تعطیلی دروس هفته جاری حوزه علمیه قم، همزمان با اعزام طلبه برای تبلیغ جلیلی

«با توجه به ضرورت نقش آفرینی طلاب و اساتید در دعوت مردم به مشارکت حداکثری در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری و مشارکت بیشتر در جهاد تبیین، کلیه دروس هفته جاری ششمین دوره تابستانه ۱۴۰۳ تعطیل و نحوه جبران این ایام متعاقباً اعلام می‌شود.»

تعطیلی دروس هفته جاری حوزه علمیه قم، همزمان با اعزام طلبه برای تبلیغ جلیلی

معاونت آموزش حوزه علمیه قم اعلام کرد: با توجه به ضرورت نقش آفرینی طلاب و اساتید در دعوت مردم به مشارکت حداکثری در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری و مشارکت بیشتر در جهاد تبیین، کلیه دروس هفته جاری ششمین دوره تابستانه ۱۴۰۳ تعطیل و نحوه جبران این ایام متعاقباً اعلام می‌شود. امید است همگان بر اساس تکلیف در عرصه جهاد تبیین حضور فعال داشته و زمینه تحقق دولت تراز نظام اسلامی را فراهم سازند.

تعطیلی حوزه علمیه با هدف اعزام روحانیون به مناطق مختلف در راستای انتخابات در حالی است که تیم سعید جلیلی اخیرا با ارسال پیامک گسترده برای روحانیون و طلبه‌ها از آن‌ها برای اعزام به روستاها، مساجد و مناطق مختلف کشور دعوت کرده است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که تیم جلیلی به شدت روی اعزام مبلغ جهت تغییر نظر مثبت مردم روستاها نسبت به پزشکیان حساب باز کرده است.

در همین راستا، گروه‌هایی در پیام رسان ایjا تحت عنوان «قرارگاه مردمی امتداد شهید» وظیفه هماهنگی و اعزام مبلغین را عهده دارند.

این طرح با عنوان «خیزش مبلغین گفتمان انقلاب اسلامی» هدف خود را تبیین گفتمان انقلاب در انتخابات ریاست جمهوری توصیف کرده است.

منبع: انتخاب
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 24
  • ناشناس
    0

    ما این اقدام مبلغین را گدایی رأی برای سعید جلیلی نامگذاری می کنیم!

  • ناشناس
    0

    حکمرانی شاه سلطان حسینی!

  • ناشناس
    0

    خجالت نمی کشید؟!!!

  • ناشناس
    0

    اینهم یه نوع گناه و حق الناس که برید پشت سر دکتر پزشکیان حرف بزنید که به نون و نوایی برسید شما که درس دینداری میخوانید

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      الان تو خیابان یک طلبه یا روحانی به شما بگه ماست سفیده باور می کنید ؟

    • ناشناس
      0

      نه!مطمین می شوم ماست سیاه است!

  • ناشناس
    2

    نباید بی تفاوت بود .
    اون افرادی که تشویق به تحریم انتخابات می کنند قطعا دلشان برای مردم و طبقه متوسط و به پایین نمی سوزد و به دنبال منافع و ماجراجویی خود بوده که به چند دسته تقسیم می شوند:
    1- خارج نشینانی که پرونده سیاسی داشته و برنامه ای برای آمدن و زندگی کردن در ایران ندارند و اصولا خود را ایرانی ندانسته و از خبر احتمالی حمله نظامی به ایران و یا بالا رفتن آمار فلاکت و مرگ و میر هموطنانشان بیشتر خوشحال می شوند نظیر منافقان تروریست و تجزیه طلبان
    2-گروه کاسبان تحریم که حیات خود را در مرگ اقتصاد و ارتباط مستقیم ایران با جامعه جهانی می بینند و دور زدن تحریم ها یا فیلترینگ برای آنها کاسبی دلالی پرسود و افسانه ای ایجاد کرده است و پیروزی دولت شفاف و غیر رانتی دست آنها را از حقوق مردم کوتاه می کند.
    3- طرفداران گروه تندرو و انحصارطلب تمامیت خواه که بخاطر سواد و کارایی پایین بدون طی سلسله مراتب شایستگی مسولیت،در دولت های اقلیت منصبی برای خود تعریف کرده اند که با روی کار آمدن دولت های عقلایی و کاربلد ،جایی برای انها نیست و مشارکت بالا کاندیدای مد نظر آنها راپیروز نمی کند.
    مراقب باشیم در دام افکار اینها نیافتیم چون تاثیر وحشتناک منفی رای ندادن ما مستقیم به خودمان،آینده فرزندانمان و وطنمان بر می گردد.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      نباید دست رو دست گذاشت و نظاره گر فلاکت خودمان و فرزندانمان باشیم.
      از همین امروز هر کس چند نفر رو متقاعد کنه تا به پزشکیان رای بدن.
      افراطی های انحصار طلب و کاسبان تحریم رفتن توی روستاها دارن ربصورت گسترده باپول مردم ، کالای اساسی بین مردم روستا ها و حاشیه نشینان توزیع می کنن با اسم جلیلی.
      مثل دور دوم احمدی نژاد که سیب زمینی و پتو توزیع میکرد.
      خنده نداره گریه تلخی داره و سریع باید دست بجنبانیم.
      آینده کشور در خطر است.

  • علی
    0

    حقوق این آقایون در حوزه از بیت المال پرداخت میشه و اینها حقوق از ملت می گیرن تا تبلیغ کنن برای یک شخص ، بنده به شخصه راضی نیستم

  • چای دبش باغ ازگل
    0

    من طلبه نیستم یک عضو کوچکی از فرودستان ایران زمین م هم وطن ایرانی فقط یکبار با صندوق رای آشتی کن جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ هر رأی ب دکتر مسعود پزشکیان تودهنی محکمی بر دهان تندروهای فاشسیم می‌باشد!!! باید مانع پیشروی بیشتر تندروهای فاشسیم شد فقط کافیست یک رأی داد ب پزشکیان!!!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      با اینکه این اقدام جهت ایجاد دو قطبی کاذب برای کشاندن مردم مأیوس از اصلاحات ساختاری به پای صندوق های رأی است با اینحال برای اینکه گزینه مورد حمایت حاکمیت و جناح تمامیت خواه رئیس جمهور دوره چهاردهم نشود روز جمعه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۵ در پای صندوقهای رأی حاضر شده و به آقای دکتر پزشکیان رأی خواهم داد!

    • ناشناس
      1

      نگران نباش برای اینکه اوضاع با ادمدن ترامپ بدتر نشه پزشکیان از صندوق در میاد

  • ناشناس
    0

    ایراد ندارد بروند تبلیغ کنند!ولی اگر بعد از انتخاب جلیلی ایشان به وعده هایش عمل نکرد و اوضاع کشور در زمینه های مختلف بدتر شد باید جناب جلیلی و دار و دسته اش و مبلغینش را محاکمه و پاسخگو کرد.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      همین حالا جلیلی با مردم بهترینها را انجام داده کو محاکمه مصونیت دارند بد هم دارند

  • یاسر
    0

    حوزه علمیه دولتی و پولی ندیده بودیم

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      چطور ندیده بودی؟!بیش از 4 دهه است که ایجاد شده!

    • ناشناس
      0

      اسم جامع المصطفی که در بودجه عمومی ردیف دارد نشنیدی تا حالا

  • ناشناس
    0

    چقدر خوب!!!!
    اینها برای هر کسی تبلیغ کنن ، تیشه به ریشه اش میخوره.

  • ناشناس
    0

    استفاده از امکانات دولتی نیست؟ حقوق بگیری بیمه بشی بری از جلیلی دفاع کنی اسلام هر جوری دوست دارن تعریف میکنند

  • ناشناس
    0

    چه ضربه ای به علم وتحقیقات کشور وارد می شود چه کسی جوابگواست با این تعطیلی ها واقعا

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      خدایی؟!تا حالا از این زاویه نگاه نکرده بودم

  • ناشناس
    0

    اولین بار است که نظام یکپارچه برای جمع اوری رای بسیج شده است، چرا؟؟ قرار است چه قراردادی امضا شود یا توافقی منعقد شود که لازمه تایید ان یکدست بودن حکومت است؟؟؟؟

  • ناشناس
    0

    این همه فساد، اقتصاد ضعیف، ناکارامدی سیستم داشتیم اینها که همش در حوزه سرشون جای دیگری گرم بود، حالا انقلابی شدن.

  • ناشناس
    0

    در اینکه عده ای از طلاب مبلغ ستاد جلیلی است شکی نیست، اما خدایی تعطیلی را از کجا آوردید، یک ماه هست که دروس حوزه علمیه قم بابت تابستان تعطیل هست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها