پاسخ مسعود پزشکیان به نگرانی‌های محسن رنانی

در پی انتشار نامه ای از سوی دکتر محسن رنانی ـ توسعه پژوه به مسعود پزشکیان، این کاندیدای ریاست جمهوری پاسخی به شرح زیر نوشت.

پاسخ مسعود پزشکیان به نگرانی‌های محسن رنانی

 مسعود پزشکیان نوشت: 

به نام خدا 

جناب آقای دکتر رنانی  
یادداشت نگرانی‌های شما را ملاحظه کردم. سه نگرانی اول شما مربوط به انتخاب وزرا و کارگزاران دولت است. همانطور که بارها از مولایمان علی علیه السلام نقل کرده‌ام، مردم همانند دندانه‌های یک شانه هستند و هیچ یک بر دیگری برتری ندارد مگر با تقوا. تقوا در انتخاب کارگزاران و وزرا یعنی شایسته گزینی بدون توجه به جنسیت، قومیت و دسته‌بندی‌های گروهی و سیاسی و قبیله‌ای. بنابراین یکی از ظریف‌ترین و سخت‌ترین کارهای دولت را انتخاب وزرا می‌دانم. نگرانی شما را به جا می‌دانم و همه تلاش خود را خواهم کرد تا وزرا در یک فرایند مشخص و منطقی انتخاب شوند. 
 
آقای دکتر رنانی عزیز آسیب دیدگان اعتراضات ۱۴۰۱ همانند تمام آسیب دیدگان حوادث و تمام محرومان و مستضعفان این کشور همچون خانواده من هستند و خود را موظف می‌دانم برای استیفای حقوقشان تلاش کنم. 
 
من متعهد می‌شوم که نه تنها تغییر ناگهانی قیمت بنزین بدون برنامه و بدون جلب نظر مردم هرگز در دولت من رخ نخواهد داد، بلکه با تمام وجود در مقابل سیاست‌ها و برنامه‌هایی که در آن اقشار فرودست و فقیر جامعه تحت فشار قرار گیرند خواهم ایستاد. 
 
 عملکرد و سابقه گذشته‌ام گواه چیزی است که می‌گویم و نظارت و مطالبه‌گری مردم و نهادهای مردمی را تنها راه جلوگیری از انحراف حاکمان می‌دانم. بنابراین از شما انتظار دارم از همان ابتدای کار با مطالبه‌گری دلسوزانه و مشفقانه دولت مرا یاری رسانید.
 
مسعود پزشکیان
۱۳ تیر ۱۴۰۳
منبع: عصر ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    0

    ای جونم که حق طلبی دکتر

  • ناشناس
    0

    به امید خدا فقط پزشکیان

  • انوشیروان
    0

    نگاه کنید هموطنان عزیز اگه آقای جلیلی ب گفته ی خودش واقعا برای پیشرفت و اداره ی کشور برنامه ی خوبی داشت خب تو این سه سال که با رئیسی بود و ب گفته ی خودش دولت سایه بود چرا برنامه ی خودش و در اختیار رئیسی قرار نداده که تو این سه سال مردم شاهد اینهنه فلاکت و بدبختی نباشند و اینهنه فشار و تحمل نکنند، چرا...!!!

  • ناشناس
    0

    خواسته مردم عزیز ایران زمین بیرکلام پزشکیان وسلام.

  • ناشناس
    0

    دوستان فقط رای قاطع مردم میتونه جلوی این مجلس با رای اقلیت رابگیره لطفا همه15تیر از دکتر پزشکیان حمایت کنید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها