پیشنهاد جلسه مشترک مخبر و پزشکیان برای تعطیلی شنبه و یکشنبه

مصطفی انتظاری مدیرمسئول خبرفوری از مخبر و پزشکیان خواست برای دفاع از سلامت مردم، درباره تعطیلی شنبه و یکشنبه فورا تصمیم بگیرند.

پیشنهاد جلسه مشترک مخبر و پزشکیان برای تعطیلی شنبه و یکشنبه

photo_2024-07-25_12-29-37

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • غیرقابل نشر
    7

    چهار روز تعطیلی رسمی متوالی (پنجشنبه، جمعه، شنبه و یکشنبه) به زیر ساختهای تولیدی، اقتصادی و خدماتی کشور و حرف و مشاغل آزاد و کسب و کارهای خصوصی مردم آسیب جدی وارد می کند ضمن اینکه گرما و دمای هوا در کل کشور بیش از حد نرمال این موقع از فصل سال نیست و تا حدودی طبیعی است و فقط در مناطق گرمسیری مانند مناطق جنوبی، جنوبغربی و جنوب شرقی ایران کمی طاقت فرساست که لازم است دولت سیزدهم برای مناطق گرمسیری ایران تدبیری اندیشیده و اختیارات لازم را به استانداران این استانها بطور موردی جهت تعطیلی ایام بسیار گرم تفویض کند! تعطیلی متوالی چهار روزه، کارمندان و حقوق بگیران و برخی از اقشار دیگر جامعه را به سمت مسافرت تفریحی به مناطق خوش آب و هوا و شمال ایران و سفر به دریا و مناطق آلوده ساحلی در شمال و جنوب ایران که به پشه آئدس آلوده هستند سوق می دهد و باعث گسترش و پراکندگی این ویروس عفونی در کل کشور خواهد شد!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      مثل اینکه خواب هستی ؟
      هرچه دولت و دستگاه های دولتی تعطیل باشند ضربه کمتری به اقتصاد کشور وارد میشود.

  • ناشناس
    4

    انگار خیلی تعطیلی دوس دارین عملن نصف سال تعطیله یا الودگی هوا یا گرمای هوا یا ‌‌....

  • ناشناس
    0

    آقای همه حقوق بگیر یا نزول و ربا خور نیستند ، بانک ها چند در صد هزارم مصرف برق کشور است تعطیل کردی در محله ای که ۳۰ هزار مسکونی و دو هزار واحد تجاری و اداری بانک را تعطیل کردی به بهانه صرفه جویی ، ببخشید اگر حماقت نیست اسمش چیه

  • ناشناس
    0

    مردم‌ ایران مثل آهن در مقابل بدبختی و خاک بر سری و .... آبدیده شده اند !!! گرمای هوا به اونها کاری نمی کنه از خیلی از حیوانات هم جان سخت تر هستند!!!!!

  • کرمی
    3

    جان مردم وسلامتشان اهمیت بیشتری نسبت به هرچیزی دارد لطفا تعطیل کنید همینطوری خیلی افراد دچار گرمازدگی شدند حال اشعه ماورا بنفش خطرناک هم به اینها در شنبه ویکشنبه اضافه شود چه میشود؟؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      یعنی خورشید اشعه ماورای بنفش خودش رو فقط برای ایران می‌فرسته!!!

  • منوچهرانتظار
    4

    همین کفتارهایی که میگن تعطیل نکنیدازامروزتوی طویله های مجهزخودمستقرشده انداین همه دروغ ازمسئولین وسرمایه داران برای مردم عادی شده هرغلطی میخاهیدبکنیدبکنیدمردم کیلوچند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • ناشناس
    1

    فکر کنم مشکلات کشور فقط با تعطیلی حل میشه. برق نداریم،کشور تعطیل. گاز نداریم، مملکت تعطیل. ]وا گرم است مملکت .... . هوا سرد است تعطیل. بهتر است دنیا از ما یاد بگیرد. یک دفعه مملکت را تعطیل و کن فیکون کنیم بهتر خواهد بود. خدا این مغزهای متفکر را از ما نگیرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد