ادعای جالب سعید جلیلی درباره یک کارگری که قصد خودکشی داشت/ مخالفم وزیر ارتباطات از بخش خصوصی باشد

سعید جلیلی گفت: وقتی در ۸ سال شما رشد منفی یا صفر داشته باشیم این یعنی رکود و عدم اشتغال. ما میلیون‌ها دانشجو داریم که می گوید آینده شغلی‌ام چه می‌شود؟

ادعای جالب سعید جلیلی درباره یک کارگری که قصد خودکشی داشت/ مخالفم وزیر ارتباطات از بخش خصوصی باشد

سعید جلیلی، نامزد انتخابات ریات جمهوری در پاسخ به اظهارات پزشکیان در زمینه تعلیق و اخراج دانشجویان و اساتید به ارائه توضیحاتی پرداخت.

اهم پاسخ‌های جلیلی به شرح زیر است:

* آقای پزشکیان بحث تان درباره تعارض منافع بحث درستی است.

*من امروز صبح در جمع فعالان اقتصادی بودم، گفتند که یکبار وزیر ارتباطات را در بخش خصوصی بگذاریم، ولی من مخالفت کردم.

* اگر موضوع را ناقص مطرح کنیم و خوب نبینیم، می بینیم که موضوع به این بزرگی را فقط بخش کوچکی اش را دیدید. اینجا نمی توانید راه حل درست داشته باشید.

* اگر جوان و دانشجوی ما حرف دارد باید صدایش شنیده شود.

* در حوادث ۱۴۰۱ از وقتی که شروع شد، بنایم بر این بود که هفته ای یک دانشگاه یا دو هفته ای یک دانشگاه می رفتم. جلساتمان هم اینطور نبود که حرفی بزنیم و برویم. بعضی جلسات حداقل از ۳ ساعت شروع می شد و گاهی تا ۶ و ۷ ساعت مانند دانشگاه یزد طول کشید.

* می‌گفتند نسلی آمده که نه او زبان ما را می‌فهمد و نه ما زبان او را؛ من همان موقع گفتم که این حرف اشتباهی است. زمانی که شما با دانشجو صحبت می‌کردید می‌دیدیم هم ما حرف او را می‌فهمیم هم آنان را ما می فهمیدند.

* خواهش من است که این فضا را ما باید شکل بدهیم و حرف آنان را بشنویم.

* هپکو، ماشین‌سازی تبریز، و هفت‌تپه و آذرآب دغدغه داشتند و ما رفتیم بینشان و حرفشان را شنیدیم. در هپکو کارگری می خواست خودکشی کند و دولت و مجلس آن زمان از رقیب ما بودند و کاری انجام نمی شد. وقتی من به هپکو رفتم همان کارگر مرا بغل کرد و گفت در دولت رئیسی مشکلات حل شده است.

* اگر مباحث را ناقص مطرح کنیم، بحث اصلی گم می شود.

* وقتی در ۸ سال شما رشد منفی یا صفر داشته باشیم این یعنی رکود و عدم اشتغال. ما میلیون‌ها دانشجو داریم که می گوید آینده شغلی‌ام چه می‌شود؟

 

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ناشناس
    3

    بولله نیازی به تبلیغ نیست .هر ادمی اگه کمترین شعور وبهره هوشی را داشته باشد از طرفداران دو طرف همه چیز دستگیرش میشود .مگرانکه نخواهد بفهمید که اگه تلقینم براش بخونند لا افهم ولا اسمع است .

  • ایران من
    0

    تجربه مدیریت آقای جلیلی چیست؟

  • ناشناس
    0

    زنده باد پزشکیان ....مرد بزرگ

  • حسین سلطانی پور
    0

    اصلا هم عجیب نیست خودم شاهد بودم که از دست واگذاریهای روحانی داشت خود کشی میکرد وآقای رئیسی کارخانه هبکو را که این کارگر در آنجا کار میکرد احیا کرد.

  • ناشناس
    0

    قابل توجه آقای جلیلی آمار خودکشی وقتل در این سه سال آقای رییسی بیشتر از دوران آقای روحانی است چون فقر گسترده تر شده است

  • ناشناس
    0

    فیلمش موجود است . در دیدار با دکتر جلیلی آن کارگر گفت چون حتی انقدر پول نداشتم که دخترم برای روز معلم گل بخرد رفتم خودم را از روی پل بندازم پایین . لعنت خدا برحسن روحانی .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها