مدل یهودی که طرفدار فلسطین است/ الا امهوف؛ دخترخوانده جنجالی کامالا هریس کیست؟

الا امهوف، دخترخوانده کامالا هریس، که به نوعی نماد نسل جدید طرفداران دموکرات ها است، یک کمپین حمایت مالی از غزه راه انداخته است. او به خاطر جمع‌آوری 7 میلیون دلار برای مردم غزه، مورد حمله گروه‌های فشار رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

مدل یهودی که طرفدار فلسطین است/ الا امهوف؛ دخترخوانده جنجالی کامالا هریس کیست؟

به گزارش خبر فوری، چند روزی است که دخترخوانده کامالا هریس، نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری 2024، حاشیه ساز شده است. الا امهوف (Ella Emhoff) یکی از حامیان جدی فلسطین است و اگرچه پدرش یک یهودی است و ناماداری اش هم معاون رئیس جمهوری آمریکا است و حامی اسرائیل هم به شمار می رود، اما او مخالف صهیونیست ها است و جنایت آنان در غزه را شدیدا محکوم می کند.

الا امهوف که به نوعی نماد نسل جدید طرفداران دموکرات ها است، یک کمپین حمایت مالی از غزه راه انداخته است. او به خاطر جمع‌آوری 7 میلیون دلار برای مردم غزه، مورد حمله گروه‌های فشار رژیم صهیونیستی قرار گرفته است. دخترخوانده هریس، در حساب شخصی ‌اش در اینستاگرام، لینکی را برای جمع ‌آوری کمک به کودکان آسیب ‌دیده از تجاوز مستمر اسرائیل به نوار غزه قرار داد و تاکید کرد هدفش جمع‌آوری ۱۰ میلیون دلار است. بعد از این اتفاق، حامیان اسرائیل شدیدترین انتقادات را به الا امهوف وارد ساختند و در حساب های مختلف به او توهین کردند.

با این حال، اقدام این دختر باعث جلب توجه رسانه های مختلف به او شده است. بسیاری از پایگاه های خبری درباره زندگی و فعالیت های او نوشتند و سعی کردند مواضع سیاسی و اجتماعی اش را شرح دهند.

اما الا امهوف کیست؟ در این گزارش سعی داریم به زندگی و فعالیت های دخترخوانده نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا بپردازیم.

الا امهوف؛ دخترخوانده کامالا هریس کیست؟

الا 3

الا امهوف فرزند داگلاس امهوف، وکیل دادگستری و کرستین امهوف، تهیه کننده فیلم و سریال، است که در سال 1999 به دنیا آمد. اگرچه پدر الا یک یهودی است، اما او بارها اعلام کرده که خود را به عنوان یک یهودی نمی شناسد، زیرا در محیطی یهودی بزرگ نشده است. والدین الا در سال 2008 زمانی که او 9 ساله بود طلاق گرفتند.

در آگوست 2014، زمانی که الا 15 ساله بود، پدرش با کامالا هریس، که در آن زمان دادستان کل کالیفرنیا بود، ازدواج کرد. امهوف از همان ابتدا رابطه خوبی با مادرخوانده اش داشت و او را «مومالا» صدا می کرد. امهوف، که خانواده‌اش اعضای حزب دمکرات هستند، در محیطی تماما سیاسی بزرگ شد. او با پیشرفت کامالا هریس، بیش از گذشته با سیاست آشنا شد. او هم اکنون عضوی از خانواده دوم آمریکا است و بیش از همیشه مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است.

الا 7

با این حال، نباید گمان داشت که الا امهوف دختری عجیب با باورهای سیاسی خشک است. او یک مدل است و در زمینه طراحی لباس فعالیت می کند و از این جهت، مورد توجه جوانان قرار گرفته است. الا امهوف در سال 2018 از مدرسه وایلدوود فارغ التحصیل شد. او در سال های حضور در وایلدوود عضو تیم های شنا و بسکتبال بود و چند مقام هم کسب کرد. الا پس از ترک مدرسه، دانشجوی دانشکده طراحی پارسونز در شهر نیویورک شد. او در رشته هنرهای زیبا، با تمرکز بر پوشاک و منسوجات، تحصیل کرد و در می 2021 فارغ التحصیل شد.

الا 1

امهوف ژاکت، کلاه، کت و بافتنی های زیبایی طراحی می کند. او در حساب اینستاگرام و وب سایت خود، این لباس ها را عرضه کرده و می فروشد. او همچنین در زمینه طراحی روی سرامیک، نقاشی، و مجسمه سازی فعال است و کارهای خود را در سایت و اینستاگرامش عرضه می کند.

در ژانویه 2021، امهوف وارد صنعت مدلینگ شد. او با یک سازمان مدلینگ جهانی در نیویورک، قرارداد امضاء کرد. از آن زمان به بعد، شهرت امهوف بیش از گذشته شد و مورد توجه رسانه ها قرار گرفت.

الا؛ دختر مدلی که گرایش های چپ گرایانه دارد

الا 4

الا امهوف در زمینه مسائل اجتماعی و سیاسی هم فعال است. او عضو جنبش 3 درصد است. این جنبش مربوط به سازمانی است که بر افزایش تعداد مدیران دولتی و خصوصی زن در ایالات متحده تمرکز دارد. همچنین، الا حامی حقوق اقلیت های جنسیتی است و همزمان، در برخی سازمان های حمایت از حقوق اقلیت های نژادی و سیاه پوستان فعالیت می کند.

اگرچه امهوف خیلی جوان است و تنها 25 سال دارد، اما در سال 2020 در کنوانسیون ملی دموکرات ها سخنرانی کرد. او در 20 ژانویه 2021، در مراسم تحلیف ریاست جمهوری در واشنگتن دی سی، شرکت کرد و نامادری اش را که به عنوان چهل و نهمین معاون رئیس جمهور ایالات متحده سوگند یاد کرد، همراهی نمود.

الا 5

امهوف اگرچه علاقه ای به مصاحبه با رسانه ها و حضور جلوی دوربین ندارد اما تا کنون، چند سخنرانی یا مصاحبه سیاسی داشته است. او به شاخه «چپ» حزب دموکرات گرایش دارد و از ائتلاف نامادری اش با چپ مترقی استقبال کرده است. این گرایش سیاسی باعث شده که امهوف از مخالفان شدید اسرائیل نیز باشد و اگرچه مادر خوانده اش به دلیل مسائل سیاسی از این رژیم حمایت می کند و پدرش هم یک یهودی است اما او علیه جنگ طلبی رژیم صهیونیستی فعالیت می کند. همین مساله باعث شده مورد بی مهری سیاستمداران حزب دموکرات و جمهوری خواه قرار گرفته و حامیان اسرائیل نیز به او حمله کنند.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 54
  • ناشناس
    38

    خانم هریس با اختلاف بسیار کم و جذب آرای الکترال رئیس جمهور آمریکا خواهند شد

    نظرات شما -
    • ناشناس
      48

      جالبیش اینه همین دختر بره غزحماس اعدامش می کنه

  • ناشناس
    17

    آزادگی اولین نشانه دینداری است ، هر کس آزاده نیست ، دین هم ندارد.
    " اگر دین ندارید ، حداقل آزاده باشید " 🌹علی ابن الحسین علیه السلام در عمل این جمله را معنا کرد برای خواب رفتگان دنیا و دین فروشان اموی 🌹

    نظرات شما -
    • ناشناس
      5

      البته دین این خیلی بیشتر از سران اعرابه دین که به تظاهر نیست بن سلمان اروپا کراوات می زنه عربستان عبا ..سران عرب دینی ندارند

    • ناشناس
      13

      فاك يو .

  • ناشناس
    9

    برای عدالت

  • ناشناس
    8

    فرق ژن خوب آمریکایی با ژن خوب ایرانی !! خودساخته و درآمد از زحمت خودش. ژن خوب ایرانی کارچاق کن .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      3

      دقیقا ژن خوب ایرانی تو جیب باباش پشتک میزنه اکثرا هم سرمایه خارج میکنن .
      خیلی ها هم هستند ژن بی‌کیفیت دارن منتهی با همت خودشون سرمایه از خارج وارد کردن هیچ وقت هم مورد تشویق و تقدیر قرار نگرفتن.

      امیدوارم هریس پیروز رقابت انتخابات ایالات متحده بشه ترامپ واقعا یه فاجعه س

  • دوحکومنی
    2

    طرفدارفلسطین به معنی ضداسراییل ونابود اسراییل حمایت ازجنگ وسپرسازی نیست نخواهدبود

  • رحیم آب منگل
    12

    میشه بگین دخترای خاتمی کجا زندگی میکنن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      4

      دختر خاتمی رو نمی دونم ولی دختر حداد عادل آمریکاست عروس یه خانواده شهید پرور آمریکایی شده

  • ناشناس
    4

    اگر دختریک مقامی تو ایران گرایش مخالف حکومت رو داشته باشه چی میشه؟

  • ناشناس
    11

    اگر ملت آمریکا هریس که یک عرب پرست می باشد را انتخاب کنند جهان و خاورمیانه وضع بدتری پیدا خواهد کرد !

  • ناشناس
    2

    چپی های غیرقابل اعتماد جهان رو نابود خواهند کرد

  • ناشناس
    3

    هربلایی که تا به حال بر سر ایران آمده توسط نقشه های شوم روباه پیر استعمار و به دست عمله و دست پروده اش دموکراتهای آمریکا،بوده است.

  • جالینوس
    9

    حامی اقلیت های جنسی باش، (یعنی همجنس بازی رو تایید کنی) فقط علیه اسراییل باشی مورد قبول هستی در جمهوری اسلامی

  • مهران
    5

    فردا میشه تیتر یک روزنامه کیهان و فرد محبوب شریعتمداری چرا؟چون به غزه لطف داشته

  • ترازوی عدالت
    17

    کی میدونه ، شاید همین دختر جوان در آینده ی
    ان شاءالله نزدیک و به یاری خدا چنان قدرت و حمایتی در آمریکا پیدا کنه که برای همیشه جهان رو از دست جهانخواری آمریکا نجات بده !
    همین آرزو رو برای سایر جهانخواران بزرگ و کوچک دنیا دارم ، به امید حضرت حق

  • ناشناس
    2

    آزادی اندیشه رو ببینید بعد آقای مطهری میگوید ما. در خانواده (فرزندان،دامادها،نوه ها و...) همه یکسان فکرمیکنیم ویک اعتقاد داریم به نظرشما میشود؟

  • ناشناس
    4

    میل لنگ در موتور ماشین باعث میشود پیستونها خلاف جهت هم حرکت کنند و همین امر مهمترین عامل ایجاد حرکت در ماشین است جامعه هرچه قدر به سمت یکدست سازی و حرکت فکری دریک جهت پیش برود خیلی کم به جلو خواهد رفت (وشاید درجابزند) پس اختلاف دیدگاه مهمترین عامل پیشرفت جوامع است ازآن استقبال کنیم

    نظرات شما -
    • ناشناس
      4

      آخه آقای میل لنگ چطور از تفکر طالبانی ما حمایت و استقبال کنیم وما را کجا خواهند برد و آیا خوب نیست تا رو به جلو ودره نیفتادیم یه دنده عقب بگیریم و مسیر را عوض کنیم و تا دیر نشده از دست اینا نجات پیدا کنیم

  • شهرام.ر
    6

    کمک های انسان دوستانه ربطی به دین مردم غزه ندارد . از سرتاسر دنیا ، با هر دین و مسلکی برای مردم مظلوم غزه کمک جمع اوری میشود . مردمی که زخم عمیقی از مسلمانان حماس و یهودی های اسراییل بر بدن دارند .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      14

      تو حتی نمی فهمی پایداری به اعتقادات اسمش فقر نیست چون خودت تفکر فقیری داری ..مردم غزه می توانستند بروند اما نرفتند و کودکش هم سخنرانی مرام پیامبران دارد ..از احترام آنها میسوزی

    • شهرام.ر
      3

      من که از منظور شما سر در نیاوردم !!!.پایداری بر اعتقادات؟؟؟ فقر؟؟؟ مردم غزه می توانستند بروند ؟؟؟ به کجا می‌توانستند بروند ؟ به مصر؟؟ به دریا؟؟؟ البته شاید کامنت شما اشتباهی زیر نظر من چاپ شده !!!.

    • حسن ستار
      5

      به ۱۲۲۳ چرند نگو کاسب دین

    • ناشناس
      3

      شهرام جان فاطمه حیدری اعتقادات مخصوص به خودش رو داره، دنبال ربط منطقی بین صحبت خودت و پاسخ ایشون نباش.

    • ناشناس
      3

      بارها اسراییل اعلام کرد که راه را باز گذاشته و در خبر ها گفتند ولی آنها نرفتند...عده ای هم نشان داد موقت رفتند و دوباره با پرچم های سبزو سیاه به دست بازگشتند .. منتها بدون نگاه کردن به اخبار از خودتان میبافید...اگه غیر این بود علیه مبارزه با اسراییل تظاهرات می کردند نه اینکه چند ماه قبل نشان می داد
      در حالیکه خود آنها همه شأن فرزندشان را به یاری دین خدا فرستادند و از بیرون که کسی نبود ..

    • ناشناس
      4

      آخه صرفا نوشتی کمکهای انسان دوستانه و قضیه را به فقر نسبت می دهی درحالیکه اینطور نیست دانشجویان آمریکا حتی چفیه مردم غزه را به گردن می اندازند و آنها را شجاع می خوانند و عده زیادی از مردم خارجی عنوان کردند بخاطر آنها علاقمند شدیم قرآن بخوانیم چون آنها از قرآن اینهمه شجاع و معتقد بار آمدند ..
      سربازان داخلی غزه حماس یک سال جلوی کل دنیا ایستادند و مردم هم اگر نمی خواستند علیه شأن تظاهرات می کردند و مثل کوفه تسلیم می شدند در حالیکه آنها سفیر عربستان را بیرون انداختند و برعکس همه شأن کودک‌شان هم سخنرانی دارند که بزرگترتان لاله که جهت گیری غزه را نشان می ده

    • ناشناس
      1

      تو هستی که دهها بار از خودت حرف می زنی ..حتی. این متن را نخواندی که نوشته. این خانم تفکر ضد صهیونی داره ..

    • ناشناس
      3

      منظور از محاصره اینه که ده ساله غذا آب را بستند که ضعیف بشوند و آنجا را ترک کنند وگرنه اگر ترک کنند بارها آن وحشی‌ها گفتند راه باز می کنیم بروید همچنانکه عده زیادی از مردم فلسطین در حیفا ....را بیرون و دربدر کوچه های باریک خانه های کهنه سوریه کردند اما مردم غزه از آنها هم شجاع ترند

    • صور فلکی
      2

      از جان جان کردنت معلومه می سوزی وگرنه به حرف بی ربط اهمیت نمی دادی

    • ف
      1

      من غلط کردم اشتباه کردم من یه گونی سیب زمینی بی رگ گرفتم تا ابد مخالف جهت باد حرکت کنم

  • بابک
    5

    لباس سبز بهش میاد
    طرفدار تیم موسوی هست

  • رابی
    7

    یک کمپین هم برای کمک به مردم مظلوم و فلاکت زده ایران راه اندازی کند.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      3

      مردم غزه بخاطر عطر انبیا مورد توجه آند نوشته ضد سیاستهای اسراییله ....وگرنه .خیلیا با فروش شرف و زمین و بزدلی به پول می رسند

  • ف
    7

    بعضیا چقدر فقر فکری دارند که جهاد شجاعت آنها را قاطی فقر کنند ...آنها در محاصره آند و مردم غزه بخاطر شجاعت و عطر ایمان واقعی و ترک نکردن و معتقد واقعی بودن مورد توجه و علاقه آند. اینکه شجاع آند نه بزدل

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      ببخشید توهین نکن به نظرات دیگران در انتهای نظرات حتی به من هم توهین کردی شناختمت فاطمه خانم عزیز ...(((باتشکر از خبر فوری )))

  • ناشناس
    4

    اين خبر هیچ ارزشی ندارد

  • ناشناس
    3

    خبرفوری ننوشتی مجرد یا متاهل!! اگه مجرد میخوام برم خاستگاریش

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      طرف همجنسگراست

    • ناشناس
      2

      نوشته تبعیض جنسیتی تو سواد نداری دهات بهتان زن

  • ناشناس
    3

    غزه نوری است که همه را جذب می‌کند و دین الکی. بن سلمان و ...نیست

  • ناشناس
    2

    جذب مرام سربازان غزه در برخورد با اسرا و آن. پیرزن ....شده که سربازان حماس را تعریف می‌کردند نه سگی که سالمندان مد می کند یا سالمند به رگبار می‌بندد

  • ناشناس
    9

    انشاالله خانم هریس رییس جمهور آمریکا بشه ... درود بر شما خانم هریس...

    نظرات شما -
    • ناشناس
      3

      این دعا فقر اطلاعاتی تو رو نشون میده...خیزش دموکرات‌ها یعنی بیچارگی ملتها

    • ناشناس
      3

      دخالت در نظرات دیگران یک نوع بیشخصیتی هس..

  • ناشناس
    2

    همه ی کسانی که انسانيت دارند باید در برابر ظلم و کشتار کودکان ساکت نمانند و همه ی دولت ها باید کمک کنند به مظلوم
    اما بعضی از مسلمانان متاسفانه فقط اسم مسلمان دارند و از اسرائیل حمایت میکنن

  • خندان
    0

    خدایی یه تعداد متفکرن که نظر گذاشتن شماها حیف شدین به خدا لعنتی یکیشون ۳۰۰ کلمه نوشته بارک الله

  • ناشناس
    2

    احساس میکنم ھریس دردل دوست دارہ اسرائیل شکست بخوردانشااللہ

  • ناشناس
    1

    دونالد ترامپ

  • هامون ته بارزاده
    1

    ایشون احیانا قصدازدواج نداره؟؟!!!💘

  • ناشناس
    2

    هریس کلا زن سالمی نیست.ازسیاست هم چیز زیادی نمیدونه .البته اکثر سیاستمداران آدمای درست و حسابی نیستن و به نفع خودشون و حزبشون کارمیکنن.

  • ناشناس
    1

    فرق نمی کنه طرف غزه باشید یا اسرائیل. فقط انسانی باید فکر کرد.کودکان در جنگ ها بیشترین آسیب را می بینند.در جنگ ، ابرقدرت ها، طرف اسرائیل یا غزه را می گیرند تا تقابل شرق و غرب را تداعی کنند،اندیشه می تواند فارغ از حزبی باشد .متاسفانه در جنگ ها کودکان قربانی می شوند تا مراسم شیطانی ابرقدرت ها اجرا شود .دین و مذهب بهانه است تا شیعه روبروی سنی و یهودی روبروی مسیحی و مسلمان قرارگیرد و حکام شیطان پرست مراسم شیطانی را به بهانه جنگ اجرا می کنند .مطمئن باشید ارتش اسرائیل به غیر از نسل کشی ،وظیفه اش پیدا کردن تخت سلیمان و متعلقات آن است.

  • ناشناس
    0

    خانم کامیلا هریس برای مدت کوتاهی رئیس جمهور می شود و ریاستش طولانی نخواهد بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد