان وجود داشته باشد، آن‌وقت حتما باید گشت و پیدا کرد که چرا در این ۴۵ سال چنین نشده و چه کسی یا کسانی مانع رساندن چنین انبوه نعمت‌هایی به مردم شده‌اند. ولی اگر دروغ گفته باشند، آن هم دروغ‌هایی این‌قدر بزرگ، داستان وجه دیگری پیدا می‌کند. آن‌وقت یعنی اینها، که همه از صاحب‌منصبان کشورند، آیا می‌توانند در آن جایگاهی که قرار دارند ادامه خدمت دهند؟

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ناشناس
    5

    برای اینکه رئیس جمهور فاضل و اندیشمند و درخوری مثل آقای قاضی زاده نداشتیم.

  • ناشناس
    0

    مگر وعده های دورهای قبلی عملی شده که این وعده ها عملی بشه ، فقط دروغ ، فقط فساد

  • چای دبش باغ ازگل
    0

    یکی می‌گفت یک جهان فرصت گفتگو و تأمل با جهان کیلویی چنداست!!!

  • ناشناس
    0

    وعده سر خرمن همین است....
    خدا رحمت کند یکی از علمای معاصر را که می فرمود برای اینکه دل همسرتان را بدست بیاورید ، میتوانید دروغ هم بگویید ، اگر گفت خانه بخر، بگو میخرم آن هم توی شمرون...
    حالا حکایت این نامزدها است....

  • ویار
    0

    یکی هم خواست گوشت در خانه تحویل دهد و طلا به عنوان یارانه !؟ اما اخرش پوزخندی زد و در رفت !؟ حاکمیت دروغ ! به این دلیل بود که پزشکیان گفت دولت من دروغ نخواهد گفت . از وجنات و بی ریایی و سادگی و صداقت اش پیدا بود که دروغ نخواهد گفت .

  • ناشناس
    0

    دقیقا

  • اله بخش
    0

    دادن وعده ها منوط به نشستن فرد بر مسند ریاست جمهوری است.والا خارج قدرت نمیتواند وعده ها را انجام دهد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها