افشاگری احمدی نژاد درباره کرسنت؛ در داخل نگذاشتند!

رئیس جمهور اسبق کشور گفت: امارات پذیرفته بود که قرارداد کرسنت را با قیمت بالاتر اجرا کند، اما در داخل نگذاشتند.

افشاگری احمدی نژاد درباره کرسنت؛ در داخل نگذاشتند!

فیلمی قدیمی از محمود احمدی‌نژاد، رئیس دولت‌های نهم و دهم در فضای رسانه‌ای دست به دست می‌شود که در آن گفته بود: دیوان محاسبات وارد شد، آقای کردان وارد شد، گفتند این قرارداد قابل اجرا نیست زیرا یک سوم یک چهارم قیمت است و به خود طرف هم گفتیم که ما زیر بار آن نمی‌رویم. این باید معتدل باشد جالب اینکه بعدا امارات پذیرفت و قیمت را نزدیک به قیمت بین‌المللی بالا آورد منتهی در داخل نمی‌گذاشتند.

وی ادامه داد: جو سازی شد، آقای کردان که آمد جلوی این را گرفت در تیتر یک یکی از روزنامه ها که خیلی مدعی انقلابی گری است متهم به رشوه‌گرفتن شد. متهم اصلی را فراری داد و آقای کردان را متهم کرد. چقدر مسائل به صورت معکوس در فضای سیاسی جلوه داده می شود.

 

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • ناشناس
    1

    دمت گرم که عروس دنیا نتونسته مردونگیتا خدشه دار کند .

  • ناشناس
    0

    کرسنت یک اختلاس وسرقت شده بایدروشن‌بشه کی وچی

  • احمد
    8

    برام سواله، چرا زنگنه که وزیر نفت بود و بهتر از هرکس دیگه ای از مفاد کرسنت خبر داشت، الان که به جلیلی میگه بیا مناظره کنیم، جلیلی باهاش مناظره نمی کنه؟!
    خوب مشخصه ، دکتر جلیلی مشکلات شخصیش رو در اولویت قرار میده و مهم نیست که چه قدر به خاطر همون عدم اجرای کرسنت ، به مردم ما زیان وارد شد.
    حالا تصور کن این و نون خوراش بشن رئیس جمهور!!!

    نظرات شما -
    • پرستو
      0

      چون جلیلی حاضر به مناظره هست و این خود جناب زنگنه ست که تو بوق و کرنا میکنه اما در واقعیت حاضر به مناظره نیست و زیرش در میره

    • من منتظرم تا
      0

      یعنی
      احمدی نژاد هم زورش به سعید جلیلی نرسید !!!!!!؟
      خب این جلیلی کیه که میتونه اینجوری مملکت رو به ضرر بندازه و کسی هم باهاش کاری نداره
      مهره مار داره ؟

  • ناشناس
    0

    خوب زنگنه که شکایت کرده،قوه قضاییه هی دست دست نکنه و به آنفوری رسیدگی کنه،تا هر کس دروغ می گوید،رو سیاه شود

  • ناشناس
    0

    چرا قای جلیلی و همفکرانش از مناظره با زنگنه و دیگران ترس دارند و هی این شاخه و ان شاخه می پرند؟؟؟؟اگه دستشان پر است چرا از منا،ظره ترس و وحشت دارند

  • ناشناس
    0

    قبل ها می‌گفتند کمر مردم هم شده ولی الان کمر ما مردم بدبخت شکسته باعث و بانی این شکستن ها معلومه تندروهای کاسب تحریم خدا ازتون نگذره

  • ناشناس
    0


    🔹توضیحات میرکاظمی وزیر اسبق نفت درباره فساد کرسنت در زمان وزارت زنگه:
    🔹این قرارداد با ۲ دلال و افراد زیادی که وجوهی دریافت کردند، بسته شد که مستندات آن موجود و اثبات شده است. اینکه در پرونده کرسنت دلال‌ها نقش داشته و فساد اتفاق افتاده است، مسجل است و کسی نمی‌تواند آنرا رد کند. کرسنت  پروژه  غیراقتصادی بود. حتی در هفت سال اول ۵۰ درصد سرمایه‌گذاری ایران را باز نمی‌گرداند. در ۱۸ سال بعد هم حداکثر ۲ تا چهار میلیارد دلار برگشت داشت.
    با اجرای این قرارداد ترکیه حق داشت که بیاید و ۸۰ درصد از ما تخفیف بگیرد، پاکستان و عراق هم همینطور و صدها میلیارد دلار خسارت در طول ۲۰ تا ۳۰ سال به کشور وارد می‌کرد.

  • احمد پناه
    0

    احسن دکتر ، مشخصا منظورت کسی نیست جز جلیلی کلی باف و آسمون ریسمونچی که حرفاش سرو ته نداره
    وبه جز خیانت به مملکت هیچ هنره دیگه ای نداشته

  • ناشناس
    0

    وزیر زنگنه بوده وظیفه وزیر همان موقع افشاگری بوده ، چرا نکرد ، چون ذینفع بوده

  • ناشناس
    1

    از مناظره دیشب مردم نتیجه گرفتن یک طبل تو خالی ولی پر سر و صدا که توان پاسخگویی به یک نفر مقابل را نداشتند چگونه قادر بود جواب ۸۰ میلیون مطالبه گر که خود عامل ورشکستگی و بدبختی انها شده پاسخ دهد شورای محترم نگهبان اقای قحط الرجال بود ایشان را معرفی کردید مردم چه تقصیری دارند باید اینها راببینند و حرفهای بی سر و ته انها را گوش کنند مشکل مال کاندید ها نیست رجال بیرون است و اینها داخل نه قانون ا ساسی مشکل دارد نه مردم نجیب

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها