روزنامه جمهوری اسلامی مطرح کرد

جبهه‌گیری صداوسیما و ائمه جمعه در برابر پزشکیان آغاز می‌شود یا اینبار فرق می کند؟

روزنامه جمهوری اسلامی از نگرانی هایی که در آغاز ریاست جمهوری مسعود پزشکیان وجود دارد مطلبی منتشر کرد.

جبهه‌گیری صداوسیما و ائمه جمعه در برابر پزشکیان آغاز می‌شود یا اینبار فرق می کند؟

این روزنامه نوشت: بعد از سه سال دولت اصولگرا و حاکمیت یکدست و خالص ساز که از نظر خود به نحو شایسته و ایده آل همه برنامه‌های خود را با هماهنگی همه ارکان قدرت به پیش برد و باز از نظر خود نتایج عالی را نیز نصیب خود کرد، در یک واقعه ناخواسته و ناگوار خود را در معرض قضاوت مردم قرار داد و با حضور یک نماینده از تفکر رقیب و چندین نماینده از تفکر همراه خود و در یک مسابقه نابرابر و هجمه سنگین، نتوانست رای اکثریت رای دهندگان را بدست آورد.

لذا پیروزی دکتر مسعود پزشکیان در این انتخابات نفس‌گیر ریاست جمهوری چهاردهم بسیار دلچسب و دارای پیامی عمیق بود و موجبات خرسندی اکثریت مردم ایران را فراهم نمود و با این نتیجه، کام همه دوستداران این مرز و بوم شیرین و کام براندازان تلخ گشت و بار دیگر وجهه جمهوریت نظام قد علم کرد.

امّا نباید فراموش کرد که با وجود فضای نسبتاً رقابتی، در دوره اول انتخابات متأسفانه ۶۰ درصد حائزین شرایط رای دادن همچنان با اعتقاد به‌عدم تأثیرگذاری در حکمرانی حاضر به حضور در پای صندوق‌های رای نشدند. در مرحله دوم نیز با تلاش صورت گرفته حدود ۱۰ درصد از بخش نا امید و مردد وارد گود شدند و البته تأثیر خود را نیز گذاشتند و کار را تمام کردند.

مسلم است که پیام ۶۰ درصد ناراضی در دور اول و بخش زیادی از ۲۰ درصد رای دهنده به ریاست جمهور منتخب در دور اول، امید به تغییر در سیاست‌ها و روندها بوده است و حال با این امید، توام با نگرانی به آینده می‌نگرند و قطعاً اگر ریاست جمهور منتخب بتواند مطابق مواضع اعلام شده خود و خواست اکثریت جامعه تغییرات را دنبال نماید رابطه ملت و حاکمیت بسیار بیشتر از شرایط فعلی ترمیم خواهد شد.

در این بحبوحه امیدواری مهمتر این است که ۲۰ درصد شکست خورده در رقابت نیز پیام اکثریت جامعه را گرفته باشند و با تغییرات مد نظر جامعه همراهی نمایند. امّا اگر این ۲۰ درصد که متأسفانه بخش مهمی از آن‌ها در قالب‌های سخت قدرت حضوری فعال دارند با توجیهاتی بخواهند این انتخاب را تصادفی و یا اشتباه قاطبه مردم قلمداد کنند درد سرها و مشکلات و سنگ اندازی‌ها مانند آنچه که در دولت‌های خاتمی و روحانی شاهدش بودیم مجدداً شروع می‌شوند و اخلال در کارهای دولت منتخب سرلوحه کار آنان قرار می‌گیرد؟

امّا دل نگرانی‌ها چیست که در ذهن‌ها سو سو می‌زنند و مسیر دولت منتخب را مبهم می‌کنند.

- آیا کفن‌پوشان دوباره برای اخلال در کار دولت منتخب فعال خواهند شد؟

- آیا کارشکنی مجلس و سایر نهادهای حاکمیتی در کار ریاست جمهوری شروع خواهد شد؟

- آیا صدا و سیمای جمهوری اسلامی مانند سوابق گذشته خود با توجیه آزادی بیان بمباران خود را بر ریاست جمهوری شروع خواهد کرد؟

- آیا نهادهای مقدس نماز جمعه و ائمه محترم جمعه جبهه گیری و تقابل را شروع خواهند کرد؟

- آیا نهادهای نظامی از درِ همکاری و همراهی با سیاستهای دولت گام‌های خود را تنظیم خواهند کرد؟

- آیا مردم باز هم متقاعد می‌شوند که دولت منتخب غیر همراه با ۲۰ درصد جناح مقابل تنها یک تدارکاتچی خواهد بود؟

می‌بینید که کام شیرین است و بهتر از این نمی‌شود امّا این کام شیرین وقتی استمرار می‌یابد که ببینند سایر نهادهای حاضر در حاکمیت پیام این انتخاب را گرفته باشند و به تغییرات به دیده مثبت می‌نگرند. اعلام این همراهی و همدلی با مردم باید از هم‌اکنون شروع شود تا هسته‌های مشکوک تندرو و تمامیت خواه از نقشه چینی برای دولت منتخب نا امید شده و عرصه بر آن‌ها تنگ شود.

مطمئن باشید اگر این بار، امید مردم رای دهنده به تغییر، در عمل به نتیجه مطلوب خود نرسد و کارشکنی‌ها آغاز شوند و به عبارتی امید مردم به نا امیدی تبدیل شود شاهد قهری آشتی ناپذیر ازسوی مردمی خواهیم بود که اکنون دل به دریا زده و با اطمینان و یا تردید وارد عرصه انتخاب شدند.

انتظار از دستگاههای حاکمیتی زیاد نیست خیلی ساده شرایطی را در اختیار قرار دهید که دولت مرحوم رئیسی از آن بهره‌مند بود. این حق، بسیار طبیعی است و اگر دل در گرو این نظام مقدس دارید زیاده خواهی تلقی نکنید. اجازه دهید پشتوانه اکثریت جامعه به عنوان حامیان نظام مجدداً تکیه گاه حکمرانی جمهوری اسلامی گردد.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 58
  • ناشناس
    2

    ان شالله وحدت و اشتی ملی. کدورت و کینه و نفاق کشور را به عقب برمیگرداند. پناه بر خدا و مهدی فاطمه زهرا

  • ناشناس
    0

    آقای پزشکیان از شما می خواهم به ملت و کشور خدمت کنید و مردم را پشیمان نکنید

  • تشنا
    0

    نقشه چینی به سبک مائو بیشتر مد نظرتان هست که نتوانست با منابع داخل بجایی برسد. مثل زمان جنگ که امام گفت با گوشت و پوست مردم نمیشه جنگ را ادامه داد و امام خواسته افرادی که واقعیت را و منابع خالی را میدانستند دست به جام شد.دیگه کافیه اینهمه دروغ اگر امام بود گوش بحرف رضاییها میکرد یا جنگ را تمام. ضمنا بجای رابطه با غرب منابع اونها را با حتی امتیاز دهی به کشور بیاوریم کاری که چینیها در ادامه راه کردند و موفق شدند. چین با اینهمه ثروت دست بدامان همه میشود چون میخواهد مردم راحت این چند صباح را زندگی کنند. وقتی امریکا نتوانست فرهنگش و خودش را تحمیل ما کند ما ندانسته همان کاری را کردیم که امریکا میخواست و همان بهانه گیریها و سنگ اندازی پیش پای مردم. ما مسلمانیم ولی نه اولین نه آخرین .ادعای مسلمانی شماها گوش فلک را کر کرد و شد قهر مردم . همه که مثل شما نیستند که بزور پافشاری میکنید

  • ناشناس
    1

    پزشکیان باید اونایی که چوب لا چرخه کار و پیشرفت میزارند رو علنی بگه فرقی نمیکنه شخص یا ارگان خاصی باشه . باید بگه کیا نمیزارند .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      49

      به نظرم امامان جماعت و صدا و سیما ابن بار ‌کاری به کار اینها نداشته باشند بگذارند خودشان تنهایی همه ی گندهایشان را بزنند بعدا نتوانند بیندازند گردن کسی
      علی برکت الله....

    • ناشناس
      2

      دوستان گرامی نکته‌ای مهم خدمت شما عرض کنم
      لطفا خوب گوش دهید و به دیگران هم منتقل کنید.
      من برنامه‌های جناح مخالف رو مبینم و اینها تماما نقشه‌هایی برای خودشان ریخته اند که جناب پزشکیان رو سپر بلای سیاست‌های خودشون قرار بدهند.
      تماما میگن که ما نمیتونیم با این قیمت‌های بنزین ادامه بدیم و باید قیمت بنزین گران شود ولو شده از ۳۰۰۰ تومن بشود ۳۵۰۰ بعضی تا ۳۰۰۰۰ الی ۴۵۰۰۰۰ تومن هم اعلام میکنند. لذا بنظر میرسد که هدفشان این است که دولت ایشان را هنوز نیامده تحت فشار سنگین قرار دهند و ایشان هم دیگر سپر بلای اصولگرایان و حاکمیت بشود. به اصطلاح خودشان در سایه هستند و هرچه آوار هست بر سر پزشکیان خراب بشود.

      دقت داشته باشید که گرانی نباید باشد مگر پس از توافق با کشور های جهان، بهبود روابط با جهان و بهبود اقتصادمان و قدرتو خریدمان، تا توانایی آزادسازی قیمت‌ها را داشته باشیم.
      پس لطفا گول این ترفند‌های اصولگرا - حاکمیت را نخورید. میخواهند به هزینه سیاسی پزشکیان آزادسازی قیمت انجام دهند و به هزینه اقتصادی مردم بیچاره مقاومت

    • ناشناس
      2

      هنوز نیامده نمی گذارند و نمی توانیم و نشد شروع شد باید ایشان و دولتشان بشدت برای مردم و کشور کار کنند .

  • بشیرا و‌ندیرا
    0

    متن را کامل نخوندم ولی پیامش رو گرفتم ،
    روی سخنم با اون اقلیتی است که در تمام دورانها بخاطر گروه و تاکیدا منافعشون خواستند در برابر ملت بایستند ، کارشکنی کنند چوب لای چرخ دولتهای مردمی بذارن و قس علیهذا… وقتشه که باید در افکار واعمالشون تجدید نظر کنند ، پزشکیان پیروز انتخابات شد چون اکثریت رای دهندگان به او رای دادن ، و در آینده خواهید دید که اون اکثریت خاموش که بواسطه اعمال غیر قانونی این دسته از افراد ، عاصی شدن و از حق قانونی و شهروندی خود که یکیش رای دادن است ، صرفنظر کردند ، اینبار داستان فرق میکنه با شناختی که هست و با کمک خدای توانا ایشون گامهایی خوبی برای ملت وکشور برخواهندداشت و آن اکثریت خاموش به میدان خواهند آمد ، ینی درصد بسیار بالایی از مردم پشتیبان دولت پزشکیان خواهند شد و اون وقته که آنها چون برف ذوب خواهند شد . اون روز زیاد دور نیست .
    واگه خدای ناکرده به جز این این شد، نه تاک خواهد ماند و نه تاک نشان .

  • همرزم هادی
    1

    آقای رئیس جمهور شما به وعده های خود عمل کن این ملت۸۰درصدی کوه راهم ازسرراه توبرمیدارند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      ولی ما مردم توی قضیه حصر آقای سید موسوی و کروبی هیچ کاری نکردیم، فکر نمی کنی ممکنه باز جا خالی بدهیم؟

    • ناشناس
      0

      اکر کسی از گروه این اصولگراها سرکارنباشه، همه یک صدا ازش بدگوئی و ایراد می گیرند و وقتی کار دست هم گروهی خودشان هست همه کارهای نادرست رو توجیه و حتی انتقاد سازنده هم به هم تیمی خودشان نمی کنند بلکه هم شاید رئیس جمهور متوجه اشتباهش بشود و به خودش بیاید، استاد لاپوشانی کردن هستند.

  • ناشناس
    1

    آغاز می شود خیالتان راحت

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      برادران عرزشی و وابستگان به نهاد های قدرت یک شعار دارند و همه باید خود را با آن تنظیم کنند:
      "یا با ما یا بر علیه ما"

  • ناشناس
    1

    اگر صدا و سیما و ائمه جمعه و تمامیت خواهان در مقابل دولت محترم دکتر پزشکیان اخلال ایجاد کنند ایشان باید از طریق شبکه های اجتماعی و مجازی با مردم ایران ارتباط برقرار کنند و حقایق را یه مردم بگویند و در صورت اخلال در کارها مردم را به قیام علیه ظلم و ستم و خرافه پرستی و رانت خواری و ریاکاری دعوت کنند!!
    ان تنصر الله ینصرکم و یثبت اقدامکم

    نظرات شما -
    • عابر همیشه پیاده
      1

      خب بنده ی خدا اگه به قیام علیه اخلالگران دعوت کنه میشه مثل ماجرای بنی صدر و در نتیجه با تیغ برنده ی رئیس مجلس و نماینده های عنقلابی مواجه میشه

  • ناشناس
    0

    همه آنچیزیکه دراین موجز هست نه آنست که گفته اید مسائل بسیاری است نگفتنش درمقیاس با گفتنش ارزشمندتر است .مثلا صحبتی از همه کسانیکه به کشور وجمهوری اسلامی اعتقاد دارند شرکت کنند و.....‌‌‌

  • ناشناس
    0

    گزینه نظامی همیشه روی میز خواهد بود...

  • ناشناس
    0

    از چند روز اینده صدا و سیمای میلی و ائمه جمعه شروع به انتشار و بیان نطق ها در مورد گرانی و تورم و و سبد غذایی مردم میکنند و وامصیبتا سر میدهند ،، گوشت گران است واویلا ،مرغ گران است واویلا ، مردم گرسنه اند واویلا ،، کاری که در این سه سال خفقان گرفته بودشان و همه چیز گل و بلبل میپنداشتند ، و لشکر کفن پوش را آماده شده بدانید

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      بورس هم بگو 3سال حرف نزدن به رو خودشان نیاوردن

    • ناشناس
      0

      نتیجه تخریب خاک مزارع اطراف شهرها و پروژه های الکی میلیاردی گرسنگیه .تغذیه بدون میوه و گردو باعث هزار بیماری میشه

    • ناشناس
      0

      والا تلویزیون فقط نهضت آباد آسفالت تخریب خاک میگه!!!و هی میلیارد جیب شهرداری..دور خانه ها طبیعی بود خیلی بهتر بود باغ میوه هم بود

  • ناشناس
    37

    اگر منظورت به کارهای زیبای حسن روحانی و جبهه گیری ائمه جمعه در برابر فلاکتی که کلید ساز برای ملت به بار آورده بود خب باید به خدمتتان عرض کنم که بله اینم اگر همون روش را در پیش بگیره ائمه جمعه و ملت با هم جلوش وامیستن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      عزیزم با اینکه از حسن روحانی خوشم نمیاد و به نظرم یه جایی هایی کم کاری کرده ولی یادتون باشه ما در زمان روحانی درگیر جنگ سوریه بودیم !
      میدونید چقدر هزینه جنگ شد، اونهم در دوره ای که فروش نفت نداشتیم و احمدی نژاد هم کلی بدهی رو دستمون گذاشته بود!!!!!!!!؟؟؟!؟!؟!؟!؟
      در ضمن چقدر جلوی پای روحانی سنگ انداختن ، نیرو های نظامی ایران پایگاه های ایران رو در اختیار روسیه گذاشتن تا لج آمریکا رو در بیارن!
      جنگ یمن هم بود!
      ملیارد ها دلار هم در عراق هزینه شد!
      بحران لبنان هم شروع شد تا جایی که دولت مجبور شد حتی بنزین مفتی به لبنان بفرسته !
      مگه دولت چقدر درآمد داشت ؟
      روحانی تو تلوزیون اعلام کرد ، جنگ فقط شهید نداره ، هزینه هم داره !
      روسیه سر نیروهای نظامی ایران تو سوریه کلاه گذاشت ! ما رو تو دام جنگ انداخت و خودش کنار کشید ! تمام هزینه جنگ افتاد رو دوش ما ! بعد از جنگ هم روس ها تو سوریه کار می کنن و سودش رو اونا میبرن ! اینها چیزهایی نبوده که روحانی توش تصمیم گیر باشه
      کلاه خودتون رو قاضی کنید!
      و در اخر رئیس جمهور در ایران بزرگترین ابزار قدرت یعنی ارتش را در اختیار نداره!!!

    • من
      0

      ما که تا رئیسی نیومده بود گول حذفاتونو خوردیم و فکر می کردیم روحانی چه دیو دو سریه بعدا که استاد رئیسی اومدن دیدیم بابا روحانی خیلی هوامونو داشته انشالله پزشکیانم یاد بگیره و برای خیر مردم باشه نه ادعای فروش دو میلیون بشکه نفت و خالی شدن چند برابر سفره مردم

    • بنده خدا
      0

      ساندیس الان چنده؟

    • ناشناس
      0

      فقط گرانی و تورم را مقایسه کنید ۸ سال روحانی و ۳ سال رئیسی
      خدابیامرز اگر میموند در یک دوره رکورد گرانی و تورم و افزایش فقر را جوری جابجا می‌کرد تا پایان دنیا رکورد دار باقی میموند هر چند همین سه سال هم کم رکورد نزده

  • فرهنگی
    1

    از همین هفته به نماز جمعه مشهد گوش بدید ، همه مشکلات را گردن پزشکیان می اندازند ، کافیه عدالت افراد را تو همین هفته ها بسنجیم

  • ناشناس
    1

    امید مردم به نا امیدی تبدیل شود شاهد قهری آشتی ناپذیر ازسوی مردمی خواهیم بود. خب اگه این ده درصدی که دور دوم اضافه شد اشتی نکرده بودند الان کی رییس جمهور بود ؟؟؟ اینا از خداشونه مردم قهر کنند .مجلسا نمیبینی طرف با 5درصد رای نماینده مجلس شده !!!!

  • ناشناس
    0

    این دو غیر از کارشکنی و جبهه گیری و ضرر زیان برای کشور چیز دیگری یاد نگرفته اند

  • ناشناس
    0

    احسن و مرحبا به این تحلیل

  • دانا
    0

    این مرد از هیچی نمی ترسد و به امید خدا شادی و عدالت را به ایرانیان هدیه میدهد و دست دزدان و اختلاسگران و مسلمان نما ها را از بیت المال قطه می کند

  • همرزم هادی
    0

    برای رسیدن به اهداف رئیس جمهور منتخب که۸۰درصدمردم به برنامه هایش رای داده اند نبایدمانع تراشی شود این ملت هوشیارانه نظارگر هستند

  • ناشناس
    1

    شورای محترم نگهبان ،ریسک بزرگی کرد که فکرش را هم نمی کرد

  • ناشناس
    0

    باید از رئیس جمهور جدید حمایت کنند وگرنه باز مردم ضرر میکنند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      ایشون رو واسه اوردن بالا که تخریبش ، واسه ادامه حیات جمهوری اسلامی

  • ناشناس
    0

    تو رو خدا ول کنین دیگه کچل شدیم ازفردا به یکی بگین افراط که خود اصولگرا این کلمه دراورد....به یکی بگین فلان...چقدر حسادت حاشیه انگ زدن ادارات عقده به مردم ...به کارمند زنگ میزنی ..با فامیلش با گوشی دیگه همزمان حرف می زنه ...بازرسی ناحقی می‌کنه طرف کارمتدش. اینا رو ببینین

  • ناشناس
    0

    این یه واقعیته در زمان رئیسی هیچ گزارشی از گرانی و تورم صحبت نمیشد ولی بعد یک ماه گزارش پشت گزارش مردمی تمام شبکه ها مخصوصا ۲ در مورد گرانی گوشت و مرغ و ماشین و خونه و غیره در تیتر خبرها خواهد بود و از این کار ناراحت نباشید چون صداوسیما دست گروه اصولگراست یک مشکل کوچک را بزرگ جلوه خواهند داد تازه یه فرصت به رئیس جمهور نمیدن تا خودشو پیدا کنه

  • ناشناس
    0

    ای موافق و ای مخالف اقای پزشکیان !
    ای ارگانها
    ای ائمه جمعه
    ای همه اونهایی که فکر می کنید روسیه در اینده نظم نوین درمیندازه و شما توش در راس خواهید بود
    و ای همه و همه ....

    اگر کمک کردند پزشکیان کشوررا از این وضع نجات داد که هیچ !
    ولی اگر باز هم بدوره بیفتید و هی مخالفت بکنید و کارشکنی بکنید !

    دیگه نه مردمو میتونید بیارید سرصندوق و نه هیچ مشکلی را میتونید حل کنید !!!!

    این اخرین شانس کشور است . اوضاع خرابه شاید این اقای دکتر بتونه با هم افزایی کاری از پیش ببره ....
    البته اونهایی که نفوذی هستند مخاطب من نیستند

  • ناشناس
    0

    رییس جمهور منتخب باید پیه این نوع کار شکنی ها و بداخلاقی ها را به تن بمالد و برای عملی کردن وعده هاش بیشتر تلاش کنه. این واقعیت تلخی است که در کشور ما وجود دارد: یا با ما و درخدمت ما باشی یا نباید کار کنی.

  • فهیم
    0

    چرااین اصطلاح فریبنده عوام فریب خالص سازی در مجلس ششم بکار گرفته نشد
    آیا دولت های با رای مجلس نخست وزیر انتخاب می کنن و و دولت و مجلس دیک راستا حرکت می کنند خالص سازی است...جمع کنید ای بازی متقلبانه کثیف را

  • ناشناس
    0

    به پزشکیان میگن ترک زورشون به ترک جماعت نمی رسه هر چه گفته انجام میده بورس را فقط با اسمش درست کرد بورسی که رئیسی در 3 سال گذشته خون بدل سهامداران بورس کرده بود، حتی به مراتب بدتر از سال 1400

  • ناشناس
    0



    رئیسی با وعده ای که به ما مالباختگان بورس داد دوبار به ما زیان زد  اول که پولمان نصف شده‌بود بعد از این که وعده داد ما نفروختیم و همانطور با زیان موندیم این بار زیان زمانی متحمل شدیم اگر وعده نمی داد می فروختیم یک خودروی خوب می خریدیم ولی الآن دیگه با این پول نمیشه پراید کهنه هم خرید واقعا ضربه زیادی خوردیم.

  • ناشناس
    1



    رئیسی با وعده ای که به ما مالباختگان بورس داد دوبار به ما زیان زد  اول که پولمان نصف شده‌بود بعد از این که وعده داد ما نفروختیم و همانطور با زیان موندیم این بار زیان زمانی متحمل شدیم اگر وعده نمی داد می فروختیم یک خودروی خوب می خریدیم ولی الآن دیگه با این پول نمیشه پراید کهنه هم خرید واقعا ضربه زیادی خوردیم.

  • ناشناس
    0

    نه هیچ انسانی دشمن توست و نه هیچ انسانی دوست تو، بلکه هر انسانی به نوعی معلم توست. شاید به نقل از جبران خلیل جبران. ما هم به نوصیه این عزیز از آقای احمدی نژاد با تمام اختلاف سلیقه ای که داریم یاد می گیریم و می گوئیم اگر صرفا حرفهای مخرب زدند و البته نه انتفاد سازنده و ایراد بنی اسرائیلی گرفتند، آنقدر ایراد بگیرن تا ایراد دانشان پاره شود.

  • ارسلان
    1

    بد نیست مشکلات گوشزد شود اما شرطش اخلاق و ایمان و صداقت است که جناح تمامیت خواه ندارند و حتی در دولت خاتمی با آن همه گشایش باز هم سنگ اندازی کردند

  • استوار
    1

    رییس جمهور پاکدست وکارنامه سفید ، دکتر پزشکیان عزیز؛ خیلیامون به شما رای دادیم ینی با شما عهد بستیم که تنهایتان نخواهیم گذاشت ، این دفعه دیگه دخلی به دورههای قبل نداره ، باتمام توان و متحد دربرابر هر دسته و گروه های منفع طلبان رانت خواران ، کاسبان تحریم ، ضد مذاکرات با دیگر کشوره و..که چوب لای چرخ دولت دکتر پزشکیان بزارند ، خواهیم ایستاد ، بهتره این گروهها در افکار واعمال شان تجدید نظر کنند ، ملت هرجوریشو دیده اند ، و درصورت لزوم وارد میدان خواهند شد ، بترسید از آن روز .

  • کارشناس
    0

    الان تلویزیون روشن کن ببین به جای حماسه جمهور چی زده این ها باید تذکر جدی از شورای عالی نظارت دریافت کنند .خدا خیرتون بدهد احترام مشارکت مردم بگذارید چه فرقی می کند این باشد یا آن

  • ناشناس
    0

    صدا و سیما و ائمه جمعه و تندروها و خودجوش ها !!! و....سی و سه ماه حکومت رئیسی ساکت و راضی بود و آمار سازی می کرد و اکثرا تعریف!!!
    حالا باز فعال میشن...

  • محمد فتحی
    3

    سلام خدا به داد ملت برسد هنوز دولت را تحویل نگرفته خودتان بر ناکارآمد ی و نمیتوانم میکوبید

  • ناشناس
    0

    اقایون سکوت کنند خیلی بهتر هست،اوضاع مملکت رو همه داریم می بینیم

  • ناشناس
    0

    صدا و سیما روزه سکوت گرفته و هیچ مصاحبه چند دقیقه ای هم با رییس جمهور منتخب نداشته الله اعلم

  • ناشناس
    4

    قابل توجه نویسنده اگر افکار فتنه جو و نفاق گونه ی امثال شما ها که هنوز رئیس جمهور منتخب که مورد احترام همه ی ماست بر کرسی ریاست جمهوری تکیه نزده آه و واویلا سر داده اید و می خواهید تقاس ایامی که به یمن دولت ضد فساد شهید رئیسی از لپ و لیس عقب مانده بودید بگذارند و سایشون رو از سر مردم کم کنند حتما شرایط خوب پیش خواهد رفت شما ها که حتی به خودتان رحم نمی کنید دایه ی دلسوزتر از مادر نشویدو بساط فتنه خود را از دور رئیس جمهور منتخب و محترم همه ی ما جمع کنید

  • ناشناس
    5

    بیشتر کسانی که متون فتنه انگیز و مخرب می گذارند همانهایی هستند که در انتخابات مشارکت نکردند و الا چرا دست از فتنه بر نمی دارد و از الان این جناح و اون جناح و اگر این و اگر آن می کنند

  • ناشناس
    0

    این چه کاری که یه تعداد هرکی هر حرف حق میزنه میگن فتنه گر ؟؟؟ فتنه واقعی اونایی که دانسته مملکت رو به این روز انداختن ، کاسب تحریم شدند ، میدان به رانت خواران دادند ، در برابر تعامل کشور در برابر دنیا کارشکنی کردند ، و نتیجه تورم کمر شکن ، گرانیها ، کوچک شدن سفره مردم ، افسردگی جامعه و.. هستند نه مردمی که حداقلهای قانونی خودشونو میخان

  • ناشناس
    3

    امثال شما خبر فوری و عصر ایران اگه جو ندید و آقای پزشکیان هم در چهار چوب قانون اساسی و برنامه هفتم کار انجام دهند و طبق گفته خودشان زندگی که شایسته مردم ایران هست برایشان فراهم کنند کسی چیزی نمیگه .

  • رزمنده دفاع مقدس
    0

    درست فرمدند آقا یا خانم ناشناس اگر خخدای نکرده کشی چوب لای چرخ دولت دکتر پزشکیان بخوا د بزاره باید درشبکه تلویزیون ظاهار بشه وعلنی این فرد یا افراد را معرفی کنه تامردم بفهمندوبه سزای عملش برسونندش. رئیس جمهور خیلی اختیلرات داره انشاالله که اگر ازخودش ضعف نشون نده وخوب کار کنه کسی جرات نداره بخواد سنگ اندازی کنه .رهبری هم باید محکم پشتش بایسته چرا که اگرمردم وطرفداران دکتر پزشکیان وارد صحنه نمیشدند آبروی نظام بکلی ریخته شده بود .باید روی تندروها وافراطیون کم میشد که شد .

  • ناشناس
    0

    ۵ درصدها جوابشان را از مردم گرفتند ، بهتر است فقط سکوت کتند . خیانتی که از جانب اینها به مردم شده در کل تاریخ کشور مشابه ندارد

  • ناشناس
    0

    ملت ببینید کیا و کدوم خبرگزاری ها دارن تخم فتنه رو می کارن؟؟؟؟
    حالا ملت بهتون رحم کرده اجازه داده رای بدید و پزشکیان رای بیاره ، دیگه پررررروووو نشید.
    😂😂😂😂😂😂

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد