ناگفته‌های بیژن نامدار زنگنه از پرونده کرسنت؛ آقای جلیلی! یادت هست؟

وزیر پیشین نفت با بیان اینکه سعید جلیلی درخواست من را برای مناظره نپذیرفت، عنوان کرد: چه ارتباطی بین مخالفت‌های داخلی با قرارداد کرسنت و خواست آمریکا، اسراییل و عربستان وجود دارد؟

ناگفته‌های بیژن نامدار زنگنه از پرونده کرسنت؛ آقای جلیلی! یادت هست؟

بیژن زنگنه افزود: عملکرد سیاه شما را کرسنت تمیز نمی‌کند! جلیلی جلوی مذاکرات تیم آقای احمدی‌نژاد را برای اصلاح قیمت قرارداد گرفت!  سعید جلیلی در نامه‌ای به روحانی درخواست کرد که حق نداشته باشم در مجلس از کرسنت حرف بزنم و بعدش، آقای زاکانی آمدند و هرچه می‌خواستند در مورد کرسنت و علیه من دست‌وزبان‌بسته گفتند!. توهم سعید جلیلی باعث شد که کشور در تلاش برای حضور در بازار گاز منطقه از نظر امنیتی و اطلاعاتی شکست بخورد؛ این بود عمق راهبردی شما؟! کرسنت، هم برای کشور درآمد داشت و هم وابستگی متقابل و درازمدت بین ایران و امارات ایجاد می‌کرد اما سعید جلیلی مانع شد.

وی ادامه داد: احمدی‌نژاد که خاتمی یا زنگه نبود؛ چرا جلیلی مانع دستور او برای اجرای کرسنت شد؟ آقای جلیلی! یادتان هست که در نامه‌ای به احمدی‌نژاد نوشتید «اگر قرارداد کرسنت را اجرا نکنیم خسارت چندانی به ایران وارد نمی‌شود و مهم نیست»؟.  سعید جلیلی اعتبار صدساله شرکت نفت را یک‌جا حراج کرد.  دوران بگم‌! بگم! تمام شده است . اگر ادعا دارید که در کرسنت فساد رخ داده، چرا در شورای عالی امنیت به آن رسیدگی نکردید؟ . قطری‌ها بعد از ما، یک قرارداد گازی به حجم ۴ برابر کرسنت با شرکت دلفین بستند / ما از قطر، در رقابت صادرات گاز عقب افتادیم. این خسارت مشخصا محصول مدیریت غیرمدبرانه سعید جلیلی است. مگر نگفتید قیمت قرارداد کرسنت پایین بود؟ چرا قراردادی نبستید که ارزشش یک سِنت بیشتر از کرسنت باشد؟ / هنر شما بستن نیست، متوقف کردن است. آقای جلیلی! من ۳۰ سال وزیر بودم و شما نفس‌تان درنیامد؛ امروز کرسنت، کرسنت می‌کنید؟!. آقای جلیلی! بیا مناظره کنیم! شما همه‌تان با هم، من تک!

منبع: فراز
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • ناشناس
    0

    بیژن!!!!!!؟؟؟؟؟؟

  • ناشناس
    1

    فعلا افسار تلويزیون در دست برادر جلیلی است و مجاز است هرچه خواست بگوید و کار از دستمان بر نمی اید

    نظرات شما -
    • جاسوس وجود دارد
      0

      در قرنهای گذشته با کشتی میرفتند و کشورهای دیگر رو تسخیر میکردند و اشغال و تاراج میکردند
      بعدها با چند تا کماندو و نظامی دولت کشور رو ساقط میکردند و افراد خودشون رو جایگزین میکردند اینجوری کشور رو تاراج میکردند
      اما بعدها با نفوذ دادن افراد جاسوس به اون کشور
      موجب میشدند که در اجرای قوانین سنگ اندازی شود چوب لای چرخ پیشرفت مملکت بزارن و ....
      جاسوسان و مزدوران جدید این شکلی به کشور مورد نظر صدمه میزنند و مردم اون کشور رو صدها سال عقب میندازند
      تا ارابابن خوداشون در کشورهای پیشرفته هر روز در حال اختراعات و تکنولوژیهای جدید باشند و صنایع جدید بسازند تا اون کشوره فقط نفت بفروشه و بعدش کالاها و صنایع رو با التماس بخره

  • ناشناس
    0

    خبر فوری دو نفر رو دعوت کن برای مناظره

  • ظلم پایدار نیست
    0

    نه این سمت نه اون سمت .....

  • ناشناس
    0

    درود به شرفت

  • ناشناس
    0

    خدایاهرکسی که با ملت رو راست نیست براش بلا نازل کن تا مملکت از رش راحت بشه

  • قمصری
    0

    جلیلی جرات مناظره نداره وگرنه برای روشن شدن افکار عمومی مردم میامد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها