رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان: یک نامزد طرفدار ادامه وضع موجود و دیگری طرفدار برداشتن تحریم هاست

رئیس ستاد انتخابات «مسعود پزشکیان» در نشست خبری گفت: در انتخاب رئیس جمهور، آینده کشور انتخاب می شود نه اینکه فقط شخصیت آن فرد ملاک باشد

رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان: یک نامزد طرفدار ادامه وضع موجود و دیگری طرفدار برداشتن تحریم هاست

علی عبدالعلی‌زاده افزود: اگر به این سمت برویم که فردی که قرار است انتخاب شود، چه تفکر و اندیشه ای دارد، حساسیت انتخاب بیشتر نمایان می شود.

رئیس ستاد انتخابات پزشکیان در ادامه بیان کرد: گفتمانی که الان بین دو نامزد رقیب مطرح است، شفاف است و در طول مناظرات مرحله اول به خوبی نشان داده شد.

وی افزود: یک نامزد طرفدار ادامه وضع موجود و تحریم و مخالف پیوستن به اف ای تی اف و خشونت است در مقابل پزشکیان نامزد طرفدار برداشتن تحریم ها، پایان دادن به تحریم ها و گشودن رابطه عادلانه به کشورهای جهان بر مبنای برد - برد است.

 

منبع: انتخاب
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • ناشناس
    0

    یعنی ۳۸٪ شرکت کنندگان در انتخابات طرفدار وضع موجود و ادامه تحریمها هستند؟!

  • ناشناس
    1

    ما گدانیستیم یکی بهمون وعده دومثقال طلا بده وتتمه ی سهمیه وحقوقشون روکاسبان تحریم بپاشند بهمون ماحقمون رومیخواهیم ازبرقراری رابطه معقول باجهان بدون دلال وواسطه ارزوکاسب تحریم ببین چقدرمملکت داره

  • ناشناس
    2

    من به پزشکیان رای می دهم چون مفت خور نیستم چون از چای دبش بیزارم چون از اسم دین کسی را فریب نمی دهم

  • ناشناس
    2

    بهتر است هریک از حامیان دکتر پزشکیان اقلا با ۱۰ نفر از قشر خاکستری و مردمان خراسان جنوبی صحبت کنندو آنها را با دلیل متقاعد کنند دور دوم به پزشکیان رای دهند .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      3

      نیازی نیست! اگر ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان کاری کند در شهر تهران مردم فقط ۲٪ بیشتر از مرحله اول در انتخابات شرکت کنند پیروزی دکتر پزشکیان در مرحله دوم قطعی است. بیشتر طرفداران دکتر پزشکیان در شهرهای بزرگ و تهران هستند!

  • ناشناس
    0

    سود و مرحله سوم را بحساب مردم واریز نمی‌کنند بلکه تعداد زیادی ناراضی در دور دوم انتخابات شرکت نکنند!!! چونکه از حضور پررنگ مردم وحشتناک می‌ترسند همین تندرو ها!!!

  • حمید
    5

    بله ... ولی از ۵۵۰ میلیارد بدهی دولت روحانی هم یک کلامی بفرمایید

  • یزدی
    0

    رئیس جمهور خوب شاید نگذارند کارمثبت زیادی انجام دهد اما رئیس جمهور بد حتما با تصمیم اشتباه و نداشتن تجربه ایران را وارد پرتگاه و تحریم‌های بیشتر سوق میدهد

  • ناشناس
    2

    برداشتن تحریمها فقط به خواست رهبر انجام شدنی هست بیخود وعده ندهید

  • ناشناس
    3

    فکر می کنید پزشکیان رای بیاورد چه می شود؟ میراث دار تمام بدبختیهایست که دولت رئیسی بجا گذاشت و همه مشکلات به گردن پزشکیان می افتد تا رئیسی و جناح اصولگرا تطهیر شوند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها