ظریف: کار شورای راهبری دولت چهاردهم پایان یافت/ گزینه‌های برتر به رئیس جمهور معرفی شدند

رئیس شورای راهبری دولت چهاردهم از پایان فعالیت این شورا خبر داد و نوشت: بعد از گفت‌وگوهای تفصیلی و نظرخواهی مخفی، گزینه‌های برتر به رئیس جمهور معرفی شدند.

ظریف: کار شورای راهبری دولت چهاردهم پایان یافت/ گزینه‌های برتر به رئیس جمهور معرفی شدند

محمدجواد ظریف با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس از پایان فعالیت شورای راهبری دولت چهاردهم پس از برگزاری ۳۰ جلسه خبر داد و تصریح کرد: شماری از جوانان، زنان توانا و شایستگانِ اقوام و مذاهب در میان گزینه‌های برتر معرفی شده، حضور دارند.

رئیس شورای راهبری دولت چهاردهم نوشت: سلام. دیشب، دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳، آخرین جلسهٔ شورای راهبری برگزار شد و این شورا به کارش پایان داد. این شورا در بیش از ۳۰ جلسهٔ نیم‌روزی توانست برای هر کرسیِ کابینه پیشنهادهای کمیته‌ها و شخصیت‌های ملی به رئیس جمهور را ارزیابی شاخص‌محور کند و بعد از گفتگوهای تفصیلی و نظرخواهی مخفی گزینه‌های برتر را به رئیس جمهور معرفی کند.

وی افزود: به لطف خدا خروجی نهایی فرآیند پیشنهاد کابینه به رئیس جمهور در مجموع قابل دفاع و افتخار و همسو با راهبرد توافق‌گرا و عدالت‌خواهانهٔ دکتر پزشکیان شد و شورای راهبری از سلامت و کارآمدی گزینه‌های پیشنهادی به رئیس جمهور رضایت داشت. من و سایر اعضا همچنین بسیار خوشحال شدیم از این‌که در این فرآیند مشارکتی برای اغلب مسئولیت‌های هیئت دولت، نیروهای جوان توانا و زنان باصلاحیت متعددی شناسایی و معرفی شدند که بدون این سازوکار مشارکتی کشف نمی‌شدند.

ظریف با اشاره به اینکه در پیشنهادهای ارائه‌شده به رئیس جمهور شماری از این جوانان و زنان توانا و شایستگانِ اقوام و مذاهب نیز حضور دارند، اظهار داشت: بخشی از سرمایه‌های انسانیِ شناسایی‌شده در این فرآیند می‌توانند در مدیریت‌های دیگر نقش‌آفرینی کنند. به زودی گزارش جامع‌تری از فرآیند تقدیم خواهم کرد. حتما کار ما بی‌نقص نیست و انشاءالله با تدوین این کارزار فشرده سه هفته‌ای (که البته هنوز پایان نیافته و خبرسازی‌ها پیرامون معرفی یک یا چند نامزد نهایی کماکان بی‌پایه است) و مستندسازی آن، راه نقد، اصلاح و نهادینه شدن این روش شفاف و مشارکت‌جویانه آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: از اعضای شورای راهبری، رؤسا و دبیران کارگروه‌ها و رؤسا و اعضای کمیته‌ها که در این نوآوری شجاعانه جناب آقای دکتر پزشکیان ایثارگرانه مشارکت فرموند سپاسگزارم. همچنین از تمامی شخصیت‌های ملی، احزاب سیاسی، نخبگان، تشکل‌های جامعه مدنی و نهادهای دانشگاهی، صنفی و تخصصی که با معرفی نامزدهای توانمند ملی این فرآیند را معنا دار و فراگیر ساختند ممنونم.

رئیس شورای راهبری دولت چهاردهم تاکید کرد: از نخبگان، به ویژه زنان و جوانانی که با ارائه سوابق و برنامه‌های خود اجازه دادند گوشه‌ای از توان‌مندی‌های سترگ انسانی کشور را شناسایی کنیم، سپاس بی‌پایان دارم و بیش از همه وامدار مردم هوشمند ایران هستیم که فرصت چنین تجربه‌ جدیدی را با رأی و شکیبایی خود فراهم کردند. شاد و سربلند باشید.

منبع: ایرنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 18
  • ناشناس
    9

    بعید میدانم از این جمع چیزی در بیاد

    نظرات شما -
    • هـــ هــــ
      8

      روی این میز بساط خورد و خوراک بیشتر از نوشت افزار است نتیجه گیری این است که این میز ناهار است نه کار

    • ناشناس
      2

      به شما ناهار دادن

    • ناشناس
      4

      مگه شما ناهارتون چای و نسکافه هست،ه‍ه‍

    • ناشناس
      0

      اگه نهار ندادن پس اون نوشابه چیه
      رئیس جمهور پوششی

  • روح اله
    6

    فقط خدا به مردم رحم کنه که آخر عاقبتشون دست امثال توافتاده که در زندگیت به برکت بیت المال همین مردم درمانده نه تنها یه روز درمانده نشدی بلکه کلا در صفا سیتی گذشته .الان هم که داری اسبت را میتازی

  • ناشناس
    0

    امیدواریم گزینه هایی که توسط این کمیته های فرعی شورای راهبری به رئیس جمهور محترم معرفی شده اند دارای تخصص و تجربه مرتبط با مسؤولیت پیشنهادی و عامه پسند و مقبولیت عامه داشته باشند و تکراری و پیر و فرتوک نباشند!

  • ناشناس
    2

    از هشتاد ملیون نفر یک نفر پیدا شده میگه من میتونم آقا جون بذار شروع کنه بعدن حرف دل سرد کننده بزنید اینکه از الان بگیم اینا نمیتونند .میز ناهار . خدا بما رحم کنه این حرفها پیش قضاوت ....

  • ناشناس
    3

    تو گفتی و ما هم باور کردیم شورا چیه بیش از سه نفر تصمیم نگرفته

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      تو مگه اونجا بودی؟

  • ناشناس
    0

    ازنشانه های آمادگی رییس دولت موفق شناخت عمیق اوازسرمایه کارآمدانسانی
    برای وزارتخانه هاست واراده بالا درانتصاب آنها وقتی آقای ظریف رئیس شورای راهبردی می شودنشان اعتمادعمیق رئیس دولت به اوست ولی وقتی ظریف اعلام می کندمن درکابینه نخواهم بودیا آقای طیب نیا میگه آمادگی پذیرش معاون اولی رانداشتم ایندوموردازنشانه های عقب نشینی رییس دولت است بگونه ای که نزدیکان اوهم متوجه شده ومصلحت رادرکنارکشیدن می بینندنکته دیگربیان استفاده ازهمه جناح هادردولت وایجادتوقع است درصورتی که مدیریت بخصوص درسطح کلان نیازبه افرادباتجربه همراه دارد.تجربه فوق علم است شورای راهبردی زمانی موثراست که نخبه راشناسائی کندتاازعلم اودربدنه دولت همراه ومتحداستفاده شود.

  • مرتضی
    7

    جمع از مسئولین سابق که مسبب وضعیت فعلی هستن! جوری ژست گرفتن انگار هرگز در این مملکت کاره ای نبودن و قرارده از این به بعد معجزه کنن!

    چقدر از این ظریف بدم میاد

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      چرا باید از شخصی آرام و بی حاشیه و تحصیلکرده و فرنگ دیده که در پی تأمین منافع ملی است تا جناحی حتی اگر از طبقه اشرافی باشد بدت بیاید؟!

  • ناشناس
    3

    پس مونتاژ دولت تمام شد!شكرا

  • ب م
    0

    جای خالی برادر روحانی و جناب جهانگیری در عکس

  • فلکزده
    0

    یک خر،لخت،لنگ،دست وپا شکسته ی دندان ریخته ی، پیروناتوانی رو تحویل بنده خدا،دکتر پزشکیان میدن. ۵۰۰خروار بارهم میزارن کنارش،بعد به رئیس جمهورمیکن یاالله این بارهارو باید با این خرحمل کنی،،،،
    برادرمن :
    توچهل وپنج سال ده تا دولت آمد ۸تاشون تا تونستن بارزدن،بردن،خوردن،
    حالا ملت توقع داره بیچاره پزشکیان شق القمرکنه؟
    ازاین خبرهانیست........
    مگراون پیشگونگفته بود :
    فقط ۳ماه تب انتخابات داغ،مردم خندان،وسرحالند،
    دوباره بعد۳ماه همون :
    خرسیا.....در آسیا
    مطمئن باشید اینم هیچ کاری ازپیش نخواهدبرد،فقط ۴سال به طول عمرای حکومت اضافه خواهدکرد......

  • راضی
    0

    ده واحد خورد و خوراک ، دو واحد کار .
    عاقبت ای میز بخیر بشه .

  • ناشناس
    0

    ما همه کردیم کار خویش را ای بزرگ زاده بجانبان ریش را

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد