مقاومت فلسطین شهرک‌‌های اطراف غزه را راکت‌باران کرد

منابع اسرائیلی اعلام کردند که راکت‌باران «استثنایی» شهرک عین هشلوشا واقع در حومه غزه (غلاف غزه) خبر دادند و افزودند حدود ۲۰ راکت به سمت منطقه اشکول در مرکز حومه غزه شلیک شده است.

مقاومت فلسطین شهرک‌‌های اطراف غزه را راکت‌باران کرد

روزنامه معاریو همچنین عنوان کرد این حمله راکتی که آن را «غیر معمول» توصیف کرده است، شهرک‌های اطراف غزه را مورد هدف قرار داده و صدای انفجار در این منطقه شنیده شده است.

رادیو ارتش اسرائیل هم گزارش داد که آژیر خطر در نوار غزه در عرض ۱۵ دقیقه ۷ بار به صدا درآمد.

در همین ارتباط، سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی با صدور پیامی اعلام کرده است شهرک‌های اسرائیلی کیسوفیم، العین الثالثه، نیریم، صوفا و حولیت را در حومه غزه هدف حملات راکتی قرار داده است.

ارتش رژیم صهیونیستی هم اعلام کرده شلیک ۲۰ راکت از خان یونس به سمت شهرک‌های حومه غزه رصد شده و سامانه پدافندی گنبد آهنین بخشی از آن را رهگیری کرده است.

گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس روز گذشته در دویست و شصت و هشتمین روز متوالی جنگ اسرائیل علیه نوار غزه، ویدئویی از کارگاه ساخت و تولید تسلیحات جنگی منتشر کرده بود.

علیرغم ادعاهای اسرائیل در انهدام اغلب گردان‌های حماس در غزه اما تلفات و خسارات ارتش این رژیم ادامه دارد و طی درگیری‌های چند روز اخیر در محله الشجاعیه غزه چندین نفربر و تانک مرکاوای اسرائیل منهدم و سرنشینان آن کشته و یا زخمی شده‌اند.

منبع: شفقنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها